tänään on kulunut 9 vuotta siitä kun neitsyys lähti!

Alkuperäinen kirjoittaja höhhööö:
eikö ne sossut jo käyneetkin sun luona?!
ei oo näkyny... joskus pari vuotta sitten kävi perhetyöntekijät kun minä pyysin sellaisia avuksi. noh ne ei sitten vastannu ihan sitä mitä odotin joten sekin loppui. milloin olis pitäny käydä?
 
NÄIN ON
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja höhhööö:
eikö ne sossut jo käyneetkin sun luona?!
ei oo näkyny... joskus pari vuotta sitten kävi perhetyöntekijät kun minä pyysin sellaisia avuksi. noh ne ei sitten vastannu ihan sitä mitä odotin joten sekin loppui. milloin olis pitäny käydä?
kato tuo ylempi kyssäri

 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Sähän oot siveä pimu vaikka yrität esittää muuta :whistle:.
Vieläkö kirjaat kalenteriin? :D Pieni musta kirja, jossa miehen nimi ja arvosana perässä? :saint:
en enää, vaikka voisi kyl perustaa seksipäiväkirjan B)
tässä vanhassa kalenterissa on vain nimi päivämäärän kohdalla ja kerta määrät...
noh, sanotaanko et olin siveä pimu :whistle: noi 10 on tullu siis 2 vuoden sisään :xmas:
Sä oot silti siveä :whistle: :ashamed:.
Juu ei tuo sinkkuna ole paljoa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON:
Alkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja höhhööö:
eikö ne sossut jo käyneetkin sun luona?!
Eiks tiimarivihossa lue? :eek: Nainen, sun pitää olla tarkempi! |O
niiden piti tulla. lapsilla on epävakaat olot ja äiti on epätasapainoinen. tarvitsette kovasti tukea.
ajattele lapsias
Eiköhän ne lapset saa ihan hyvää hoitoa silti, vaikka äiti ei olekaan maripaitainen/Nanson yöpuvussa kulkeva, puuterisloggeja käyttävä seksuaalisesti kuollut pullantuoksuinen tantta, jonka elämän ainoa sisältö on koti ja lapset, ja suurin jännityksen aihe se pissaako Jami-Matias tänään tarhassa housuun vai ehtiikö vessaan asti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Oho, nyt vasta tajusin, miten nuori oikeasti olet.
Mä olen kyllä juttujensa perusteella jotain tommosta ikää arvaillutkin...

Mulla oli sama vuosipäivä muuten jo ennemmin syksyllä. Oli 9.hääpäivä!
Ja menetin/annoin neitsyyteni siis aviomiehelleni silloin ja sama ukko paneskelee mua edelleenkin! ;) :D
 
VOI VOI
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON:
Alkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja höhhööö:
eikö ne sossut jo käyneetkin sun luona?!
Eiks tiimarivihossa lue? :eek: Nainen, sun pitää olla tarkempi! |O
niiden piti tulla. lapsilla on epävakaat olot ja äiti on epätasapainoinen. tarvitsette kovasti tukea.
ajattele lapsias
Eiköhän ne lapset saa ihan hyvää hoitoa silti, vaikka äiti ei olekaan maripaitainen/Nanson yöpuvussa kulkeva, puuterisloggeja käyttävä seksuaalisesti kuollut pullantuoksuinen tantta, jonka elämän ainoa sisältö on koti ja lapset, ja suurin jännityksen aihe se pissaako Jami-Matias tänään tarhassa housuun vai ehtiikö vessaan asti.
KÖYHÄT ON TÄMÄN ROUVAN AJATUKSET. HYVÄ SEKSI JA KUNNIALLISUUS EI SULJE POIS TOISIAAN.

MUTTA TAAPLAA SÄ VAAN TYYLILLÄS.

 
Alkuperäinen kirjoittaja VOI VOI:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON:
Alkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja höhhööö:
eikö ne sossut jo käyneetkin sun luona?!
Eiks tiimarivihossa lue? :eek: Nainen, sun pitää olla tarkempi! |O
niiden piti tulla. lapsilla on epävakaat olot ja äiti on epätasapainoinen. tarvitsette kovasti tukea.
ajattele lapsias
Eiköhän ne lapset saa ihan hyvää hoitoa silti, vaikka äiti ei olekaan maripaitainen/Nanson yöpuvussa kulkeva, puuterisloggeja käyttävä seksuaalisesti kuollut pullantuoksuinen tantta, jonka elämän ainoa sisältö on koti ja lapset, ja suurin jännityksen aihe se pissaako Jami-Matias tänään tarhassa housuun vai ehtiikö vessaan asti.
KÖYHÄT ON TÄMÄN ROUVAN AJATUKSET. HYVÄ SEKSI JA KUNNIALLISUUS EI SULJE POIS TOISIAAN.

MUTTA TAAPLAA SÄ VAAN TYYLILLÄS.
Ja kiristä sä varmuuden vuoksi vielä vähän sitä nutturaas. Hyvä äitiys ja nuoruus/kauneus/biletys ei sulje pois toisiaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Oho, nyt vasta tajusin, miten nuori oikeasti olet.
Mä olen kyllä juttujensa perusteella jotain tommosta ikää arvaillutkin...

Mulla oli sama vuosipäivä muuten jo ennemmin syksyllä. Oli 9.hääpäivä!
Ja menetin/annoin neitsyyteni siis aviomiehelleni silloin ja sama ukko paneskelee mua edelleenkin! ;) :D
9. hääpäivä kun menetit neitsyytesi? Hattua nostan miehellesi kun niin kauan odotti :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Ai niin, mun vastaavasta merkkipaalusta on 18vuotta7päivää. :saint:
wow! :D mä kelailin et vuoden päästä voisin juhlistaa isomminkin, meniskö tän saman poikakullan ovelle ja kiksauttas uudelleen? :whistle: vois vertailla onko kumpikaan muuttunu 10ssä vuodessa :LOL:
 

Yhteistyössä