taisin tulla huijatuksi kirppariosiolla..mitä mieltä tästä?

Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:
kiinnostas kyllä tietää et kuka muu olis tehny hänen kanssaan kauppoja kun tuolla kirppisosiossa useesti myy, mut en kyl nimimerkkiä kehtais paljastaa...

nää tulee kirjeenä pari pakettia et ei oo sitä seurantakoodiakaan...

mites jos väittää että posti on sit hävittäny niin onko miulla mitään mahista saada rahojani takasin?
No höh sentäs :/

EI posti molempia hävitä, sitä tän myyjän on turha alkaa vängertään ....

Vihjase ees kestä kyse, ite teen paljonkin kauppaa nykyään kirppis-osion kautta =)

Oletin muuten heti että pari = 2 :D Voihan se olla enempi =)

joo kahessa paketissa tulee... laitan siulle y:tä kenestä kyse..
Vastasin, tuttu myyjä, kesti postitus tosiaan mutta tuli perille kuitenkin

:D
 
vieras
Hidasta toimintaa, kyllä!
Kuitenkin odottelisin sinne keskiviikkoon asti vielä. Nyt on oikeasti posti hidastunut kesän aikana. Käsittääkseni posti kulkee kuitenkin joka päivä, eikä vain tyyliin perjantaisin..? (outoa)
Yleensä nuo huijarit jättää viestittelyn kokonaan kun on rahat saaneet... Eli sen suhteen sulla ois vielä toivoa..
Suosittelen huutonettiä sen palauteosion takia.
Huijatuksi sielläkin voi tulla, mutta myyjän palautesaldo jo jotain kertoo.
 
Mä tein kanssa kauppaa erään henkilön kanssa, joka lupasi ensin postittaa tuotteen seuraavana päivänä, sitten laittoikin viestiä, että pesee tuotteen ensin, joten postittaakin vasta seuraavana. Siitä melkein viikon kuluttua kyselin jo tuotetta, niin sanoi, että heiltä lähtee posti vasta perjantaisin..?? Ihmettelin tuota suuresti, koska kirjeessä oli loppujen lopuksi Helsingin leima.
Laitatko mulle yynä myyjän niminerkin..???? :attn: :attn:
 
Postitin kerran maksikirjeen,jolla meni tosiaan kaksi viikkao iakaa mennä perille. takki siinä oli,olisko tuo jo aiemin mainittu..... Tosin,ehdin katoamisilmoituksenkin tehdä. en tiedä missä se oli seikkaillut!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mä tein kanssa kauppaa erään henkilön kanssa, joka lupasi ensin postittaa tuotteen seuraavana päivänä, sitten laittoikin viestiä, että pesee tuotteen ensin, joten postittaakin vasta seuraavana. Siitä melkein viikon kuluttua kyselin jo tuotetta, niin sanoi, että heiltä lähtee posti vasta perjantaisin..?? Ihmettelin tuota suuresti, koska kirjeessä oli loppujen lopuksi Helsingin leima.
Laitatko mulle yynä myyjän niminerkin..???? :attn: :attn:
Saitko tuotteen kuitenkin?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Postitin kerran maksikirjeen,jolla meni tosiaan kaksi viikkao iakaa mennä perille. takki siinä oli,olisko tuo jo aiemin mainittu..... Tosin,ehdin katoamisilmoituksenkin tehdä. en tiedä missä se oli seikkaillut!
Oliko hennesin takki?Vaaleanpunavalkoinen?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mä tein kanssa kauppaa erään henkilön kanssa, joka lupasi ensin postittaa tuotteen seuraavana päivänä, sitten laittoikin viestiä, että pesee tuotteen ensin, joten postittaakin vasta seuraavana. Siitä melkein viikon kuluttua kyselin jo tuotetta, niin sanoi, että heiltä lähtee posti vasta perjantaisin..?? Ihmettelin tuota suuresti, koska kirjeessä oli loppujen lopuksi Helsingin leima.
Laitatko mulle yynä myyjän niminerkin..???? :attn: :attn:
Saitko tuotteen kuitenkin?
Niin juu sain kuitenkin!!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mites sitten nämä kauppojen ym yhteydessä olevat postit?Jos niistä postitetaan harvemmin?
Kyllä täältä ainakin lähtee ihan samalla tavalla kuin mistä tahansa isosta postista, paketti on perillä seuraavana päivänä kuten kuoretkin, toki poikkeuksia löytyy !!

