Talo Huutonetissä.

?
Talo Parkanossa ihan kolmostien vieressä, näkyy hyvin tielle molemmista suunnista kujettaessa.

Olen vuosikausia aina ohi kulkiessani taloa katsellut ja vähnä ihmetellutkin.

Talon funkkismuodot ovat modernoidessaan tavallaan viehättävät ja olenkin ajatellut onko joku suunnitelllut sen ihan itse. No nytpä myyntitekstistä paljastui, että arkkitehdin suunnittelema.

Ihmetellyt olen sitä, että kaikki nämä vuodet talo on jotenkin hylätyn ja elämää vailla olevan oloinen, tai sitten jotenkin muuten kummastuttavan ristiriitaisen oloinen. Periaatteessa talossa näyttäisi olevan ainesta ja persoonallisuutta, mutta eikö se vaan ikinä ole päässyt oikeuksinsa. Jokin aina on tuntunut mättävän kun siitä ohi on mennyt.

Varmasti moni muukin joka on kolmosteitä Parkanon ohittanut, on nähnyt saman. Olenkohan ainut taloa jo vuosia ihmetellyt?
 

"Ihmetellyt olen sitä, että kaikki nämä vuodet talo on jotenkin hylätyn ja elämää vailla olevan oloinen, tai sitten jotenkin muuten kummastuttavan ristiriitaisen oloinen. Periaatteessa talossa näyttäisi olevan ainesta ja persoonallisuutta, mutta eikö se vaan ikinä ole päässyt oikeuksinsa. Jokin aina on tuntunut mättävän kun siitä ohi on mennyt.

Varmasti moni muukin joka on kolmosteitä Parkanon ohittanut, on nähnyt saman. Olenkohan ainut taloa jo vuosia ihmetellyt?[/quote] "

Kiinnitin samaan huomiota noiden kuvien perusteella.. Kummitteleekohan tuolla

B) Kauniilla paikalla kuitenkin näyttäisi olevan.
 
sockervadd-
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Hölmöö laittaa niin alas lähtöhinta ku hv kummiski on nii suuri
Minusta tuon hintavarauksen voisi poistaa huutiksesta. Mä en ainakaan ikinä huuda tuotteita joissa on hintavaraus. Kukin laittakoon lähtöhinnaksi sen millä on valmis myymään tai sitten ottakoot riskin alhaisella lähtöhinnalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd-:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Hölmöö laittaa niin alas lähtöhinta ku hv kummiski on nii suuri
Minusta tuon hintavarauksen voisi poistaa huutiksesta. Mä en ainakaan ikinä huuda tuotteita joissa on hintavaraus. Kukin laittakoon lähtöhinnaksi sen millä on valmis myymään tai sitten ottakoot riskin alhaisella lähtöhinnalla.
Nii.. Mie oon huudellu kyl jos ollutki hv mut jotenki tosi turha se on. Ainaki siin tapaukses jos oikee hinta on jotain hulppeeta lähtöhintaan suhteutettuna. Ja turha se kyl sikäli on, et miksei vois vaa het kaupoista tehdä sitovia ilman hv:ta.
 

Yhteistyössä