!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

Eilen en kerennyt itseäni punnita, kun käväsin yhden työpäivän heittämässä äitiyslomalta käsin ja aamun lähtö ja kaikki, niin aivan punnitushan siinä unohtu.

Alkupaino:68,2kg
Paino nyt:61,4kg
Painoa tippui:-0,5kg
Pudotusta yhteensä:-6,8kg
Tavoite: 54-58kg

Puolenkilon pudotukseen olen aivan tyytyväinen, sillä nuita repsahteluja sattui pääsiäisen aikana muutamia.
Mutta nyt ei muuta ehdi kirjoitella.
Suunnitelmissa juoksulenkki vaunujen kanssa, jos saisi itseään niskasta kiinni tänään.
 
Moikka!
Saakos tänne tällainen isokeiju, viiden lapsen äiti liittyä?
Painoa on kertynyt nyt ihan liikaa :ashamed: ei koskaan ole näin paljoo ollu. Mittarissa oli vielä jokunen aika sitten 85kg mutta tänä aamuna 82,2 :) eli jotain edistystä sentäs.

Mun tavoite on 57kg ja huhhuh, mikä matka tuonne tavoitteeseen on :O
 
Heissan,

täälläkin olis yksi, joka haluaisi päästä "loppuelämän kuosiin" toisen (ja viimeisen) lapsen syntymän jälkeen! Vauveli on muutaman viikon ikäinen, ja nyt, kun kevättä alkaa olla ilmassa, tekee mieli keventyä jos meinaa näyttäytyä kesällä bikineissä :whistle: Kiloja tuli tokassa raskaudessa aivan tuhottomasti - en oikeasti ymmärrä, miten niitä niin kertyi vaikka urheilin loppuun saakka ja söinkin melko terveellisesti. No tässä nyt ollaan eikä auta itku markkinoilla. Mukavaa, jos saisin teidän menestyksestä tsemppiä ja tukea omalle projektille. Mun ongelma on liian tiukoille vedetyt tavoitteet ja liian niukka ja terveellinen arkisyöminen - se tuntuu kostautuvan kaameana makeanhimona viikonloppuiltaisin, jolloin sitten tuhoankin usein koko viikon tulokset. Ja jos olen ollut herkkulakossa eikä vaakalukema ei ole laskenut, lentää pyyhe kehään. Kotona on cross trainer, jolla treenaan 4-5 kertaa viikossa, mutta tavoitteenani on päästä taas salille ja jumppiin ensi viikolla, jos imetysrytmi sen jo sallisi. Heti kun uskallan, tekee mieli lähteä myös juoksulenkkeilemään, mutta lienee järkevää malttaa mieli vielä hetken verran, että nuo lantionpohjalihakset palautuvat..

Minulla ei ole vaakaa kotona, mutta tässä tulee dataa, joka pitäisi olla melko lähellä totuutta:

Pituus: 175 cm
Paino: 83 kg
Tavoitepaino: 66 kg

Täytynee hommata se vaaka.. Onko teillä periaatteena punnita kerran viikossa ja raportoida tulokset? Onko päivällä väliä vai voiko sen päättää itse?

Tsemppiä kaikille, we can do it..! |O
 
Tervetuloa joukkoomme isokeiju ja verona81
Mukaan mahtuu aina!

Minä olen "julkaissut" painoni kerran viikossa palstalla (maanantaisin), vaikka puntarilla ravaan melkein joka aamu. Jokainen taaplaa tavallaan. Toisia tukien ja kannustaen kaikilla yhteinen määränpää kuitenkin, laihtua ja liikkua.

Nyt olen kahtena päivänä juoksulenkillä käynyt vaunujen kanssa ja hyvin kulkee. Eilen myös salitreeniä illalla.
Aamulla poikkesin jälleen dieetistäni, kun oli kiire esikoisen päiväkodin Vasu-keskusteluun. Todella vaikeaa ollut pitäytyä ruodussa nyt loman jälkeen. Sitä sortuu liian helposti!
 
