Tahdomme laihtua

WOHOOOOOOOO!!! Hitsi mikä tulos tälläviikolla! Oon tosi tyytyväinen ja hieman ylpeäkin :p

rimpsu:
pituus: 175 cm
aloituspaino: 76,9 kg
paino nyt: 69,4 kg
muutos viimeviikkoon: -1,6 kg
Pudotus yhteensä: 7,5 kg
tavoite: 68 kg

Nyt lenkille ja kohti seuraavan viikon pudotustavoitteita!!! Stemppiä alkavaan viikkoon!
 
TULOKSET VIIKOLLA 39!!

Nyyttimyy:
pituus: 175 cm
aloituspaino: 76,9 kg
paino nyt: 69,4 kg
muutos viimeviikkoon: -1,6 kg
Pudotus yhteensä: 7,5 kg
tavoite: 68 kg

Maraiitti:
Aloituspaino:67kg
Paino nyt:60kg
Pudotusta viimeviikosta: -1kg
Pudotusta yhteensä:7kg

Räntäsade:
Lähtöpaino 31.7: 67,9kg
Pituus: 167cm
Paino lauantaina: 65,3kg
Pudotus viime viikosta: -0,1kg
Pudotus yhteensä: 2,6kg
Tavoite: aluksi 64kg

iloksi
Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(8.9): 98,8
pudotus viimeviikosta:+1 kg
pudotus yhteensä: 12,4 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg

Miiuliini85
Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 96,1kg
Pudotusta viikossa -200g
Pudotusta yhteensä 14,5kg

Emma99: (uusi kasvo jee!)
Pituus 159 cm
Lähtöpaino 89,2 (20.8.10)
Paino nyt 83,8
Pudotus yhteensä 5,4 kg
Tavoitepaino (aluksi): 75 kg

Mariliisi: (uusi kasvo jee!)
Pituus: 179cm
Lähtöpaino: 114,7
Tavoite paino: 85 kg

vesinokkamuki:
Pituus: 167
Lähtöpaino (16.9.): 70 kg
Paino nyt: 69,5 (eli -100g! edellisestä vkosta)
Tavoitepaino: 62

meemee:
Lähtöpaino: 62kg
Paino nyt: 60,5kg
Pudotusta viime viikosta: 0,5kg
Tavoitepaino: 58kg alkuun

Hellehattu:
Aloituspaino 69kg
Nyt 62,9kg
pudotus viime viikosta - 0,8kg
Pudotus yht - 6,1kg
Tavoite 57kg



VIIKON YHETEIS PUDOTUS: -4,3 kg

p.s
Yhteispudotukseen lasketaan pelkät miinukset :) pienet satunnaiset plussat on vaan takapakkeja, joiden korostaminen on mun mielestä ihan turhaan. Tsemppiä siis kaikille pudotukseen!!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Jälleen kerran puntarissa käyty:)

Aloituspaino:67kg
Paino nyt:60kg
Pudotusta viimeviikosta: -1kg
Pudotusta yhteensä:7kg

Voisin kans laittaa itelleni tavoitteeksi 55kg
Oon kyllä tyytyväinen saavutukseeni.
Vajaassa kahdessa kuukaudessa 7kg on aika hyvä pudotus.
 
Siis wau teitä naiset :)
Ihan mahtavat pudotukset sekä nyyttiksellä että maraiitilla!!!

Mä ilmoitan sit taas keskiviikkona omat tulokset, nyt on pari viikkoa etten oo mitään ilmoitellu kun paino junnaa samas kun on tullut syötyä enemmän kuin olis tarvinnu :kieh: mutta nyt oon tsempannut, ja teidän tulokset vielä nostaa intoa munkin kohdalla!!! :)
 
Moikka ! Ja onnittelut huippupudotuksista!
Hienoa naiset!

Itse tulin tänne hakemaan tsemppiä, nimittäin plussaviikko näyttäisi tulevan. Viikonloppuna oli sunnuntaina herkuttelupäivä (sallittu sellainen), mutta aloitin sitä jo vähän viikolla syömällä kiellettyjä juttuja (irtokarkkia) ja sitten repesin jo lauantaina herkuttelemaan. Sunnuntai meni sitten ihan läskiksi ja elinkin pelkällä karkilla ja pullalla...

