Tämäkö muka sairasta? Kaunistahan tämä on, katsokaa vaikka kuvaa :)

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
peesaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No tuota tämmöinen vastakysymys, että onko se sitten luonnollisempaa että se liki kolmivuotias tenava kulkee sen [/b]tutilla varustetun maito/mehu/vesipullon kanssa......

Jos se imeminen on niin epäluonnollista siinä iässä :saint:
Aika hemmetin paljon vain näkee näitä kolmivuotiaita vaippapeppuja tuttipullon kanssa!


peesi
 
Alkuperäinen kirjoittaja peesaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No tuota tämmöinen vastakysymys, että onko se sitten luonnollisempaa että se liki kolmivuotias tenava kulkee sen [/b]tutilla varustetun maito/mehu/vesipullon kanssa......

Jos se imeminen on niin epäluonnollista siinä iässä :saint:
Aika hemmetin paljon vain näkee näitä kolmivuotiaita vaippapeppuja tuttipullon kanssa!


peesi


No meillä ei todellakaan tuon ikäinen kulje enää tutin eikä tuttipullonkaan kanssa :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja peesaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No tuota tämmöinen vastakysymys, että onko se sitten luonnollisempaa että se liki kolmivuotias tenava kulkee sen [/b]tutilla varustetun maito/mehu/vesipullon kanssa......

Jos se imeminen on niin epäluonnollista siinä iässä :saint:
Aika hemmetin paljon vain näkee näitä kolmivuotiaita vaippapeppuja tuttipullon kanssa!


peesi


No meillä ei todellakaan tuon ikäinen kulje enää tutin eikä tuttipullonkaan kanssa :eek:


Ei meilläkään käytä tuttipulloa. Puhumattakaan vaipoista!!! :eek:
 
taaperoimettäjä
Rintaruokin 2v lasta niin kuin ketjun aloittajakin. Enkä väitä yhtään vastaan että syy on lapsessa ja itsessä. Allergioiden vuoksi lapsi suostui kiinteitä syömään vasta 1v2kk iässä. Onhan sentään yksi vauva ollut rinnalla. Vanhempi sisaruksensa on Honkanummella, syntyi kuolleen.
 
ap
Onpas tullut pitkä ketju mun kuvasta. :D

Enkä minä saa kiksejä imettämisestä. Missä niin väitin. Lapseni osaa myöskin juoda mukista itse ja syödä itse ihan normaalia ruokaa. Pääasiassa itse tehtyä, mutta onpa tuo päässyt hesellekin. Ja eilen söi Raxissa pitsaa ja lihapullia. :D

Sairasta tässä on ainoastaan se, että joku pystyy ajattelemaan yhtään mitään seksuaalisuuteen liittyvää ja imetystä samassa lauseessa.
 
Kaunista? Ei todellakaan.
No eipä tossa oo kyllä mitään ihailtavaa. Päässä vippaa ja pahasti, jos ei tajua tota imettämistä lopettaa ajoissa. Alkaa oksettan jo ajatuskin, että lapsi itse tulis sanoon, että "mä haluan tissiä". :x
 
vieras
No en sairaaksi sanoisi, mutta en kauniiksikaan. Sinänsä kiva kuva noin muuten, mutta lievästi etova mulle sisällöltään, pakko myöntää. Ei vaan ole mun juttu, ei siinä ole sen kummempaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onpas tullut pitkä ketju mun kuvasta. :D

Enkä minä saa kiksejä imettämisestä. Missä niin väitin. Lapseni osaa myöskin juoda mukista itse ja syödä itse ihan normaalia ruokaa. Pääasiassa itse tehtyä, mutta onpa tuo päässyt hesellekin. Ja eilen söi Raxissa pitsaa ja lihapullia. :D

Sairasta tässä on ainoastaan se, että joku pystyy ajattelemaan yhtään mitään seksuaalisuuteen liittyvää ja imetystä samassa lauseessa.
Mä oon niin samaa mieltä sun kanssa ap. Mun mielestä on vähän outoa että aikuiset ihmiset yökkii tuolla lailla. Joku sanoi, ettei pystyisi kuvittelemaan imettävänsä edes 1-vuoden ikäistä. What!? Mitäs pahaa siinä on? Itse imetin vain 8 kuukautta, mutta silti en pidä mitenkään ällöttävänä tai outona jos imettää 2-vuotiasta. Mikä helvetti ihmisiä vaivaa. Ja se vielä, että se olisi vain äidin tahto ja halu, ei lapsen, paskapuhetta mun mielestä. Ei lasta voi väkisin imettää.
 
