!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

Moi,

Viides päivä helpottaa, mielitekoja voi kyllä olla. Itse olin siis 8 vko a, 5 pv. -21 kg. Otatin veriarvot dietin jälkeen, suola-munuais,-maksa-arvot olivat huippuja, hemoklobiinikin 150. Lisäksi join Leaderin Fatburneria, ei ole hiilareita, kaloreita. Muissa oli mielestäni hiilareita...Toisessa ketjussa on, miten paino putosi, välillä tyssäsi, olin paastolla, jne. Painan nyt 62, mikä oli vedonlyönnin tavoitepaino, meinaan pudottaa vielä -5 kiloa, ennen kesäkuun 1 pv. Ihannepainoni ollut aina 57-62 välillä, riippuen treenimäärästä, olen aktiivinen judoharrastaja, nyt polvioperoitiin maanantaina, treenillä en pystynyt painoa pudottamaan, polvi hajosi aloittaessani diettiä, punttisalilla kävin kyllä arkiaamuisin, tyhjällä vatsalla, voimia kyllä riitti, fatburner antoi kyllä virtaa, illalla vaan, ei pystynyt juomaan, vei unet. Lisää ketoaineiden välitystä! Tsemppiä!!! Saat tuloksia Easy Dietillä, suosittelen lämpimästi:)
 
Pikaisesti tulin päivittämään tietoni, en ihan ehtinyt perjantain puolella kun oli niiiiin mahtavaa jääkiekkoa seurattavana!!!! Ja Granlund!!!! Voi että mikä huippu tyyppi, vau!

Mut siis tässä:
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 78kg
painonmuutos viikossa: -1kg
pudotusta yhteensä: -1kg
tavoite: 68kg

mut nyt nukkumaan, heippa!
 
_kristiina_ aivan mahtavaa, yhden kilon pudotus on loistava!!! :)
Tuosta ne kilot alkaa lähteä :) tsemppiä!!

Edelleenkään täällä ei uskota tuollaisiin ihme kuureihin.. tai siis uskon että ne tehoaa, mutta silti ite haluan muuttaa elämäntapani, ja sillä saada painon pois, kuin että vedän jotain "kuuria" ja sen jälkeen palaisin varmasti takasi huonompiin elämäntapoihin... mutta niinhän se on että mikä sopii toiselle, ei sovi toiselle. Hienosti jokatapauksessa annekristiinalta kilot lähti!
Silti oon tyytyväisempi siihen että kilot lähtee hitaasti, kuin muutamassa kuukaudessa.. eipä ne niin lyhyessä ajassa oo tullutkaan :D
 
Miiuliini85 kiitos sanoistasi!

Oon sun kanssa samaa mieltä noista laihdutuskuureista. Haluan tehdä elämänmuutoksen, johon haluan sitoutua, ja pystyn sitoutumaan. Musta tulis vaan tosi kiukkunen mamma, jos tarttis itseltään kieltää jokin ihan totaalisesti. Hitaasti hyvä tulee!

Liikunnan sisäistäminen osaksi elämää on varmaan kaikkein työläintä....se vaatii todella ponnisteluja mutta uskon, että kun sitä tarpeeksi kauan harjoittelee sen oppii.
 
Laitan sittenkin aloituspainoksi tuon 75,6kg, kun sen yleensä olen painanutkin.
7.pvä menossa ja päässä tuntuu kuin olisi matalapainetta pään sisällä :D Mielihaluja on edelleen ja muutenkin tökkii. 2kg jopa karissut, odotin ehkä enemmän, mut hyvä kai se on tämäkin.
Voi olla, että jatkan normaaliruoalla (ei liiallisella hiilarimäärällä) ja liikunnalla.

Pahinta dietissä on, että olen ammatiltani kokki! Joten joka päivä kuljetan käsieni kautta suuria määriä herkullisia ruokia :D Ei ihme ettei mielihalut ole hävinneet...

Pituus: 167 cm
Alotuspaino: 75,6 kg
Paino nyt: 73,6 kg
Pudotus yhteensä: -2 kg

Tavoite: 65 kg
 
Huomenta =)

Lykkäs ihan mielettömän tuloksen viime viikolle..