Tervetuloa hoikistuvaan joukkoomme isokeiju ja verona!!

Ihana manta, kiitos kauniista sanoista :) Minkälaista diettiä noudatat? Kyllä minäkin saan tästä palstasta niin paljon tsemppiä jatkaa painon pudotusta. Pakko yrittää pysyä ruodussa kun ei ilkee tänne muuten painoja ilmotella ;) Pääsiäisenä tuli täälläkin herkuteltua, suklaalla tietenkin!! Minä olen yrittänyt pitää kiinni sellasesta, että jos jossain on tarjolla pullaa tms. niin otan vain yhden tarjottavan, tässä olen aika hyvin pysynytkin. Ja joo, kyllä se vaatii aikamoista itsekuria tällaselta herkkusuulta :)

Tässä torstain punnitukset:
Alkupaino: 66.5kg
Paino nyt: 58.2kg
Pudotusta viime viikosta: -0.8kg
Pudotusta yhteensä: 8.3kg
Tavoite: 55kg
Matkaa tavoitteeseen: 3.2kg

Muutin siis tuon tavoitepainon siihen 55kg, kun tuntuu siltä että vielä se muutama kilo olisi hyvä saada pois että pääsis jonkinlaiseen rantakuntoon ;) Kun 2 kk sitten aloitin tän laihdutuksen, niin en ois ikinä uskonu että tässä ajassa (tai missään ajassa) saisin tiputettua yli 8kg!! Kaikilla se on siis mahdollista, tsemppiä ja itsekuria jokaiselle teille ihan hirmusesti! Siitä ne kilot karisee.
 
Maanantain lukemat:

Alkupaino:68,2kg
Paino nyt:61,5kg
Painoa tippui:+0,1kg
Pudotusta yhteensä:-6,7kg
Tavoite: 54-58kg

Että 100g takapakkia. Viime viikolla 2 juoksulenkkiä ja 2 kuntosalia ja 2 mässypäivää; tiistaina ja sunnuntaina.
No, mutta ei auta lannistua vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja jatkaa.

emskuli: minä olen tuolla Jutta Gustafsbergin ohjeistamalla dieetillä, jossa syödään paljon proteiineja.
Ohjeita siihen löyty ainakin joskus Liv-kanavan sivuilta.
Mikä sulla on nuin huikean tuloksen salaisuus???
 
Viimeksi muokattu:
Moikka.
Jospa se minä sitten alkaisin painoni ilmoittamaan aina lauantaisin :D saattaisin pitää näppini erossa paremmin viikonloppu herkuista. Tai siis meillä on lauantaisin karkkipäivä lapsilla ja (äidillä) niin ehkäpä lauantainen punnitus sitten hillitsisi makean nälkääni :D

mutta tsemppiä nyt kovasti!
 
Miten sitä pystyis olemaan erossa noista herkuista!!! Siis suklaasta varsinkin! Ja tulipa iso säkillinen irttareitakin viikonloppuna syötyä :ashamed: ! Onneks kuitenkin paino tippui... Maanantai ois ehkä paras punnituspäivä niin tulis ehkä viikonloput otettua tiukemmin eikä tulis repsuiltua.

manta: Mä olen ollut vähähiilihydraattisella, eli kai mä sit karppaan :D Annoskoot on pienemmät kun ennen, enkä syö niin usein kun ennen (tähän vaikuttaa varmasti myös pienellä ikäerolla olevat lapset, joista yksi vauva ;) ). Syön kasviksia, vihanneksia ja lihaa. Pastaa, riisiä, perunaa, hedelmiä ja tavallista leipää en ollenkaan! Karppileipää syön pari palaa päivässä ja sit yhden lämpimän ruuan, joskus turkkilaista jugurttia sokerittoman mansikkakeiton kanssa. Suklaa jota syön on vähintään 70% suklaata, enkä sitäkään älyttömiä määriä, on melkosen vahvan makuista. Pullaa ja muita herkkuja vain vieraitten kanssa.

