!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

No nyt mentii sit alle 70 ja oikein rytisemäl. Viikonlopun aikan
toi 2kg pudotus tuli ja tais samal mun alamäki täs elämäs alkaa :(

Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Tämänhetkinen paino: 68,4g
Pudotus viikossa: -2,3g
Tavoite: 65 (tai sitteki 60 )
 
Huomenta naiset.
Hyppäsin vaa `alle ja lukemaksi pamahti 133,3.Tuo + 4kg viikossa ei ole kyllä syömällä tullut. Olo on ku muumilla,joka paikka on turvonnut ja maha on sen näköinen kuin olisin viimeisilläni.Noh,tää turvotus varmaan äkkiä laskee ja maha tarvis saada toimimaan jotenkin. Eiköhän ens viikoksi olla jo normaalissa. En edes ymmärrä mikä tän ois voinu aiheuttaa.
Noh,nyt on kuiten kiiru,uuteen viikkoon :)
 
Vitsit kuinka hienoa sarp-pa :flower: mahtava pudotus kertakaikkiaan!!! tyhmä kysymys mut mistä alamäestä puhut...? :confused:

ketkupolkka turvotukset on ihan p:stä! Ja jotenkin on ihan epäreilua, että painoa voi tulla lisää yhdessä yössäkin aivan älyttömästä, kun ne ei yhdessä yössä kuitenkaan mihinkään lähde :p
Toivottavasti ens viikkoon mennessä sulla turvotukset lähteneet! :)
Itekkin huomaa että eilen oli jotain ihme turvotusta, sormukset pysyi sormessa (muuten ne on jo liian isot) ja sukista tuli nilkkoihin kauheat painaumat.. on tää naisen elämä hurjaa :LOL:

Saapa nähdä, saanko keskiviikolle miinusta.. edes sitä 100g... onneksi pääsiäinen ja SUKLAAMUNAT on vain kerran vuodessa :LOL: tää on oikeesti pahempi ku joulu :p
 
Vitsit kuinka hienoa sarp-pa :flower: mahtava pudotus kertakaikkiaan!!! tyhmä kysymys mut mistä alamäestä puhut...? :confused:

ketkupolkka turvotukset on ihan p:stä! Ja jotenkin on ihan epäreilua, että painoa voi tulla lisää yhdessä yössäkin aivan älyttömästä, kun ne ei yhdessä yössä kuitenkaan mihinkään lähde :p
Toivottavasti ens viikkoon mennessä sulla turvotukset lähteneet! :)
Itekkin huomaa että eilen oli jotain ihme turvotusta, sormukset pysyi sormessa (muuten ne on jo liian isot) ja sukista tuli nilkkoihin kauheat painaumat.. on tää naisen elämä hurjaa :LOL:

Saapa nähdä, saanko keskiviikolle miinusta.. edes sitä 100g... onneksi pääsiäinen ja SUKLAAMUNAT on vain kerran vuodessa :LOL: tää on oikeesti pahempi ku joulu :p

Näit yleisii parisuhde ongelmii :/
 
Heips,

uusi täällä ja innokas siis laihtumaan :D

Tarkoitus olisi, että ennen ensimmäistä raskauttani pudottaisin hieman kiloja. Beibee yritetty tämä alku vuosi ja siis hyvällä (?) syyllä laihdutusrupeamaa lykätty aina vaan tuonnemmaksi...Nyt niskasta kiinni ja lenkille! Kesäloma on kesäkuussa ja reissuun lähtö, joten jos pääsisin edes hyvälle alulle ennen sitä. Paino päässyt katalasti kertymään talven aikana, ja pääsiäisen lämpimät vapaapäivät paljastivat karun todellisuuden; kesävaatteet näyttävät aivan kauheelle tässä kuontalossa.

Ajatuksena hieman vähentää hiilareita, jonkun verran ennen tullut kokeiltua karppausta ja hyväksi todettu elämäntapahan se on.
Liikunnan lisäys, vihdoinkin ulkoilualueetkin sulavat metsissä, koiran kanssa kiva lähtee sinne. (eikä siis tekosyytä ettei lumen takia pääse metsään). Ennen tullut harrastettua kamppailulajeja, joten kunto on ollut hyvä. Toivon, että kuntoa jossakin piilossa vielä hitunen :D
Alkuun, jos ottaisi jonkun Nutridieetti paketin tjt...

