Tahdomme laihtua

Hei vaan kaikille!

Mäkin tahdon laihtua. Ekan lapsen raskauden aikana tuli +17kg ja toisen raskauden aikaan vaaka näytti jo kolme numeroista lukua. :(

Elikkäs:
Pituus: 166cm
Lähtöpaino: (6.9) 95,5kg
Painoa nyt: (18.9) 91kg
Jos sitä ekana pääsis sinne alle 90kg kun ei sellasia lukemia ole ensimmäisen vauvan jälkeen vaakassa nakynyt..

Tavoitteena ois että paino alkais seiskalla että kehtaa töihin taas mennä tammikuussa. En tiiä sit onko liian kova tahti painon pudotukseen? Lenkkeilyn oon aloittanut ja jumppia yms. Jutta-diettiä noudattanut ja yhden herkkupäivän viikossa. Jos ne läskit tästä lähtis. :)

muoks. pituus unohtu..
 
Tervetuloa remmiin vesinokkamuki ja Hellevi-Irmeli !

Ja tsemppiä urakkaan :)

Minä malttamattomana tulen tänne aina kurkistelemaan punnituspäivää odotellessa. Nyt on mennyt pitkän aikaa hyvin (koko aikana vain yksi plussaviikko) ja edelleenkin odotan punnituspäiviä iloisen jännittyneenä.

Go fat go- haaste loppuu pian ja sitten on väliviikko ennen Liteen lähtemistä. Päätin siis jatkaa maksulliseen ohjelmaan Liteen tuon GFG:n jälkeen. 10 vk rutistetaan Litellä ja sitten täytyy koittaa pärjätä omillaan.

Haaveena olisi vielä 10 kg pois ennen joulua :) Saa nähdä jääkö vain haaveeksi. Nimittäin se Joulu on aina hankalaa aikaa painonpudotuksen kannalta ja usein joulusta on sitten lähtenyt alamäki. Mutta... olen päättänyt, että tämä tuleva joulu on erilainen. Siitä selviän kunnialla :)
 
Olen myös ehtinyt pähkäillä strategiaa joulun ylitse pääsemiseksi, mutta laihis on sen verran alussa vielä, että nämä lähiviikot varmaan ovat tärkeämpiä - pääsisi hommasta vähän jyvälle.

Ainakin turvotus on vähentynyt ihan muutamassa päivässä, kun ei ole ollut koko ajan puputtamassa jotain. Ajattelin pari viikkoa keskittyä vain säännöllisiin ruokailuihin, "oikeaan" ruokaan ja napostelun lopettamiseen, sen jälkeen voisi kokeilla jotain maksullista rääkkiä tai ylipäätään jonkin säännöllisen liikkunnan aloittamista. Mutta ensin tosiaan ne kaksi miinusviikkoa.

Ja kiitoksia tervetulotoivotuksista!
 
Jälleen kerran puntarissa käyty:)

Aloituspaino:67kg
Paino nyt:61kg
Pudotusta viime viikosta:0,5kg
Pudotusta yhteensä:6kg

Aika vähän tippu paino, mutta ei onneksi ainkaan ole painoa lisää tullut ja se on pääasia.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!
 
Hienoja pudotuksia täällä, onnittelut miinuksista!!

Mä ilmottelen painoni seuraavan kerran sitten tulevana sunnuntaina. Tämä viikonloppu meni plörinäksi, söin herkkuja ja karkkia kun oli koko viikonlopun yövieraita. Mä kun oon sellasessa lakossa kaverille, että syön vain kyläilyjen yhteydessä pullapuolta ja nyt kun sellanen oli koko viikonlopun, niin tyhmä minä käytti tilaisuuden hyväksi :kieh: Mutta tänään kun kävin puntarissa niin onneksi vaan +100g oli tullut lisää tuosta mässäilystä, joten ei mikään toivoton tilanne. Ja nyt jatkan tiukalla linjalla taas eteenpäin!