Alkupaino: 66.5kg
Paino nyt: 57.3kg
Pudotusta viime viikosta: -0.9kg
Pudotusta yhteensä: 9.2kg (jihaa, kohta on 10-juhlat!!!!)
Tavoite: 55kg
Matkaa tavoitteeseen: 2.3kg

Ihmeen hyvät tulokset vaikka syömiset oli mitä oli.

Tsemppiä ja itsekuria kaikille! Ja aurinkoisia kevätpäiviä urheilun merkeissä, tietenkin ;) Eikä löysäillä tahtia vaikka tuloksia on tullu, jaksetaan jatkaa!! Eikös niin?
 
Moromoi,

mielettömiä tuloksia teillä, ja etenkin emskulia käy kateeksi, hyvässä mielessä =)

Olin hiukkasen pessimistinen tuon lähtöpainoni suhteen. Ostin vaa'an ja virallinen lähtöpaino viikko sitten perjantaina olikin "vain" 80,5 kg sen 83 kilon sijasta :)

Tänään virallinen punnitus näytti seuraavaa.

Lähtöpaino: 80,5 kg
Paino nyt: 79,0 kg
Painon muutos viikossa: -1,5 kg
Muutos yhteensä: -1,5 kg
Tavoite: 66 kg
Matkaa tavoitteeseen: ihan sikana

On se kumma, kun sunnuntai meni ihan herkutteluksi ja useampana päivänä on tullut syötyä muutamia minisuklaamunia, silti noin hyvä tulos. Tietty, imetys avittanee tässä prosessissa, ja sen lisäksi mun yöt ovat niin pitkiä vauvan kanssa valvoessa, että päivä lyhenee kummasti ja samalla ateria tai kaksi putoaa pois (ei varsinaisesti hyvä juttu mut näyttää toimivan :)). Lisäksi, kun tämä paino lienee sen verran kaukana "tasapainotilastani" raskauskiloista kun on kyse, niin paino varmaan putoaa herkästi siitä syystä hakeutuen tuohon luontaispainoon. Ei pidä silti tuudittautua siihen, että tämä helppoa olisi.. Mietin, että perjantai ei ehkä ole paras punnituspäivä, koska viikonloppu on perinteisesti haastavaa aikaa. Siksi juuri maanantai voisi olla hyvä tai ehkä tiistai. Eli jos perjantaina lukema onkin masentava, se saattaa aiheuttaa hazardin.. :popcorn:

Sunnuntaina on lapsemme nimenantojuhla ja ai et on kaikkea herkkua tiedossa. Hallitusti aion kyllä maistaa kaikkea. Katsotaan, kuinka hyvin homma sitten todellisuudessa pysyy hallinnassa :) Harkitsen herkkulakkoa sitten maanantaista alkaen, jotta tuo minisuklaamunapussin tuhoamisprosessi loppuisi..

Hyvää viikonloppua kaikille ja tsemppiä! :wave:
 
Hyvä verona81, tosi hyvä aloitus ja heti pääsit seuraavalle kymmenluvulle :) Siitä se lähtee ja sullahan niin pieni hetki vasta synnytyksestäkin!! Kohta huomaatkin että ensimmäiset 5kg on lähteny ja kun tuloksia tulee niin on motivaatioo jatkaa. Nam, ne minisuklaamunat on niiiin hyviä :p Mä en voi tyytyä niissä vaan yhteen, on pakko ottaa toinen ja kolmas jne...
Alussa minäkin olin herkkulakossa kokonaan, mutta nyt tavoitepainon lähennyttyä olen sallinut pieniä herkkuhetkiä ja muutaman palan suklaata. Jos kaapissa on karkkia niin olen joutunu miehelle sanomaan että piilottaa ne tai muuten mulle käy huonosti :D Tärkeintä kai on ettei älyttömiä määriä vedä koko ajan ja myös se ruoka merkitsee paljon! Kyllä mua vähän hirvittää et miten paino sit pysyy tavoitteessa kun nopeesti on tuo 9kg lähteny, mut jumpat jatkuu vielä hetken aikaa ja sit kesän jatkan juoksemista ja kenties salille kiinteytymään. Ihanaa kun on tämä palsta, auttaa niin paljo jaksamaan/jatkamaan :)
 
