*Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

hyviä linkkejä Löysin tuossa yksi päivä selatessani ihan älyttömän hyvän linkin, jonne on kerätty kaikkia eri vauvasivustoja yms.

http://www.vauvakuume.com/Vauvalinkit/body_vauvalinkit.html

Noita äitiysvaate liikkeitähän löytyy tuolta linkistä, mutta sitten on lisäksi Missymom http://www.missymom.net/odotus.php

ja täällä näytti olevan vielä lisää linkkejä
http://www.kenguru.fi/index.php?category=Aitiysvaatteet-imetyspaidat

Eilen tuli ostettua yksi body vauvalle, mutta taidan antaa sen kaverille, joka synnyttää mua ennen. Oli vaan niin hieno printti, että oli pakko ostaa :D

Täällä turvotus ja väsymys jatkuu, onneksi paha olo on hieman kaikonnut. Tissit on kipeet kuin mitkä, samoin nännit on suurentuneet aika hurjasti.

neulainen ja klöntti 10+3
 
mä näin viime yönä kamalaa unta, mua kiristeli ja sattui kohdunsuulle kuin ois puukolla tökitty, no se on ollu sen merkki et siel on se tulehus, no sit alko tuleen verta ja soitin naistentaudeille ja sieltä sanottiin et jos laitetaan kiireellinen lähete et pääset keskiviikkona käymään, ja unessa oli perjantai :eek:

toivottavasti tuo ei nyt merkkaa mitään, vaan oon niin ollu teidän verta vuotavien mukana et tuli jo miun uniin se, toivottavasti meillä kaikilla on kaikki hyvin :hug:

Mutzilla ja tirriäinen 13+2
 
Susa91 voimia sinulle ja miehellesi :,( :hug: onneksi teillä on toisenne, siitä saa yllättävästi voimaa, ja totta mitä sanoit luonnon korjaamisesta heikoimmat. Tsemppiä uuteen yritykseen :heart: :heart: :llä mammyli

(.) tää oli eilen juhlimassa kaverin polttareita, uskokaa tai älkää :) ja vaikka muut olikin aaaaaaivan jurrissa niin mulla oli myös hauskaa, tanssin kovasti ja LAULOIN EKAA kertaa elämässäni karaokea x D onneksi oli tosin kaveri tsemppaamassa ja laumassa yhtaikaa ;) eli en ihan yksin.. ja noooh, se siitä salailusta kun morsian sanoi isoon ääneen: "Heiii, kerro nyt muille miks et voi juoda!!!! ? " ni pakkohan se oli...ja masu sai kovat silitykset pitkin iltaa...sain pidetty kuitenkin muiden ajatukset tulevassa morsiammessa ettei mun olotila vienyt huomiota häneltä :heart:

mammyli ja alma 12+4
 
Painosta Jee mulla on pari kiloa puonnu paino! Esikoiselta ei tullu ku 11kg.. ja tästäkin toivoisin että ei niin paljon tulis kun sitä on kuitenki valmiiksiki :/
Täytyy vielä todeta että kaverillani oli raskausaikana ylipainoa mutta raskauden edetessä hän ns. laihtui normaalipainoiseksi pahan pahoinvoinnin seurauksena. Kiloja oli -10kg aloituspainoon verrattuna ja terve tyttövauva syntyi vaikka sitä tiuhaan seurattiin painon pudotuksen seurauksena. Nykyäänkin kaverini on pysynyt nuissa samoissa raskauden jälkeisissä mitoissaan eikä enää ole ylipainoa tullut :eek:

Yölä tosiaan joutuu pari kertaa heräileen pissale.. joskus vaan tuntuu ettei kertakaikkiaan jaksa nousta!

Ja naama! voi luoja että se kukkii nytte.. ekasta ei kyllä tullu ku muutama sinne tänne ja nyt tuntuu että pieniä näppyjä on naama täynä.. ne tuntuu mutta ei niin näy onneksi!

