Tammikuun tuhisijat 2013

Kiitos kaikille kannustuksista! :heart: Ja tervetuloa uutukaisille :) On tää muuten aikas ihana palsta, aina kun lukee muiden kirjoituksia ja kertoo itse omia kuulumisia tulee niin paljon parempi mieli!:kiss:

No, normaalia vuotoa tai ei, ainakin mun raskausoireet tuntuu tänään voimakkaammilta! Äsken iski ihan totaalinen himo keitettyyn tankoparsaan ja bearnaise kastikkeeseen :D Sitä siis kaupasta hakemaan kohta koiran kanssa. Jotenkin vaan olen luottavaisin mielin, vuoto enää tuhrumaista.

Tässä tilanteessa kun on niin epätietoinen, oon kyllä huomannut hyväksi asiaksi että olen muutamalle kaverillekin jo kertonut. Eipähän tarvitse keksiä mitään tekosyytä miks en juuri nyt viitsi lähteä jumppaan tai muuta. Ja siitä on kyllä kanssa hyötyä että hyvällä ystävällä on jo kaksi lasta, joten sieltä suunnalta voi kysyä vinkkiä, vaikkakin kaikkien raskaudet on yksilöllisiä juttuja!

Mun vanhemmat tosiaan jo tietävät asiasta, ajateltiin kaikesta huolimatta kertoa tulevalle anopille sunnuntaina. Vähän jänskättää reaktio kun mieheni on ainoa lapsi... :popcorn:
 
:wave:

Kiitos tsempeistä kaikille!

Äitipolilta tosiaan kotiuduttu ja lääkäri kehotti hakemaan äitiyskortin. Arvanette siis jo, mitä tämä tarkoittaa. Kyllä, raskaana ollaan ja kohdusta löytyi sikiöaihe, sykekin jo näkyi. Kohdunsuu kiinni, joten tk-lääkäri oli väärässä, vuoto ei tullut kohdusta.
Vuoto oli M1N1:n epäilemää keltarauhastavuotoa. Tosin sillä erotuksella, että munasarjoista löytyi epämääräinen hematooma tms möykky. Lääkäri sanoi, että ei voi 100% varmuudella poissulkea sitä, etteikö minulla olisi sekä kohdunsisäinen raskaus että myös kohdunulkoinen. Hänen urallaan on kuulema yksi sellainen tullut vastaan ja todennäköisyys oli jotakin 1:35 000.
Mutta nyt tosiaan vuodetaan edelleen, mutta ainakaan pari tuntia sitten se ei tullut kohdusta.
Ja vastasi kuulema viikkoja raskaus.

Päivitän listan myöhemmin, ettehän pahastu :) ?

10kaks ja yksi asukas 6+4
 
Ihana uutinen 10kaks!! :)

Itse olen oksentanut koko päivän. Oppilaat olivat ihmeissään, kun ope juoksi roskikselle oksentamaan, kun muualle en ehtinyt. Opehuoneessa heräsi keskustelu, olenko kipeänä töissä. Kuusi kertaa yrjösin päivän aikana. Ei kivaa.

Yhdessäkään aikaisemmassa raskaudessa en ole oksentanut ja musta tämä on tosi outoa. Olenkin ihan paniikissa, onko tuulimunaraskaus. Joskus lukenut, että silloin ihmiset oksennelleet kamalasti. :/

Digi tosiaan näytti 1-2vkoa, haamuja (selkeitä) liuskatesteillä. Vähän ne vahvistuu, mutta eikö se kunnon plussa voisi jo pärähtää, että voisin huokaista.

MiiJane ja kirppunen 4+0 (?)
 
Viimeksi muokattu:
Zuh
Aivan upeita uutisia 10kaks, olen niin iloinen puolestasi!

MiiJane: älä turhaan panikoi, 6 kertaa päivässä oli mulle ainakin ihan normaalia jos yritti töissä ja liikkeellä olla. Päivin öin oksensin, mutta ei se sen " pahemmaksi" mennyt,oksensin, makasin ja laihduin jonkin verran. Ei siis tiputusta tai muuta. Ja terve poika istuu vieressä. Eli sairaslomaa hakemaan vaan jos jatkuu. Eilen illalla piti jo oksusankko ottaa sängyn viereen kun yläkerrassa ei enää ole pönttöä..