Totuuden hetki!
Maanantain lukemat:

Alkupaino:68,2kg
Paino nyt:60,8kg
Painoa tippui:-0,7kg
Pudotusta yhteensä:-7,4kg
Tavoite: 54-58kg

Ja alaspäin tullaan taas!!
Puntari on saanyt pysyä kaapissa keskiviikosta lähtien ja nytkin mietin että käynkö punnitsemassa ollenkaan, kun tulokset aina vaan masentaa. Onneksi tulos oli näinkin hyvä niin hymyilyttäähän se väkisinkin.

Mutta nyt vain pikaisesti täällä piipahtamassa. Kotihommat ja siivous odottavat! - ->
 
Ilmottaudumpa minäkin taas tänne. Mahtavia tuloksia teillä tullut!
Itellä ollut sellanen suvantovaihe tässä projektissa. On elämässä aikamoista huolta ja tuntuu, että menee niin paljon ajatuksia ja energiaa siihen, että on jäänyt tää homma ihan taka-alalle. Kuitenkin tuntuu, että kyllä tässä on itestään huolta silti pidettävä, että jaksaa paremmin olla tukena sitä tarvitsevalle. Siispä terveelliset elämäntavat jatkuu.

Puntarilla kävin eilen ja vaikutti, että paino pyörii onneksi suunnilleen samassa ku viimeksi. Otan kuitenkin huomenna aamupainon ja ilmottelen sitä tänne sitten.
 
Mantahan tekee hyvää tulosta siellä! :) Ne viikot, kun mitään tulosta ei synny tai tulee jopa pari sataa grammaa lisää vaikka on tsempannut hyvin, ovat niiiiiin turhauttavia ja niissä vaiheissa masentuu helposti ja repsahtaa. Pitää vaan uskoa omaan tekemiseensä kai.. Hienoa duunia!

Ei se nyt ihan hanskassa pysynyt se homma kuitenkaan.. Tää on niin tätä; juhlapäivänä ei kerkee syödä tyyliin mitään ennen juhlia tai juhlissa, sitten kun vieraat ovat lähteneet, iskee tajuton nälkä ja sitten ottaa hallitsemattomasti liikaa. Noh, se oli herkkupäivä se ja homma jatkui heti eilen. Salikorttikin on nyt kaivettu hyllyltä ja tekee niin hyvää hikoilla kunnolla jumpissa pitkästä aikaa. Kaikesta huolimatta, sunnuntaista sisuuntuneena lätkäisin itselleni hetken mielijohteesta herkkulakon toukokuun loppuun saakka. Joo, mulla menee aina suuntaan tai toiseen överiksi ja tykkään rankaista itseäni näillä lakoilla tai sitten parin tunnin juoksulenkeillä. Juoksemaan tosin "onneksi" en vielä uskalla lähteä. No nyt, kun kirjoitin lakosta tännekin, se on viimeinen silaus sen virallisuudelle eikä näin ollen siitä ole lipsumista. Oikein kovassa hädässä on sallittua käyttää sokerittomia pastilleja tai väh. 85% suklaata. Hillitysti. Ja tämä lakko koskee siis vain sokerituotteita, ei varsinaisesti rasvaisia/suolaisia herkkuja, koska ne eivät koskaan ole niin maistuneet tai tuottaneet ongelmia. Se on se karkki lähinnä...: /

Tervetuloa lisää porukkaa mukaan, mitä enemmän jengiä, sitä enemmän saa tsemppiä muiden suorituksista.

