!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

sarp-pa ei tuo plussa paha oo!! Ja niitä tulee joskus kaikille, vaikka olis mitenkä tarkkana.. :( hiljaa hyvä tulee :)

midalle unohdinkin kommentoida edellisessä viestissäni...
hienosti sulla on mennyt!!! :) tasaisen varmasti paino laskee, ja se on tärkeintä!! :)

Kaikille oikein kunnon tsemppipotkut!!! :hug:
 
Loistava saavutus toi vuosipäivä, ja vielä 25kg Miuliini85!! Peukut pystyy et puolikiloo viel karisee! Oon samaa mieltä, toi 25 on paljon maagisempi kun 24,5kg haha :)

Suurella kunnioituksella tätä palstaa oon taas selaillu, kun kaikilla menee tosi mukavasti. Onnittelut Ketkupolkkalle ensimmäisen kympin lähenemisestä ja Midalle, oot hieno esimerkki just tommosesta tasaisen vakaasta pudotuksesta josta ne sanoo et tulee aina kestävimmät tulokset! Ja sarp-palle tsemmppiä, kyllä siitä suvannosta taas yli kammetaan!

Itsellä ei oikeen nyt edistystä tunnu syntyvän, ja paino jäi tälläkin viikolla 73kg puolelle.. Sillä kyselisinkin nyt näiltä jo pidempään pudottaneilta, että onko mitää neuvoja jolla painon sais taas tuupattua alamäkeen? itselläni on kierto ehkä hieman hankalassa vaiheessa, tuntuu että viikkoa ennen aina paino ei tipu mihinkään ja olo on vetämätön.

Toinen kohta jossa kyselisin vinkkejä on toi iltapäivän energiakuoppa, itselle iskee yleensä 15-16 himo jyystää läpi koko ruokakomeron, onko teille syntynyt mitää tapoja välttää iltapäivän energiavaje? Kokeilin jo kerran mennä salille sen sijaan, mutta tais mennä ruokailuväli liian pitkäks koska päädyin vaan istuskeleen soutulaitteessa kattelemassa ruokamainoksia :D

Hyvää viikonjatkoa kaikille ja paljon tsemppiä taas pudotuksiin! :)
 
mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:56,9kg
Pudotusta viime viikosta: 0
Pudotusta yhteensä:12,5kg
Tavoite:54kg

Nyt tuli sitten nollaviikko. Oisin kuvitellut, että vähän ois edes pudonnut, mutta näköjään ei. Laitan nyt kyllä osan tuosta tulevien menkkojen piikkiin, pitäis alkaa nyt loppuviikolla ja maha on melkoisen turvonnut. Muuten viikko meni ihan hyvin, paitsi lauantaina tuli vähän lipsuttua, mutta ei sen ansiosta nyt noin huonosti ois pitänyt mennä :whistle: No, ens viikolla sitten on lukema pienempi, lupaan sen!

Hienoja pudotuksia kyllä täällä. Miuliinille tsemppiä puolen kilon pudotukseen, onnistut siinä varmasti! Ketkupolkalla huikea tahti, mahtavaa! Ja tsemppipotkut sarp-palle!

annalaura, ei mulla mitään ihmeellisiä vinkkejä noihin ole. Mutta oleellista on varmasti se, että vaikka paino junnais välillä, niin jaksaa vaan jatkaa samaa rataa eikä luovuta. Kyllä se ennen pitkää taas alaspäin lähtee. Jonkun artikkelin luin jokin aika sitten, missä sanottiin, että painonpudotuksessa ei kannattais liikaa tuijottaa vaakaan, koska paino saattaa vaihdella parikin kiloa lyhyellä aikavälillä riippuen siitä miten paljon on aina kulloinkin nestettä elimistössä. Tämä on kuulema monen laihduttajan kompastuskivi, että lyö sitten ihan lekkeriksi koko homman kun paino on kerran noussut tai junnaa paikallaan. Ohjeena oli, ettei saa lannistua, vaikka paino välillä nousiskin, koska se on ihan luonnollista ja ei tarkoita välttämättä ollenkaan lihomista. No, tulipas sekava sepustus..vauva aika riehakkaalla tuulella tässä, joten ei oikein voi keskittyä kirjoittamiseen..