Zuh
 
Mä en olekaan pitkään aikaan ehtinyt kirjoitella . Päivät on mennyt töissä ja illat pahoinvoinnista kärsien . Alavatsalla nippailee pitkin päivää . Masu on turvoksissa ja saattaa näyttää siltä että olis raskaus paljon pidemmällä jo ... Olen alkanu himoita grillin makkaraperunoita ! En ole edes aikaisemmin tykännyt makkarasta . Nää mielihalut on kyllä ihan kummallisia .

Eilen kerroin uutisen mun äidille . Oli tosi yllättynyt ! Lievän alkujärkytyksen jälkeen kuitenkin onnitteli :)

Mulla on muuten ens keskiviikkona 16.05 eka neuvola ... Jännittää kun en yhtään tiedä mitä siellä tapahtuu . Mulla on jotenkin sellanen fiilis että kaikki on masussa kunnossa , vaikka haluisin ajatella ettei välttämättä ole . Paras kaverini kertoi muutama päivä sitten olevansa myös raskaana . Tuli omastakin kerrottua ja juttua piisas moneks tunniks .

Mulla on jotenki sellanen fiilis että poika tulee . Olen useesti nähnyt unta että meille on syntynyt poika lapsi . Ja nyt kun sanon näin niin tyttö tulee kuitenkin :) Mikäs siinä , meille kelpaa kumpi vaan !

Eilen kun oltiin kotona , mies tuli pistämään korvansa mun mahan päälle ihan yllättäen . Sanoi kuuntelevansa kuuluuko sieltä mitään :D Mua kyllä nauratti . Eihän sieltä vielä mitään kuulu .

Susie90 & Ruu 6+1
 
Viimeksi muokattu:
Voimia kaikille, etenkin niille, jotka kamppailee epävarmuuden kanssa!

Mulla tullut veristä tuhrua eilisestä, sain paniikkikohtauksen mut nyt jo rauhottunut. Tuli mieleen kaikki keskenmenojutut ja käyn niitä tunteita nyt taas kerran läpi. Aikamoista tämä. Ultra on 21.5, sinne asti on vaan ooteltava. Tietty jos alkaa tulla hyytymiä ja kipuja, niin pitää sit jo ottaa yhteyttä johonkin. Mieli on aika maassa, vuoroin masentaa, että tämäkin raskaus menee kesken, vuoroin kiukuttaa niin perkeleesti, että miksi tässäkin raskaudessa pitää kärsiä näistä verituhruista ja keskenmenon pelosta ja vuoroin suhtaudun positiivisesti ja kyllä tästä selvitään-hengellä. Jotenkin vaan päivä kerrallaan.

Viikonloppu ja ens viikko vietellään ensin esikoisen mummolassa ja sit vaarilassa, joten mua ei varmaan täällä näy. Päivittelen sit oman tilanteen, kun päiviteltävää on. Toivottavasti saan tulla kertomaan positiivisia uutisia.

Tsemppiä!
 
Täällä sattunut ja tapahtunut kaikenlaista, :hug: ja voimia kaikille niitä tarvitseville.

Tänään siis käyty eka neuvola jo nyt reissun takia. Siellä laskettu aika muuttui 3.1, mutta voihan se vielä muuttua ultrassakin. Varattiin aika ultraan kuukauden päähän, voi kumpa kaikki menisi hyvin siihen asti.

Tarrasukkia kaikille!
 
R86
Voi miten monella on täällä ollut nyt murhetta ja huolta viime aikoina. :hug: kaikille sitä tarvitsevalle. Erityisen suuri osanotto keskenmenon kohdanneille. Juuri puhuin miehen kanssa tästä epävarmuudesta. Meneekö kaikki hyvin loppuun asti jne. Kysyin mieheltäni, mitä sitten jos tulee keskenmeno. Hänen silmänsä vähän kostui eikä hän pystynyt sanomaan mitään. Niin täysillä hänkin tätä lasta odottaa. Aina välillä silittelee alavatsaani ja tänään kutsui minua lapsensa äidiksi :heart:

Tervetuloa uudet mukaan ja ihana kuulla, että 10kaksilla ei ollutkaan keskenmenoa :)

Te kirjottelette niin paljon, ettei perässä meinaa pysyä :) Tuosta kertomisesta. Olen kertonut kahdelle hyvälle ystävälleni, mutten muille. Uskon, että appivanhemmat suhtautuu hyvin. Varmaan ovat ihan innoissaan, kun meilläkin on jo pitkä suhde takana, mä oon valmistumassa jne. Itseasiassa anoppi on sairastanut avoimesti mummokuumetta jo useampia vuosia :D Kivaa päästää hänet jossain vaiheessa tuskistaan ja kertoa, että pääsee mummoksi :) Meidän lapsi olisi molempien vanhemmille eka lapsenlapsi. Miehen isoveljellä ei ole vielä lapsia ja minä olenkin ainoa lapsi. Omat vanhemmat tuskin kovin innoissaan on. Varmaan ajattelevat, että molemmilla pitäisi olla vakituiset työpaikat jne, mikä ei ole itsestäänselvyys tänä päivänä.

