tänne ovulaatiotesti kuvia.

Sunflower11
Pikkuinen 12, kiitos!

David-testeissä mulla ei koskaan se ovis+ tullut heti vaan sitten parin minuutin kuluessa, noissa tosiaan saa odotella, et ei kai ne vielä ovis+ sitten oo..
No, testataan ja testataan :D
 
Tässä kaikkien iloksi..
Kuvasin tässä kierrossa ovistestit joka päivä, ja liitin ne samaksi kuvaksi. Ja sitten kuvasin 1.11. (eli kp 22) kaikki testit uudelleen, suoraan samaan kuvaan. Liitin tämän uuden kuvan vanhan kuvan päälle (alkuperäiset kuvat numeroituna, myöhemmin otetut kuvat kehyksissä päällä).
Eli mitä tästä opimme? Jos haluat kuvata testejäsi ja verrata kuvattuja testejä, niin kuvaa testit aina suht pian testin ottamisen jälkeen. Viivat nimittäin haalistuvat parissa päivässä todella paljon. Testit siis pregcheckin ovulaatiotestejä.
Että tällaista tällä kertaa ;)

Aijaa.com - 9016829.jpg
 
Tää ei taida olla plussa?



Olen ihan ymmälläni... Lopetin ehkäisyn ja todella niukka tyhjennysvuoto tuli 12.10. Sen jälkeen tuli tuhrua 2.-4.11. ja ihan sairas määrä ovulaatiliman tapaista limaa. Sen tuleminen jatkuu vieläkin. Tein r.testin ja ovulaatiotestin samaan aikaan ja tässä LH:n tulos, r.testi oli negatiivinen. Onkohan kiertopäivät nyt 28 vai vasta 7?? Ota tästä nyt selvää sitten.
 
Kiitos mymosa. Tiedän, että tässä voi mennä kauankin.. Turhauttaa vaan niin, kun ei tiedä kiertopäiviä tollasten tuhrujen takia... Olis jännempää tietää mitä odottaa 8) Mutta ei auta kun odotella ja ihmetellä.
 
Moikka :) Olisiko mulla kuitenkin ollut ovulaatio eilen tai toissapäivänä? Tänään tein uuden liuskan ja siihen sain paaaaljon haaleamman kuin eilen? Josko ovis olis siis ollut lopuillaan? Mitäs sanotte? Kuvassa eilinen ja tän päiväinen.

 
mymosa
Viivojen vahvuudellahan ei välttämättä oo mitään tekemistä sen kanssa onko ovis tullu tai menny..

Varsinkin jos on pco, niin viivat heittelee ihan miten sattuu, mutta plussa on kyllä sitten ihan kunnon plussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Callisto
MolliMelooni aijaasta tulee teksti että kuvasi on poistunut tai poistettu :p Noh, hymynaama ei silti jää epäselväks pikkukuvastakaan, TärppiOnnea! =)
samoin kuin Panskulle, sielläkin näytti olevan komeet viivat pari päivää sitten, Plussatuulia :whistle:
 
mesikämmen kokeiles vielä huomenna ja ylihuomenna mutta alottele talletukset varuiksi jo tänään ;)

Mulla ainakin noi pregcheckit näyttää testiviivan selvästi tummempana kuin kontrolliviivan, tasavahvaa näyttää päivää ennen kunnon plussaa.
 
mymosa
Mesikämmen tuolla ylempänä on mun kuva wondfon testillä, joka on samalainen kuin sun testit.
Joten ei mullakaan mikään ylivahva viiva tullut ja toi on ihan todistetusti ovis+ :)
 
Aijaa.com - 8738728.jpg

tossa kuva mun ovisplussasta (kp23-25), edeltävänä iltana tulee tasavahvat viivat ja seuraavaan aamuun mennessä muuttuu tommoseksi (ylempi on samasta pissasta tikutettu r-testi joka reagoi ovikseen). Ja noin tummana pysyy 2vrk kunnes haalenee muutamassa tunnissa. Todistetusti myös ovulaatio tapahtui plussan jälkeen, tärppi kävi vaikkei pysyvä ollutkaan. Tän kuun ovisplussaa saan odotella vielä 13 päivää, nyt vasta kp10 :p
 

Yhteistyössä