Vielä lyhyesti tuohon iltapäivän syöpöttelyyn. Mulla vähän samaa vikaa, pyrin aina tekemään jotain muuta tai esim. juomaan vettä. Se menee kyllä yllättävän äkkiä ohi, kunhan malttaa vähän aikaa keskittyä muuhun. Ja sitten on voittajafiilis :D No, joskus onnistuu, joskus ei..

Nyt aamutouhuihin, mukavaa päivää kaikille!
 
Mun punnituspäivä :)

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg (5.1.11)
paino nyt 85,8kg
pudotusta viikossa -800g
pudotusta yhteensä -4,6kg
pudotettu 20,2kg vuonna 2010

Elikkäs nyt puuttuu se 200g siitä, että oon vuodessa laihtunut 25kg. Ja viikko aikaa!!
Ehkä mä pystyn tuon 200g tiputtamaan, toivottavasti!! :)
niinku annalaura sanoikin, olishan se ihan kamalaa jos mä olisin laihtunut vuodessa "vain" 24,8kg :LOL:
Vielä tuohon annalauran kysymykseen vastaisin sen verran, että syötkö sä riittävästi? Paino voi junnata senkin vuoksi jos syöt liian vähän... Ja se vanha kikka että syö yhtenä päivänä herkkuja "kunnolla" (eli enemmänkun kun 1 palan suklaata ;) ) saa aineenvaihdunnan käyntiin. Siis kun ei jatka sitä syömistä sitten seuraavankin päivänä, vaan palaa takaisin ruotuun. Joskus kroppa vaatii sitä, että huijaa sitä niin että sen pitäiskin polttaa jatkuvasti enemmän kaloreita :D
muistathan myöskin juoda vettä sen vähintään 1,5litraa päivässä? mulla kun ei paino tipu, jos en juo. (silloin kaikki vähä neste mitä jostain saa, kertyy lantiolle :kieh: )
mutta tää naisen elämä on siitä ihanaa, että kierron vaihekin vaikuttaa pudotukseen... kerran mä oon menkat selättäny, siis sen sitä edeltävän turvotuksen :)
silloin join niin paljon kuin mahdollista, joten paino tippui sen vuoksi! :)

Ja tuohon päivällä tulevaan syömishimoon kokeile jotain proteiinipitoista ruokaa, esim. rahkaa :) eilen kokeilin kotona illalla maustamatonta maitorahkaa, vähän sokeria ja omena :) ja oli muutes hyvää! :)

Tsemppiä kaikille!!!! :) tää flikka lähtee töihin!
 
Hienoa Miuliini :flower:!

Hyvä kun muistutit tuosta veden juomisesta! Mä oon nyt muutamana päivänä unohtanut sen ihan kokonaan. Liekö silläkin osavaikutuksensa nollaviikkoon, yhdessä menkkaturvotuksen kanssa. No, nyt on 1,5l vesikannu taas täytettynä =). Mulla ei tuu juotua vettä ollenkaan, ellei mulla ole se kannussa valmiina. Hanasta se on niin vaikeaa ottaa ;)
 
Hellou!!!

Mullaon ollut reilu pari viikkoa tää kirjottelu olematonta...edes tuloksia en ole jaksanut tulla mukamas laittaan näkyville... Noh, vähän on ollut epävarmuuden tunnetta tässä tämän projektin suhteen mutta yrittänyt kovasti vaan sinnillä vetää eteen päin!

Pari viikkoo sitten kun oli hiihtoloma, mun viikkopudotus oli +300g ja viime viikon perjantaina sitten pudotusta tuli huimat -1,3kg
eli paino oli silloin 62.6kg. Huomenna se on taas punnituspäivä joten yritän saada sitten tuoreet lukemat tänne laitettua. Mittailin itseäni aamulla ja nyt on kuukauden aikana kehosta hävinnyt yhteensä 6,5cm, eli vyötärö, lantio jalat ja kdet mitattuna. Koko ajan senttejä en olekaan vielä lasekenut yhteen.
Teillä on ollut TOSI HIENOJA pudotuksia täällä ja tuo ketkupolkan rynnistys on kyllä mahtava!!!!
Joo, hermot on kireellä, kai se menkkojen tulosta johtuu... turvottaa, että voi olle et huominen paino masentaa vielä enemmän.. oon tavoitteesta ehkä pikkasen jäljessä vaikka maltillisen puolen kilon viikkopudotus tavoitteenitselleni laitoin. Tästä se sisu toivon mukaan si kasvaa :D
Tsemppiä viikonloppuun!!
 