Pituus: 169cm
Aloituspaino: 140,8
Paino nyt: 127.5
Viikkopudotus: -4,5 kg
Pudotus yhteensä: -13,3 kg
Tavoitepaino -99,9

-4,5 Kiloa viikossa,nutraamalla!
Tätä jatkan kyllä hetken,jos vaikka sinne kymppiin asti ja sit miettii uudelleen millä jatkaa.
Nyt on kyllä aivan mahtava fiilis,oi kun tää laskusuunta taas jatkuis eikä lykkää jumia.
Syön ainoastaan mansikanmakuista pirtelöä,ekat 2 pvää se meinas tulla ylös mutta siihen makuun tottui tosi nopeasti ja nyt ne menee alas ihan heittämällä.Vois kokeilla sitä suklaata ja moccaa ainakin,ei tulis sit ihan totaalikyllästyminen yhteen makuun.
Maha ei toimi vieläkään kunnolla,se on se kerta viikkoon mut suurimmat turvotukset on kyllä tiessään..Hmm.. Josko sitä lisäis vaikka vehnäleseitä pirtelön joukkoon.

Nyt se on lähdettävä uuteen viikkoon ja tekemään sitä tulosta.
Tsemppiä kaikille oikein kovasti :flower:
 
Heijssan.

Ei oo tullu vähää aikaa kirjoteltuu ku toi paino junnan monta viikkoo tos samas ja on kyllä ihan oma vikakin kun mättää naamarii kaikkee EI sallittua. :popcorn:
Ja joka päivä oon taas alottaas kunnol karppaust et pääsen tavotteesee, mut siin taas ollaa ku vetelen kaapist jotaa piparii ja pullaa. :ashamed:
Nyt oli ihan pakko taas mittauttaa ittesä, ku alkan housut lököttää ja takkii tullu vattapussi. :O

Täs on nyt paino ja sitte tulee mittoja

Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Tämänhetkinen paino: 68,3g
Pudotus viikossa: -100g [monta viikkoo junnan samas]
Tavoite: 65 (tai sitteki 60 )

25.4.11 otetut mitat

Paino 68.4
Reisi 59
maha 88
lantio 98

16.5.11 otetut mitat

Paino 68.3
reisi 56.5
maha 86
lantio 96

Tää on jotenki niiiiiiin uskomatont, ku kattelee noit mittoi :cool:
Mut tavote painos on viel kumminkin se 60kg. :whistle:
 
Semmonen piti vielä kertoa, että tuli lähdettyä heti aamulla lenkille, ku naapurissa alkoi armoton poraus (porakone). Olin just saanut vauvan aamupäikkäreille nukkuun ja itseni ihanasti peiton alle lämpöseen, ku vauva heräs siihen porausääneen...otti niin paljon päähän:kieh::headwall: ei siinä sitten muu auttanu, ku pakata vauva vaunuihin ja lähteä ulos sitä nukuttaan. Mutta tulipas käveltyä ihan hyvä lenkki:D
 
Punnituspäivä.
Eipä oo paljoo paino tippunu,mut en oo nyt kyllä liikkunutkaan yhtään kun poika ollut kipee.:(
Nyt pitää ehkä kokeilla jotain uutta et sais joskus edes muutaman kilon tiputettua.
Kauheesti houkuttais tollaset nutrilet sun muut jutut, mut mieluummin syön kunnon ruokaa ku jotain keittoja yms.Mut jos kohta ei jotain tapahdu niin ehkä noita pitää sit kokeilla.

pituus: 169cm
aloituspaino: 94kg (10.5.11)
paino nyt: 93,5kg
painonmuutos viikossa: -500g
pudotusta yhteensä: -500g
tavoitepaino: 80kg
 
Hienoja pudotuksia! Hyvä hyvä!!

Äsken kävin puntarilla ja näytti 57.6kg eli lisää on painoa tullut 3kg siitä mitä se oli alimmillaan :snotty:-. No, ei voi kuin peiliin katsoa. On tullut syötyä lähes kuukauden päivät mitä sattuun. Ja heti näkyy, lähinnä just kun vaatteisiin yrittää mahtua. Uskon kuitenkin vakaasti, että nuo kilot lähtee suunnilleen samassa ajassa poiskin kun nyt oon taas ilman herkkuja ja alan enemmän liikkumaan. Kuukauden päästä ekat kesäjuhlat, johon on jo mekko valmiina ja se ei kyllä anna kauheesti armoa mahan kohdalta, joten siinä kannustin =)

Kilot tuntuu karisevan vauhdilla noilla pussikeitto- ym. dieeteillä. Ite oon miuliinin kans samoilla linjoilla enkä oo innokas noihin kuureihin. Tiiän sen, että kun se loppuis ja alkaisin syömään normiruokaa, niin kilot tulis lähes kaikki takasin. Mut kyllähän niillä nopean pudotuksen sais ja nyt se vois olla paikallaankin kun on tätä turvotusta ja ihan rehellistä läskiä tullut kerrytettyä viimeisen kuukauden, mutta meen nyt kuitenkin liikunnan ja herkuttoman ruokavalion voimalla.