HelinäKeiju10 voi :/ olipas tympeää käytöstä! Käytkö sielä putaan puolela
neuvolassa?

LA mitenkä teilä joilaki tosiaan muutetaan sitä Laskettua-aikaa muutaman päivän heiton vuoksi? Kun täälä myös sanottiin että pitää olla reilu heitto ennenku sitä muutetaan? millanen käytäntö muuala on?

9+6
 
Postissa tuli aika ultraan 21.7 klo 8 aamulla.. Laitan kaikki sormet ristiin, että pienokaisella olisi kaikki hyvin. Maalaan täällä piruja seinille sillä, että koska teillä kaikilla on niskaturvotukset yms ihan täysin kunnossa, niin se pech pamahtaa sitten tähän osoitteeseen. :ashamed:

Susa91 :hug: ja voimia kovasti. Pitäkää puoliskosi kanssa yhtä..

Painoa minulla on omaan makuuni jo aivan tarpeeksi, ei ylipainoksi asti vielä. Joten mitä vähemmän sitä kertyisi lisää, sen parempi. Höpisi tuo neuvolantäti jotain mahdollisesta sokerirasituskokeesta, muttakun! mittoja on 171/70 niin en tunne oloani mitenkään riskaapelin isoksi.

Helinäkeiju10 soita reippaasti itsellesi uusi aika sinne. Sanot, ettei mitään oikein selvinnyt eikä selvitetty, niin saat varmasti toisen tädin ja mielenrauhan.

(.) Kaikki kamat on muutettu uuteen osoitteeseen ja pitkällinen parisuhde/avoliitto virallisesti päättynyt. Olo on haikea ja vihainen ja turhautunut ja petynyt jajaja.. Sitten pitäisi vielä jaksaa suunnitella onnesta soikeana tulevaisuutta. Kyllähän tämä olo tästä taas helpottaa ja vauvakin tuntuu enemmmän siunaukselta joka päivä.

Spatz ja mahavaiva 9+6 (huomenna poksuu jo viikko 11 käyntiin! Huikea ajatus..)
 
Susa91 :'( ja paljon :hug: Harmi :( Paljon voimia ja onnea uuteen yritykseen :hug:

Helinäkeiju Aika törkeää palvelua!!!!! :eek: Samaa mieltä Spatzin kanssa soita uusi aika kerro syy :hug: Kyllä jokaisen kuuluu saada hyvää palvelua ja kaikkiin kysymyksiin vastaus!! :heart:

Spatz äläs maalaile pisuja vielä seinälle :heart:

osteluista Tänään tuli sitten vähän käytyä h&m:n alessa :whistle: mukaan lähti:
-farkkushortsit+strehkaprit+flanellikaprit
-2mekkoa+2paitaa
ja rahaa meni 80? :whistle: eipähän tarvitse sitten muuta enää ostella, ehkä yhdet pitkät housut sitten talveksi :)

käytiin samalla katsomassa ruskovillan tuotteita :) Taitaa niitäkin lähteä tässä lähteä melkoinen määrä mukaan :p on kuitenkin niin hyviä tuotteita ja kestää mekein isältä pojalle :LOL: Maksaa itsensä takaisin kyllä :)

(.) Täällä olo on jo melko normaali :) :) väsymystä vielä ilmassa, mutta kroppa varmaan palautuu oksentelun ja pahanolon jälkeen :) 2merinovilla housut on puntteja vaille valmiit ja koolmannet hyvällä mallilla, ollut töissä vähän aikaa :D Nyt alkaa hullaantumaan kyllä kaikille vauva jutuille :saint: ja oon kyllä sellanen maailmanpelastaja mamma, että luonnonmukaisella linjalla mennään :xmas:

hmm.. anteeksi, kommentointi jäi nyt vähäiseksi, kun unohdin ihan kokonaan, mitä tuolla vanhassa pinossa oli kirjoitettuna :ashamed:

pipula ja leevi 13+1 ( kyllä se aika vaan kulkee |O )
 
