!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

Tässäpä minun ensimmäisen viikon rimpsuni:

Alkupaino:66.5kg
Paino nyt:64,4kg
Pudotusta viime viikosta: -2.1kg
Pudotusta yhteensä: 2.1kg
Tavoite: 58kg
Matkaa tavoitteeseen: 6.4kg

Elikkä niillä nutrileteilla (n.800 kaloria päivässä) olin eka sen 5 päivää, jonka aikana lähti suurin osa tämän viikon tiputuksesta, joka oli huikeet 2.1kg. Kannatti kärsiä ;) Liikuntaakin tuli harrastettua: kolmessa eri ohjatussa jumpassa ja yks lenkki hölkäten. Ja vettä juon ainakin 2l päivässä. Nyt sit mennään vähähiilihydraattisella, katotaan miltä se alkaa näyttää ja toivotaan että painoa saisin sillä alas. Välitavotteena ois 60 kg toukokuuhun mennessä...

manta hienoa että salilla alkaa tulla tuloksia! Nyt vaan otat itseäsi niskasta kiinni ja tsemppaat täysillä, niin pystyt jatkamaan dieettiäsi =) Viikonkin kun jaksaa olla tiukkana niin kyllä se taas helpottaa, mutta tiedän että se ei oo helppoo!!
 
Huomenta taas pitkästä aikaa!

Pitkän tauon jälkeen taas täällä:) Kuntoilu ja painonpudotus ovat koko ajan pysyneet elämässä vaikka täällä en ole käynytkään. Kuntosali ja juoksu ovat ne minun juttuni.

Onpa kiva huomata, että porukkaa on tullut lisää ja keskustelukin on vilkastunut!

Tämän hetken tilanne:
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 69kg
painonmuutos viikossa:
pudotusta yhteensä: 10kg
tavoite: 68kg

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Tässä pikaisesti viikon saavutus..
Alkupaino:66,9kg
Paino nyt:60,4kg
Pudotusta viime viikosta:-0,5kg
Pudotusta yhteensä:6,5kg
Tavoite: 54kg

Ei mennyt vielä alle 60kg, vaikka sitä vähän odotin. No, viikonloppu oltiin reissussa ja heti sotkee rytmiä normiarjesta poikkeaminen. Onneks pudotusta kuitenkin tuli vähän eikä nousua. Nyt ollaan lähdössä viikoksi reissuun huomenna ja tarkoitus ois, että saisin pidettyä itteni jossain ruodussa sielläkin. Siis liikuntaa ja kohtuu kevyttä syömistä. Ilmottelen painoa sitten vasta parin viikon päästä seuraavan kerran.

Hienoja pudotuksia teillä! Hyvä tytöt :)! Mukavaa, että meitä on nyt enemmän täällä!

Itelläkin on ollut aikamoista tsemppaamista syömisen kans. Meinaa houkuttaa herkut taas liikaa mut toistaseksi oon pystynyt aika hyvin pysymään niistä kuitenki erossa.

Nyt on mentävä kun tulee vieraita just :). Tsemppiä kaikille!
 
Ja maanantain kunniaksi tulokset julki

Alkupaino:68,2kg
Paino nyt:62,1kg
Pudotusta viime viikosta:-1,2kg
Pudotusta yhteensä:6,1kg
Tavoite: 54-58kg

Huimaa on tämä tulos! Kaapista uskalsin vihdoin kaivan pinon omia farkkuja.
Melkein kaikkiin mahduin. Joihinkin ei mahtunut tuo raskausmaha sisään(vauvahan on 4,5kk).
Ja heti farkuista tuli taas minun lempparit ja oli niin hoikka olo, kun en ole niitä vuoteen käyttänyt.