Tsemppiä viikkoon kaikille! Ja tervetuloa uudet mukaan! Tää on uskomattoman hyvä muuten tämä meidän porukka, aina vaan miinusta tulee ja sekös antaa tsemppiä itsellekin!
 
saamari, viikonloppu painaa näin maanantaina päälle vielä! Plussaa tuli 500 g niin että napsahti, Kyllä se nyt on sit vaikeeta päästä tolle uudelle kymmenykselle näköjään! tässä se seilaa ees taas vaan. Nyt niskasta kiinni ku ei oo kekkereitä tiedossa ni tää on helpompaa ja ehkä pääsen tavoitteeseeni 2-3 viikossa!!! ISOLLA STEMPILLÄ MENNÄÄN! :)

Eli:
pituus:175 cm
aloituspaino: 76,9 kg
paino nyt: 71 kg
muutos viimeviikkoon: + 500 g
pudotus yhteensä: 5,9 kg
tavoite: 68 kg

Jep jep, ja apinan raivolla eteenpäin. Se on muuten kumma juttu et jos menee antaa itelleen luvan possutteluun 1 päiväksi ni seruaavat 3 päivää on hiton vaikeita laihiksen kanssa. Mä en näköjään voi herkutella yhtään tai seuraava päivä tuntuu taas samalta ku päivä 1. ja tuntee ittensä nälkäiseksi ja vihaiseksi. Juu herkut on myrkkyy mulle näköjään!

Muille parempaa menestystä tälle viikolle!!
 
TULOKSET 38!

Maraiitti:
Aloituspaino:67kg
Paino nyt:61kg
Pudotusta viime viikosta:0,5kg
Pudotusta yhteensä:6kg

Nyyttimyy:
pituus:175 cm
aloituspaino: 76,9 kg
paino nyt: 71 kg
muutos viimeviikkoon: + 500 g
pudotus yhteensä: 5,9 kg
tavoite: 68 kg

Tyttö-nen
Tavoitepaino: 65kg
Lähtöpaino: 80kg
Pudotusta viime viikosta: -1,3kg
Paino nyt: 76kg

räntäsade
Lähtöpaino 31.7: 67,9kg
Pituus: 167cm
Paino lauantaina: 65,4kg
Pudotus viime viikosta: +0,3kg
Pudotus yhteensä: 2,5kg
Tavoite: aluksi 64kg

loksi
Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(8.9): 98,8
pudotus viimeviikosta:-2,3 kg
pudotus yhteensä: 13,4 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg

meemee
Lähtöpaino: 62kg
Pituus: 156cm
Pudotusta viime viikosta -1,0kg
Paino nyt: 61kg

vesinokkamuki
Lähtöpaino: 70 kg
Paino nyt: 69,6 kg
Viime viikosta: - 400 g

hellehattu
Aloituspaino 69kg
Nyt 63,7kg
pudotus viime viikosta - 0,5kg
Pudotus yht - 5,3kg
Tavoite 57kg

mida:

aloituspaino: 69,4kg
paino nyt: 63,7kg
pudotusta viime viikosta: -0,8kg
pudotusta yhteensä: -5,7kg
tavoitepaino: 55kg

YHTEISPUDOTUS TÄLLÄVIIKOLLA: 6,8kg!!!!!!
:flower::flower::flower:Onnittelut miinuksista!! :flower::flower::flower:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikki!

Ajattelin nyt tulla tänne rimpsuni laittamaan, vaikka päätinkin että tiistaina puntaroin.. Mut nyt on kyl ihan pakko. Aikasemminhan valittelin kun ei tuo paino tipu minneen ja joku kirjoittikin että oonko mittan itteni.. ja tänään sen sit tein.. ja en kyllä voi uskoa noita lukemia. :eek:
Laitan tähä miltä ne näytti (suluissa olevat on tavoite):

11.6.2010
Reisi: 66cm (60cm)
Maha: 104cm (90cm)
Lantio: 111cm (95)

20.9.2010
Reisi: 66cm
Maha: 97cm
Lantio: 107cm

Oon kyl niin ilonen :)
Ja tässä sit se rimpsu:

Tyttö-nen
Tavoitepaino: 65kg
Lähtöpaino: 80kg
Pudotusta viime viikosta: -1,3kg
Paino nyt: 76kg

Mul on kyl tavote et pääsen jouluks alle ton 75kg. (hyvä vaa jos enemmän saan puotettuu) Ja sen jälkee sit loppu tavote kesäks sinne 65kg.

