!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:55,3kg
Pudotusta viime viikosta: -900g
Pudotusta yhteensä:14,1kg
Tavoite:54kg

Tyytyväinen oon viikon pudotukseen. Tavoitepaino lähenee =)

Tein lauantaina tuota pitsaa karppiohjeella ja kyllä oli hyvää. Mieskin kehui huippuhyväksi. Ite harmittelin sitten kun tuli syötyä sitä liikaakin, mutta kas kummaa, paino olikin tippunut siitä huolimatta kun kävin su tai ma puntarilla. Eli taitaa olla tosiaan ihan sallittua herkkua tuo laihduttajalle. Suosittelen kyllä kokeilemaan, jos suolaisesta herkusta tykkää.

Oon nyt ollut aivan innoissani kun tiet on sulaneet ja oon päässyt aloittamaan taas juoksemisen. Kävin eka lenkillä lauantaina ja yllätyin, miten helppoa oli. Ilmeisesti tuo crosstrainerilla polkeminen on tuonut hyvän peruskunnon juoksuunkin ja siks tuntui niin helpolta heti eka lenkki. Eilen tulikin sitten liikuttua kunnolla, kun kävin eka tunnin jumpassa ja mentiin sen jälkeen miehen kans uimaan, jossa alkoikin just sopivasti vesijumppa. En tietenkään malttanut olla menemättä ja tuli sitten vedettyä n.2h jumppaa putkeen :D

Onnittelut hienoista pudotuksista ! Näin sitä kevennytään. Hyvä naiset :)!!

Minä en kans usko mihinkään pillereihin ym. Oon kans sitä mieltä, että pysyvää pudotusta saa, kun muuttaa elintapojaan, syö terveellisesti ja liikkuu. Ei siihen mitään pillereitä tarvita :D

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!
 
Eipä viikko mennyt nyt kyllä yhtään hyvin :kieh:
Paino junnasi tuossa 86kilossa oikeestaan koko viikon, ja nyt tänä punnitusaamuna se tietenkin hyppäsi ylöspäin :( nyt täytyy saada tämä junnausvaihe jollain lailla ylitettyä!

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg (5.1.11)
paino nyt 86,6kg
pudotusta viikossa +600g
pudotusta yhteensä -3,8kg
pudotettu 20,2kg vuonna 2010

Toivottavasti tää junnaus nyt johtuu vain ja ainoastaan loppuviikosta alkavien menkkojen vuoksi... zumbassakin on tullut käytyä normaalisti pari kertaa tän viikon (siis ke-ke) aikana + vielä pienellä kävelylenkilläkin pari kertaa :)
Mutta joo, ei täällä masennuta, elämäähän tämä vain on! Ja voi olla että tuo painon junnaus johtuu siitäkin, että mä painoin pitkän aikaa (varmaan ehkä pari vuotta) tuon 85-86kg. Elimistö ei muista miltä tuntuu painaa tuota vähemmän, kun tuostakin on jo riittävän monta vuotta aikaa :LOL:
Eli tsemppiä kaikille, ja myös itselleni ;)

muoks. Midallakin huippupudotus :) samoin tuota karppausta on tullut mietittyä, kun sarp-palle putoaa paino noin nopeasti... kun jaksais perehtyä mitä sais syödä, vaikkakin tuosta sarp-pan listastakin oli apua :)
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
APUA!! Olen unohtanut tän aivan totaalisesti.

Siinä kävi silleen että minä repsahtelin pahasti ja paino kipusi lopulta 80kg asti kunnes päätin et nyt stop! Puoltoista viikkoa oon karpannut ja painoa lähtenyt viime maanantain punnituksessa 3kg 400g! Aivan mahtava ja energinen olo! tätä jatketaan. Olen myös pistänyt itselleni "palkinnot" kun saavutan tietyn painon :) Täytyy tuo lista tehdä uusiksi itseni osalta..

muok. niin ja vyötäröltä 6cm kadonnut!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siis voi vitsit mikä pudotus sunflowerilla :) siis aivan mahtavaa!!!!! Nyt kyllä alkaa kiinnostamaan tuo karppaaminen entistä enemmän, jos kaikki pudottaa siellä noin paljon!!!!!!! ja tuo että vyötäröltä kadonnut 6cm, niin =)

Ootko sunflower lukenut jonkun alottelevan karpin oppaan? tai sarp-pa?
Kun joka paikassa lukee että pitäis lukea joku kirja, ennen ku alkaa karppaamaan???
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä näyttää tosiaan karppaamalla putoavan nopsaan! Onnittelut sunflower!