Eilisen päivän taistelin repsahtamista vastaan oikeastaan koko päivän. Päivä oli muutenkin niin takkunen.
Iltapuolella sitten sain irtokarkkia pienen pussin ja se oli menoa! NAMS!!! Ja illalla paistelin omeletin.
Mutta onneksi nyt aamulla paino näinkin ihana kuin 62,1 kg.Tänä aamuna dieetti jatkuu..
Aion jatkaa sitä ainakin tuon 4kg verran(10kg laihdutettu silloin) ja sitten yritän vakiinnuttaa painon ja jatkaa terveellisillä elämäntavoilla ja syömisillä nuo loput kilot pois.

Tsemppihalit kaikille!!
 
Vähän myöhässä, mutta tässä torstain punnitukset:
Alkupaino:66.5kg
Paino nyt:63.3kg
Pudotusta viime viikosta: -1.1kg
Pudotusta yhteensä: 3.2kg
Tavoite: (55)-58kg
Matkaa tavoitteeseen: 5.3kg

Nyt maanantaista lähtien paino pysynyt samassa tai vähän välillä noussut ja taas tippunut samaan... tylsää, vaikka hyvä pudotus tuo 1.1kg on. Liikuntaa ollut ihan kohtalaisesti: 3xjumppa ja pari 30-40 min. hölkkälenkkiä. Vähähiilihydraattisella jatketaan. Jospa ens viikolla pääsis ees alle 63, siinä tavoitetta ;)

Hyvin ootte muutkin pudottaneet, hyvä me!! Aurinkoista vloppua kaikille :)
 
Huomenta naiset!

Hienosti on teillä paino pudonnut:)

Itsellä alkoi menkat päivää ennen punnitusta, joten tuo kilon nousu selittynee sillä.
Viikonloppuna sain viimein tehtyä ensimmäisen OIKEAN juoksulenkkini, 5km!! Tavoite olisi kesään mennessä saada mahdutettua ainakin kaksi aamulenkkiä viikkoon.

Perjantain tulos:
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 70kg
painonmuutos viikossa:+1kg
pudotusta yhteensä: 9kg
tavoite: 68kg

Jes, tänään taas salitreenit!!

Hauskaa päivää kaikille!
 
Hei kaikki mukana olijat!

Viimeviikkona taas jumitti tuo paino! HÖH!!
Mutta tulosta tuli alkuviikossa vähäsen:

Alkupaino:68,2kg
Paino nyt:61,8kg
Pudotusta viime viikosta:-0,3kg
Pudotusta yhteensä:6,4kg
Tavoite: 54-58kg

Sali treenejä tulikin tehtyä kolmesti. Aerobinen puoli jäi vähän vähemmälle. Dieetti pitänyt prikulleen.
Mutta nyt ei ole aikaa enempään. Vauva ulos nukkumaan ja itselle pieni jumppatuokio päälle.
 
Jumi jumi jumi!!

Vieläkin paino vaan jumittaa, vaikka olen liikkunut hirveästi taas.
No sitten kun se tipahtaa, saattaa lähteä kilokin kerralla, joten kait ne läskit sulaa nahan alla sitten.

Sunnuntaina olisi tankkauspäivä ja jotain muuta kuin dieettiruokia saan syödä. Oisko se perinteinen pizza taas poikaa... ei hyvältä kuulosta miettiä nyt jo sunnuntaita. Mutta sitä ennen kerkeän liikkua vielä monta kertaa. Tämä on nyt vaan tällaista tunteiden purkausta, kun tuo puntari näyttää aina vaan samoja lukemia.
 
Aurinkoista torstaita kaikille =) Täällä kans jumittelua ilmassa, mut onneks sit sainkin ihan viime päivinä tipautetta vaakan lukemia!! Masentavaa tuo jumittelu... Mut pitää vaan jaksaa jatkaa, sitä vaan miettii että tekeekö/syökö jotain väärin. Tässä kuitenkin tän päivän punnitukset...