Pituus: 167 cm
Alotuspaino: 77.8 kg
Tavoite: 65 kg
 
Tervetuloa Riikkari mukaan!! :) kiva kun tulee uusia keskustelioita! :)

Sitten omaan viikkoon...
Jo viime viikolla oli mitta täynnä tätä painon junnaamista.... mutta se ei ollut kyllä mitään verrattuna tähän :kieh:
Siis mä en käsitä että tuo paino ei meinaa tippua sitten millään :confused: pääsiäisenä paino pysy samassa, vaikka vähän suklaamunia tulikin syötyä.. ja nyt alkuviikon ollut tiukkana ja syönyt terveellisesti + päässyt zumbaankin sairastelun jälkeen, niin eiköhän viikon tulos oo silti plussaa!!! :(


Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg (5.1.11)
paino nyt 86,8kg
pudotusta viikossa +200g
pudotusta yhteensä -3,6kg
pudotettu 20,2kg vuonna 2010

Toivon nyt ainoastaan sitä, että tää olis jotain turvotusta kumminkin... ovulaation bongasin eilen, joten toivottavasti tää johtus nyt siitä, eikä mistään muusta.. eli että parin päivän päästä paino humpsahtais alaspäin!! Ja mieluiten rytinällä! :rolleyes:
Luovuta en kuitenkaan, vielä mä tuolle painolle näytän "närhen munat" :LOL:
antibioottikuurikin päättyi eilen, sitäkin mietin että voiko antibiootit turvottaa?????

sarp-palle :hug: kaikki parisuhdeongelmat on ikäviä :( toivottavasti on ohimeneviä juttuja teillä!!

Nyt vain tsemppiä jokaiselle! Ei luovuteta vaikka näitä takapakkeja tulee!!! (mulle liiankin usein...mutta silti :D)
 
No jospa mä vaan laittaisin tietoni tänne, koska nyt on pakko päästä tekeen jotain konkreettista tän laihdutushomman aloittamiseksi....

pituus: 174cm
aloituspaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 79kg
painonmuutos viikossa: -
pudotusta yhteensä: -
tavoite: 68kg

Punnituspäivä olisi perjantai.
 
Kiva kun tulit mukaan keskustelemaan _kristiina_ :) tänne hiipuvaan keskusteluun tarvitaan lisää väkeä, ettei mun tarvi täällä yksikseni olla :whistle:

Nyt viettämään rauhallista koti-iltaa :) ilman herkkuja tietenkin :) mä haluun tän painon ens viikoks laskemaan, joten nyt täytyy olla kovana! :)
 
Alkaa pikku hiljaa mietityttää että onko tossa meijän vaa`assa jotain vikaa. :confused:
Eilen kävin vaa`assa ja se näytti 69.1. Vetelin sit ison kipollisen sipsii, pari rivii suklaata + ukkelin irttareit ja parit paukut. Kävin sit tuossa äsken vaa`assa niin se näytti 68.4 :p Ei siin et se huono juttu ois, hyvä vaan ja toivottavast pääsen alle tuon 68 maanantaiks :D
Oonki antan itelleni luvan herkutella tän viikonlopun ja ens viikol sit taas tiukka dietti. Tuntuu vaa et meinaa tulla morkkis ku herkkui syö. :LOL:
Mut nyt meen herkuttelee tonnikalal ja raejuustol
 
Jee nyt vihdoinkin taitaa paino olla laskusuunnassa!!! :) liikkuminen ja syömisten tarkkailu taitaa tuottaa tulosta tälle viikolle tän parin kuukauden junnaamisen jälkeen!! :)
(jollen sitten iloitse etukäteen jo turhasta...mutta tällä hetkellä tuntuu että keskiviikkona saan pitkästä aikaa miinusta!!!)
:wave: tsemppiä muillekin!!! :)

Mä voisin tehdä jotain viikkolistaa tänne, eli kun ilmoitat tulokset niin kokoan ne yhteen :) olis kiva seurata niin että kuinka meillä kaikilla menee :) ja nyt naiset kova tsemppi päälle, kesä lähestyy ja jokainen pudotettu 100g saa aikaiseksi kevyemmän olon kesällä!!! :)
 