Nimim. -Kaikessakohtuuspaitsilauantainaliikaa-
 
Nyt sitten ihan virallinen aamupaino:

Alkupaino:66,9kg
Paino nyt:57,9kg
Pudotusta:-0,2kg
Pudotusta yhteensä:9kg
Tavoite: 54kg
Matkaa tavoitteseen 3,9kg

Ihanaa, että pienesti alaspäin kuitenki, vaikka 3-4 viikkoa tässä meni ajattelematta koko laihdutusta. No nyt jaksaa taas tsempata loppukevään ja saada nuo viimeset kilot pois. Katoin just, että joskus tammikuun puolivälissä alotin tän ja nyt on 9 kg tippunut, oon kyllä ihan tyytyväinen =)

Tosi kiva, että tänne on tullut lisää porukkaa! Mukava, että on aktiivisempaa keskustelua.

Käyn ite nyt jatkossa ilmottamassa keskiviikkona painoni. Paitsi ens viikolla pääsen puntarille vasta lauantaina.

Verona81, mun on kans tehtävä välillä totaalilakko herkkujen suhteen. Muuten syön karkkia tai kahvin kanssa keksejä ym. lähes joka päivä. Nyt alotin taas viikon alussa lakon ja aion jatkaa juhannukseen asti. Vapun ja äitienpäivän oon sallinut itelleni herkuttelupäiviksi =) Samoin jos kyläillään niin maltillisesti on lupa kahvipöydässä "käyttäytyä" :D

Tsemppiä kaikille!
 
Kiitos kannustamisesta Verona81 ja muutkin!!

Tämä viikko alkoi sitten taas parilla höpöhöpö päivällä, tiistaina ja keskiviikkona. Meillä oli yövieraita ja minun dieetti lähti ihan lapasesta. Siinä kun passaa muita ja väsymys painaa, niin olen helppo uhri kaikelle kiusaukselle.
Tiistaina myös karkkia hain kaupasta himooni, mutta tänään taas jatketaan.

Lautasella uunilohta ja herneitä!! Rakastan uunilohta, NAM!
Ilma ulkona on mitä on, mutta joko lenkille tai salille lähden, kunhan mies kotiutuu töistä.
Tällä lukutoukalla on taas vaihteeksi ihana kirjakin kesken ja itseään saa nyt toisissaan potkia liikkumaan, kun oman ajan käyttäisin paljon mielummin kirjan lukemiseen kuin liikuntaan. Vaikka tottakai lukemisellekin on löydyttävä aikaa (Onneksi olen niitä ihmisiä, joille ei tuota ongelmaa sulkea telkkaria ja vetäytyä kirja kainalossa sohvalle)!

Iloista kevättä kaikille!
 
Tässäpä pikaisesti punnitustulokset. Jotka ovatkin sen mukaiset että flunssaa ollaan podettu (liikkumiset siis vähäisemmät) ja hiilariherkkuja nautiskeltu ;) Mutta tästä jatketaan taas!!

Alkupaino: 66.5kg
Paino nyt: 56.9 kg
Pudotusta viime viikosta: -0.4kg
Pudotusta yhteensä: 9.6kg
Tavoite: 55kg
Matkaa tavoitteeseen: 1.9kg
 
Ja takapakkia jälleen, mutta toisaalta aravasin, kun seitsemään päivään mahtui 3 herkuttelupäivää.
Mutta nyt onneksi on toukokuu. Huhtikuu meni enemmän tai vähemmän motivaatiota etsiskellessä.
Mutta nyt on uusi kuukausi, jonka aion skarpata, jotta ennen kesää päästään tavoitteeseen. Kyse ole kuiteskaan kuin noin 3kg:sta.

Niin ja maanantaina olen itseni punninnut kyllä, mutta nyt vasta oli aikaa kirjoitella tänne, kun on kaikki olleet kotona, niin äidin omaa aikaa tietokoneelle ei tahdo löytyä!:D

Alkupaino:68,2kg
Paino nyt:61,1kg
Painoa tippui:+0,3kg
Pudotusta yhteensä:-7,1kg
Tavoite: 54-58kg

Mutta kaikille tsemppiä nyt tasapuolisesti!
 
Heipähei,

täällä vaihdettiin punnituspäivä perjantaista tiistaiksi. Kyllähän se yhden juhlapäivän herkuttelu viime viikolla vaan tuntuu näkyvän vaa'alla, kun puolessatoista viikossa putosi vain 200g. Tosin se edellinen 1,5kg tiputus olikin hieman yliampuva, mikä varmaan myös osaltaan selittää tätä tulosta.

