Tammikuiset 2020

Moi!
Tuun kans vähän kurkkimaan tänne.
Eilen aamulla pämähti kaksi paksua viivaa tikkuun ja omien laskujen mukaan la 10.1. Muita oireita ei ole, kuin väsymys (sitä on tosin muutenkin ni en osannut vielä siitä ajatella mitään), mut sen lisäksi hajuaisti on supertarkka! Onneks ei mitään hirveen pahoja hajuja oo tullu vastaan. :LOL:
Toka raskaus kyseessä, esikoinen täyttää kesällä 3. :love:
Varasin ekan neuvola-ajan tänään.
Jännittää, jännittää, en vielä ainakaan uskalla mihinkään FB-ryhmään tulla. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hemppanen
Heippa kaikille!

Hyvin varovasti tänne kurkin. Tänään testiin tuli haalea haamu x 2. Tein työpäivän jälkeen testit parin tunnin pidättelyn jälkeen. Huomenna aamulla sitten kunnon näyte, pitäkää peukkuja! Oireina on vatsan turvotus ja ällötys.

Ennestään meillä pojat -12 ja -14 sekä yksi enkelityttö raskausviikoilta 22+2 joulukuulta - 18. <3 Toive on suuri, että kaikki menisi hyvin, usko vaan tällä hetkellä puuttuu, niin kova paikka oli tytön menetys.

Laskettu aika olisi 22.1., jos sinne asti päästään. <3 Tsemiä kaikille, ne on pieniä ihmeitä mitä teijän/meijän sisällä kasvaa!
 
Tervetuloa kaikille uusille ja onnea kaikille hyviä uutisia saaneille:love:

Täällä melko oireetonta edelleen, pientä kuvotusta ajoittain. 6+4
Onko muilla normaalia enemmän valkovuotoa? Jatkuvasti saa juosta wc:ssä et nytkö se verinen vuoto alkoi, mut on ollut aina sellaista vaalean keltaista o_O
 
Mä tosiaan häippäsin fb-ryhmästä ja täältä, kun ahdisti niin kovasti keskenmeno ja tuulimuna. Taustalla siis varhaisia keskenmenoja.

Tänään varhaisultrassa näkyi 6+6 viikkoja vastaava pikku papunen ja syke <3 <3 <3 Palasin takaisin fb-ryhmään ja jatkan siis täälläkin. Yritän ottaa nyt rennosti, levätä ja olla stressaamatta niin pienikin voi hyvin :love:
 
Ihana, kun alkaavarhaisultria alkaa olla alla ja sykkeitä näkyä! Sillon, kun syke on nähty, niin km rikis pienenee huomattavasti. Näin muistan jostain lukeneeni.:) Miten tässä malttaa itse enää odottaa omaa ultraa. Meillä on aika varattuna maanantaille iltapäivälle, joten eipä siihen onneksi enää kuitenkaan kauaa ole. Toivottavasti saahaan mekin hyviä uutisia. :love:

Täällä pari päivää ollut pahoinvointia ja hampaitapestessä meinaa tulla yrppä. Lisäks tissit senkun turpoaa. Helppo huomata, kun esikoinen imi ne imetyksen aikana nahkarukkasiks, niin nyt näitä voi taas tisseiksi kutsua. Haha! :D

Ja loppuun vielä pahoittelut km kokeneille ja vuotaville. Toivottavasti vuodot olis kuitenkin harmitonta! (n)
 
Täällä kans yks liittyy varovaisesti joukkoon mukaan :) Tällä hetkellä ois 6+4, laskurin mukaan LA 5.1.
Alkuvuodesta oli kkm, joten aika varovaisin fiiliksin tässä ollaan o_O
Miten voikin olla samaan aikaan raskaudesta niin iloinen, mutta toisessa hetkessä pelottaa, että käy samalla tavalla kun alkuvuodesta:cry:
Voisin faceen liittyä sitten ultran jälkeen.
Tsemppiä kaikille:)
 
Täältä myös liityn mukaan. Toissapäivänä ensimmäiset kaksi viivaa ja tänään uudelleen. Esikoinenkin on tammikuinen vuosimallia 2018. ❤ Vointi on ollut hyvä, mutta eipä esikoisestakaan pahoinvointia ollut. Neuvolaan varasin jo ajan, mutta en muistanut kysyä mikä sen laskujen mukaan on la. Eri nettilähteet kertovat että se olisi 18. tai 19.1. Facebook-ryhmään liittymistä odottelen vielä hetken, mutta myöhemmin varmaan mielelläni.
 