Tsemppiä naiset :wave:!
 
Viikon 20 punnitus

Pituus: 170cm
Aloituspaino: 91,6 (9.5)
Paino nyt: 90,6
Viikkopudotus: -1 kg
Pudotus yhteensä: 1 kg

Joops, kilo lähti...
harmittavasti vaan perjantaina vaaka näytti jo 89,5 kg, mut sitten viikonlopun tuparit+synttärit+leijonat teki tuohon tuon iloisen 1,1kg lisän.
Mut alaspäin kuitenkin.

Nyt on taas ollut vaikeuksia päästä vauhtiin tällä viikolla viikonlopun hurvittelun jälkeen... eilen unohtui taas eväät kotiin ja laukkasin kiinalaiseen lounaalle.
Se oli aika huono veto, sillä paino hurahti tälle aamulle takaisin tuonne 91,6 kg..

Harmittaa, kun elämän olosuhteet pakottivat lopettamaan salilla käymisen tuossa pari kuukautta sitten enkä ole sitä salia saanut sitten enää takaisin aikatauluihin. Talven kovat pakkaset lopettivat aamulenkit ja nyt siis sekin ihanuus on jäänyt pois elämästä.
Liikunta on ihan unohtunut ja jatkuva syyllisyys ja morkkis liikkumattomuudesta vaivaa..

Mut toivotaan, että parempaa on edessä ja se paino lähtee vielä tippumaan. Lapsettomuushoidot alkavat taas reilun parin viikon päästä, joten hyvä olisi jokunen kilo saada pois siihen mennessä. Edes päästä viimeviikon lukemiin.
 
sarp-pa hyvin on senttejä lähtenyt!!! mittaaminen on tärkeetä, kun eipä tuo vaaka tunnu aina kaikkea sanovan :confused:
jotenkin sitä tulee ainakin itte tuijotettua liian sokeesti mitä lukua vaaka milloinkin näyttää, vaikka sentit kertois kyllä paljon enemmän..

iloksi yhden kilon pudotus on loistava!!!! :) se on hyvä alku! tsemppihalaus täältä! :)
siinä oon sun kans samaa mieltä, että liikunta unohtuu tosi helposti... :kieh: meillä jäi zumbat tauolle, ja vasta kesäkuus pääsee naapuripaikkakunnalle zumbaamaan muutaman kerran.. on jo etukäteen morkkis siitä ettei pääse kahdesti viikossa zumbaan :( jotenkin mä oon niiin "koukussa" zumbaan, että muu liikunta ei tunnu tarpeeksi hyvältä... vaikkakin minä pölhö oon alkanut haaveilla hölkkäämisestä.. :O tätä päivää sai kyllä odottaa :D mutta saisi vielä ajatuksen teon tasolle, niin hyvä olis :)

omiin tuloksiin:
Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg (5.1.11)
paino nyt 85,6kg
pudotusta viikossa -100g
pudotusta yhteensä -4,8kg
pudotettu 20,2kg vuonna 2010

Nyt kun sais vaan pidettyä tuon painon alta 86kilon!! niin tyytyväinen oon :) ja mulle jokainen pudotettu 100g on plussaa!! :)

Ihanaa viikkoa kaikille!!! :)
 
Huomenta :)

Esme82 ja iloksi hyvä tytöt, hyvin on paino pudonnut!!

mida sama juttu täällä, liikuntaa ja herkuton ruokavalio, yksi herkuttelupäivä tosin sallittu:)

Miiuliini85 oon aikeissa aloittaa zumban. Sällylä vetää puistozumbaa näin kesäisin. Puhuit hölkkäämisestä...mulla on tavoitteena aloittaa juoksulenkit jossain vaiheessa, en vain tykkää juoksusta yhtään:| mutta kun se olis niin tehokasta liikuntaa (ja edullista). Miehen neuvosta aloitin viikoittaiset tunnin lenkit, joilla saan kasvatettua kuntoa ja kestävyyttä juoksua varten.

Ja tässä viimein viikon saldo:
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 77kg
painonmuutos viikossa: -1kg
pudotusta yhteensä: -2kg
tavoite: 68kg

Jeeee:D oon niin iloinen, kun itsekuri tuottaa tulosta. Ei ole siis ihan sama mitä syö ja miten liikkuu:)

Hauskaa viikonloppua kaikille!!
 