Vielä pari päivää ja edessä on ensimmäinen työvuoro uudessa työpaikassa ja pitäs pomolle kertoa raskaudesta heti siltä istumalta koska mitä pidemmälle tätä koitan salailla, sitä vaikeampaa tästä on kertoa..
Toisaalta tekis mieli odottaa et eka ultra olis ohi mut jotenkin tuntuis rehellisemmältä kertoa heti missä mennään.. saa nähdä onko musta siihen vai tukahtuuko sanat suuhuni ja asia jää selvittämättä :ashamed:

Painosta: Esikoista odottaessa mulle tuli reilut 20kiloa ja todentotta mä toivon ettei nyt käy samoin.. vielä ei ole paino noussut kun ei juuri turvotuksiakaan ole mut aika näyttää koska paino lähtee nousuun.. mä olisin enemmän kun onnellinen jos terveellisillä elämäntavoilla ja liikunnalla saisin tässä raskaudessa pidettyä painoni kurissa ja loppuraskaudesta paino olisi noussut vain esim. 10kiloa.
Tai kuten Jeccikan kaverille kävi, -laihtuisin.
Se vasta olisikin mieleen :D mut voin kertoa, -niin ei tule tapahtumaan.

La: En tiedä miten muualla mut vantaalla mulle ainakin sanottiin ettei laskettua aikaa lähdetä siirtämään ellei kyseessä ole esim. viikon heitto siihen mitä kierron mukaan on arvioitu lasketuksi ajaksi.

Shoppailu: vauvalle en ole ostanut mitään mut esikoisen vauva-ajoilta on suosikit tallessa tulokasta varten. Itselleni olen ostanut 3 äitiyshousut, yhdet tosin on työhousut ja parit äitiyshousut on ennestään kaapissa mut ne otetaan käyttöön vasta isomman vatsan kanssa. Äitiyspaitojakin on ennestään mut yhden kesäisen ostin vielä lisää.

Piupula: mäkin rakastan noita ruskovillan tuotteita, niitä käyttää meillä koko perhe =) mä ostin sieltä jokunen vuosi sitten mm. 50euron villahousut itselleni ja kauhistelin ensin miten mä olin niin sekasin että maksoin jostain pirun villahousuista 50 euroa :eek:
Mut voin kertoa et parin viikon päästä kävin hakemassa samaan kerrastoon yläkappaleenkin eli villapaidan ja on kyllä niin hyvä kerrasto ettei mulla ole eläessäni ollut niin hyvä olla talvipakkasilla kun nyt on parina talvena ollut se kerrasto päälläni!
Voin suositella lämpimästi kaikille :wave: Mies ei moista huolinut mut pojalle ostin samanmoisen ja tuntuu kyllä niin hyvältä se kerrasto päällä ettei tosikaan :p

Avokado rv 11 :heart: *poks*
 
Me onneksi lähdetään reissuun maanantaina, ja mieliki jo parempi.
Koitan saada uuden neuvola ajan ensi viikon perjantaille, jos sillon pääsisin toiselle tädille. Onneksi sitten 12.7 on se ultra. Menee se viikko nopeaa kun on mökillä :)

Ostin vähän käytetyn Amazonas Koala - riippumaton, yks nettituttu möi sen halvalla kun ei tarvetta. Ja pitihän se sitten ostaa jemmaan. Meinasin sen petarin vielä tilata erikseen kun hänellä ei sitä ollut.