Liityn mukaan myös. Reilu viikko sitten plussasin ja laskettu aika olis joskus tammikuun puolivälissä. Oireita ei oo kauheesti ollut muuta kun vähän vatsakipua ja väsymystä. Ultrassa käytiin kattomassa onko kohdunsisäinen kun on kohonnut riski kohdunulkoiseen mutta siellä sisällä se oli ja joku pieni pistekin näky <3 Faceen voisin mielellään liittyä myös mukaan!
 
Heips! Tulenpa minäkin tänne lueskelemaan muiden tunnelmia. Ensimmäistä odotellaan ja varhaisultrassa kävin tänään. Pieni sydän siellä sykki kovaa vauhtia! :love: Silmäkulmathan siinä kostuivat sekä minulla että miehellä, kun ruutua ihmeteltiin. Laskettu aika siis 5.1.2020. Taustalla yksi alkuvuoden kemiallinen (?) keskenmeno rv5 (pieni punainen pallura epämääräisen klöntin kanssa tuli pihalle). Tällä kertaa fiilikset on ainakin luottavaisemmat ja itsekin olen henkisesti valmiimpi. Neuvola-aikaa odotellessa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!
Hieman varovaisesti täältä minäkin mukaan uskaltaudun. Keskiviikkona tein pari testiä ja molemmista tuli haalea viiva. Minä ne kyllä varsin hyvin näin, mutta mies on vähän vielä epäileväinen. Maanantaina teen seuraavan testin, silloin uskon tulevan jo vahvan viivan jos joku oikeasti mukana on ❤
Meillä on kaksi tyttöä (02/15 ja 11/17) ja kolmas nyt siis tulollaan. Ihan yllärinä tämä meille tuli sillä tytöt ovat saaneet alkunsa hormonihoitojen avulla. Mitään ehkäisyä meillä ei ole ollut koska on ajateltu et saa tulla jos on tullakseen, mutta hoidot oltaisiin aloitettu ehkä vasta vuoden päästä. Meillä oli, tai no on vieläkin, häät suunnitelmissa tammikuulle 2020, mutta niiden kanssa täytyy tehdä nyt jotain suunnitelmien muutoksia. LA olis siis todennäköisesti 19.1.2020 ❤

Facee tulen kyllä mielelläni mukaan, mutta en ihan vielä rohkene.
 
Mulla olis ultra 27.5 ja tuntuu että sekoon ennen sitä haluan jo saada varmistuksen että onhan tuolla masussa oikeesti joku kasvamassa.

Oireita kyllä löytyy vaikka muille jakaa, oksettaa ihan jatkuvasti ja mitään ruokaa ei tee mieli syödä vain kaikki kylmä ja raikas maistuu

Esikoista 4/18 odottaessa raskaus oli jo viikolla 12 kun ku soitin neuvolaan ja sain ajankin jo sillon heti seuraavalle päivälle missä pääsin kuulemaan sydänäänet.

Tää odottelu ei sit oo yhtää mun juttu :whistle:
 
Onnittelut uusista plussista ja ihanista ultrakuulumisista! ❤

Itselläni ei meinaa aika kulua millään. Odottelen maanantain ultraa välillä luottavaisin mielin ja välillä toivon menettäneenä. Viime maanantaina vuosin verta ja samalla alkoi kuukautismaiset säryt. Onneksi tuo isompi vuoto jäi yhteen kertaan tähän mennessä. Muutamina päivinä on tullut vähän ruskeaa tai punertavaa vuotoa pyyhkiessä. Särky on jatkunut koko ajan. Maanantaina ultrassa löytyi hematooma istukan alta, ruskuaispussi ja 3mm "tiivistymä", joka vastasi viikkoja. Toivon kovasti että tulevana maanantaina mun "tiivistymä" olisi kasvanut ja syke näkyisi! Ja, että se hematooma olisi kadonnut tai ainakin pienentynyt. Kieltämättä pelottaa koko ajan, että jos hematooma alkaakin vuotamaan lisää, niin se pyyhkäisee samalla istukan irti.
 