Perskeles.
Huomenna on punnituspäivä ja tilanne näyttää tosi pahalta.
Viikonloppu meni ajellessa naapurikaupungissa katsomassa avosydänleikkauksesta toipuvaa potilasta ja siinä päivän mittaa (reissut kesti aamusta iltaan, kun kävimme välissä aina muilla asioilla ja taas takas sairaalaan) tuli sitten syötyä mitä käsiinsä sai.
Illalla kotona alkoi sitten syöminen.

Ja sama homma tänään. Päivän aikana ei tullut syötyä tai juotua oikein mitään ja kotiuduttua (klo 21) ensin kunnon ruoka ja jälkkäri perään...
Eli nyt on olo kuin ilmapallolla...

Eli huonolta näyttää huomisen kannalta.

Noh, mut huomenna se nähdään.
Varmaan on se kilo syöty takaisin.
 
Täällä myös mennyt ihan penkin alle koko viikonloppu :kieh: oon ollut töis jo seittemän päivää putkeen, ja huomenna olis kahdeksas päivä... ja on ollut vielä sellaisia töitä, että on "pitänyt" syödä työnkin puolesta... joten keskiviikkona varma plussatulos, jos en saa skarpattua ja oltua käytännössä syömättä punnitukseen asti :D joten siis huonolta näyttää täälläkin.

Mutta silti,
tää on vain elämää!!!!
Ja elämä jatkuu joka punnituksen jälkeenkin, oli ne sit plussaa tai miinusta :)
 
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 91,6 (9.5)
Paino nyt: 91,8
Viikkopudotus: +1,2 kg
Pudotus yhteensä: +0,2 kg

Jojoilua.
Viikonloppu meni ravatessa naapurikaupungin sairaalassa tervehtimässä isosta leikkauksesta toipuvaa.
Jospa tästä alkaisi uusi tsemppi? 2 viikon päässä häämöttää loma ja juhlat (kahdet valmistujaiset). Sen tietää sitten taas, että mitä se meinaa...
 
pituus: 169cm
aloituspaino: 94kg (10.5.11)
paino nyt: 93,5kg
painonmuutos viikossa: -
pudotusta yhteensä: -500g
tavoitepaino: 80kg

Kipeenä :( eipä oo tullu paljoa liikuttua ja viikonloppu meni ulkona syödessä.No jospa reilun viikon mökillä aherrus tuottaisi tulosta...
 
Onnittelut pudotuksesta mida

Ja Esme onnittelut painon pitämisestä samassa :) Parempi nollatulos kuin plussaa (niinkuin eräillä näyttäisi tuota plussaa olevan ihan vaikka muille jakaa...)

Minua on purassut kuntoilukärpänen ja toivon sen kärpäsenpuraisun vievän taas pitkälle :) Ainakin nyt tuntuu, että motivaatio oikein kohisee korvissa!

Tsemppiä kaikille!
 
Pikaisesti tulokset.... tosin ajattelin että en kyllä tälläistä tulosta kehtaa tänne edes tulla kirjoittamaan :ashamed: mutta ehkä sitä saa paremmin skarpattua kun on julkisesti tunnustanut kuinka paljon 8 päivän työputki ja totaalinen liikkumattomuus ja herkkujensyönti saa aikaan:

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg (5.1.11)
paino nyt 86,7kg
pudotusta viikossa +1,1kg
pudotusta yhteensä -3,7kg
pudotettu 20,2kg vuonna 2010

Mutta tänään lenkille, joten tästä se suunta taas on alaspäin!!!

midalla hyvä pudotus :)
 
Piti tulla tänne purkautumaan kun erehdyin käväsemään puntarilla näin kesken viikkoa. Oon maanantain punnituspäivästä asti ollu tosi terveellisellä ja kevyellä ruoalla ja liikkunut joka päivä ja paino oli NOUSSUT :mad:! Olin ihan varma, että nyt on viikko mennyt hyvin ja tuloksia tullut, niin hieman ärsyttää! No, ei auta ku jatkaa kaikesta huolimatta samalla linjalla. Vielä lähdetään nyt viikonlopuksi mummolaan eli ei ainakaan auta kevenemään tämä viikonloppu..maanantaina voikin sitten olla mielenkiintoset lukemat puntarissa.

Tsemppiä kaikille ja ollaan skarppina! Vielä tässä ehtii pari kolme kiloa tiputtaa ennen keskikesää =)
 

Yhteistyössä