Alkupaino:66.5kg
Paino nyt:62.4kg
Pudotusta viime viikosta: -900g
Pudotusta yhteensä: 4.1kg
Tavoite: (55)-58kg
Matkaa tavoitteeseen: 4.4kg

Liikkunut olen nyt enemmän juosten kun jumpat tauolla tän viikkoo, hyvin palaa silläkin kaloreita 550-700. Otin nyt myös mittoja, niin näkee tuleeko kiinteytymistä jos nuo vaakalukemat alkaa enemmän jumittelemaan.

Tsemppiä kaikille =)
 
Viimeksi muokattu:
Alkupaino:66,9kg
Paino nyt:59,5kg
Pudotusta viime viikosta:-0,9kg
Pudotusta yhteensä:7,4kg
Tavoite: 54kg

Alle 60 meni, jippii =)! Nyt ollaan sitten jo omalla kymmenluvulla. Se 60 alkava paino tuntui niiin vieraalta. Tässähän meni mulla siis 2 viikkoa ja siinä tuo 900g lähti. Reissussa pysyin kohtuudella ruodussa, mutta herkuteltua tuli enemmän mitä oli aikomus. Onneks kuitenki alaspäin meni kokonaisuudessaan. Nyt on sitten tiukka tsemppi päällä taas!

Hienoja pudotuksia teillä! Tsemppiä kaikille ja ihanaista viikonloppua =)!
 
Moikka kaikki!!

Kulunut viikko meni kerrassaa hienosti: kaksi salitreeniä ja tiistaina ja tänä aamuna juoksulenkki tyhjällä vatsalla.

Harmittaa, kun ei ole tullut otettua itsestä yhtään kuvia ennen tän laihdutus/kuntoiluprojektin aloittamista saatikaan tämän aikana. Mulla oli kans tuo mantan ja emskulin mainitsema jumikausi muutaman kuukauden verran, silloin kuvista olis ollut hyötyä. Painon jumahtamisen olen itse päätellyt johtuvan salitreenistä, kun lihakset alkaa kasvaa ja kehittyä.

Eilinen vaakalukema:
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 69kg
painonmuutos viikossa:-1kg
pudotusta yhteensä: 10kg
tavoite: 68kg

Tänä aamuna paino oli 68! Nyt kun sen vain saisi pysymään alle tuon 70kg pysyvästi.

Hauskaa viikonloppua teille naiset! Mä meen tänään koko perheen kanssa ravintolaan syömään, juhlitaan etukäteen mun synttäreitä:)
 
Viimeksi muokattu:
Eipä tehnyt mieli maanantaina kirjoitella painoja, kun samoissa mitoissa pysytään.
Ja toisaalta en kerennytkään, kun molemmat lapsoset olivat kotosalla, niin menoa piisasi.

Alkupaino:68,2kg
Paino nyt:61,8kg
Pudotusta viime viikosta:0kg
Pudotusta yhteensä:6,4kg
Tavoite: 54-58kg

Pakko vähän puolustella sentään.. sunnuntaina oli se päivä, että sain syödä jotain dieetin ulkopuolelta. Söin siis kaurapuuron vanhaan malliin voisilmällä ja maidolla, kotitekoista lihapiirakkaa ja karkkipussin.
Rahkaa dieetin mukaan välipalaksi ja lounaan dieetin malliin. Mutta lopputulos oli huono.

Mutta nyt taas jatketaan ja suuntana ainakin tuo 60kg rikki...näin aluksi ja kesään mennessä loput. Huomenna se olis kuntosalipäivä ja siellä kasvatellaan sitten habaa! ;D
 
No niin, taas on viikko mennyt ja tässäpä punnitustulokset:

Alkupaino: 66.5kg
Paino nyt: 62.0kg
Pudotusta viime viikosta: -400g
Pudotusta yhteensä: 4.5kg
Tavoite: (55)-58kg
Matkaa tavoitteeseen: 4.0kg

Jumppailtu on ahkerasti ja pari karkkiakin maisteltu pitkästä aikaa ;) Ensi viikolla toivottavasti vaaka näyttää 61 ja jotain. Ensimmäinen väliaikatavoitehan oli 60 vappuun mennessä, nyt näyttää hyvältä...