Joten plussaa tulee tähän osoitteeseen.. Mutten aio siitä säikähtää vaan jatkaa kahta kovemmin seuraavat 10 viikkoa. Jouluksi on tavoitteena saada pois 10 kg ja siihen aion päästä :)

Tsemppiä kaikille!
 
VAU mitä pudotuksia naiset!! Täytyy yrittää taas itsekin päästä mukaan noihin lukemiin...

Tässäpä minun vaatimaton rimpsuni:

räntäsade vk 39
Lähtöpaino 31.7: 67,9kg
Pituus: 167cm
Paino lauantaina: 65,3kg
Pudotus viime viikosta: -0,1kg
Pudotus yhteensä: 2,6kg
Tavoite: aluksi 64kg

Siinä mielessä olen tyytyväinen että ei ollut sentään noussut taas. Nyt on kyllä motivaatio totaalisesti kateissa ja herkkuvaihde päällä. Tänään yritän taas 3 päivän totaali repsahduksen jälkeen koota itseni ja syömiseni järkevämmälle mallille :rolleyes:...
 
iloksi: ISO TSEMPPAUS SINNE ja kohti uusia miinuksia!! :) Hyvin ehtii vielä 10 kiloo saamaan pois ennen joulua! Jaksaa jaksaa vaan.
miiuliini: kiitoksia vaan!
räntäsade: miinus se on pienikin miinus ja ens viikolla taas enemmän.


hui, mä tässä tajusin että meikähän saavuttaa kohtapuolin oman tavoitteensakin. HUI! Suorastaan. Yhtään en kyllä koe että tää loppuu vielä siihen.. Koska tavoitteen saavuttamisen jälkeen menee vielä ku hakee sen oikeen ruokailutottumusrytmisysteemin että paino pysyy siinä kans.. Eli tuun edelleen olee täällä ketjussa mukana. (Katotaan muuten ladyt että ku täällä hehkutan että kohta saavutan tavoitteeni ni tulee niin plussaa taas ens viikolla :vampire: )
 
nyyttimyy kiitos :) Viikonlopun jäljiltä on huomiselle tulossa vielä tosiaan sitä plussaa ja toivon todella, että se olisi alle 1 kg. Mutta tästä se lähtee, kun alkoi uusi elämä fitfarm Liten kanssa. 10 viikkoa uudella ruokavaliolla ja treeniohjelmalla... pitäisi tuloksia näkyä. Kun vain saisi itsensä takaisin ruotuun. Eilen lipsahti päivällisellä liikaa ruokaa ja päälle vielä kakkukahvit. :p
Tänään olen jotakuinkin pysynyt ruodussa... paitsi, että löysin autosta karkkia ja söin ne.

Huomenna tulen kertomaan häpeällisen tulokseni... pahoittelen jo etukäteen, että minun plussani tulevat hyvää yhteispudotusta pienentämään...:ashamed::ashamed:
 
Noniin. Punnitusaamu koitti ja tässä sitä sitten ollaan. :ashamed:
Luojan Kiitos, että lukema on kuitenkin alle 100 kg. Se nimittäin kävi sielläkin tässä jo välissä. Huhhuh. Ensiviikolle pitäisi sitten saada pudotettua yli 1kg, jotta edes jonkinlainen vauhti säilyisi tässä projektissa.

Noh, joskus näitä plussaviikkoja on tultava. Nyt uudella motivaatiolla sitten tekemään uutta miinusta.