Mä olin itsekäs ja lopetin imetyksen tytön ollessa ihan himpun päälle vuoden.
Hällä olis niitä haluja tissille ollut vielä, mutta nyt kun on yöunetkin parantuneet niin mä luulen että oli loppupeleissä ihan oikea ratkaisu meille.
Kaunis on kuva ja imetys luonnollista. :heart:
 
Nää joiden mielestä yli yksivuotiaan imetyksessä on kyse äidin tarpeista ja haluista (siis nämä, jotka eivät itse koskaan ole taaperoimetystä kokeilleet ;) ) niin kertokaapa miten kaksivuotiaan saa pakotettua rinnalle? Ja entä jos mua ei huvittais just silloin imettää, niin miten siinä muka silti on mun tarpeista ja haluista kyse ku lapsi pyytää tissiä? En oikein hiffaa!

Itse harrastan lähes päivittäin julki-imetystä taaperon kanssa kun hänelle ei kukaan ole muistanut kertoa (onneksi) kuinka luonnotonta hänen on vielä käydä rinnalla... Hänen näkökulmastaan se on varsin luonnollista.

Ja kaikki tutkimustieto osoittaa, että ihmisen luonnollinen vieroitusikä on vähintään 2,5 vuotta. Maailmanlaajuisesti SUURIN OSA kaksivuotiaista saa vielä rintamaitoa. Suomalaiset "hyihyi rinta kuuluu alle 1-vuotiaille" fanaatikot ovat VÄHEMMISTÖ äitien keskuudessa, me taaperoimettäjät muodostamme enemmistön.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Nää joiden mielestä yli yksivuotiaan imetyksessä on kyse äidin tarpeista ja haluista (siis nämä, jotka eivät itse koskaan ole taaperoimetystä kokeilleet ;) ) niin kertokaapa miten kaksivuotiaan saa pakotettua rinnalle? Ja entä jos mua ei huvittais just silloin imettää, niin miten siinä muka silti on mun tarpeista ja haluista kyse ku lapsi pyytää tissiä? En oikein hiffaa!

Itse harrastan lähes päivittäin julki-imetystä taaperon kanssa kun hänelle ei kukaan ole muistanut kertoa (onneksi) kuinka luonnotonta hänen on vielä käydä rinnalla... Hänen näkökulmastaan se on varsin luonnollista.

Ja kaikki tutkimustieto osoittaa, että ihmisen luonnollinen vieroitusikä on vähintään 2,5 vuotta. Maailmanlaajuisesti SUURIN OSA kaksivuotiaista saa vielä rintamaitoa. Suomalaiset "hyihyi rinta kuuluu alle 1-vuotiaille" fanaatikot ovat VÄHEMMISTÖ äitien keskuudessa, me taaperoimettäjät muodostamme enemmistön.
Mä jo odotinkin et koska sä tulet paasaamaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Mä jo odotinkin et koska sä tulet paasaamaan :LOL:
NinaTT:n asiallinen teksti on paasausta, muiden hyi yök sairasta pedofiliaa tuossa on kyse vain äidistä eikä lapsen tarpeista- viestit ei sitä ole....:whistle:

Saanko kysyä, kauanko imetit? Kirjoituksista saa hyvin imetyskielteisen kuvan meinaan.
 
Minua on imetetty 2-vuotiaaksi. Voi luoja miten olen siitä kärsinyt (not) ja sitä asiaa mielessäni surrut (not).

Suhde äitiin on yhä läheinen ja rakas. :heart: Mitähän pahaa tästä on minulle tai äidilleni seurannut? En ole tullut tyhmäksi enkä äitiriippuvaiseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Nää joiden mielestä yli yksivuotiaan imetyksessä on kyse äidin tarpeista ja haluista (siis nämä, jotka eivät itse koskaan ole taaperoimetystä kokeilleet ;) ) niin kertokaapa miten kaksivuotiaan saa pakotettua rinnalle? Ja entä jos mua ei huvittais just silloin imettää, niin miten siinä muka silti on mun tarpeista ja haluista kyse ku lapsi pyytää tissiä? En oikein hiffaa!

Itse harrastan lähes päivittäin julki-imetystä taaperon kanssa kun hänelle ei kukaan ole muistanut kertoa (onneksi) kuinka luonnotonta hänen on vielä käydä rinnalla... Hänen näkökulmastaan se on varsin luonnollista.

Ja kaikki tutkimustieto osoittaa, että ihmisen luonnollinen vieroitusikä on vähintään 2,5 vuotta. Maailmanlaajuisesti SUURIN OSA kaksivuotiaista saa vielä rintamaitoa. Suomalaiset "hyihyi rinta kuuluu alle 1-vuotiaille" fanaatikot ovat VÄHEMMISTÖ äitien keskuudessa, me taaperoimettäjät muodostamme enemmistön.
Mä jo odotinkin et koska sä tulet paasaamaan :LOL:
Mäkin odotin, koska NinaTT, toisin kuin nämä vastustajat, osaa perustella mielipiteensä järkevästi. =)
 

Yhteistyössä