Nyt mulla tullu ihan poikaolo, saa nähä muuttuuko viikkojen lisääntyessä :D


Susa91 :hug:

Keiju ja Tirppa (neuvolan mukaan rv 11+3)
 
meillä vaihdetaan joson 5 päivän heitto :wave: siinäkin ihan tarpeeksi :whistle: onneksi mulla oli 5-6 päivää isompi nt-ultrassa vaaveli niin sai sen vaihdettua, pelottaa miten isoksi toinen kasvaa, kuopus kun oli 4030g ja siinäkin oli työtä
 
Mulla on paino tulu jo melkeen 3 kiloa lisää, pakko alkaa vähä kattoon mitä suuhun pistää :D. Itelle oon ostanu äippävaatteita jo vaikka kuin paljo ku oon kerenny laittaa kaikki jo kiertoon. 1 mammalappuhaalarit, 1 farkut, shortsit, leggarit, muutaman topin, kangashousut ja collegehousut. Jotaki paksumpaa joutuu vielä syksymmällä ostaan. Vauvalle en vielä mitään. Sitte alkaa hamstraus ku sukupuoli selviää.

Täälä päin lähetään laskettua-aikaa siirtään jos on 7 päivän ero.

Eilen söin kesän ekat mansikat ja oli hyviä :heart:

t. Tammitähti ja tirppis 11+5
 
Susalle iso halaus! :hug:

Vessareissuja on ehkä yks yössä tai ei sitäkään, mutta eiköhän tuo vielä tuosta muutu.

Jeccika täällä ei tosiaan laskettua aikaa muuteta jos ei heittoa oo 10 päivää tai enemmän. Eikä tuo minua haittaa yhtään ku se nyt ei kummiskaan sieltä tule laskettuna vaikka se ois mikä :D Ja naaman kukkimista oli täälläki ihan mahoton vielä viikko takaperin mutta nyt toivottavasti rauhottu. Ei oo enään niin näppylällä naama ollu muutamaan päivään.

(.) itte oon iltasin alkanu olee niin väsyny ettei ajatus kulje. Eli suuntana kohta nukkumaan ku pikkumieski on jo pitemmän aikaa vedelly hirsiä. Eikä jaksa tuota mököttävää ukkoakaan kattoa. Onneksi lähtee työreissulle taas muutamaksi päiväksi huomenna ni siellä saa itekseen tursottaa.

Susanna & MyttyRyttynen 12+1 :heart:
 
Joo kiitoksen vastauksista! Mietin vain kun tääläkään ei muuteta jos ei ole 5päivän heittoa..
joilakin kun tuntuu että on muutettu kahen päivän vuoksi, sitä ihmettelin..
Jee huomena poksutaan :heart: saadaan täyskymppi! :)
 
susa91 voimia teille molemmille ja miljoona halausta

Luoja mikä ilta!!!

Noin klo 20 tuli sitten sellainen vuoto että en ole ikinä nähny niin paljoa verta. Housut oli kauttaaltaan veressä ja työpaikan vessa aivan veressä. Pomo soitti mulle ambulanssin ja kun pääsin just ja just autoon niin meinas taju lähteä suuren verenmenetyksen takia... siis jouduin tiputukseen!!
Naistenklinikalla katsoivat mun vaatteita ja lääkäri sanoi että taisit tyhjentyä kokonaan johon sanoin että niin tein, sain ponnistaa isoja hyytymiä!!
Makasin tiputuksessa kaks tuntia ja ku päässä ei enään heittäny pääsin ultraan katsomaan että onko kohtu kokonaan tyhjentyny vai joudunko jäämään osastolle ja kaavintaan. Mutta mutta... siellä ötökkä polski edelleen ja viikkoja oli koon mukaan 11+6??????
Siis kaiken sen vuodon jälkeen se pieni on vielä mukana... oon vieläkin erittäin shokissa enkä tiiä mitä pitäis ajatella?!?!?!
Lääkäri sanoi että mulla on keskenmenon riski päällä joten joudun useammin kontrolliin!!
Nyt on niin heikko olo että menen nukkumaan mutta oli pakko tulla kertomaan teille tilanne!!!