Tsemppiä muille myös! :)
 
Heippa kaikki!

Nyyttimyyn ehdotuksesta liitynpä siis teidän iloiseen joukkoon =) !

Tänään on ihan ensimmäinen laihispäiväni! Siis ensimmäinen aikuisten-oikeesti-laihispäivä, verrattuna kaikkiin niihin epätoivoisiin ekoihin päiviin menneisyydessä.. ;)

Tuota lähtöpainoa on valitettavasti vaan juuri tällä hetkellä vaikea todeksi osoittaa, kun vaakani ei näytä sinne päinkään (viime kerralla näytti 32kg, hehheh..). Eli huihai roskakoriin moinen, ja uutta odotellessa voin vain veikata painoni olevan about 118kg ja pituutta on se 178cm. Mutta korjaan asian heti, kun uusi vaakaystävä on saapunut.

Elikkäs crosstrainerilla tässä nyt sitten koitetaan tuloksia saada aikaiseksi. Aloitan puolella tunnilla päivässä, jottei tämä innokkuus laantuisi. Ennen tätä päivää en siis liikkunut tippaakaan, hyvä jos kerran viikossa kävelin kauppareissun autolla ajamisen sijaan. Mutta nyt on muutoksen aika!

Ruokapuolella tietysti ihan kaikki herkut ovat nou-nou. Tuon zero limun kyllä voisin sallia itselleni, mutta en muuta.

Palaan asiaan kun olen itseni punninnut, sillä välin kaikille tsemppiä jatkoon! =)
 
Tervetuloa Jameson ja tsemppiä alkaneeseen koitokseen :)
En tiedä, oletko jo tutustunut tuohon kiloklubiin, jos et, niin kannattaa tutustua. Itse ainakin olen saanut siitä mahdottoman paljon apua tässä painonpudotusurakassa.

Voi nyyttimyy sun kanssas :D Onko tuo sitä jojoilua ? Minä uskon, että se vielä siitä lähtee. Nyt tekee tiukkaa, mutta kyllä sinä vielä tavoitteeseen pääset. Nyt hirmu tsemppi päälle :)

maraiitti pääasia, että oli miinusta :) Hiljaa hyvä tulee, vai kuinka se sanonta meni :)

tyttö-nen Wautsi mitkä tulokset ! Mittanauhan kanssa kannattaa kyllä heilua ennen projektia ja projektin aikana. Jos paino ei tipu, niin silti saattaa tiivistyä :) Tuosta varmasti sait hyvän mielen jatkaa eteenpäin. Ja huippu pudotuskin tuo 1,3kg! Tsemppiä!

mida minulla on vaakapäivä keskiviikkona ihan sen vuoksi, että JOS sattuu viikonloppuna lipsahtamaan herkuttelun puolelle, niin niistä turvotuksista on sitten jo keskiviikkoon mennessä selvinnyt. :)
100g ei ole ollenkaan paha, joten ensviikolla sitten taas tiukka kiri miinuksen puolelle :)

Minä se täällä taas pyörin omaa punnituspäivää odotellessa. En malttaisi odottaa, että keskiviikko saapuu. Samalla saan tulokset 4 vk go fat go-haasteesta :) Toivottavasti se olisi reippaanlainen miinus :)

Tsemppiä kaikille !
 
heissan tyttelit,

onko teillä kellään personal treineriä tai jotain vastaavaa joka opastaa liikkumaan ja syömään oikein? Mä tässä lueskelin juttuja taas ja tulin siihen lopputulokseen että haluun sellaseen kropan mittaukseen jossa katotaan lihasmassan määrä ja rasvaprosentti ja kaikkee. Tos paikallisella kuntosalilla olis mittausvermeet ja mittauksen, ruoka ja liikuntaohjauksen sais 25 eurolla. Harkitsen tässä oikeesti vakavissani että menisin. Tuntuu että tää paino on lähteny jojoilee ja sit skippaan syömistä jatkuvasti eikä se mitään/ketään auta. Joten nyt jos kävis mittauksissa ja sais kunnon ohjauksen et miten kannattais liikkuu ja alkais käydä sit siel salillakin (jota oon tähän mennessä vältelly ku ruttoo) ku tuol on hyllyssä miehen 10 kerran salikorttikin käyttämättömänä keräämässä pölyy..