Vähän venähti toi mun -palaan illemmalla..
Huoks,täällä on taistelu vaa`an kanssa,se näyttää 133,7 aamulla,illalla,ennen vessassa käyntiä ja sen jälkeen,sama vaikka oisin syönyt tai juonut,aina sama lukema,koko viikon! Mikähän piru sitä nyt vaivaa,patterikin vaihdettu ettei siinä nyt vika voi olla ja uusi vaaka.. Aaargh.
Hermostuin mieheenki niin paljon että raivoissani söin pari suklaamunaa ja pari lisää :/ Inhoan kaupan valmislihapullia,niitä mitkä on pakattu pierun hajuiseen kaasuun,yök,ja niin minä niitä vetelin napaa kohden puolen pussia oikein kermakastikkeen kanssa. Tämmöinen ensimmäinen oikeen kunnon repsahdus. Kamalinta tuossa oli se että syömisen jälkeen alkoi väsyttää ja turvottaa ihan kamalasti,nukahdin 2 jälkeen päivällä ja heräsin vasta 8 aikaan illalla,tein iltahommat ja menin takasin nukkumaan. Eipä tee mieli repsahtaa ihan heti uudestaan :D

Nyt kun saisi painon suunnan pysymään alaspäin ja vauhtiakin saisi olla,ensin tuo kymppi rikki ja sitten vielä toinen.120 voisi olla sellainen kesätavoite koska paino näin alkuun putosikin aika paljon. Tavoitteita on. ..tana jos vaaka maanantaina näyttää 133,7 niin heitän sen parvekkeelta :D

Miiuliinille :flower: Uskomaton suoritus tuo -25kg
:flower: Myös muille,kovasti tsemppiä ja uskoa itseensä,kyllä me ne kilot selätetään!
 
Alotin toissa päivän tuon karppauksen ja toivon saavani nyt noi kilot pois :cool:
Aamul tuli vaa`as käytyy ni näytti se nyt kiloo vähemmän. toivottavast toinen kilo ois tipahtan maanantain aamuu mennes.

tsemppiä muillekkin punnituspäivään saakka! :popcorn:
 
Voi pöh!!!
Paino junnannut joka aamu tuossa 85,8kg... eilen tuli joku ihme "kohtaus", ja piti syödä paketillinen suolakeksejä. Siis vaikka en yleensä niistä piittaa sitten yhtään! :( joten painon junnaaminen loppu kuin seinään, tänään puntari näytti 86,1kg... joten nyt harmittaa ja kovasti!!!
Nyt jos tämän ja huomisen päivän pystyy skarppaamaan oikein kunnolla, ja olis oikein hyvä tuuri, niin paino vois olla ke aamuna sen 85,6kg. mutta saapa nähdä... Pitää kyllä kaikkensa yrittää, vaikkakin sit ei auta tyytyä kuin tähän 24,5kg pudotukseen. :D
Kyllä ihmisen mieli joskus on niin kumma, jotain haluaa kovasti, niin silti voi mennä ja itse pilata sen syömällä vaikka tietää sen olevan väärin :(

Nyt muille tsemppiä, ja miinuskiloja! :)
 
Pituus: 169cm
Aloituspaino: 140,8
Paino nyt: 132,7
Viikkopudotus: +400g
Pudotus yhteensä: -8,1
Tavoitepaino:99,9

Se ensimmäinen plussa,kyllä kannatti ahmia ittensä täyteen kaikkea sontaa kiukussa :headwall:

Noh,täksi viikoksi onkin sitten tuo 400g ylimäärästä sulatettavaa,jos ensviikolla vielä lykkää plussaa niin tämä into katoaa ku pieru saharaan. Tällaset takapakit ku ei käy mun luonteeseen,annan periksi lähes heti jossei viimeistään toisella yrityksellä onnistu. Maha on kipeä ja turvonnut,kait ne menkatki tekee tuloaan,olis ainakin joku juttu mille lykätä osan syytä plussaan :D
Se tarvii lähteä puuron keittoon ja suhauttaa kuntopyörällä kunnon "lenkki".
Uuteen viikkoon ja tekemään sitä miinusta.
Nyt kovasti tsemppiä kaikille :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Noniin.. nyt on sit vaa`assakin käyty.. Tyytyväinen oon tuloksee ja on tästä karppauksest jotain hyötyy ollu :p

Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Tämänhetkinen paino: 74,1kg
Pudotus viikossa: -1,9kg
Tavoite: 65

meinaan kyllä jatkaa tätä tonne tavotepainoon saakka. :popcorn:
 
Joo eipä tullut musta vuodessa 25kilon pudottajaa :kieh: mutta ehkä jo ens viikolla olis yhteensä sen verran tippunut... :D

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg (5.1.11)
paino nyt 86kg
pudotusta viikossa +200g
pudotusta yhteensä -4,4kg
pudotettu 20,2kg vuonna 2010

Mutta vaikka harmittaakin tällainen painon junnaus, ja yhden päivän herkuttelu, niin silti on myönnettävä että kyllä tuo 24,6kg vuodessa on siltikin paremmin kuin ei yhtään :) eipä olisi täällä kirjoittelemassa näin iloista ihmistä, jos painaisin edelleen 110,6kg :O
Ja onneksi ei yhdessä yössä näitä kiloja takaisinkaan saa, varsinkin kun elämäntavat on muuttuneet täysin! :) toki herkutteluhetkiä välillä on ollut, mutta niin niitä pitääkin olla! :) eihän tästä elämästä muuten mitään tulisi :D

sarp-pan viikon pudotus oli huima!! Mäkin haluun!! Eli vois vaikka joskus tuota karppaustakin kokeilla :) jos jaksais perehtyä mitä saa syödä ja mitä ei... kun tähän mennessä nämä kilot on lähteneet maalaisjärkeä käyttäen, ja syöden :p mitä sä sarp-pa syöt, jos jaksat kertoa? :)

ketkupolkalla ollut pieni plussa ei maailmaa kaada :) ens viikolla on miinusta taas, elämää tämä vain on, kuten jouduin ite toteamaan tän viikon plussan jälkeen :O mutta älä anna periksi, se on tärkeintä! :)
 
mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:56,2kg
Pudotusta viime viikosta: -700g
Pudotusta yhteensä:13,2kg
Tavoite:54kg

Ihanaa, että paino meni alaspäin! On ollut aikamoista junnausta viime ajat. Joka päivä on saanut taistella houkutuksia vastaan tuossa iltapäivällä/illalla..on vaan tehnyt mieli syödä kaikenlaista, mutta onneks oon saanut pidettyä jonkinlaisen rotin kuitenkin. Nyt mennyt muutama päivä taas hyvin ja tuntuu, että oon päässyt takaisin rytmiin eikä koko ajan tee mieli jotain ja heti näkyykin onneks painon tippumisena. Enää 2,2kg tiputettavaa =) En ootakkaan, että nyt näin lopussa vois tippua joku 1,5kg/vko, mutta kiva jos lähemmäs kilo lähtisi. Näin ois vieläkin mahollista olla tuon 54kg pääsiäiseen mennessä. Lähettäkää mulle valtavasti itsekuria tänne nyt kolmeksi viikoksi :D!

Nyt et ketkupolkka kyllä luovuta! Tuo on ihan normaalia painonvaihtelua ja plussa on todellakin pieni. Laihduttamisen juju onkin oikeastaan siinä, ettei lannistu, vaikka tulee välillä nolla- tai plussaviikkoja. Jatka vain sinnikkäästi eteenpäin niin miinusta kyllä rapsahtaa =)

Sarp-palla ihan uskomattoman hieno pudotus, vautsi vau ja onnea :flower:!

Naksokselle tsemppipotku! Kyllähän ne menkat tahtoo painoon vaikuttaa. Mulla ei oo ne vieläkään tullut, vaikka jo viime viikolla niitä odottelin. Maha on kuin potkupallo ja olo muutenkin tukkoinen. No, mulla kierto vaihtelee siinä 28-40 välillä, että yhtään ei tiiä millon aina tulee..

