Taidan jo ilmoittautua...

tänne 40+ -puolella, vaikka se tulee täyteen vasta ensi keväänä. Hurjaa, että aika on mennyt näin nopeasti ja olen onnekkaasti "vasta" 6-v:n äiti. Enempää meille ei tule... kiitollinen olen tästäkin yhdestä. Jep ja raivotaräiti silloin tälllöin, "tammamainen". :LOL:
 
Sama homma mulla, syksyllä täytän jo 41 ja tyttö kohta 6 vee, eskariin menee syksyllä. Eipä tule lisää lapsia, en jaksaisi heitä enää hoitaa. Olen eläkkeellä ollut jo 11 vuotta ms-taudin takia.
 
Olipas kiva löytää oma vastaus vanhalla nimimerkillä ! Eli ne kirjoitukseni ovat siis jossain tallessa, vaikka en pystykään kirjautumaan vanhalla salasanallani enää. Ne ovat osa elävää historiaani.. Nyt olen siis jo 41 vuotta, eronnut äiti, joka tapaa lastaan 1-3 kertaa viikossa. Olen yrittänyt pyrkiä jäseneksi joihinkin kerhoihin, entisiini ja uusiin, mutta en ole saanut vastauksia. T: KYPSÄ äiti !
 
Heips Äitylim juuri tarkastelin kerhopuolelta et perustajakaan ei ole kirjautunut elokuun jälkeen :( hiukan hiljaiseloa siellä, ehkä kaikilla niin paljon muuta.......
mut toivottavasti jossain vaihees huomaisi hakemuksesi ja pääsisit kirjoittelemaan, jos vaik saatais kerho uuteen kukoistukseen ;)
 

Yhteistyössä