Kovasti tsemppiä muillekin!


iloksi
Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(8.9): 98,8
pudotus viimeviikosta:+1 kg
pudotus yhteensä: 12,4 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg
 
No nyt mäkin oon taas "virallisesti" mukana täällä teidän pinossa :)

Elikkäs mun tän viikon tulokset ois tässä:
Miiuliini85

Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 96,1kg
Pudotusta viikossa -200g
Pudotusta yhteensä 14,5kg

Eli parempi että on pudonnut edes vähän, kuin ettei ollenkaan. Nyt on taas viikon sisällä tullut zumbattua kolme kertaa, joten se ettei paino putoa johtuu tietenkin siitä että ruokavalio ei oo kohdallaan... Tai sanotaanko niin että ruokavalio on kohdallaan liikuntaan nähden niin, että se ei nouse mutta ei laskekaan..
Eilen tuli syötyä makaroonilaatikkoa, ja pitihän sitä ottaa vähän lisää vaikka maha ei sitä olisi tarvinnut... mutta huomisesta alkaen alkaa tiukka pisteiden lasku, ja taas enemmän salaatteja ja kasviksia mukaan ruokavalioon. Jos nyt sais ittensä jouluun mennes hieman kevyemmäksi, olis ihan upeeta painaa alta 90kg.. varsinkin kun ei muista koska viimeksi niin vähä olis painanu... :(

Iloksi: sulla on kyllä mennyt tosi hyvin pudotuksen kans, tosi nopeesti on lähteny kiloja :) ja plussa viikkoja nyt joskus tulee, uutta tsemppiä vain :)

Nyyttis: se on ihan totta että aikaa menee siihen, että tottuu siihen mitä minkäkin kokoisena saa syödä. Kumminkaan näitä kiloja ei halua kukaan takaisin saada :) tsemppauspotku että pääsisit pian tavoitteeseen! :)
 
Moikka!

Liityn mukaan nyt sitten tänne, jos vaan saan :). Iloksi kun minut tänne ohjasi, kiitos! Kyllähän tätä ketjua luin jo aikaisemmin, mutta kun oli niin pitkä, niin en jaksanut kahlata vastauksia läpi.
Mutta olin siis samalla GFG -dieetillä kuin iloksi...Nytten jatkan hieman muunnellulla, mutta samantyyppisellä dieetillä.

Emma99
Pituus 159 cm
Lähtöpaino 89,2 (20.8.10)
Paino nyt 83,8
Pudotus yhteensä 5,4 kg
Tavoitepaino (aluksi): 75 kg
 
Teretulemast Emma99 :) Tää on hyvä porukka ja tulosta tuntuis tulevan.. Joku viikko paremmin, toinen viikko huonommin mut alaspäin mennään kuitenkin aina :) Ainakin yhteispudotuksessa.

Ei muuta kuin tsemppiä urakkaan :) Mikä sinulla muuten on punnituspäivä? Ja millanen fiilis jäi GFG:stä?
Minä olin ihan innoissani siitä, että sain toimivan dietin tulevaisuudenkin varalle. Ylipainoa on reilusti ja pudotettavaa riittää, mutten voi loputtomiin diettaillakaan. Ajattelin, että Liten jälkeen sitten pidän sellaista ylläpitoa, kunnes jossain vaiheessa taas gfg ohjeilla aloitan painonpudotuksen :)
 
Täällähän on aivan upeita pudotuksia!
Pääsisikö tännekin mukaan? Itse olen saanut näistä makkaroista tarpeekseni ja aloitan tänään nutrilet kuurin. Olen sillä muutaman viikon ja sitten jatkan osanutrilla.
Olen monet kerrat laihduttanut mutta aina kun on hyvä vauhti päällä, niin tulee jos jonkinmoisia juhlia missä pöydät notkuu herkuista. Mutta nyt on pakko yrittää tsempata itseään. =)

Eli järkyttävät lukemat,

Pituus: 179cm
Lähtöpaino: 114,7
Tavoite paino: 85 kg
 
Pituus: 167
Lähtöpaino (16.9.): 70 kg
Paino nyt: 69,5 (eli -100g! edellisestä vkosta)
Tavoitepaino: 62

Aloitin eilen spinningin, toivoisin sen näkyvän hissuksiin alenevassa painokäyrässä. Lisään kalenteriin myös omatoimisen zumban maanantaille ja perjantaille. Vaikka näillä ei painoon olisikaan mitään hirveitä vaikutuksia niin ainakin kunto nousee, mikä on jo yksinään pelkästään hyvä asia.