Aurinkoista ja kevyen kevyttä loppuviikkoa kaikille :cool:!
 
Pikainen kommentti vielä miuliinille kun oli viestisi tullut samaan aikaan kun omaani kirjoitin. Sulla on aivan valtavan hieno pudotus vuodessa, onnittelut siitä :flower:! Ja tuo 24,6 kiloahan kuuluu pyöristää 25 kiloksi, turhaa pilkunviilausta tuollanen satojen grammojen merkkaaminen ;).

Niinku edellä kirjotin, tuo painon junnausvaihe on mullekin niin tuttua. Se on rasittavaa, mutta kuuluu asiaan. Tsemppiä sulle kovasti, ens viikolla on varmasti jo taas pienempi luku!

Pitää vielä mainita, kun eilen oli mun vakkarijumppatunnin sijalla functional training ja kokeilin sitä nyt eka kertaa. Ja kyllä on aivan valtavan tehokasta! Tehokkain ja raskain tunti, missä oon kuunaan ollut. Siinähän on ideana, että samassa liikkeessä rasitus tulee useammalle lihakselle. Syke nousee tosi herkästi, jo alkulämmittely oli paljon reippaampaa kuin perusjumpassa yleensä. Huipputunti, voin suositella! Nyt on lihakset ihanan tehneen ja rasittuneen oloiset. Tänään vois ottaa vain jonkun kevyen lenkin ja antaa lihasten levätä. Että tällanen mainospuhe tuon tunnin puolesta :D
 
Viimeksi muokattu:
Miiuliini: Kaupas kattelen aina et mis on alle 5 hiilihydraatteja ni ostelen niitä sitte :D
Mut täs on mun ruokalistaa mitä oon syöny tän aikan

-Pizzaa (karppi ohjeel pohja ja omat täytteet :jauheliha, tonnikala, ananas,tomaatti,juustooo PALJO)
-Aamusin paistettuu kananmunaa ja vihanneksii
-Metwurstii käristettu pannul ja päälle juustoo
-Kanaa
-Salaattei
-Lohta
-Rahkaa ja marjoi
-Partaäijää + fun light mehutiivistettä
-Maitoo, vettä ja tota fun mehuu
-Sosekeittoo
-kermavaahtoo + vadelmii
-lanttumuussii

Tota kermavaahtoo vatkasin yks ilta ku alko tekee ihan sikanaa miel karkkeja :D Tepsi kyllä.
Nyt on alkan tekee miel leipää niin täytyis leipoo rieskaa. tuota samaa "leipää" käytetään siinä pizzapohjassa on ihan sairaan hyvää.

Ite mietin kyl kauan aikaa et pitääköhän toi paikkasa et toi paino noin voi tippuu, mut kyl tää pitää ja oon tyytyväinen et alotin tän.
Mittasin eilen itteeni vähä ni reisist on lähten -3cm ja mahasta -11cm. Kaikki housut mitkä meni viime viikolla viel hyvin jalkaa niin on isoja ja en kyl voi ees uskoo tät todeks :D
Sain sit tänää vedettyy aamul housut jalkaa, jotka ostin vuos sitte ja oli tiukat ja ei menny kiini, nyt menee kiini ja on ihan pikkasen vyötärön kohalt isot.

Ei tee enää tiukkaa mennä kauppaaka karkkihyllyille, ilman et alkais tekee miel. :D Eikä tartte alkaa mököttää kun ukko kantaa itellee koti pizzaa.
Tais tulla pikkasen nyt sepostettuu, mut nyt lähtettävä lenkille.