Kertokaa kokemuksii jos ootte ollu InBody tai jossain muussa testissä ja miltä on tuntunu jutella ohjaajan kanssa..
 
Tervetuloa uudet mukaan, kiva kun on enämpi porukkaa!

Kyllä tämä on touhua tämä laihdutus kun menee askeleen, pari eteenpäin niin taas mennään peruuttamalla seuraavalla viikolla. No täytyy vaan yrittää että pääsis pari askelta lähemmäs tavoitetta ennen pakkia että jäis jotain sen jälkeen jäljelle. Nyt sitten vielä tuntuu että elimistö alkaa taas keräämään nestettä eli enskään lauantaiksi en uskalla odotaa pudotusta. Musta tuntuu että mulle tuo 65 on jotenkin maaginen luku kun en pääse sen alle sitten millään enkä mitenkään vaan taas paino tuntuu jäävän junnaamaan sen yläpuolelle...

Mutta tässäpä sitten tämän viikon rimpsu...

räntäsade
Lähtöpaino 31.7: 67,9kg
Pituus: 167cm
Paino lauantaina: 65,4kg
Pudotus viime viikosta: +0,3kg
Pudotus yhteensä: 2,5kg
Tavoite: aluksi 64kg

Tsemppiä ja hurjan paljon itsekuria kaikille!
 
Viikon 38 tulokset

Alta löytyy minun rimpsuni. Tämä oli Go fat go:n viimeinen punnitus ja tulokseksi tuolle neljälle viikolle sain -6,9 kg. Tyytyväinen kyllä olen tähän! :)

2. Tavoitteeseen ei olisi enää hirveästi matkaa. Kiloklubin mukaan sen saavuttaa 5 viikossa, mutta saa nähdä, kuinka tuo Fitfarm Lite vaikuttaa asiaan, joka alkaa ensi maanantaina ja kestää 10 viikkoa.
Toivottavasti jaksan puristaa vielä sen 10 viikkoa tähän perään :) Onneksi siinä on sitten nk. vapaasyöntipäiviä, kun saa syödä mitä haluaa.

Laskin tuossa, että tätä elämäntaparemonttia olen pitänyt nyt 9 vk ja tulos on siis tuo 13.,4 kg. Mielestäni aika hyvä saavutus, vaikka tietysti painoa on, josta lähteä, mut kuitenkin. Vitsi, että on hyvä mieli :)

iloksi
Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(8.9): 98,8
pudotus viimeviikosta:-2,3 kg
pudotus yhteensä: 13,4 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg

Minulta myös tsempitykset kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Maanantain tuloksia:
Lähtöpaino: 62kg
Pituus: 156cm
Pudotusta viime viikosta -1,0kg
Paino nyt: 61kg

Jee vihdoin toi painokin laski tosta 62kg yhden kilon alas, mulla se on jämähtänyt nyt tohon moneksi kuukaudeksi, on kiva ja lisää innoittaa laihdutukseen.

Zumbaa aloittelin eilen ja hiki virtasi jo 5 minuutin jälkeen kuin vesisateessa olis ollut. 40min. jaksoin vatkaa lanteita, sit iskias taas ilmoitti itsestään ja levosta. Se on hauskaa ja mukavaa, lapset nauraa kun äiskä pistää jalalla koreaksi, vaik sitä sellaiseksi ei voi sanoa. :LOL:

Sit innostuin vähän pidempää reittiä menemään tytön eskariin, 5,2km tulee nyt yhteensä kilometrejä kun neljä kertaa sitä ramppaa. Pohkeet huutaa kipeydestä.
 