Tosin nyt tilanne onkin mielenkiintoinen. Minä nimittäin tulin yksimielisesti valituksi siihen hakemaani virkaan! On ihan uskomaton olo. Työt alkaisivat lokakuun alussa. Nyt mietin, milloin pudotan pommin... Haluan venyttää asiaa loppukesälle / alkusyksylle ja samalla joudun salaamaan raskauteni myös sukulaisilta ja tutuilta. On nimittäin riski, että sana kulkee ja viesti menee työpaikan tietoon. Haluisin kuitenkin, että kuulisivat asiasta minulta eivätkä kyliltä.

Viran saaminen muuttaa myös elämäntilannetta. Meidän pitää muuttaa alkusyksystä ja siinä samassa siis vaihtuu neuvolat ja kaikki. Tosin muutos on hyvä. On ihana muuttaa lähellä lapsuuden maisemia. Hyviä ystäviä ja toiset isovanhemmista asuvat alle tunnin ajomatkan päässä :)

Mutta niin paljon on hoidettava asioita: opinnot loppuun, kesätyöt, muutto, työn vastaanottamiseen liittyvät järjestelyt jne. Toisaalta se on hyvä. Saa ajatukset pois oman navan ympäriltä :) Tuntui, että alkuviikko kului todella hitaasti, mutta työhaastattelupäivä ja sen jälkeiset päivät ovat kuluneet kuin silmänräpäys :)

Mitähän muuta vielä? Tästä tulee maratonviesti. Lapsen sukupuolesta. Ajattelen, ettei sillä ole merkitystä. Kunhan lapsi olisi suurinpiirtein terve. Syntyisi siis sellaisena, että on edellytykset elää aikanaan aikuisena itsenäistä ja hyvää elämää. Tytön maailma olisi tietysti minulle naisena tuttu, mutta pojatkin on kyllä niin mahottoman lutusia :heart: Varsinkin, jos poika tulisi isäänsä :kiss:
 
Yökyöpeli täällä!
Hirveä epävarmuus vaikka varmuus tulikin. Vuotaa ihan kunnolla ja kyllähän se mielessä on, että entä jos se onkin raskaus, joka vuotaa ulos :/
Oon taas kännyllä, niin en saa vieläkään päivitettyä listaa.

Tsemppiä pahoinvoiville!
Nyt en pääse lunttimaan kuka sai viran mutta onnea :) Mahtava homma!
 
Hui onpas tullut paljon tekstiä!

Mulla päättyi kevään toka vika harjoittelujakso tänään, viikko meni siis tosi tiiviisti harjoittelussa. Maanantaina sitten vika viiden viikon puristus ja kohti kesälomaa juhannusviikolla!

10kaks - jestas, sulla on nyt jänniä aikoja! mä niin toivon, että vuoto ois edelleen vaaratonta eikä olisi muuksi muuttunut!

Me ollaan tästä raskaudesta kerrottu ainoostaan mun äidille ja mun parhaalle ystävälle, joka asuu muualla. Muut saa kuulla vasta ultran jälkeen, se on kesäkuussa.
Eka äitipolin lääkäriaikakin mulle tuli perussairauden takia jo, vaikken neuvolassakaan ole käynyt. Mulla oli kontrollikäynti omalla lääkärille ja se tiesi raskautumisyrityksestä ja positiivisen tuloksen kuultua pisti heti lähetteen. Aika tuli sitten parin päivän päästä :)

Mulla on kans näitä menkkakipuja, paljon enemmän kuin esikoisesta. Voisko se johtua siitä,että kohtu on jo kerran venynyt kunnolla? En minä tiedä. Ja siis outoa on se, että alavatsalla häpyluun yläpuolella tuntuu jo semmonen kova möykky. Mitä mitä? Onko mulla mahassa kaksoset vai moola vai mitäs ihmettä?