Mä en kokonaan karppaukseen pysty, musta tuntuu, että mun elimistö vaan tarvii jonkin verran hiilihydraattia :D. Ja tietenkin senkin takia kun vielä imetän, niin en voi lähteä ihan ääripäihin. Mutta mulle tosta Sarpan listasta oli kyllä sillain apua, että oon nyt korvannut joitain aterioita päivistä noilla proteiinipitoisilla ruoilla ja se tuntuu hyvältä mulle. Tietenkään paino ei kyllä niin nopeasti tipu näin. Oikeastaanhan nuo karppausruoat on aikas hyviä... lohta, pitsaa, rahkaa, kanamunia...ainakin mulle maistuu :p

Nyt täytyy pitää ittensä kurissa herkkujen suhteen. Sunnuntaina tuli joku ihme kohtaus ja söin 4 neekerinpusua! Arvatkaa oliko kauhea ähky ja ällötys sen jälkeen..No, se teki sen, ettei sen jälkeen oo ollu ainuttakaan mielitekoa makeaan. Sen verran tuli ylensyönyt olo :D
 
Sunflower11
Miiuliini85: En. Oon kyllä karppaus.infoa lukenut ja mulla on ystävä joka taas on noita kirjoja lukenut ja hän on neuvonut. Tosin oon aiemminkin jokunen vuosi sitten karppaamalla tiputtanut 15kg. Suosittelen! Ekat päivät oli kyllä mulla tiukkaa, mut pysyin lujana ja herkuista pois :) Paljon vetta ja vissyä kans.
Et siis aiheeseen netin kautta paljon tutustunut ja omien aiempien kokemusten ja ystävien kokemusten myötä!
Turvotusta ja nestettähän tässä alussa lähtee paljon mutta auttaa kyllä jaksamaan!
 
Hei vaan pitkästä aikaa =)

Mä olen tässä ollut hieman sivussa ja kironnut itsekseni tota junnaavaa painoani, on jo viikkoja pyörinyt siinä 70,5-71,5 välillä, mutta maanantaina aloitin nutrilet-kuurin ja kun aamupaino oli maanantaina 71 kg, niin tänään se oli 69,5... Olen siis vihdoin päässyt 60-luvulle ja täällä nyt sitten aion pysyä vaikka mikä olisi! Näitä nutrilettejä olisi tarkotus jatkaa 6 viikkoa, silloin olen lähdössä työkavereitten kanssa risteilylle ja olen mä asettanut siihen aika hurjan painotavotteenkin, mutta katsellaan nyt kuinka ihmisen käy...

Hienosti sujuu myös teillä muilla! Tota karppausta olen mäkin miettinyt sitten jatkoksi kun nutriletit joskus lopetan, kun ei kai sitä voi lopun ikäänsä noita pusseja nautiskella. Pitäisi siis opetella sellaset järkevät ja kevyet ruokatavat. Mä monesti sorrun siihen, että ahmin yhden päivän ja sitten olen syömättä pari päivää, vaikka oikeen hyvin tiedän, että se nyt ei ole ollenkaan järkeävää...

Vaan keveää kevättä kaikille.
 
Miiuliini: En oo mitää kirjoja lukennu, vaan tuota karppi foorumia.

Nyt mul on junnannu toi paino samana kolme päivää ja niiiin rasittavaa. Vaa`alle astuu, ni samantien pongahtaa toi sama luku joka hemmetin päivä. :mad:
Täs kohtaa on aina tullu ne repsahuksestiki ku mitää ei tapahu, mut en kyllä luovuta.. :'(

Tein tänään tommost jauhelihakiusausta karppiohjeel ja voin sanoo et oli ihan sairaan hyvää :cool: Onneks sitä jäi vielä huomikseks mulle. :p
 
En oo aikoihin tääl käyny kirjottaas kun jumahti tää laihdutusprojekti, te muut sitäkin ahkerammin ja uskomattomia tuloksia :) Onnea niistä!

Sarp-pa varsinkin on saanut huimia lukemia, lähtömitatkin on suht samat kun itellä joten tota karppausta on ehdottomasti kokeiltava :)

jos nyt ottais taas itteää niskasta kiinni, en kyllä ole onneksi lihonutkaan mut mitkään pussikeitto kuurit ei ainakaa ollu minuu varten :) Eli pitäis pysyvää muutosta hakea enemmänkin.
 
