tänään on kulunut 9 vuotta siitä kun neitsyys lähti!

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja HeHe:
Onnea. :hug: Miltä nyt sit tuntuu näin juhlapäivänä? :D
seksiä tekis mieli, mut taitaa jäädä saamatta |O :headwall:
ei oo sitä jätkää ikävä jolle neitsyys meni :kieh:
Niin, että omin avuin täytyy pärjätä tämmösenä juhlapäivänä. :eek: Niin väärin. :| |O :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja HeHe:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja HeHe:
Onnea. :hug: Miltä nyt sit tuntuu näin juhlapäivänä? :D
seksiä tekis mieli, mut taitaa jäädä saamatta |O :headwall:
ei oo sitä jätkää ikävä jolle neitsyys meni :kieh:
Niin, että omin avuin täytyy pärjätä tämmösenä juhlapäivänä. :eek: Niin väärin. :| |O :D
no niinpä!!! selasin juuri katalogeja ja taidan tilata alusvaatteita sekä dildon tän juhlapäivän kunniaksi, kun ei se kundikaan älynny lahjoja mulle kantaa ovelle vaikka pyhimpäni sille aikoinaan annoin :whistle:
 
fjonkulille
Mites se sun uusi säätötapaukses voi? Onko voimassa ja vakavaa?

Säkin varmaan rauhotut, sitten ku saat kunnon miehen!

Muista, että lapsille ei saa huutaa, pitää puhua asiallisesti, etteivät opi huonoja käytösmalleja!
 
samanthafox
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Huiskis:
Onneksi olkoon ja poikalapsia tulkoon :LOL: Vai miten se nyt menikään =)
EI ENÄÄ KIITOS :eek: :D
ai sä olet vasta 23v! :D
no älä kuule sit vielä sano yhtää mitään lapsiluvusta!! kerkiit vielä tehdä ison pinon varsinkin tolla sun seksitaipuvaisuudella hyvinkin mahdollista ;D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Saitkos hyvät oot? ;)
Mä en edes kehtaa sanoa kauanko mun neitsyyden menetyksestä onkaan B)
en itseasiassa saanut orkkua. tätä kundia panin kaksi kertaa ja suhteemme kesti kuukauden...
immenkalvokin puhkesi vasta kolmannella kerralla toisen panoni kanssa 20.11. 1998 (yhen illan juttu) ja ekan orkun sain kolmannen kundikaverini kanssa joskus helmi- maaliskuun vaihteessa 1999 :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonkulille:
Mites se sun uusi säätötapaukses voi? Onko voimassa ja vakavaa?

Säkin varmaan rauhotut, sitten ku saat kunnon miehen!

Muista, että lapsille ei saa huutaa, pitää puhua asiallisesti, etteivät opi huonoja käytösmalleja!
mikä uusin säätö?
en mä rauhotu koskaan, ikuinen sinkkueläin!
ja minä teen omilleni niin parhaaksi näen... huudankin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Onnea merkkipäivänä :flower:
Mä en edes muista oman suuren tapahtumani tarkkaa päivämäärää, helmikuussa se taisi kuitenkin olla, ja vuosi oli...1993 jos en ihan väärin muista.
mä oon laittanu ekat touhut kalenteriin ylös aikoinaan :D se on siis tallessa vieläkin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Saitkos hyvät oot? ;)
Mä en edes kehtaa sanoa kauanko mun neitsyyden menetyksestä onkaan B)
en itseasiassa saanut orkkua. tätä kundia panin kaksi kertaa ja suhteemme kesti kuukauden...
immenkalvokin puhkesi vasta kolmannella kerralla toisen panoni kanssa 20.11. 1998 (yhen illan juttu) ja ekan orkun sain kolmannen kundikaverini kanssa joskus helmi- maaliskuun vaihteessa 1999 :whistle:
Kiitokset näistä tiedoista :D Sun ekalla taisi muuten olla aika pieni pili, tai sulla venyvä impikalvo :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Onnea merkkipäivänä :flower:
Mä en edes muista oman suuren tapahtumani tarkkaa päivämäärää, helmikuussa se taisi kuitenkin olla, ja vuosi oli...1993 jos en ihan väärin muista.
mä oon laittanu ekat touhut kalenteriin ylös aikoinaan :D se on siis tallessa vieläkin :LOL:
Niin mullakin on ne ylhäällä Rock-kalenterissa :LOL: mutta se kalenteri on varmaan mun vanhempien luona :whistle: joten en pääse nyt tarkistamaan.
 

Yhteistyössä