Mukavaa loppuviikkoa kaikille :)
 
Alkupaino:66,9kg
Paino nyt:58,9kg
Pudotusta viime viikosta:-0,6kg
Pudotusta yhteensä:8kg
Tavoite: 54kg

Vähän enemmän pudotusta odotin olotilan perusteella, tuntuu nimittäin niin paljon keveämmältä kuin viime viikolla =). Mut hyvä kun tuonkin verran meni alaspäin. Viikko meni hyvin sekä syömisten että liikunnan suhteen. Joka päivä tullut liikuttua ja herkkuja ei oo tehnyt mieli ollenkaan. Kai se niin on, että mitä lähemmäs tavoitepainoa tulee, niin sitä hitaammin kilot lähtee. Tuntuu, että alussa ois tällasella viikolla varmaan saanut 2kg pudotuksen, mutta nyt vaan tuo 600g. Mut se tässä vaiheessa on kivempi, että jokaisen pudotetun kilon näkee heti olemuksessa, kun viimeset läskit lähtee just takamuksesta, reisistä ja keskivartalosta. Tuntuu, että nyt vasta alkaa ite huomaamaan, että painoa on tosiaan lähteny 8kg :D

Nyt äkkiä lapsia pukemaan ja jumppaan! Rentouttavaa, mutta kevyttä viikonloppua =)!
 
Heissan vaan!

Hitaasti näköjään mennään alaspäin, mutta mennäänpäs taas kuitenkin!:D
Jee! Kun paino jäi junnaamaan sain kaverilta neuvon jättää hiilareita ruokavaliosta pois ja sitä kokeilin sunnuntaina. Tänäaamuna mukava lukema puntarissa.

Alkupaino:68,2kg
Paino nyt:61,3kg
Pudotusta viime viikosta:-0,5kg
Pudotusta yhteensä:6,9kg
Tavoite: 54-58kg

Viimeviikolla pääsin salille vain 2 kertaa.
Vauva on ollut kovassa nuhassa enkä ole sen kanssa ulkoillut juurikaan. Ja myös liukkaus rajoittanut lenkkeilyä koirienkin kanssa, joita mulla on 2 kpl. Kerran kerkesin niiden kanssa metsään lenkille, jossa ei onneksi jäisiä teitä vaarana. (eikä myöskään kuraisia tassuja kotona.)
Kavereita olen nähnyt aika paljon iltaisin, mutta dieetti pitänyt hyvin.

Ja nyt kun taas tulosta tulee olen uutta intoa täynnä jatkamaan haastetta.
Ensi viikko lomaillaankin anoppilassa ja toivon että sielläkin saan itseni pidettyä suht terveellisissä syömisissä ja että nauttisin lomasta muuten kuin syömällä.

Tsemppiä pudotukseen kaikki!
 
Mittasin juuri senttisaldoni ja 2kk aikana ja jotain uskomatonta on tapahtunut kropassani.

Painoa tippunut -7kg.
Vyötärö -6cm,
Rinnan ympärys -5cm,
Olkavarsien ympärys -5cm molemmista,
Lantio HUIMAT -9cm,
Reidet -6cm kummastakin, ja
Sääretkin mitannut alussa -6cm molemmista.

Pakko tuuletella nyt! Aloitin siis dieetillä olemisen Tammikuussa 2012 Jutta Gustafsbergin ohjeiden mukaan ja näin sitä tulosta on tullut! HUH HUH!
Nyt Kovat tsempit kaikille päälle!
 
Viimeksi muokattu:
Moron!

Heti alkuun pakko mantalle sanoa, että mahtavia tuloksia olet saanut aikaan!

Katsoin kaikki jaksot Jutan ohjelmasta ja tykästyin! Upeisiin tuloksiin ovat Jutan treenattavat päässeet. Jutta on inhimillinen ja hänellä on järki päässä!