Lähtöpaino: 80,5 kg
Paino nyt: 78,8 kg
Painon muutos viikossa: -0,2 kg
Muutos yhteensä: -1,7 kg
Tavoite: 66 kg
Matkaa tavoitteeseen: ihan sikana

Sokeriherkkulakko on edelleen ja pitää - luonnollisesti, kun näin on päätetty - ja tämä kuu mennään täysin sokeritta. Välipalkintotavoitteet toimii hyvinä motivaattoreina: geelilakkaukset kynsiin, kesää varten pohjabruna solariumissa, uusi vaate, bileilta kavereiden kanssa jne. Nyt vaan innolla odottelemaan ensi viikon lukemia. Pakko vain uskoa, että tekee asioita oikein, ja kai se näkyy ennen pitkää vaa'allakin. Ainakin housuista huomaa, että edistystä tapahtuu, ja se on kaikkein motivoivinta :D

Onko teillä muilla hyväksy havaittuja "välitavoitepalkintoja" itsellenne?

Hillittömän upeita säitä, vielä näyttäisi täällä etelässä ainakin jatkuvan päivän tai pari. Ulooooosss!
 
Nyt olen niin ILOINEN. Ja tässäpä syy:

Alkupaino:68,2kg
Paino nyt:59,4kg
Painoa tippui:-1,7kg
Pudotusta yhteensä:-8,8kg
Tavoite: 54-58kg

Siis ihanaa!! Nyt olen takaisin ihanalla omalla kymmenelläni jälleen puoleen toista vuoteen!
Tämä on kyllä ihme suoraan Jumalalta!! Kiitos siitä!!
Kyllä aamulla kaurapuuro raejuustolla maistui taas hyvälle pitkästä aikaa!!!

verona81 Mulla oli välitavoitepalkinto 62 kg kohdalla...heittää vanhat iänikuiset collegehousut roskiin ja ostaa tilalle uudet. Ja sen myös tein.
Nyt kun tämä paino on ainakin kuukauden junnaillut tässä edestakaisin niin en ole edes miettinyt uutta palkintoa tähän saumaan. Eli seuraava tavoitehan mulla oli 60kg ja se meni rikki nyt. Pitääkin miettiä nyt hyvä palkinto!

Ja tuo 58kg häämöttää ja allekin saa mennä. Ainakin ruokavalion pitäisi nyt olla kunnossa, kun raejuustoa ja maitorahkaa sekä kasviksia on melkein joka aterialla.

Huh huh ..nyt olen ihan täpinöissäni!!!
Tsemppiä jokaiselle. Kesä häämöttää ja kevyempi olo!!!
 
Heipat,

aivan mieletöntä tuo Mantan menestys! :O Onnea onnea. Tavoitepainokin häämöttää jo aivan kulman takana! Ollapa itsekin jonain päivänä siinä pisteessä..

Itselläkin on nyt thodella hyvä draivi tässä hommassa, syömiset on tosi hyvin kontrollissa (usein, kun näin toteaa ja tuudittautuu omaan onnistumiseensa, siitä seuraa äkisti totaalinen katastrofi..) ja silti tuntuu, että hirveemmin mistään ei tarvitse luopua (paitsi kaikesta sokerisesta..). Viikon lukemat:

Lähtöpaino: 80,5 kg
Paino nyt: 78,1 kg
Painon muutos viikossa: -0,7 kg
Muutos yhteensä: -2,4 kg
Tavoite: 66 kg
Matkaa tavoitteeseen: ihan sikana

Olen hiukan haarukoinut noita kaloreitani ja kyllä ne siinä 1700-2000 kcal/pvä pyörii järjestäen, ja näin ollen energiavajetta syntynee sellainen vajaa tonni per päivä (urheilen 4-5 krt/vko ja vaunukävelen kohtuullisesti, osittaisimetyksellä lienee jokin pieni vaikutus myös). Näin ollen tällä energiavajeella pitäisi juurikin pudota keskimäärin vajaa kilo viikossa, kuten tällä viikolla tapahtui. Sen sijaan kysyisinkin, että te, joilla on peräkanaa tullut sellaisia kilon tiputuksia, oletteko menneet noin tonnin energiavajeella päivittäin, mikä johtaisi tuohon kilon viikkotahtiin (-1 kg = ~ -7000kcal), vai mistä noin hurja tiputus voi johtua?

