taisin tulla huijatuksi kirppariosiolla..mitä mieltä tästä?

hki leima
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mä tein kanssa kauppaa erään henkilön kanssa, joka lupasi ensin postittaa tuotteen seuraavana päivänä, sitten laittoikin viestiä, että pesee tuotteen ensin, joten postittaakin vasta seuraavana. Siitä melkein viikon kuluttua kyselin jo tuotetta, niin sanoi, että heiltä lähtee posti vasta perjantaisin..?? Ihmettelin tuota suuresti, koska kirjeessä oli loppujen lopuksi Helsingin leima.
Laitatko mulle yynä myyjän niminerkin..???? :attn: :attn:
Postin lajittelukeskukseen menee postit aika laajalta alueelta. Esim. jokun perähikiän postit menee vantaalle lajitteluun ja tulee helsingin leima.

 
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:
kiinnostas kyllä tietää et kuka muu olis tehny hänen kanssaan kauppoja kun tuolla kirppisosiossa useesti myy, mut en kyl nimimerkkiä kehtais paljastaa...

nää tulee kirjeenä pari pakettia et ei oo sitä seurantakoodiakaan...

mites jos väittää että posti on sit hävittäny niin onko miulla mitään mahista saada rahojani takasin?
ei varmasti ole.. mäkin tässä odottelen jo kohta kolmatta viikkoa mun pakettia.. posti hävitti sanoo hän.. mä oon vaan et just niin..
eikä kuulemma vasta postin mokista.mitä tuohon nyt voi sanoa. huijariksi alkaa mun päässä kääntyä.. mun paketti meni sen postilootaan alle vuorokaudessa ja sen paketti ei ole vielkään perillä..
No mä voin ainakin sanoa käsi sydämellä, että posti ON hukannut yhden lähetyksen - tai sitten se on varastettu vastaanottajan postilaatikosta |O
Että ei nää tapaukset aina ole ihan niin selviä kuitenkaan... :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ostin kanssa kerran kirpalta (en täältä ) tytölle takin ja oli maksikirje.Tuntui kyllä rehelliseltä kun paketin perään kyselin.Oli kanssa itse menossa tekemään postiin katoamisilmoitusta mutta paketti tuli kuin tulikin.2 viikkoa meni siitä kun oli sen postittanut.Kuoressa oli se postituspäivä.
Ja s-postin viesteistä sai kyllä käsityksen että olisi rehellinen myyjä.Kuten olikin :)

 
tossuliini
Mä ite ostin kirppariosiosta viime syksynä vaatepaketin enkä ole katunut, oli asiallista ja pakettia tuli ajoissa perille niinkuin sovittiin kun raha näkyi hänen tilillään. Tosin niistä vaatteista ei tällä hetkellä mahdu mikään päälle ennenkuin saan tota painoa lisää pudotettua mutta kuiteskin ihan hyvä juttu. Mutta uskon että harmittaa jos huomaa tulleensa huijatuksi. Oottele nyt vielä pari päivää ja sitten rupeat kyselemään oikein kunnolla paketin perään ja ilmotat myös täällä palstalla kestä on kyse niin osaavat muut varoa häntä.
 
tiedä sitte onko varsinaista huijausta, se jää nähtäväksi. Voihan olla niinkin, että myyjä on ollut niin saamaton, ettei ole vielä saanut aikaiseksi mennä postiin.Ite oottasin vielä tän viikon ja sit kyselisin enempi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kuutamolilja:
tiedä sitte onko varsinaista huijausta, se jää nähtäväksi. Voihan olla niinkin, että myyjä on ollut niin saamaton, ettei ole vielä saanut aikaiseksi mennä postiin.Ite oottasin vielä tän viikon ja sit kyselisin enempi.
Ap kirjoitti tuossa aiemmin että perille tuli.

 
Älkää vaan leimatko kaikkia kirppis osiossa myyviä/ostajia huijareiksi. Itse olen tehnyt paljon kauppoja ja olen ollut tähän asti tosi tyytyväinen.Itse asun landella ja postiin matkaa 20km joten laitan aina ostajalle viestin että paketti tulossa, mutta samana päivänä en saa välttämättä postiin kun maksu näkyy,mutta kyllä yritän samalla viikolla saada paketin matkaan.
 
Unikuu108 tarkoittanee minua tuolla kadonneella kirjeellä.Vaihtokaupoista oli kyse ja sain häneltä postia vuorokaudessa.Omat vaihtiskirjeeni eivät ole löytäneet perille.Ja katoamisilmoitus jätetty ja odottellaan löytyykö.Luulen kyllä ettei koska ei ole koodeja ole olemassa.
Tämä on valitettavaa tämmöinen leimaaminen huijariksi jos posti kadottaa kirjeitä.Itsellenikin on sattunut etten ole postia saanut.Jakavat monesti väärään paikkaan ja ne palautuu jos palautuu oikelle omistajalle :/

Onko muuten kukaan saanut postiaan takaisin jos katoamisilmoitus on tehty?Että onko siitä ollut hyötyä?
Jos osoite väärin kirjoitettu niin ne kyllä yleensä ovat perille tulleet vaikkakin viiveellä.
Pahoittelen unikuulle täällä nyt tapahtunutta.Otan yhteyttä kun postin kirje saapuu!
Ja katsotaan asiaa sitten!
 

Yhteistyössä