Täällä odotellaan myös innolla ensimmäistä neuvolakäyntiä 11.6. Olo on ollut ihan hyvä, välillä vähän etoo, vaihdoin liivit jo kokoa isompaan ja väsy on kova, mutta muuten ei mitään ihmeellistä.

Haluan myös jakaa ajatuksia tupakanpolton lopetuksesta ja toivoisin myös muilta kokemuksia asiaan. Neuvolan terveydenhoitajan kanssa soiteltiin vajaa viikko sitten ja siellä onneksi oltiin enemmän kannustavia, kuin syyllistäviä. 15 vuotta tupakoineena ei ole ihan yksiselitteinen juttu lopettaa, vaikka motivaattori olisi mikä. Tai no itsekuri ei pidä... Olen saanut jo vähennettyä yli puolella, mutta sen vain totesin että nikotiinikorvaustuotteet saa aikaan pahan olon. Ennemmin sitten yritän sinnikkäästi vähentää ja lopettaa mahdollisimman pian. Normaalia purkkaa on mennyt, mutta kun muutenkin on ilmavaivoja, niin purkka ei nyt ainakaan auta asiaa. :ROFLMAO:

Vinkkejä? Toivottavasti minua ei nyt kivitetä tämän asian tiimoilta.
 
Hei!
Eilen tein testin ja vahvaa plussaa näytti. Tämä siis kolmannen inseminaation tulosta. Laskettu aika 22.1. ja meidän ensinmäinen lapsi.
Maanantaina pääsen varailemaan ekaa ultraa, joka tehdään sairaalan puolella, jossa pieni saanut alkunsa. Jännää!!
 
@ellperiina Juu täällä yksi 17v polttanut ja nyt rv 7+3. Ikinä en ollut edes yrittänyt lopettaa tupakointia, mutta sitten kun plussa tuli testiin, niin juoksin tietysti tupakalle rauhoittamaan hermoja, ja sitten tulikin mieleen että ei hel. Mitä mä teen. Sitten päätin vaan että nyt se on siinä. Edelleen aika vaikeeta ajoittain, ja itku tulee hyvinkin helposti, mutta nyt polttamatta 3viikkoa. Enkä halunnut nikotiinivalmisteita käyttää. Puolisoni polttaa ihan sillein kun ennenkin.
Mutta täällä ainakin yksi joka tuntee tuskasi :love: tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Täällä rv 6+2 ja väsymystä sekä rintojen arkuutta ja masun turvotusta edelleen, mutta huomasin että masutuntemukset ovat harventuneet älyttömästi. Taas huoli nousee onko kaikki hyvin mutta ei tässä auta muu kuin odotella. Vaaleanpunertavaa vuotoa tuli eilen rakastelun jälkeen, mutta se hiipui sitten muutamassa tunnissa onneks...
 
Mitä vatsan tuntemuksiin tulee, niin täällä ei ole sellaisia oikeastaan havaittu. Rintojen aristus oli suurimmillaan silloin, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, sittemmin hellittänyt ja on lähinnä vain hetkittäistä esim. pidemmän liikkumattomuuden jälkeen. Pahoinvointi sen sijaan.. huhhuh. Pari viikkoa sitten alkoi sellainen pieni öllötys ja ajattelin, että tämän kanssahan elää ihan kivasti. Mietin jopa välillä, kuvittelenko koko pahan olon. Mutta siitä se viikonloppua kohden paheni ja äitienpäivän kunniaksi laatoitin vanhempien vessaa uusiksi. Siitä lähtien olen oksentanut joka päivä ja olo on aamusta iltaan melko paska. Viime viikon pystyin onneksi tekemään etätöitä sängyn pohjalta, mutta huomenna pitäisi varmaan töihin mennä paikan päälle. Hirvittää valmiiksi.. :( Luulen laihtuneeni viime viikon aikana ainakin kilon verran, kun syöminen on vaikeahkoa.
 

Yhteistyössä