Viimeksi muokattu:
Pituus: 169cm
Aloituspaino: 140,8
Paino nyt: 130.7
Viikkopudotus: -1,5kg
Pudotus yhteensä: -10,1kg
Tavoitepaino -99,9


JESJESJES!!!
Ensimmäinen kymppi meni rikki. Mä jo pelkäsin että se lykkää plussaa taas mut onneksi ei.
Josko ens maanantaina vaa `assa seisois 12* alkuinen paino.. :)
Tää kevät ja aurinko on kyllä antanut mukavasti virtaa,olo on parempi ja jaksaa hymyilyttää.

Ihmettelen,mistä nuo kilot oikein on lähtenyt sillä en mä vieläkään huomaa et ois jostain jotenki pienentyny,paikat on vain pehmentynyt,mahakin on kuin pullataikinaa :D Ja raskausarvet,voi taivas,nyt näkee ihan selvästi että mistä kohtaa on ratkennu! Kai tää vaan kuuluu pienentymiseen ja seuraavaks alkais arvetkin vaaleta..?

Eräs "kompastuskivi" olis parin viikon päästä,kolmosen synttärit,vieraita olis tulossa paljon ja tarjottaviakin tarvii olla paljon,mistähän mä löydän itsekuria sen verta että jätän ne syömingit vieraille :D Synttärit vietetään sunnuntaina ja seuraavana päivänä on vielä punnistuskin,noh,ehkäpä se rittää motivaattoriksi.

Mites tuo,nykyisin kun syön jotain sokeripitoista niin minua alkaa väsyttää ja tulee huono olo.Huonon olon lykkää myös jos kevyt jauheliha on loppu ja tarvii normaali,yli 20% rasvanen jauheliha syödä,vaikka valutan enimmät rasvatkin pois pannulta! Pirkan kevyt jauheliha on kaikkein parhaimman makuista ja rasvaa vaivaset 7%!

Aah,tulihan taas vuodatettua :)
Nyt hyvillä mielin uuteen viikkoon ja uuden kympin kimppuun
Tsemppiä kovasti naiset :flower:
 
WAU mitä pudotuksia!! Hienosti kaikki edennyt, varsinkin Ketkupolkka onnee ekan kympin rikkomisesta!!

Itsellä toi paino jäi niin totaalisesti jumiin,:headwall: että heitin vaa'an kaheks viikos jäähylle, kun tuntu että painoo tuli vahdittua ihan hulluna. Ja hyvin toimi, tänään kun sitten sen kaapista kaivelin niin tulokset oli seuraavat:

Alkupaino: 80,2kg
Paino nyt: 71,8kg
Tavoitepaino: 66kg
Pudotusta yhteensä: -8,4kg

Olo on helpottunut kun ehdin jo panikoimaan kun ei tuloksia syntynyt, ja siinä kohtaa on aina ennen ratkennu syömään oikeen urakalla. Toi karppaus kuulostaa kiinnostavalta, ja hienoja tuloksia ootte sillä aikaansaanu! Itse oon syöny hiilareita vaan aamuisin/ennen klo 12 sillain, et syön aamulla puuroo tai ruisleipää, ja aamupäivällä hedelmän. Luin et näin on paras et keholla on sit aikaa polttaa syntynyt glukoosi päivän aikana. Lounaan ja päivällisen oon koittanu pitää liha/kana/kala + salaatti linjalla. Ihan hyvin on toiminut, kun mulla ei mikään hirmuinen kiire tän projektin kanssa ole ja tää tuntuu pitävän mun kropan tyytyväisenä :)

Huomista vähän jännitän, kun on isot kekkerit ja kakkua ja hyvää on varmasti paljon taas tarjolla.:popcorn: Toivon ja rukoilen et itsekuri kestää, ettei heti tulis tuhottua parin viikon työtä.. Toisaalta, nyt kun tuo ensimmäinen kymppi on ihan näköpiirissä, halu 6:sella alkavaan painoon pääsystä on kyllä kova!!

Paljon paljon tsemppiä kaikille ja hyvää pudotusviikkoa!! :flower:
 
Heijssan :wave:

Nyt en oo kyl yhtää tyytyväinen tuloksee, mut kai tuo nyt parempi on ku plussa. : /

Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Tämänhetkinen paino: 71.2g
Pudotus viikossa: -900g
Tavoite: 65 (tai sitteki 60 :D)

Ja nyt kovast kuntoiluu koko viikon et pääsen alle 70. :popcorn:
 
Voi vitsit että tääkin viikko meni jokseenkin huonosti... silti miinusta onneksi!