Sitten ei tarvitsekaan muuta kuin katsoa mitä suuhunsa laittaa! :D

Edit: lykkyä pyttyyn myös muille uusille laihduttajille, itseäni ainakin inspiroi tämän ketjun läpikahlaaminen. Pitää vain tehdä itselleen selväksi mitä haluaa, elikkä laihtua ja kerrankin ryhmäpaineesta on jotain hyötyä.
 
Viimeksi muokattu:
Lämpimästi tervetuloa uudet kasvot :flower:

Muistin virkistyksenä ja uusille kertomuksena itsestäni:
Täällä mennään pisteillen edelleen ja ruokailutottumuksia oon huomannut muuttaneeni ihan itsestään. Syön paljon kasviksia ruuan yhteydessä ja ruisleipää, nää pitää pitempään kylläisenä plus tarvii ottaa pienempiä annoksia itse ruokaa tällä tyylillä :) lisäksi tässä oon huomannu että en "periaate syö" enää vaan syön ainoastaan sillon kun on nälkä. Joka on siis huisi ero entiseen minuun! :) Tuli syötyy siksi että ruoka sattui olemaan siinä hollilla ja valmista. Nyt oon ottanu menttaliteetin että syön jos on nälkä ja jos ei oo ni en syö koska voi sitä sit myöhemminkin lämmittää. Lisäksi 8 jälkeen illalla syön maks 1-2 palaa ruisleipää. On se hassua miten sitä huomaa itekin muuttuneensa elokuun 19. päivän jälkeen!! WOU! Vuosi sitten tuli laihdutettuu 93,5 kiloisesta 73,5 kiloiseksi ja nyt sitten 76,9 kiloisesta oon kutistunu jo tohon 69,4 kiloon!! En oikeesti muista aikaa jolloin vaaka on viimeksi näyttänyt alle 70 kiloa! Peilistä ei katso se sama ihminen enää ja olen siitä hyvin onnellinen!

Tsempiksi kaikille sanon että ME PYSTYTÄÄN TÄHÄN IHAN JOKAINEN! Jaetaan vaan vaikeet hetket ja tsempataan toisiamme pääsemään niistä yli. Positiiviset kokemukset jaetaan siksi että se tarttuu ja tätä kautta kannustaa kaikkia!

Nyyttis :vampire:
 
Täällähän leidit on ihan urakalla tosi toimissa, ja hyvä niin =)

Lauantaina ilmoittelen omaa saldoa, saas nähä miten on käyny.
Veikkaan, ettei ainakaan plussaa olis tullu :D

Tervetuloa uudet minunkin puolesta :wave:

Tänään taas mahduin vaatteisiin, joihin olen mennyt viimeksi 2 vuotta sitten. Kylläpäs huomaan kutistuneeni ja aivan loistava fiilis :rolleyes:
 
Lähtöpaino: 62kg
Paino nyt: 60,5kg
Pudotusta viime viikosta: 0,5kg
Tavoitepaino: 58kg alkuun

5krt/vko vedän zumbaa 20min.-40min. ja senttejä lähtenyt nyt 0,5cm-3,5cm ympäri kehoa. Painokin on laskenut ja olo on mahtava ja kevyt.
Mies mittaa etten vedä liian tiukalle mittanauhaa :) ja toppuuttelee vähän liikkumisen ja syömisen suhteen, etten vedä tätä liiallisuuksiin, olen ollut anoreetikko nuorena ja takaraivossa edelleen se sama itseinho ja varsinkin laihdutuksessa olen tosi ilkeä itseäni kohtaan, nyt yritän iloita jo näistä senteistä ja kiloista, ja yritän pitää terveen järjen. Onneks mies on auttamassa, sitä ilman en pystyisi tähän.