TaCa ja ötökkä 11+2/6
 
TaCa :hug: Onpas ollut voimia vievä ilta :hug: Oneeksi siellä toinen vielä kunnossa :heart: hmm.. josko kaksonen olisi tullut ulos? Ainakin olen lukenut, että niin voi käydä :)

LA Täällä muutetaan, jos heittoa on 5päivää :) Itsellä ei sinänsä muuttunut LA, kun neuvolakortin ja menkkojen mukaan mulla on ollut la kokoajan 7.1.10, mutta oletetun oviksen ja varhasisultran mukaan olisin ollut pienemmillä viikoilla, joten ajttelin sen siirtyvän nt-ultrassa kuitenkin sinne 12.1.10, mutta toisin kävi :p Kaveri vastasi neuvolakortin viikkoja :D En tiedä tajusitteko, mutta kuitenkin :LOL: Täällä ei siis "virallisesti" muutettu laskettua aikaa.

vessakäynneistä yleensä sen kerran tai kaksi herään vessaan, riippuen tosin siitä, että kuinka paljon on tullut juotua ennen nukkumaan menoa :whistle: '

istukasta hmm.. tuli vaan mieleen, että mulla saatiin sydänäänet kuulumaan aika nopeasti, niin voiko olla, että istukka ei sitten ihan edessä olekkaan? vai oliko vain hvä vehje :D mulle siis sanotiin nt-ultrassa, että näyttäis edessä olevan, mutta varmistuu seuraavassa ultrassa vasta niin ja eteenpäin kallistunut kohtu --> mahan näkyvyyteen se vaikuttaa, mutta entäs noihin sydänääniin? Kyselen vähän hölmöjä, mutta ensikertalaisena pohdiskelee kaikenlaista :D

(.) Täällä on alkanut vähän maha jo painaa tai sillälailla tuntumaan, kun nousee ylös tai makaa mahallaan :) Ihan kiva tuntea jotain tuolla mahassa :D jaahas, sain sitten eilen hiivankin tähän ja jotenkin tuntuu, että ärtsäkämpänä, kuin aikasemmin ( yleensä on tarvittut laittaa rasvaa 1-2kertaa päivässä ja riittänyt ja nyt on pakko ollut laittaa 3kertaa päivässä ja silti ensimmäisenä aamulla pitää lisätä ) Täytyy tänään apteekissa käydä hakemassa puikkoja, niin saa kokonaan hoidettua, kun kotona ei ollut kuin rasvaa :) Ai, että oon nauttinut tästä, kun ei huono-olo ole enää :) ja nyt vois aamupalalle suunnata ja yrittää vihdoin tiskata noi tiskit :kieh: sitten kun kirpparit aukee, niin käyn vähän vilasee, mitä löytyy :)

piupula ja leevi 13+2

*muoks*
kopioin tälläsen linkin lunnollisesta synnytyksestä toisesta pinosta, jos kiinnostaa, en tuputa mitään :D Itseä vaan kiinnostaa :)

http://www.bebesinfo.fi/sivu.php?artikkeli_id=3
 
TaCa Huh huh! Voimia paljon. Varmasti aika voimille otti. Mulla yhdellä kaverilla oli vissii kaksoset tulossa ku ei menny tarkistukseen ku sai keskemenon aika alussa kylläkin, nii joskus rv 20 ihmetteli ku maha alko kasvaa yms. Ni siellä kuule pieni oli köllötelly.

Me ollaan oltu pojan kanssa maalla koko viikko, on ollut nii paljon tekemistä et en paljoa ole koneella ollut! :) Poika nii paljo tykänny siellä nakuja juoksennelle ja uimassa oltu ja papan kanssa peltohommissa ja vitsi se multa oli nii kivaa varpaissa. :D

Mulla on huomenna nytse ultra sitte! Huh että jännittää ja pelottaa!