Onnittelut pudotuksista, hienoja suorituksia!
Nyyttimyy ja räntäsade, nuo teidän plussat on niin pieniä, ettei ne maata kaada. Välillä tulee melkein väkisin plussaviikkoja, jonain viikkona sitten voi pudota heti kahden viikon edestä.

Mä oon ihan innostunut..hommattiin eilen seisomalauta vaunuihin ja alan kuljettamaan poikaa eskariin kävellen. Vauva vaunuihin, 3v. seisoo laudalla, poika pyöräilee ja mamma saa hyvää treeniä =). Tänä aamuna eka kerran mentiin näin ja huippujuttu on kyllä! Sellanen 40min menee reissulla eli 1h20min reippailua päivässä. Aika tehokkaasti ottaa muuten vatsalihaksiin vaunujen työntäminen näin mäkisessä maastossa. Nyt kun on jumpasta vatsalihakset hellänä, niin hyvin tunsi miten lenkin ajan olivat koko ajan työssä ja jännityksessä. Jospa se kumpu tästä pikkuhiljaa katoaa..Lasten suusta totuus tulee: poika kysyi yks päivä, että "äiti, miks sulla on vieläkin noin iso maha, vaikka vauva on jo syntynyt?" :D Eli kiinteytystä kyllä tarviikin tähän keskivartaloon.

Mukavaa viikonjatkoa!
 
Meillä lapset puhuu että äiskällä on uusi vauva masussa, no eipä ole, vaan ihanat masumakkarat.

Ja tässä nää mitat, ajattelin nyt laittaa kun on niin hienosti jo lähtenyt..

2.5.2010
Reisi: 57cm
Vyötärö: 105cm
Lantio: 100cm
"Allit": 38cm

22.9.2010
Reisi: 49,5cm (-7,5cm)
Vyötärö: 98cm (-7cm)
Lantio: 98cm (-2cm)
"Allit": 35cm (-3cm)

Tästä se lähtee, tsemppiä kaikille.
Mies osti miulle zumba-dvd:n lahjaksi kun pyysin, mutta eilen vasta sitä uskalsin tosissaan kokeilla.
 
Viimeksi muokattu:
NONNI! Näyttihän se vaaka jotain tulostakin! Sellasella kiukulla käyny lenkillä täs nyt 3 päivää että oli pakko käydä kurkkaamassa näkyykö se jossain :) Juu näkyi, vaaka näytti iltapäivällä 70,3 kg (ja siis normaalisti punnitsen aamulla ennen ku oon syöny mitään, nyt olin jo syöny lounaan!!) Eli kyllä tää tästä taas.

heh, ja sit otin ja varasin itelleni ajan INBody mittaukseen.. sain sitten ajan 21. lokakuuta! Woooot, että siihenkin saa näin pitkään oottaa. Noh, meen silti mielenkiinnosta selvittää että mistä tämä kroppa koostuu.. Pitää vaan vissiin soitella uudelleen sille tädille vielä ja kysellä niit ohjeita ku en nyt muista ku et 2 h ennen ei saanu syödä/juoja ja 2 päivää ennen ei saanu nauttii alkoholii ja 8 h ennen ei saanu urheilla juu ja pissillä piti mennä 30 min aikasemmin.. Mut mää ehin nää unohtaa hyvin ennen sitä päivää :)

Nyt jauhelihakeitolle ja saaristolaispaloille (on muuten mielettömän hyvää leipää!!!)
 
Tuo KG-offin erikoisin ominaisuus jäi kyllä nyt harmittavasti laihtumisen varjoon, nimittäin:

KG-OFF HUNGER SUPPRESSANT muuttuu massaksi joka
on täysin vaaratonta ja kolaritonta
Joka tapauksessa, eilisen punnituspäivän myöhästyneet tulokset:

Lähtöpaino: 70 kg
Paino nyt: 69,6 kg
Viime viikosta: - 400 g

On kyllä ihme olo. Tuostako se nyt sitten vain lähti lohkeamaan? Liikuntaa pitää tosin lisätä, jotta miinusputki jatkuisi pitempään kuin parin kilon ajan. Harkitsen zumban lisäämistä kalenteriin, koska monilla siitä kerran on hyviä kokemuksia.