Mutta olen ylpeä teistä ja tsemppiä lisää. :)
 
Kiitos kaikille tervetuloa -toivottajille. Iloksi: :eek:lin tosi tyytyväin GFG -dieettiin ja siihen, että jaksoin noudattaa sitä. Olin myös tyytyväinen, että löysin dieetin, jolla saa jatkossakin nopeesti kiloja pois. edelleen noudatan sitä suunnileeen saman kaavan mukaan, mutta sallin itseni syödä hieman enemmän esim. hedelmiä ja viikonloppuisin voi pikkasen herkutella :)
Saanko kysyä mitä siihen Liteen kuuluu? Vai onko kiellettyä kertoa?
 
ketä jännittää jo ens viikon punnituksia? minuu ainakin! tuli eilen mussuteltuu juustoja viinin kylkiäisenä ni mietityttää, että lähteekö tää mun paino taas jojoilemaan!! Niin toivon että pääsisin taas uusille numeroille ja olis 68, jotain :) vaik olis 68.9 :)

maanantaina senkin sit näkee.. Millään ei meinaa tää nainen pysyy erossa vaa'asta ja tuntuu siltä et aina ennen ku syö jotain ni pitäis mennä kurkkaamaan että haluanko mä oikeesti nyt syödä jotain vai en :) Mut ei.. siihen ei saa mennä elämä kumminkaan :)

Rattoisaa lauantaita naiset ja viimisetkin tulokset kehiin!!
 
heipsan..

meikä täällä alkaa pikkuhiljaa opettelee elämään ilman tarkkaa pisteiden laskua. Kyllä sitä nyt on jo oppinu suunnilleen mitä voi syödä ja paljonko. Hyvä ne on mielessä edelleen pitää, mut ajattelin että tarkan ruokapäiväkirjan tekeminen alkaa varmaan hiipumaan kohta. Mähän oon siis merkannu päiväkirjaan ihan kaiken myös ne mistä tulee 0 pistettä :)

kattelin tossa että meitä on aika iso jengi kasassa tuloksia ilmottelemassa ja tsemppaamassa. Ihana juttu. Tää on helpompaa ja mukavampaa porukalla ku että yksin puurtais :)
 
Huomenta!

Puntarissa jälleen käyty. Ajattelin, että paino ei varmaan juurikaan ole tippunut kun en ole joka päivä lenkille päässy. On ollu niin hirvee flunssa. Oli se paino kuitenkin pudonnut...

Aloituspaino:67kg
Paino nyt:59kg
Pudotusta viikossa:-1kg
Pudotusta yhteensä:8kg

Nyt oon huomannu miten kaikki vanhat housut alkaa lököttämään joka paikasta. Ja tissit on kans vissiin tipahtanu johonki ku ei niitä enää ole:)
Enää 4kg pois painosta niin olisin aika tyytyväinen.
Tänään taas zumbaamaan:)
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja paljon painonpudotuksia!
 
Viides päivä vasta menossa mutta oli pakko käydä puntarissa, vaikka ajattelin että viikon välein punnitsen.
Ja lukemat näytti 111,6!! Nestettä kyllä, mutta läskit on lähdössä liikkeelle!! Jeee! =) 114,

Aloituspaino: 114,7
Paino nyt: 111,6

Kunpa nyt pystyisin tämän pitämään eikä tulisi mitään juhlia missä pöydät ovat täynnä herkkuja.
 
wou.. tää on niin upeeta!!! Kattelin äsken menneisyyteen ja totesin ellä heinäkuun 19. päivän jälkeen on lähtenyt 8,5 kiloa, pyllystä oon kaventynut 3 senttiä ja mahasta hurjat 9 senttiä!!! Voiko tää ees olla???? Eli

rimpsuni:
pituus: 175 cm
aloituspaino:76,9 kg
paino nyt: 68,4 kg
muutos viimeviikosta: -1kg
pudotus yhteensä: -8,5 kg
tavoite: 68 kg

-400 g enää ja tavoite on täyttynyt. Juu ja 10% oon nyt pienempi kuin aloittaessani!! Eipä ihme että ihmiset ei tunnista!! WOHOOOOOOOO!!!

Teen pudotuspäivitykset ja uuden tulostaulukon tossa iltaäpivällä, nyt pitää kiiruhtaa yliopistolle!!

Terv. Nyyttis joka leijuu 10 cm maan pinnan yläpuolella ja voi ensi viikolla huutaa MINÄ TEIN SEN!!!
 

Yhteistyössä