Pahoinvointia on, aamulla harjottelussa aamupalalla olo tarjolla oikein limasta kaurapuuroa ja sain ihan töitä tehdä etten oksentanut siihen paikkaan. Hrr. Mutta mulla auttaa semmoset pingiivinisalmiakit, mitä saa ainakin laivalta. Tiedätekö? Mulla on kaapissa niitä, kun sukulaiset tuo aina reissuista kun tietää että tykkään muutenkin.
Niin ja hei, rintoja pistelee ja kihelmöi. Välistä tuntuu, että nyt tuli maitoa ja paita on märkä mutta ei sentään oo niin käynyt vielä :D Ja hampaiden pesu, se sai mut yökkimään esikostakin. Sama nyt.

Voi että, jatkuispa raskaus kivuista huolimatta. Vuotoja ei oo ollut ekan viikon jälkeen mitään...

Mut nyt petiin, saan huomenna kuulemma mennä hetkeksi kaupunkiin ihan yksin! :)

Tsemppiä kaikille ja tarrasukkia!

sokerikeiju ja martti 6+2
 
Oi oi oi onpas täällä nyt paljon jännitettävää,tsemppiä kaikille ja toivotaan että tuhrutteleut ovat harmittomia.

10kaks toivotaan että vuoto olisi vieläkin harmitonta,ihania uutisia olit saanut.

Itsekkin tein tässä saman huomion,että meitä on täällä tosi monta joilla keskenmenoa tai muuta vastaavaa takana,nyt peukut ja varpaat pystyyn,että kaikki saisivat pysyä täällä. Tää alku on vain niiiiin...miten sen sanois epävarmaa aikaa....

Öitä

Ranskis & ? 5+2
 
Huomenia.

10kaks Sanoiko lääkäri kuinka paljon voi vuotaa tuo hematooma tms.? Saitko uuden ultra ajan?

Siilinpoika uneton Toivottavasti olisi harmitonta vuotoa.

R86 Onnea viran johdosta!! :flower:
 
Nooh, siis epävarmuushan tässä on, kun meillä jäi juttu kesken ihan kokonaan lääkärin kanssa. Sinne tuli toinen lääkäri pyytämään apua ja minun lääkärini sitten vain huikkasi, että lähde tästä ovesta ulos..
Jatkoseuranta-asiat ym jäi kokonaan käymättä läpi.
Viimeisen kirjoitteluni jälkeen sain todella pahoja kramppeja ja aamulla todella paljon verta. iuin kuukautiset. Nyt värikin on muuttunut tummemmaksi. Kivut ovat vasemmalla, onneksi edes keskittyvät "oikealle" puolelle. Hämmentävää silti
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille!

Täällä taas tehty ystävyyttä pöntön kanssa. Koskaan en ole oksentanut aikaisemmissa raskauksissa ja nyt en muuta teekään. Ruokahaluja ei ole. Syön jäisiä mansikoita silloin tällöin, mutta nekään ei maistu. Mies hakee mehukeittoja ja jääkahvia, joskos ne pysyisi sisällä.

Lapsille asiasta mainitsin, koska ne oli huolissaan, miksi tärisen vessassa kyyneleet silmissä ja oksentelen. Nuorimmainen täytti juuri 8vuotta ja on ihmeissään.

Kertomisesta -- mies ei halua vielä asiasta puhua. Itse kertonu kahdelle ystävälle. Minusta olisi kiva kertoa anopille kesäkuun puolessa välissä, jolloin on hänen synttärit. Omille vanhemmille panttaa kertomista kyllä pitkään. Heillä on ihme asenneongelma ja en jaksa pahoittaa mieltäni heille kertomalla.

Töissä, jos tämä jatkuu, joutunen kertomaan syyn ennen kesälomia. Oppilaat odottavat leirikoulua innoissaan ja olen itse ihan kauhuissani, jos tämä vielä pahenee, niin eihän siitä tule mitään ja Särkänniemen kieputuspäivä jäänee minulta väliin, oppilaiden ja itseni harmiksi.

Neuvola minulla on 4.6 ja ultra 5.6. Sokeritestit on edessä piakkoin, koska ne huidellu aina pilvissä. Nyt kyllä karppaillut vuodesta 2005, joten ei niiden pitäisi heitellä kamalasti. Tosin nyt syön, mitä sattuu, kuhan jotain syön.