Käyn kyllä mittaamassa omatkin reidet ja allit, että tulee kokonaisuus hahmotettua vähän paremmin.

...viisi minuuttia myöhemmin....

allit (on): 27 cm
reidet: 56 cm
vyötärö: 100 cm

Tätä dataa tulkitsen niin, että olen varastoinut lähes kaiken ylimääräisen pallomahaani. Peiliinkin kun katsoo, niin etupainoisiahan sitä ollaan. Arvioisin vatsan olevan tuollaista uudelleensynnyttäjän neljännen raskauskuukauden tasoa. Ero on siinä, että raskaana ollessaan sitä on kiinteä. Nyt löysää nahkaa on yhden käsilaukullisen verran.

Ja eikun seuraavalle viikolle. :D
 
Viimeksi muokattu:
Iltaa tänne! :wave:

Hyviä lukemia ootte saaneet!
iloksi tosi hyvä tulos 4:ssä viikossa

viikko 38
Aloituspaino 69kg
Nyt 63,7kg
pudotus viime viikosta - 0,5kg
Pudotus yht - 5,3kg
Tavoite 57kg

Ainakin pikkusen miinusta taas.

Tänää on TODELLAKIN tullu mässyteltyä :whistle:
Kyllä nyt ottaa pattiin....:headwall::headwall::headwall::kieh:

Noh, katse kohti ensviikkoa :saint:
 
vau ku teil on hienoja rimpsuja, onnea!

täälä ei pudotusta, en nyt sit mitenkään virallisesti punnitse :D

paino edelleen 63, nyt seuraavat 2 viikkoa pistän kauheen tsempin päälle ja yritän päästä tavoitteeseen!! :)

liikkunutkin olen, käynyt uimassa ja lenkillä, syömisetkin on ok, muutamaa herkuttelu hetkeä lukuunottamatta, pitäs vissiin olla täysin ilman et sais painon laskusuuntaan... :|

ajattelin ostaa salille nyt sen kortin mitä olen jo kauan suunnitellut, jos muitten liikkumisten ohessa ehtis kerran tai 2 käymään esim zumbassa nii varmasti olis vaikutusta :heart:
 
viikonloppua arvon ladyt..

Nyt on ollu oikein onnistunu viikonloppu. Oon pysyny pisteissäni koko viikonlopun, vaikka perjantaina oli herkkuperjantai ja eilenkin tuli syötyy pikkuisen juusto naksuja.. :) On aika hyvät fiilikset huomiseen punnitukseen. Odotukset on kyllä myös aika korkeella koska oon ollu tosi tarkka syömisistäni kuluneen viikonajan ja erittäin rehellinen kaikista pisteistä ja sit on tullu liikuttuakin 1-2 kertaa päivässä! Eli on se kumma jos junnaa paikallaan hih..

Toivotaan ens viikolle taas suuria pudotuksia. Kattelin että viimeviikolla yhteispudotukseksi tuli 8 kilo ja tällä viikolla 6 kiloa, ellei sit tuu viel jotain pudotusilmotuksii tälle viikolle! Mut siis tosi hyvin tää meiltä menee!! Jatketaan vaan samaa rataa!

Niin ja siis aivan mahtavii tuloksii tullu tällä viikolla! Voitte kaikki taputtaa itteenne olkapäälle ootte tehny kovan työn taas!
 
Viimeksi muokattu:
Tässäpä mun loruni vielä tälle viikolle:

mida:

aloituspaino: 69,4kg
paino nyt: 63,7kg
pudotusta viime viikosta: -0,8kg
pudotusta yhteensä: -5,7kg
tavoitepaino: 55kg

Kovin tyytyväinen en viikkooni ole, tuli turhan paljon syötyä ja naposteltua, mutta onneksi kuitenki alaspäin. Hitaasti kohti tavotetta! Kärsivällisyyttä tarvii, kun haluais nyt heti painaa sen 55!
 

Yhteistyössä