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg (5.1.11)
paino nyt 86,2kg
pudotusta viikossa -400g
pudotusta yhteensä -4,2kg
pudotettu 20,2kg vuonna 2010

sarp-pa hienoa!!!! 10 rikki!!! :flower: sun viikkotulos oli hyvä sekin :)
ketkupolkka sulla kans eka kymppi rikki, onnea! :flower:
annalauralla hyvin mennyt myös! :)

sunflowerilla miinusta myös! pitäs aina muistaa (itekkin) että pienikin miinus on kumminkin miinusta :)
nöpön nutrilett kuurista taitaa olla hyötyä myöskin, hieno tunne varmasti kun pääsit alle 70kilon :)

Täällä mennään päivä kerrallaan, eiköhän se paino ens viikolla oo jo alta tuon 86kilon! :)
 
Siis WAUTSI!!! mitä tuloksia naiset!!
Aivan mieletöntä!

Minä olen eksynyt kaidalta tieltä ja aloittelen urakkaa tässä taas uudestaan...

Liikunta on pysynyt, mutta ruokavalio mennyt aivan metsään jatkuvien juhlien ja lomien ja sitten itsekuripuutoksen takia.

Paino on plussalla, muttei onneksi taida ihan kaikki olla vielä pilalla.

Uusi aloitus on edessä, kun go fat go starttaa 2.5. Siitä lähtee taas liikunta ja ruokavalio takaisin oikeille raiteille.
Toiveissa olisi pudottaa muutama kilo ennen kesää ja kasvattaa kuntoa työmatkapyöräilyä varten (työmatka 40km/pv)

Onnittelut teille hienoista saavutuksista!

Sunflower Mieletön tulos tuolla karppaamisella!! Ihan mahdoton :) Onnittelut ja tsemppiä jatkoon:)

Miiuliini todella hienosti sinulla jatkunut tuo painon tippuminen :) Onnittelut siitä. Minulla on kova urakka päästä noihin lukemiin, joissa sinä nyt olet :)
Tsemppiä sinullekin :)

Minä tule litaniani kanssa jossain vaiheessa mukaan :) Viimeistään siinä toukokuun alussa :)

Ja kiitos Miiuliini kun huutelit perään :) Sain nimittäin tästä käynnistä täällä ihan uudenlaista intoa taas projektiini :)
 
mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:54,6kg
Pudotusta viime viikosta: -700g
Pudotusta yhteensä:14,8kg
Tavoite:54kg

Iloinen oon viikon pudotuksesta. Näin lopussa joka 100grammasta alaspäin oon tyytyväinen. Tavoitepaino 600g päässä =) Tässä alkaa tosiaan tuntua siltä, että enää ei tarvitsekaan laihtua. Muuta kuin sen 600g ;) Kiinteyttä kyllä saa tulla ja sitä yritän liikunnalla aikaansaada. Lasten jälkeen kun tää kroppa on aika erimallinen, vaikka paino onkin sama.

Musta tuntuu, ettei pää oo vieläkään täysin tajunnut, että oon tosiaan entisissä mitoissa. Kaivoin toissakesäiset kesävaatteet esille ja hämmästys oli suuri kun mahduin kaikkiin hyvin eikä edes pursuillut mistään :) Kyllä tää kaikki vaivannäkö on todellakin kannattanut. Nyt joulun jälkeen on ollut jotenkin helpompaa tää homma kuin syksyllä ja enemmistö noista kiloista onkin tippunut tammikuun alun jälkeen. 10kg on lähtenyt tänä vuonna =)

Aivan huipputuloksia teillä! Jokainen kevenee viikko viikolta :flower:. Tää on tosi mahtava ja tsemppaava porukka. Mä ainakin ite oon saanut paljo tukea ja kannustusta täältä ja jo pelkästään se, että johonkin on tulokset kirjattava auttaa tässä projektissa. Kyllä on mukava ottaa aurikoiset ja lämpimät kesäsäät vastaan astetta kevyempinä :cool:

Nyt pukemaan lapsia ja reippailemaan poikaa eskariin. Ens viikolla lähdetään sitten keskiviikkona sinne matkalle ja ilmotan tuloksen sillon aamulla jos vaan suinkin koneelle ehin. Katsotaan ehtiikö se 600g tippua näinä päivinä vai ei =) Oon pitänyt motivaattorina sitä hetkeä kun reissu alkaa ja saan ottaa fazerin sinisen ja kahvia :p Lomaviikolla en aio laihdutusta muistaakaan, vaan nautin täysin siemauksin. Sehän on varmaa, että vähän paino sen ansiosta nousee, mutta varmasti lähtee sitten viikossa poiskin kun palaan taas arkeen.