Ja posti on siis kaupan yhteydessä

=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mä tein kanssa kauppaa erään henkilön kanssa, joka lupasi ensin postittaa tuotteen seuraavana päivänä, sitten laittoikin viestiä, että pesee tuotteen ensin, joten postittaakin vasta seuraavana. Siitä melkein viikon kuluttua kyselin jo tuotetta, niin sanoi, että heiltä lähtee posti vasta perjantaisin..?? Ihmettelin tuota suuresti, koska kirjeessä oli loppujen lopuksi Helsingin leima.
Laitatko mulle yynä myyjän niminerkin..???? :attn: :attn:
Saitko tuotteen kuitenkin?
Niin juu sain kuitenkin!!! :D
Oliks sulla sama myyjä kuin Tinakenkätytöllä ?? Ja siis sama kuin mulla
=)
 
IhanaValo
Ohhoh..no toivotaan että myyjä on vaan hidas, ja jos ei ala ens viikonkaan aikana kuulua, niin sano että laitat asiaa eteenpäin. Eihän tommonen peli vetele.
Itelläkin kyl saattaa joskus venyä postiin ehtiminen, mut sanon kyl sit ostajalle, että meneekin oletettua kauemmin.
Kerran on miunkin lähettämä paketti seikkaillut ties missä, lopulta palas miulle takas ja piti uudellleen lähettää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mä tein kanssa kauppaa erään henkilön kanssa, joka lupasi ensin postittaa tuotteen seuraavana päivänä, sitten laittoikin viestiä, että pesee tuotteen ensin, joten postittaakin vasta seuraavana. Siitä melkein viikon kuluttua kyselin jo tuotetta, niin sanoi, että heiltä lähtee posti vasta perjantaisin..?? Ihmettelin tuota suuresti, koska kirjeessä oli loppujen lopuksi Helsingin leima.
Laitatko mulle yynä myyjän niminerkin..???? :attn: :attn:
no helsingin leima voi olla monestakin syystä. aikoinaan lähettelin kirjeitä pulkkilasta ja niiden leima oli oulun. utajärvellä sama juttu et saivat oulun leimat =) pohjosesta kun lähettävät niin saavat rollon leiman :)
riippuu aina mistä roikkuu...
mut aplle et vaadi seurantakoodi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
no helsingin leima voi olla monestakin syystä. aikoinaan lähettelin kirjeitä pulkkilasta ja niiden leima oli oulun. utajärvellä sama juttu et saivat oulun leimat =) pohjosesta kun lähettävät niin saavat rollon leiman :)
riippuu aina mistä roikkuu...
mut aplle et vaadi seurantakoodi.
Tulee kahtena kirjeenä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Eli sama myyjä oli mulla mitä ap:lla..
Minä kylläkin sain tuotteeni, mut siinä KESTI.

Ja oikeesti kyllä epäilen suuresti, onko Suomessa sellaista paikkaa, mistä posti lähtis vaan perjantaisin.. :whistle:
Ei ole sellaista postia mis vaan kerran viikos lähtis.Oli si kaupanyhteyres oleva asiamiesposti tai oma posti niin JOKA PÄIVÄ LÄHTÖÖ posti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:
teen nyt niin et jos ei keskiviikkon mennessä oo tullu perille niin laittakoon rahat takasin minun tilille.. kyllä pitäs viimeistään sillon olla perillä jos perjantaina on posti lähteny :whistle:

Onkohan postia tullut??
 

Yhteistyössä