icefairy&Linnun Lyy 12+3
 
Taca: mullakin tuli väkisin mieleen että taisitkin mahdollisesti odottaa kaksosia joista toinen tuli kesken.
Kaveri sai jokunen vuosi sitten "keskeytyneen keskenmenon" eli kävi läpi melkein samanlaisen tilanteen kun sinä.. hän tosin oli käynyt varhaisultrassa ja tiesi odottavansa kaksosia ja kun sai rv 12 keskenmenon niin vuodon loputtua rv 13 tarkistuksessa selvisi että toinen vauva oli matkassa. Ja on siis pirteä parivuotias nykyään =)
Hienoa että kaikesta huolimatta näit pikkuisesi ja hän oli kunnossa :heart:

Avokado 11+1 :heart:
 
TaCa Herranjestas mikä yö sulla!! :eek: Tosiaankin, näitkö nyt masun sisällön ensimmäistä kertaa ultrassa? Jos sieltä tosiaan tippuikin vaan toinen pois, ja toinen jäi? Hienoa, että nyt vuodot otetaan sulla sitten tosissaan, ja pääset useammin kontrolliin. Helpottaa varmaan mieltä. Paljon tsemppiä, ja nyt otat sitten rauhallisesti! Kai sait sentään saikkua?? :heart: :heart:

Tämä lähtee ison turvonneen mahansa kanssa taas sukuloimaan, ja kai se on nyt siellä pakko paljastaa, kun arvaavat kuitenkin. Viimeksihän pari viikkoa sitten kun meillä oli sukujuhlat, niiin siskon mukaan kukaan ei ollut uskaltanut kysyä, vaikka kaikki arvasivat mun olevan raskaana. Joten jos nyt vaikka sitten tunnustaisi asian :saint: Niskaultra on vasta viikon päästä, mutta olen mä pienokaisen nähnyt jo kaksi kertaa ultrassa, joten uskaltaa tämän tunnustaa. Kavereista melkein kaikki kyllä tietääkin, tosin en mä nyt missään facebookissa ole kuuluttanut.

neulainen ja klöntti 10+4
 
Susa91 :hug: paljon voimia ja kaikkea hyvää jatkossa!

TaCa kuulostipa kyllä tosi hurjalta! Onneksi toistaiseksi kuitenkin kaikki ok.

On kyllä niin vetelä olo taas. Pitäs lähteä kasvimaalle nyppimään rikkaruohoja, mutta kun ei tämä pylly irtoa tästä sohvasta :D Jos vaikka myöhemmin päivällä ja kävin nyt eka pikku aamupäiväpäikkärit nukkumassa... Olin eilen niin ahkerana pihahommissa ja pesin mattojakin että saan kuulemma tämän päivän vain laiskotella :LOL:

Pikaisesti, palailen ensi viikolla paremmalla ajalla...'

Mussu & Myy 14+0 *POKS*
 
Elikkäs, vuoto johtui istukasta mikä on kohdunsuulla, näin epäili lääkäri. Ja ultrissa olen ollu jo yhteensä kolma kertaa eka niistä oli viikolla 7 ja koko ajan on ollut tieto että yksi siellä köllöttelee. Nyt ei voi muuta kuin mennä päivä kerrallaan sen enempää suunnittelematta mutta tietenki toivoen että loppu hyvin kaikki hyvin. Olen vielä lomalla joten ei tullu saikkua... ja elokuussa alkaa taas koulu joten aikas iisisti voin ottaa!!!

TaCa ja ötökkä 12+0 /meen nyt tän uusien viikkojen mukaan mikä on varmistunu kahdessa ultrassa... en vaan tajua miten päivät voi heittää vaikka meillä oli tosiaan se yksi luovutus!!!!
 
TaCa Yritä nyt ottaa rauhallisesti ja levätä mikäli mahdollista. :hug:


Kohdusta Kohdun asento vaikuttaa että miten kuuluu sydänäänet.
Eteenpäin niin voi kuulua varhaisessa vaiheessa ja mikäli taaksepäin niin voi mennä pitkällekki ennen kuin kuuluu.