Omat tulokset viime perjantailta (16.3.):
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 69kg
painonmuutos viikossa:-
pudotusta yhteensä: 10kg
tavoite: 68kg

Huomenna taas punnituspäivä.
 
Hienoa manta!!! Ja kaikilla muillakin paino tippunut tosi hyvin :) Mulla tämä viikko ei ollut niin tiukka, pari herkkua tuli syötyä... Mut nyt uus viikkoa ja kunnolla ruotuun eikä herkun herkkua. Liikuntaa on ollut kyllä kohtalaisen hyvin, 4xjumppaa ja hölkkää yhteensä ehkä 20 km. Mua harmittaa kun ihan alussa en mittoja ottanu, mut pari viikkoo sit mittasin, jos parin viikon päästä mittais taas ja kattois miltä näyttää :) Mutta tässäpä nämä mitat:

Alkupaino: 66.5kg
Paino nyt: 61.6kg
Pudotusta viime viikosta: -400g
Pudotusta yhteensä: 4.9kg
Tavoite: (55)-58kg
Matkaa tavoitteeseen: 3.6kg
 
Tavoitepaino saavutettu:D

Perjantai 23.3.
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 68kg
painonmuutos viikossa:-1kg
pudotusta yhteensä: 11kg
tavoite: 68kg

Eiköhän tämä projekti kuitenkin edelleen jatku...Kuntoilusta on tullut elämäntapa ja terveellinen ruoka maistuu nykyään paljon paremmalta kuin vuosi sitten, joten näillä jatketaan ja jokainen pudotettu kilo on vain plussaa tästä lähtien:)
 
ONNEA _kristiina_ tavoitepainon saavuttamisesta :flower: Ihana tunne varmasti kun on tavoitteessaan onnistunut!

Minun viikko meni ihan hyvin, syömiset on pysyny hyvänä ja dieetin mukaisena. Karkkipäivän pidin, vähäsen 70 % suklaata ja muutama "tavallinen" karkki. Jumpat ja juoksut suunnilleen samat kun aiemminkin. Tulokseen olen tyytyväinen, mutta kyllä sen eteen tulee töitäkin tehtyä :) En tiedä pääsisikö ensi viikolla jo 5 alkavalle luvulle...

Alkupaino: 66.5kg
Paino nyt: 60.5kg
Pudotusta viime viikosta: -1.1kg
Pudotusta yhteensä: 6kg
Tavoite: (55)-58kg
Matkaa tavoitteeseen: 2.5kg
 
Alkupaino:66,9kg
Paino nyt:58,1kg
Pudotusta viime viikosta:-0,8kg
Pudotusta yhteensä:8,8kg
Tavoite: 54kg

Pitkästä aikaa minäkin ilmoitusta. Jäi viime viikko väliin. Nyt on ollut jotenki taka-alalla tää painonpudotus mut nyt taas kunnolla jatketaan. On ollut aika lailla mielitekoja ja syöminen vähän mitä sattuun. Liikkunut oon hyvin ja se on mulle tosi mieluista ja ihan ehottoman tarpeellista niin henkisesti kuin fyysisestikin. Nyt aloitan myös juoksemisen kun on tiet sulaneet. Sitä lähinnä sitten viikonloppuisin kun viikolla tulee niin paljon jumppailtua muuten. Ruokavalio täytyy nyt tästä hetkestä saada kuntoon, jotta tulosta tulee paremmin ja tavoitepainon joskus saavutan. Vielä on 4 kg jäljellä.

Onnittelut kristiinalle :flower:! Mahtavaa kun oot tavoitteen saavuttanut! Sitä itsekin odotellessa. Myös muilla mahtavasti mennyt! Tsemppiä kaikille, vielä on pari kuukautta kesään ja ylimääräset kilot ehtii hyvin pudottaa siihen mennessä :)
 
Viikon loma pidetty ja mässyteltyä tuli.
Alkupäivinä yritin pitää jöötä, mutta kun niitä herkkuja on jokapuolella.
Muutaman kerran syötiin myös ulkona ja kahvilassa käytiin. Painoa tuli sitten takaisin jonkin verran.
Kotiin tultiin lauantaiyönä ja sunnuntaina ei enää yhtään herkkua suuhun. Maanantaina takaisin dieettiruokiin.
Maanantaina saikin ravata vessassa isommilla tyhjennyksillä kuin myös nestettä pissimässä. Tänä aamuna uskaltauduin vasta puntarille.