Tsemppiä kaikille ja ihanaa viikonloppua :)
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Aloituspaino 80,0kg
Paino nyt 75,7kg
viikkopudotus -500g
Kokonaispudotus -4,3kg
Tavoite 67kg

Eli tommonen 500g mennyt viikossa taas :)
10cm vyötäröltä 3vkossa :)

iloksi: Kiitos, tsemppiä sinullekin!
 
on se nyt himskatti kumma ku toi vaaka ei suostu menee alle ton 70kg :mad:

Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Tämänhetkinen paino: 70.7g
Pudotus viikossa: -300g
Tavoite: 65 (tai sitteki 60 )

No mennää sit gramma kerrallaa jos ei muul taval :LOL:
 
Pituus: 169cm
Aloituspaino: 140,8
Paino nyt: 129.5
Viikkopudotus: -1,2kg
Pudotus yhteensä: -11,3kg
Tavoitepaino -99,9

Huomenta naiset.
Jeeeees!!Miinusta Miinusta taas.Ja ollaan jo uudella kymmenluvullakin,enää 9,5 kiloa pois ja ruvetaan olemaan tämän kesän tavoitteessa :D Alle 120 kun pääsis tässä kevään/alkukesän aikana.
Tää on kyllä ihan parhautta,olo vaan paranee ja jaksaa enemmän.Vähän jo harmittaa etten aikasemmin oo alottanu tätä projektia..
Pientä lipsumistakin on ollu,suklaakeksiä ja lakupatukkaa mutta en kyllä noista stressiä ota,en ainakaan nyt kun paino putoaa,katsotaampa sitten kun onkin taas plussaviikko : /

Täällä on mies ja osa lapsista oksutaudissa,kauhulla odotan että koska se meihin loppuihin. Nuorin lapsista kun ei ole oikein hokannu että vessaan tai ämpäriin oksutetaan vaan tämä tapaus seisoo tyynenä,oksentaa sinne missä sattuu olemaan ja jatkaa matkaansa. Minuun se tauti ei tartu,ei sitten millään,sais jokunen kilokin kyytiä kun yhden yön kärsisi :D

No niin,se on lähdettävä jatkamaan hommia. Uuteen aurinkoiseen viikkoon ja tekemään miinusta.
Nyt naiset,kovasti tsemppiä :flower:
 
Voi nyt sanonko mikä...
Nyt alkaa olla pikku hiljaa mitta täynnä tätä painon junnaamista :kieh: pitäis vain löytää se itsekuri, millä sais tuon painon laskusuunnalle!...

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg (5.1.11)
paino nyt 86,6kg
pudotusta viikossa +400g
pudotusta yhteensä -3,8kg
pudotettu 20,2kg vuonna 2010

Paino on siis junnannut tuossa 86 kilon kohdassa jo helmikuusta :O mutta eiköhän tämä vielä voitoksi käännetä, ainakaan paino ei oo taaskaan noussut yhdessä yössä sitä 24kiloa, mitä tähän mennessä on lähtenyt! :D

astrelle onnea :heart: kyllä täällä varmaan muitakin vielä on kun takaisin palaat, tätä pudotusvauhtia... ;) mutta onnea matkaan oikein kovasti, pian jo on joulutonttu sylissä! :)

kaikilla taas hyviä pudotuksia :flower: ja tuo sunflowerin kolmessa viikossa 10cm on aika huippu tulos!!!!!!

Olisko joku muuten halukas kokoamaan taas viikottaisia tuloksia listalle? olis kiva niitäkin lukea, vaikkakin ei tää meidän keskustelu kovin aktiivinen oo ollut viime aikoina...
Kaikki on pyöräilemässä ihanassa kevät säässä, eikös? :D

iloksi kiva kun olet vielä "hengissä"! :) pitäsköhän ite lähteä taas mukaan kans tuohon gFg haasteeseen, jos sellainen alkaa? viimeksi kun tuli ne neljä päivää sen mukaan mentyä :LOL: nyt vois yrittää viittä päivää ;)
 

Yhteistyössä