Ens maanantain tuun sit kertoo lisää tuloksii :wave:
 
Kiitos sarp-pa noista ruokavinkeistä! Tuota pitsaa aion kyllä kokeilla heti viikonloppuna. Oikein hämmästyin, että voiko laihduttajakin syödä hyvällä omallatunnolla pitsaa :O. Ja juustoa, kermavaahtoa..:O Oon pitänyt niitä kaikkea ihan totaalisesti pannassa. Täytyy testata. Googletin tuon pohjan karppiohjeen ja moni oli sitä kehunut kyllä hyväksi. Mä oon muutenkin ajatellut, että syön ihan liikaa leipää ym. hiilihydraattimössöä ja sen takia on varmasti maha turvonnut, ilmavaivoja ym mukavaa. En kokonaan hiilihydraatteja jätä pois kun imetänkin vielä, mutta vähennän kuitenkin. Kirjoitin nuo sinun syömät ruoat itselleni ylös ja alan lisäämään niitä omaan ruokavalioon leivän ym. hiilihydraattipitoisen tilalle. Siispä kiitti vinkeistä :)!
 
Mida: Kiva että kelpasi vinkki :)
Ite jätin kokonaa nyt leivän pois, ja oon kyllä huomannut että se on se mikä mulla on ainakin mahan turvoksissa pitännyt. Nyt on kiva ku ei turvota enää mistää kohtaa :D
Noita kaloreita kun aikasemmin laskin niin oli kyllä kaikki juusto,jauheliha,tms.. kiellettyjen listal.. mut nyt niit saa syyä niin paljo ku napa vetää ja paino laskee.
Ja voin muuten sanoo et toi pizza pohja on minust paaaaaaaljo parempi ku omatekemä ;D

Löysin muuten tänää kaupasta ekaa kertaa elämäni aikan lasten osastolt itelleni paijan :eek: en oo edes lapsena saanu sieltä vaatetta kun on ollu pyöreässä kunnossa.

Myt nyt mentävä sapuskan tekoo :wave:
 
Tässä eilisen punnituksen tulos
Alkupaino 65.9kg
paino nyt 62.4kg
viikkopudotus -200g
pudotusta yhteensä -3.5kg
matkaa tavoitteeseen 5.4kg

Onneksi tuli miinusta =)... kyllä tää tästä etenee vaikkakin hitaasti. Sain mieheltäni jopa eilen kehuja niin kyllä kai se täytyy uskoa että jotain on tapahtunut tässä muodon muutoksessa :D. Hienoa Sarppa sulla on pudonnut mallikkaasti!!!! Ja ketkupolkkasulla on niin kovia pudotuksia ollut koko ajan että nyt on varmaan sellanen tasaantumisvaihe meneillään, et älä hätäile yhtään:).. kyllä se siitä taas alkaa laskea ;). Nyt pitää taas rientää ulkoilemaan lasten kanssa joten kirjoittelen taas paraemmalla ajalla.
 
Hei!

En halua tungetella ketjuunne, mutta muutaman viestin luettuani ajattelin tarjota teille tuotetta, josta uskon olevan kaikille laihduttajille apua.

Kyseessä on tuote nimeltä Forever Lean. Ei ole myytävänä kaupoissa, vaan Foreverin itsenäisillä jälleenmyyjillä (siksi ette varmaankaan ole kuulleet tästä aiemmin).

Itse olen normaalipainoinen, mutta testasin tuotetta viiden viikon ajan ja tuloksena laihduin 2,2 kiloa ja vatsan sekä pepun ympäryksestä lähti 2,5 cm. En yrittänyt laihduttaa, liikuntaa en ehdi harrastaa ollenkaan.

Ja tuohon testijaksoon osui myös joulu, jolloin tuli syötyä ihan normaalit jouluherkut, eli ähkyyn asti.. :) Uskon, että jos olisin oikeasti yrittänyt laihduttaa, olisi tulos ollut vielä merkittävämpi.

Pillerien voima perustuu viikunakaktuksen kasvikuituun, jolla on kaikista kasvikuiduista suurin kyky sitoa itseensä rasvaa. Lisäksi siinä on tarhapavusta saatava ainesosa, joka estää tärkkelyksen muuttumista sokeriksi kehossamme. Eli kehoomme jää näin ollen vähemmän rasvaa ja vähemmän sokeria.

Vaikuttavana aineena on myös hivenaine kromi, joka tunnetusti säätelee verensokerin tasapainoa, eli verensokeri ei pääse heittelemään tai laskemaan niin alas, että on pakko saada se keksi tai suklaapatukka. Itse huomasin käyttäessäni, ettei tosissaan tullut näläntunnetta ja piti melkein pakottaa itsensä syömään neljän tunnin välein jotain.