Keiju Ja Tirppa Rv 11+4 (Ekan ultran mukaan 10+5)
 
Taca oho mikä päivä!!!!! :eek: Oon aivan ihmeissäni mitä kohdallasi on tapahtunut! Mutta tosi onnellinen olo kun sain vielä lukea että sinä kirjaimellisesti odotat Ihmettä :heart: mä toivon enemmän kuin koskaan että kaikki sujuu hyvin loppuun asti, ja Uskon kovasti että niin käykin :heart: ja uskon että pikkuisesi tulee saamaan erikoishuomiota ja -rakkautta tapauksen johdosta joskus synnyttyään :hug: Oma neuvoni on että kannattaa liikunta jättää nyt väliin, ja mieskin voisi tehdä nyt poikkeuksellla (en tiedä, varmaan tekeekin, mutta että sinä et tekis..) kotihommia (yhdessä eteenpäin uurastaen <3 ) lepää mahdollisimman paljon ja nauti <3


mammyli ja alma 12+5
 
Moikkis!

Kaverin polttarit takana ja oli tosi kiva ilta. Kukaan ei isommin ihmetellyt, että olin autolla, kun vetosin siihen, että lähdemme ajamaan Keski-Suomeen mökille. Tämä siis pitää paikkansa, jätin vain mainitsematta, että lähdemme sinne vasta tiistaiaamuna... :D

Äitiysvaatteita on H&M:n lisäksi ainakin Lindexillä. Ja tietysti noissa alan liikkeissä, mutta siellä niillä on hintaa tuplasti tai triplastikin... Ompelin itselleni leveästä kuminauhasta ja puuvillakankaasta sellisen belly beltin ja toistaiseksi menee hienosti omat kamppeet masutuubin kanssa päälle.

Susa 91 :hug:

Täällä muutetaan laskettu aika, jos heittoa on yli 5 päivää.

Hui kuhistus, TaCa, kuulostaapa kamalalta! Uskomatonta, että kaikki tosiaan sujui hyvin, mutta ihanaa, että sujui. Täällä on peukut ja varpaat pystyssä, että sujuu loppuun saakka.

Nyt tää painuu uimarannalle, pojat viettävät isiviikonloppua. :)

Kreecher ja Ötys 10+4
 
Pikaisesti kommentoin ennen kuin talo on täysi tenavia.

Susa91 :hug: Jaksamista!

Taca Kuulostipa pelottavalta. Yritä nyt levätä. Itse olen kokenut saman 2007. Tosin en tiennyt odottavani kaksosia ja toinen meni kesken rv12. Toinen on reippaasti isän kanssa puuhommissa parasta aikaa... =)

ON: Kävin uudestaan ultrassa sen fysiologisen napatyrän takia. Ja se oli hävinnyt kokonaan. Näin käy kun tulee lisää viikkoja. Viikolle 12 asti tuo napatyrä voi näkyä. Mulla oli np-ultrassa vain 10+6. Eli kaikki kunnossa. Suuri kiitos kaikille lohduttavista sanoista ja kannustuksesta viimeisen kahden viikon piinan aikana. Olette ihania!
:flower:


Nyt pikasiivous ja ruoanlaittoon vieraille.

M1n1 ja pikkukakkonen 13+5
 
susa :'( :hug: voimia uuteen koitokseen

taca no huh huh mikä seikkailu - tosiaan kannattaa varmaan pari kolme viikkoa ottaa aika rauhallisesti

m1n1 kiva kuulla että kaikki hyvin!

lasketusta ajasta miellä kai muutetaan jos heittoa viikko, itsellä ultran mukaan vauva pari-kolme päivää pienempi, mutta la pysyy samana

meillä tietää nyt varmaan kaikki tutut... melkein se on niin että kun yhdelle kertoo pitää kaikille muillekin...jotenkin surullista kun tää ei olekaan enää meidän salaisuus :/

vappupommi 13+3

 

Yhteistyössä