Kai tässä ollaan raskaana, kun digi niin sanoo ja oksennellaan aamusta saakka. :D Silti pelottaa ja kauhistuttaa kaikki uhkakuvat. Ultraan tavallaan lyhyt aika, töissä hirveä härdelli ja aika menenee nopsaan.
Miehen kanssa piti lähteä kahdeksi viikoksi Eurooppaan kiertelee, jää varmaan väliin.

Nyt ei kirjoituskaan meinaa sujua, joten siirryn sängyn pohjalle.

Tarrasukkia ja mukavaa äitienpäivää kaikille.

MiiJane
 
Ilmoittautusin joukkoon iloiseen eli riviksi tulis Tine / 27 v. / 2. / Oys.

Vähän taustaa eli meillä on tyttö 10/11 ja annettiin heti lupa kakkoselle. Nyt sit tein eilen plussatestin ja onni on suuri. :heart: Toivomme kovasti, että kaikki menisi hyvin mut kyllähän tässä vähän epäilyttää tuulimuna ja keskenmeno. No nyt nautin ja murehdin sitten jos tulee aihetta murehtia!

Hyvin alussahan tässä mennään mut silti ajateltiin huomenna mummoille kertoa. :) Tää turvotus on ihan kamalaa ja viisaammat kertovat, että viime raskaudesta on niin vähän aikaa, et maha varmaanki pompsahtaa hyvinkin varhain esille. Eli ei tätä sais peiteltyä kuitenkaan kauaa.

Yritän kovasti päästä juttuun mukaan. :) Tarrasukkia meille kaikille!

Tine ja ? 3+4
 
  • Tykkää
Reactions: LeenaT
Hei! Täällä panikoidaan heti aamusta, aamulla alkoi menkkamainen vuoto :( Vuotoa ei kuitenkaan oo paljon ja kipuja ei ole sen enempi kuin aikaisemminkaan, mutta huoli on melkoinen! Mihin mä voisin olla yhteydessä, jos haluaisin varmistaa että mahan asukilla on kaikki ok? Ultrataanko näissä tilanteissa yleensä vai miten?

Kävin eilen äitini luona kylässä, ja kerroin äidilleni ja siskolleni raskaudesta. Siskoni antoi minulle vauvan bodyn jonka oli tehnyt koulussa (siskoni on 16v) ja itki onnesta, samoin kuin äitini.. Toivottavasti en heitä nyt ilahduttanut turhaan, niin alkuvaiheessa mennään..
 
Tine tervetuloa, lisää tuttuja. :) Esikoista kuumeiltiin samassa pinossa.

R86 onnea virasta! :) Joo ehkä vähän kannattaa odottaa kertomisen kanssa töissä. Ei ne sit osaa ajatella, että tiesit jo silloin raskaudesta. Sitä paitsi, pitäiskö raskaana olevien sit olla työttömiä vai?! Mulla tuli vuosi täyteen uudessa työpaikassa päivä ennen kuin esikoinen syntyi ja aluksi sekin tuntui jotenkin huijaamiselta. Mutta hyvin ottivat töissä kuitenkin uutisen silloin. Saa nähdä mitä nyt sanovat, kun en palaakaan töihin. Luulisi sen toisaalta olevan kätevämpää niin kuin että menen vaikka puoleksi vuodeksi takaisin. Saa sama sijainen jatkaa hommiaan.

Mul ei oo vieläkään oikein mitään oireita. Vaikka hyvähän se vain on. Ja kerkeehän ne vielä tulla, kun ei esikoisestakaan näin aikaisin vielä ollut. Mä näen jo kuvan mielessäni, kuinka syötän tyttöä ja oksennan samalla. :D Voi kamalaa.

Huomenna ihkaensimmäinen äitienpäivä, muistaakohan mies...
 
bumsu:
Soitin äsken synnärille ja he ohjeistivat näin alkuviikoilla soittamaan päivystykseen.

Kipujen lomassa napsuttelen täällä - joten ihan vielä ei taju ole pois. Joudun varmaan lähtemään päivystykseen, koska kivut ei hellitä lääkkeistä huolimatta :/
 
bumsu, tsemppejä ja toivottavasti on vain harmitonta vuotoa..:hug:

Ihanalta kuulostaa äitisi ja siskosi reaktiot <3 Muista, että nyt he ainakin ovat sua tukemassa, kävi miten kävi. Ei tartte yksin tai miehen kanssa kaksin asioita vatvoa ja näytellä muille, että kaikki on hyvin.
 
Paljon on tullut tekstiä ja uusia odottajia! Tervetuloa uusille! :D

En nyt millään jaksa muistaa kelle oli sattunut mitäkin, mutta kaikille vuodoista ja oireista kärsiville kovasti stemppiä!