Alkupaino:68,2kg
Paino nyt:61,9kg
Painoa kertyi:+0,6kg
Pudotusta yhteensä:6,3kg
Tavoite: 54-58kg

Ihanaa olla taas kotona. Lomalla pääsin kuntosalille 2 kertaa, kun ostin 10 kerran salikortin miehen kanssa puoliksi. Saatiin tehtyä sellainen diili paikalliseen kuntosaliin, että molemmat saa käyttää 5 kertaa.
Ollaan menossa kesällä uudestaan vanhemmille ja silloin voidaan loput salikerrat käyttää.
Juoksukausi piti avata maanantaina, mutta tuo lumisade yllätti minutkin, joten odottelen hieman aurinkoisempaa ja kuivempaa keliä.

Kevät etenee ja kesää kohti mennään. Minun painonpudotus operaatio jatkuu ainakin 2 kk vielä, jolloin toivottavasti olen saanut karistettua raskauskilot pois ja muutaman ekstrakilon siinä sivussa.

Kesällä sitten nautitaan tuloksista, kun kehtaa kesävaatetta ylpeänä kantaa yllänsä!!! Unelmointia!!
 
Alkupaino: 66.5kg
Paino nyt: 59.0kg
Pudotusta viime viikosta: -1.5kg
Pudotusta yhteensä: 7.5kg
Tavoite: (55)-58kg
Matkaa tavoitteeseen: 1kg

Jes, hyvä viikko :) Parin viime viikon aikana olen syönyt vähän enemmän hiilareita eli näyttäis siltä että mulle ihan minimaalisen alhaiset hiilarimäärät ei sovi niin hyvin. Mutta liikun kyllä paljon että tarvitsenkin vähän enemmän hiilareita näköjään. Liikkumiset suunnilleen samat kun edellisillä viikoilla eli jumppaa ja juoksua. Taitaa uudeks tavoitteeks tulla toi 55kg ja kiinteytystä tarviis myös (ainakin vatsan alueelle näin raskauden jälkeen ;) ). Onneksi on vielä hetki aikaa ennen kesää tiputella painoo ja kiinteytyä! Itsellä tosi hyvä mieli siitä miten hyvin onnistunut tämä painonpudotus :) Jei! Ihanaa pääsiäistä kaikille!

Oisko vinkkejä tehokkaaseen vatsajumppaan?
 
Hyvä emskuli! (Sinun kirjotuksesta tuli sellainen olo, että vielä mäkin pystyn tähän laihtumiseen!)

Vitsin pääsiäinen!!

Mulla ei ole yhtään selkärankaa tällä hetkellä. ¨
Eilen tavattiin sukulaisia ja muiden mukana söin tortilloita ja jälkiruokaa.
Tänään istuttiin meillä iltaa kavereiden kanssa ja sorruin maistamaan leipägrillin leipiä, jotka oli niin hyviä, että maistoin toisen ja kolmannenkin, vaikka olin valmistanut muutakin tarjottavaa dieettini sallimissa rajoissa.

Toisaalta dieetillä olo on niin hankalaa, kun pitää tavata ihmisiä ja aina "pitää" syödä.
Jos haluaa PYSYÄ dieetillä, niin parempi olla vain kotona yksin möllöttämässä.

No onneksi aina tulee uusi päivä, jolloin voin yrittää taas pysyä ruodussa! Täytyy nyt ajatella itseäni rantakunnossa ja katsella muutama vanha valokuva motivoimiseksi, koska oikeasti haluan laihtua vielä sen 5-6kg.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä