tänään on kulunut 9 vuotta siitä kun neitsyys lähti!

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Saitkos hyvät oot? ;)
Mä en edes kehtaa sanoa kauanko mun neitsyyden menetyksestä onkaan B)
en itseasiassa saanut orkkua. tätä kundia panin kaksi kertaa ja suhteemme kesti kuukauden...
immenkalvokin puhkesi vasta kolmannella kerralla toisen panoni kanssa 20.11. 1998 (yhen illan juttu) ja ekan orkun sain kolmannen kundikaverini kanssa joskus helmi- maaliskuun vaihteessa 1999 :whistle:
Kiitokset näistä tiedoista :D Sun ekalla taisi muuten olla aika pieni pili, tai sulla venyvä impikalvo :whistle:
Tänhän voi laittaa tiimarivihkoon. :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja samanthafox:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Huiskis:
Onneksi olkoon ja poikalapsia tulkoon :LOL: Vai miten se nyt menikään =)
EI ENÄÄ KIITOS :eek: :D
ai sä olet vasta 23v! :D
no älä kuule sit vielä sano yhtää mitään lapsiluvusta!! kerkiit vielä tehdä ison pinon varsinkin tolla sun seksitaipuvaisuudella hyvinkin mahdollista ;D
mä en pilaa enää kroppaani yhtään enempää lapsilla!!! nyt aion luoda uraa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Kiitokset näistä tiedoista :D Sun ekalla taisi muuten olla aika pieni pili, tai sulla venyvä impikalvo :whistle:
eiku sillä ekalla oli suhteellisen iso, tai mistä mä tiiän ku neitsyt olin niin tuntu isolta!!! ei mahtunu kunnolla edes sisälle!!!
Tuossahan se syy siis onkin :D Tai sitten se ei vaan osannut ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Sähän oot siveä pimu vaikka yrität esittää muuta :whistle:.
Vieläkö kirjaat kalenteriin? :D Pieni musta kirja, jossa miehen nimi ja arvosana perässä? :saint:
en enää, vaikka voisi kyl perustaa seksipäiväkirjan B)
tässä vanhassa kalenterissa on vain nimi päivämäärän kohdalla ja kerta määrät...
noh, sanotaanko et olin siveä pimu :whistle: noi 10 on tullu siis 2 vuoden sisään :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Kiitokset näistä tiedoista :D Sun ekalla taisi muuten olla aika pieni pili, tai sulla venyvä impikalvo :whistle:
eiku sillä ekalla oli suhteellisen iso, tai mistä mä tiiän ku neitsyt olin niin tuntu isolta!!! ei mahtunu kunnolla edes sisälle!!!
Tuossahan se syy siis onkin :D Tai sitten se ei vaan osannut ;)
mä luulen et se ei osannu :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Sähän oot siveä pimu vaikka yrität esittää muuta :whistle:.
Vieläkö kirjaat kalenteriin? :D Pieni musta kirja, jossa miehen nimi ja arvosana perässä? :saint:
en enää, vaikka voisi kyl perustaa seksipäiväkirjan B)
tässä vanhassa kalenterissa on vain nimi päivämäärän kohdalla ja kerta määrät...
noh, sanotaanko et olin siveä pimu :whistle: noi 10 on tullu siis 2 vuoden sisään :xmas:
Sä oot silti siveä :whistle: :ashamed:.
 

Yhteistyössä