Minä päätin nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja soitella maanantaina neuvola-aikaa. Meillä on vielä neuvola kesälomalla kesäkuun lopusta heinäkuun loppupuolelle, joten ultrassakin pitäisi päästä varmaan käymään ennen tuota lomaa, joten ajanvaraus voisi olla ihan paikallaan tässä vaiheessa. Musta vain tuntuu, että en oikein itsekään vielä osaa uskoa tähän vaikka testit näyttää vahvaa viivaa ja mitään vuotoja ei ole..

Mitä neuvolatäti yleensä kyselee puhelimessa, kun sitä aikaa varailee??

Laskurin mukaan olisi sitten tänään 5+2 :D
 
Bumsu Mulla alkoi torstaina rusehtava vuoto, joka muuttui iltaa kohden kunnolla veriseksi. Tiputtelumaista vuotoa on ollut siitä asti, perjantaina ja tänään vuoto vain rusehtavaa. Soitin eilen aamulla omaan neuvolaan, ja sieltä täti rahoitteli, ja sanoi että näillä viikoilla saattaa tällaista vuotoa tulla. Sanoi myös että mulla saattoi alkaa "valemenkat", tuntui kyllä just siltä vaikka kivut ja vuoto oli paljon lievemmät kun normi menkoissa.

Voitteko uskoa, että huomattiin eilen mun ala vatsaan ilmestyneen himmeä linea negra! Ensin mietin itse että varmasti näin harhoja ja pyysin miestä katsomaan näkeekö hän alavatsallani viivaa, en osoittanut missä kohtaa sen itse näin. Ja samassa kohdassa mieskin näki himmeän viivan! Yleensähän tuo viiva ilmestyy viimeisen kolmanneksen aikana tai jopa synnytyksen jälkeen!

Tänään on sitten ollut ensimmäinen huonovointisuus aamu. Heti aamusta oli heikko olo ja mitään mitä kaapeista löyty ei tehnyt mieli! Sain syötyä yhden myslipatukan ja viinirypäleitä... Nyt just keittelen sitä eilen himoitsemaani tankoparsaa, jos se vaikka maistuisi :D Kohta lähden ystävieni kanssa syömään, toivottavasti ruokahalu palaa siihen mennessä, koska nämä ystävät ei ole niin läheisiä että heille vielä haluaisin raskaudesta kertoa.

AnnCa ja masukki 6+1
 
Aia
Pienoisen viikon tauon jälkeen taas palailen mukaan :wave:
Oon kyllä käynyt tässä välissä lukemassa teiän kuulumisia, mutta en oo vaan saanut aikaseks tai ehtinyt mitään kommentoimaan.

Paljon on tullut taas uusiakin tammikuisiin :heart: mahtavaa!! Tervetuloa ja onnea!

Pahoittelut ja halaukset keskenmenon kohdanneille! :hug:

Ja ISO halaus kaikille, jotka nyt joutuu ylimääräisten vuotojen takia stressaamaan ja murehtimaan : / Kun muutenkin tää alkuraskaus on täynnä epävarmuutta, niin sitten vielä.. Toivottavasti kaikki on vain harmitonta!!

Sokerikeiju: Erbistä olen kuullut, mutta sen enempää tuttu asia ei ole. Hienoa, että ennusteeseen nähden käsi on kuitenkin alkanut toimimaan paremmin!!:)

Ranskis: Samasta pinosta tultiin :) Ja joo, aika yksiin menee meillä jutut :D
Me ei asuta Espoossa, mutta Jorvi on lähin sairaala. Ja esikoinen tosiaan syntyi 6/11 :heart: Niin, ja ei mua niin helposti pelotella :LOL: Onnea sullekin!!

Täällä kärsitään unettomuudesta aina vaan pahenevasti :( Oon päivisin ihan veto pois, mutta uni ei tule millään. Illalla kukun ihan pirteenä, ja öisin heräilen ja valvon ainakin kerran sen 1,5h. Mun pitää myös muistuttaa itteeni syömään. Eilen illallakin tajusin puol ysi, että mähän söin viimeksi 12 aikaan päivän ainoan aterian, kun aamulla ei mennyt mitään alas.

Nyt taidan kuitenkin laittaa pitkäkseni tuohon sohvalle, jos se vaikka vähän rentouttais. Ihanaa äitienpäivää kaikille:flower:
 

Yhteistyössä