Purkin hinta on 35 euroa ja se sisältää kuukauden annoksen, mikäli pillereitä otetaan maksimimäärä (eli neljä) per päivä. Pilleri otetaan aina ennen ateriaa. Jos omalla testiajallani söin esimerkiksi omenan välipalaksi, niin en ennen sitä ottanut pilleriä (tuntui menevän siinä kohtaa ns. hukkaan), muuten kyllä otin ennen aamupalaa, lounasta jne. Testijaksoni kesti sen takia 5 viikkoa, että ensimmäisellä viikolla otin pillereitä vain 2-3 per päivä.

Tässä on linkki sivuilleni Forever Lean -tuotteen kohtaan: http://www.myaloevera.fi/anunaloe/tuotteet/terveys/forever-lean Sivuilta löytyy myös minun yhteystietoni, mikäli joku kiinnostuu kokeilemaan.

Lähetän tuotteen suoraan sinulle, ilman postikuluja. Lisäksi käytössäni on bonuskortti, johon saa leiman aina kun ostos ylittää 30 euroa ja kun on kymmenen leimaa kasassa saa yhden 30e arvoisen tuotteen ilmaiseksi tai vastaavasti voidaan laskusta vähentää 30e, jos haluaa ostaa tuota Leania.

En ole täällä myyntiä tekemässä, tahdoin vain kertoa teille tällaisestakin vaihtoehdosta. Kiva jos jaksoitte lukea loppuun asti. :)
 
Hei vielä!

Unohdin mainita, että tuotteella on 90 päivän asiakastyytyväisyystakuu, eli kolmen kuukauden ajan voi rauhassa testata ja jos ei ole tyytyväinen tuloksiin, saa palauttaa vaikka tyhjät purkit, kunhan on kuitti tallessa.
 
Täällä yksi skeptinen joka ei usko tuollaisiin hömpötyksiin :LOL:
ehkä tuollaisella voi kiloja lähteä, mutta uskon kovaan työhön, en pillereihin :) joten täällä suunnassa jatketaan terveellisempiä elämäntapoja, ihan ilman ihme konsteja ;)

Tsemppiä kaikille meille! :)
ja naksos, ens viikolla sit enempi miinusta, vaikka tuo 200g oli myös hyvä :) pienikin miinus on parempi kuin plussa :)
 
Täällä yksi joka on kokeillut kaiken maailman pillerit ja pallerot, ja juonnu ties mitä litkui. Ei niist o mitää apuu ollu. :D
Nyt on hyvä keino löytyn ja sillä mennää loppuu saakka :whistle:

Kävin tänää taaas tuossa kurkkii vaakaa, mistä on nyt tullu jokapäivänen juttu :LOL:
Niin näytti -2.2kg :O Saas nähdä mitä tuo huomenna sit näyttää :popcorn:

Nyt mentävä hakee rahka purkki ja laitettava pizzapohja uunii :wave:
 
Pituus: 169cm
Aloituspaino: 140,8
Paino nyt: 132,2
Viikkopudotus: -500g
Pudotus yhteensä: -8,6
Tavoitepaino -99,9

Huomenta.
Ajattelin että olis tippunut enemmän mutta tuli sentään miinusta..
Mikä ihme stoppi nyt tuli? Kahdessa viikossa lähteny 100 grammaa..Mä en käsitä. No ehkä ensviikolla olis jo paremmin tulosta.
Nyt täytyy kyllä tämä viikko vetää tarkasti,ilman repsahduksia ja lisätä lenkin pituutta. Kohta on ulkoa jäät sulanu ja pääsee muksujen kanssa ulkolenkille :)
Uuteen viikkoon!
Kovasti tsemppiä naiset :flower:
 
Huomenia :wave:

Tääl on vaa`assa käyty ja tässä viikon tulokset

Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Tämänhetkinen paino: 72,1kg
Pudotus viikossa: -2kg
Tavoite: 65

Ei olis enää kovin pitkä matka tavotteesee :popcorn: Mut oon hiukan lasken tuota tavotetta, et ehkä semmoin 60 olis ihan kiva :cool:
 

Yhteistyössä