Huomenta.
Voi kivinen kaivo,paino on nyt 132 ja turvotukset ennallaan. Maha ei toimi,juuri lainkaan.
Mitähän ihmettä mä keksin että saan painon ensin ennalleen ja sitten kunnolla taas laskuun? Ei ole kyllä kiva olla,sormet on niin turvonneet ettei kunnolla edes taivu,vettä ja vissyä olen juonut joka päivä ja syönyt ihan normaalisti. Tarviskohan syödä jotain ei-niin-normaalia? Tai kokeilla jotain käsikauppa"lääkettä",smartlaxia tai jotain muuta sellaista.
Ääh,tää into kyllä hiipuu tämmöisten tulosten jälkeen,ja oikeen harmittaa kun on "pakko" jatkaa. Kunhan sais mahan toimimaan niin vois aivan täysillä vetää tuon 2 kuukautta ja katsoa minkälaista tulosta saa aikaseksi,onneksi ollaan kesän kynnyksellä niin ulos lähtee mielellään ja mieli on kyllä parempi,vaikka takapakkiakin tulee,kun on valoisaa ja lämmintä.
Se on lähdettävä tekemään sitä tulosta,uuteen kevyempään viikkoon.
Tsemppiä naiset,moni teistä on niiiiin lähellä omaa tavoitettaan :flower:
 
Nyt meni viikko kerrankin niinkuin piti!!! :)

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg (5.1.11)
paino nyt 85,1kg
pudotusta viikossa -1,7kg
pudotusta yhteensä -5,3kg
pudotettu 20,2kg vuonna 2010

Eli sain kuin sainkin painon vihdoinkin alle tuon 86kilon pitkän junnauskauden jälkeen! ja on vielä niin huippufiilis siitä, kun yhteispudotus tässä vähä reilussa vuodessa on nyt virallisesti 25,5kg :) joten tästä opimme sen, että ei saa luovuttaa! enkä meinaa kyllä niin tehdä, kun painoa pitäs vielä melki parikymmentä kiloa saada pois.. mutta hiljaa hyvä tulee! :)

Ihanaa päivää jokaiselle! toivottelee niin hyväntuulinen Miiuliini! :cool:
 
Heips naiset!

Onnittelut onnistuneesta viikosta Miiuliini85:flower:

Mulla on punnitus kahden yön päästä. Eilen oli viimeinen jumppa ennen kesätaukoa. Nyt on otettava itseään tosissaan niskasta kiinni, että tulee lähdettyä lenkille ja tehtyä lihaskuntoharjoitteita kotosalla. Onneks lähellä asuu muutama kaveri, joista saa lenkkiseuraa. On se lenkkeily, niin kuin moni muukin liikunta, mielekkäämpää seurassa.

KetkuPolkka tilanteesi kuulostaa kurjalta. Toivottavasti löydät apuja tuohon turvotukseen. Vedenjuonnin pitäisi kyllä auttaa....itse olen joskus kokeillut banaania ja kuivattuja aprikooseja menkkaturvotukseen. Auttoivat minua.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
Ihan yksinkö täällä täytyy kirjoitella: / :|

No, tänään oli punnituspäivä:

pituus: 174cm
aloituspaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 79kg
painonmuutos viikossa: -
pudotusta yhteensä: -
tavoite: 68kg

Ei siis mitään ole tapahtunut viikossa, ja olen oikeasti yrittänyt parhaani:'(
 
Huomenta naiset.
131.8,ei jumalauta, -200g viikossa..
Nyt rupeaa riittämään,pistää ihan kiukuksi! Minkä vatun takia paino nyt jäi tähän? Tarviiko tässä ruveta nutrilettia nielemään? Ne pussit on niin kamalia mut kaipa sitä kaks - kolme viikkoa syö vaikka männynkäpyjä. Voi huoks!!! Millä ilveellä te muut jumittajat ootte saanu painon taas laskuun? Edes veden litkiminen ei auta tähän turvotukseen,maha toimii kerta viikkoon :/
Se on,silti,lähdettävä uuteen viikkoon ja tekemään miinusta,vaikkei tällä kertaa yhtään huvittais..
Tsemppiä kovasti jokaiselle =)
 
_kristiina_ ei ekan viikon tulos kaikkea sano, koska se menee todellakin niin että mitä vähemmän painoa, sitä vaikeammin tippuu :( nyt et vain luovuta!!! :) onko sulla muuten tavallinen vaaka vai digitaalinen? Digitaalisesta kun huomaa ne muutaman sadan grammankin heitot, joten sitä suosittelen jos sul ei sellast jo oo :)

ketkupolkka 200g oli jokatapauksessa miinusta sekin!!!! :) siis nämä jumitukset on ihan pyllystä, kun ne masentaa niin kovaa :/
Ainut ohje mitä mulla on antaa niin on se, että ei saa luovuttaa. Nuo nuttriletit voi kyllä auttaa, kokeile vaikka korvata niillä pari ateriaa päivästä, se voi jo auttaa saamaan painoa laskusuuntaan :)
ja ananasta jotkut syö, joten kaikkea voi kokeilla :) tuohon suolen toimintaan mulla ei oo antaa vinkkiä, mutta syöthän tarpeeksi kuitua? mulla on siitä "hyvä suoli" että se toimii päivittäin, joten en tiedä kannattaisko sun hakea apteekista jotain laksatiivia? jos olo tuntuu selvästi turvonneelta eikä suoli toimi kunnolla. Kaikki keinot sallittuja :)
ja sitä vedenjuontia älä lopeta missään tapauksessa!! juot vain paljon!!!
Tsemppiä oikein kovasti!!! :hug:

mun tulokset kuulette keskiviikkona, saa nähdä tuleeko plussaviikko... kun viimeks oli niin hurja pudotus, että luultavasti nyt tulee parisataagrammaa takasin :/ mutta eipä se mitään, kunhan pysyy alta tuon 86kilon niin mä oon tyytyväinen! :)
 
Mukana oon taas pitkän tauon jälkeen. Tullut tosiaan piettyä 3 viikon tauko laihdutuksesta : / ja sen kyllä huomaa. Vaatteet puristaa taas ja tekee reilun vararenkaan vyötärölle...Aattelin, että nyt on pakko tulla tänne ilmottamaan olemassaolostaan, että saa tämän herkuttelukierteen katkaistua. Siis siitä reissusta jäi päälle herkuttelu ja en oo vieläkään palannut ruotuun. Mutta nyt se loppuu. Jos 3 viikkoa sitten olin aika tyytyväinen olotilaani, niin enköhän tästä sitten saman ajan päästä ole taas kohtuu samoissa mitoissa, toivotaan. Painoa on tullut ties kuinka paljon. Aattelin koittaa nyt niin, että otan punnituspäiväksi maanantain. Jos saisin sillä viikonlopun herkutteluja vähennettyä. En tiiä auttaako, mut koitetaan.

Hienoa, että ootte täällä jaksaneet jatkaa urakkaa. Ja uusiakin tullut mukaan, tervetuloa! Nuo junnaukset on kyllä niin inhottavia ja syö motivaatiota. Mun neuvona on kans, että ei kannata missään tapauksessa luovuttaa, ennen pitkää se lähtee taas laskusuuntaan.

Nyt pitää lähteä tyttöä keinuttamaan ulos, vaatii sitä tuossa vieressä niin paljon. Ja kivahan tuonne kesäsäähän on mennäkin =)

Tsemppiä kaikille!
 
Heips!
Täällä uusi kirjoittelija yrittää ottaa itseään niskasta kiinni...jos tuon painon sais taas siedettäville lukemille.
Raskaus aikana paino huiteli jossain 120kg:n paikkeilla.Heti synnytyksen jälkeen paino laski parissa viikossa hurjasti ja vaaka näytti 90kg.Eli noin 10kg jätti raskaus jälkeensä.
Nyt on taas hieman painoa tullut lisää ja ahdistaa kun mitkään vaatteet ei mene päälle.Kunhan sais edes tuon 10kg pois...ja enemmänkin sais lähteä.

Otetaanpa vaikka tämä tiistai punnituspäiväksi.:)

pituus: 169cm
aloituspaino: 94kg (10.5.11)
paino nyt: 94kg
painonmuutos viikossa: -
pudotusta yhteensä: -
tavoitepaino: 80kg

Toivotaan et nyt jotain edes tapahtuu.
 
Aurinkoista tiistaita kaikille:cool:

Tervetuloa mukaan Esme82:)

Miiuliini85 kiitos kannustuksesta=) ei oo mulla digivaakaa, sellaisen ajattelin kyllä hankkia. Äitienpäivälahjaksi itselleni meinasin sellaisen ostaa mutta taidankin mieluummin ostaa itselleni farkut lahjaksi:whistle: ne farkut tosiaan ostan sitten vasta kun kolme kiloa on tippunut. Kyllä!

Oon pystynyt pitämään syömiset kurissa ja lenkilläkin on tullut käytyä, huomenna taas. Toiveet on korkealla perjantain punnituksen suhteen...

Onneks elämässä meneillään sellainen vaihe, että ajatukset on väkistenkin välillä muussakin kuin laihduttamisessa.

Tsemppiä teille kaikille omien tavoitteiden tavoitteluun!!
 