Olisi kiva kuulla muidenkin edesottamuksista ja haasteista, jotta voidaan yhdessä tsempata eteenpäin! :p
 
Heips! Tulin tänne kun tuolla toisessa ketjussa ei ollut enää eloa.. Noh,olen siis 3lapsen kotiäiti ja aina noita kiloja raskausaikana tulee.Tammikuun 10pv alkoi uusi elämä.Ruokaa syön useasti mutta vähemmän,namit ja siiderit ainakin puoliintui,liikuntaa n.4-5kertaa viikossa ja mulle se tarkoittaa 2sauvakävelylenkkiä ja loput menee kuntopyörän selässä. Hitaasti mutta varmasti menee..
Tässä minun tietoja: (pituus 158cm)

Alkupaino 69.6kg
Paino nyt: 65.1kg
Pudotusta viime viikosta: -300g
Pudotusta yhteensä: 4.5kg
Matkaa tavoitteeseen: 5.1kg
 
Alkupaino:66,9kg
Paino nyt:57kg
Pudotusta:-0,9kg
Pudotusta yhteensä:9,9kg
Tavoite: 54kg
Matkaa tavoitteseen 3kg

Tavoitepaino lähenee =) Olokin alkaa tuntua kevyeltä ja kaikki vaatteet solahtaa hyvin päälle :) Enemmän oikeestaan haluan nyt panostaa liikkumiseen ja sitä kautta kiinteytymiseen. Teetin itselleni kuntosaliohjelman niin saa treenattua enemmän myös lihaskuntoa. Mulla kun kaikki liikunta tahtoo olla pelkästään sykettä kohottavaa, juoksua, jumppaa jne. Nyt on tullut into saada myös sopivasti lihasvoimaa.

Hienoja pudotuksia teillä! Ihanaa äitienpäiväviikonloppua kaikille =)! Sunnuntaina herkutellaan ansaitusti :D
 
juliav mun puolesta tervetuloa mukaan laihduttamaan.
Ja tuosta kuinka usein kirjoittaa, niin minä saataan unohtaa viikoiksikin kirjoittaa mitään jne.. eli kirjoittaa silloin kun sen kokee itse parhaakseen :)

Minulla laihdutus matelee, vaikka olen nyt sentään hieman alas tullu painossa. Viimeksi olin vielä yli 80kg ja tänään se oli 79,4kg.
vielä tulosta on niin vähän että en ala laskemaan paljon pudonnu. Mutta suunta on oikea.


Muoks. tuo väliaikapalkintotavoite olisi aika hyvä =) millähän sitä palkitsisi itsensä? Jos vaikka ekan palkinnon aika olisi tossa 75kg tietämillä :D
 
Viimeksi muokattu:
Okkei, kiitoksia. :) Tilanteeni tällä hetkellä:

Alkupaino: 63kg
Paino nyt: 60,1kg
Painoa tippui eilisestä: -0,3kg
Pudotusta yhteensä: -2,9kg
Tavoite: 50kg

Olen huomannut, että keho tottuu vähempään syömiseen sellaisen heikotusvaiheen jälkeen. Söin ennen kerralla isoja annoksia + jotain jälkkäriksi, join alkoholia jne. Ja vähennettyäni reippaasti ruoan määrää mitä syön, olo alkoi tuntuakin kevyemmältä. Siinä välissä vaan on vaihe, jolloin nälättää ja heikottaa, mikä pitää vain kestää. Sitten helpottaa. :)
 

Yhteistyössä