Aah,nyt on nutrilettia ostettu,josko kaksikin viikkoa jaksais tuota ja sitten kokeilla taas uusiksi tätä hommaa.Tää jumittaminen ottaa niiiiin hermoon!
Noita nutrilett-kokemuksia olen lukenut,tulokset ei pussien kalorimäärään nähden ole kyllä huikeita ja ne litkut ei suurelle osalle maistu : /
Tarviikohan sitä käydä lääkäriä morjestamassa jos aikoo tuota nutraamista kauemmin jatkaa vai kuinka? Hiusten lähtöä,päänsärkyä ja palelemista on ainakin odotettavissa,jee..
Noh,se kymppi on saatava uusiksi täyteen ja toinen mokoma pois.
Lupasin itselleni jo rommirusinajätskin kun saan ekan -5kg täyteen nutraamalla. Jotain mitä odottaa :LOL:
 
ketkupolkka tavoitteita pitääkin olla, ja varsinkin millä itseä palkitsee kun onnistuu ;)

esmelle :wave: tsemppiä kovasti!! :)

Mun viikon tulos oli plussaa, mutta ei mitään masentavaa sellasta, kun menkat alkoi niin tietää että osa on turvotusta joka lähtee kohta pois :)

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg (5.1.11)
paino nyt 85,7kg
pudotusta viikossa +600g
pudotusta yhteensä -4,7kg
pudotettu 20,2kg vuonna 2010

Joka tapauksessa paino alta 86kilon, ja se on hyvä niin!!! :) hyvillä mielin mennään, ja tästäkään ei oo suunta kuin alaspäin! :) itteä hymyilyttää kun kattelin noita omia viikkopunnitusmerkintöjä, ja vuosi sitten tähän aikaan oon painanut melkein 20kiloa enemmän... joten kyllä sitkeys kannattaa :)
 
Toisesta ketjusta laittelen tänne omakohtaista kokemusta, juuri pudotin reilussa parissa kuukaudessa -21 kiloa, 1000€ vetoa, sen sain ja hyvän olon:)
Itse siirryin normiruokaan, n.1400 kaloria /pv.
Easy Dietille alkoivat miehen veli, viikko ja -4 kg, miehen isä ja eno, pudotusta en tiedä. Judokaverini, Marko, oli luvannut pudottaa vuodessa 20 kiloa, törmäsin Myyrmannissa, aloitti kuurin, -10 kiloa kesäkuun alkuun, muutoin maksaa pojilleen, 1000€/poika, poikia 4!
töissäni aloitti 2, yks judokaveri tyttö, pudottanut -11 kiloa, kuukaudessa...lupauduin Easy Diet kirjan kirjoittajan haastatteluun, annan kasvoni heille, kuvat ennen, ja jälkeen, mietityttää vaan minkä kuvan itsestäni viitsin antaa näytille Googlettakaa, turvallista ja helppoa, nopeaa laihtumista, ei tule kilot takaisin.'
En saa mitään, vaikka tätä mainostan, olen vaan niin innoissani miten helppoa oli saada 21 kiloa loppujen lopuksi pois, ja bikinit kesällä päälle:).

Tsemppiä joka tapaukessa tänne, oli laihdutus keino mikä tahansa:)
 
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 91,6 (9.5)
Paino nyt: 91,6
Viikkopudotus:
Pudotus yhteensä:

Uusi alku :)

Niin siinä on nyt käynyt, että helmikuun pohjanoteerauksesta (taisi olla 87,6kg) on tultu ylös ja nyt lähdetään taistelemaan sitten painoa taas pois.

Lähdin mukaan GFG-haasteeseen ja jatkan ensiviikolla sitten Liteen. Katsotaan, kuinka tässä käy.

Minä yritän aktivoitua ja jos vaan ehdin, niin alan tekemään viikkopäivitystä.

Tsemppiä kaikille ja onnittelut upeista tuloksista!
 
Aloitin sittenkin Easy dietin, 15 pväksi on keitot/smoothiet ja 10pväksi on lisäjuoma, joka tehostaa rasvan palamista ja kuona-aineiden poistumista. Vessassa saa juosta aika tiuhaan...Ja sitten vielä 3 omega3- tablettia. Ja vettä tietysti.
Kolmas päivä tänään menossa tuolla dietillä, keho painumassa ketoosiin, pää jumittaa :/ Pitäisi helpottaa 5pvänä ja tulla energisempi olo. Lähtöpaino siis ennen tätä dietiä oli 75.6kg. Edellisessä viestissäni paino oli 77.8kg, joka taisi olla kaikenmaailman turvotuksia menkkojen aikaan.

1. ja 2. pvänä oli nälkä, mutta helpotti, kun otti keiton, hyvin pitävät nälkää 4-5 tuntia. Näillä mennään...

Pituus: 167 cm
Alotuspaino: 77.8 kg
Paino nyt: 74.6 kg
Pudotus yhteensä: -3.2 kg

Tavoite: 65 kg
 

Yhteistyössä