+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

Eli täällä laihista vietellen, ihanan enrginen olo ja nesteitä on lähtenyt kilon verran :D
Eli päiviteltiin miehen kanssa että ehkäsy saa jäädä takaalalle ja jos tärpää niin sitten hyvä meille, samalla laihdutan ja syön terveellisesti :heart:

Ennielle onnea plussauksesta! onko lara kokeillu clearblueta?

Halit ja plussatuulet moninkertaisena +++ :whistle:
 
minnäi hmm.. eihän se koskaan pois suljettu vaihtoehto ole. Tossa kun kävin kaupassa meinasin hakea apteekista r-testin, mutta maltoin mieleni kuitenkin. :) katsotaan tässä nyt vielä. 4 päivää sitten loppu terolut kuuri, odotan nyt vielä 10 päivää ja jos ei ala kuulumaan, niin käyn hakemassa sen testin kaupasta. :D mutta kyllä se mielessä on käynyt :LOL: :LOL: :headwall:
 
miimii10 Mulle se on aina ihan into ku 1 kilo lähteny. ;DD

Nega tuli tänäänki. :( Mutta tiiättekö mikä oli ihan maagisen outoa. Onko kellekkään käynyt näin? - Haamua ilmesty n. 1minuutin kuluttua (mä siis kattelin testii vessapytyltä istuen :D) meinas jo taju lähtee, mutta sitte se haamu kuitenki katos. Ku on näitä roskishaamuja yms ja yleensähän ne haamutki pysyy siinä testissä. Mutta multa se ilmesty tosissaan ajallaan ja sitte hävis. :eek:
 
Hienoa miimii10, siitä se lähtee! Itse edellisen raskauden jälkeen karistin -20kg, joista ikävä kyl on muutama kilo tullut takaisin (n5kg) niitä sitten tässä jojotellu poes takas poes...mut en nyt jaksa siitä itse alkaa ressailee.

Piupula, sittenhän meillon suunnitteen samoihin aikoihin testailupäivät, jos sinne asti molemmat päästää. Pidetää peukkuja sille. Toiveikkaana ollaan, mut kuitenkin realistinen koitan olla, koska kuiten yk 1 vasta meneillään :D

Hyväsetti :hug: älä vielä heitä pyyhettä kehään, voihan se hiiva olla/tulla vaikka raskaanaki ois. Kaverilla hiiva ollu aina ensimmäisiä raskausoireita..
 
hmm, summataanpa tän päivän "oireet"
Ovistesti nega, rintoja aristaa, alavatsalla paineentunne, lämpö 37,17, energiaa on enemmän kuin tarpeeks. Lisäksi unohdin mainita, että perjantaina illalla tuli vähän sellasta kananmunavalkuaislimaa, joka viittais ovikseen. Osan oireiden mukaan ovis olis vasta tulossa, osan mennyt jo.. Että osaa olla hankalaa :D
Joka tapauksessa mulle voi päivittää kierron pituudeks 26-29 Sillä terojen ansiosta noina päivinä mulla pitäis jokatapauksessa alkaa vuoto, oli ovis ollut koska tahansa...

mites lara- Ootkos käynyt jo labrassa?
 
lara, ei haittaa tuo ikä....nyt on toinen kierto menossa joten en ihan vielä suuria uskalla odottaa,toki mulla on noi molemmat pojat tullu heti eka kierrosta....että ehkäpä....yritän malttaa mieltäni vielä testailun kanssa....ööö ehkäpä viikonloppuun asti jos ei täti tule sitten...olot on kyllä sellaset että tää on nyt sitä itteään tai sitten mieli tekee kepposia :D
 
sutulii mulla kans pojat tullu eksta kierrosta, siks tää tuntuu hassulta nyt lastee päiviä ja miettiä oireita.... no ei mullakaan yrityskertoja oo vielä ku 2-3, mut oishan se aina kiva et tärppäis nopsaa...

mulle tuli testit tänään postissa mut yritän ootella perjantaihin ennen ku testaan ettei tulis turhia negoja jos ei se vielä näkyis...
 
hyväsetti....juu testit odottelee täälläkin kaapissa....mutta yritän malttaa kans perjantaille :whistle: oireet vieläkin samoja...vatsaa nipistelee...mun oman mieleni mielestä erilailla kuin yleensä tädin tullessa :D ja rinnat on tosi arat,ottaa kipeetä kun ravaa noita meidän portaita edestakas :LOL:
 
Huomenta! :)
Äh, toinen noita karvalapsista herätti mut kuudelta, niin kuin aina, kun se haluaa ruokaa, mutta yleensä se lopettaa siihe. Tais olla vähän tylsää toisella, kun kävi herättelemässä ja tekemässä kaikki töllöntyöt ja kävi läpi kaikki lelut, jotka pitää edes vähän meteliä, ennen kuin sitten nousin sängystä ylös :LOL: :LOL: |O Täällä ei vieläkään menkkoja näy, pelkkää juilintaa :headwall: ja tänään ensimmäinen aamu, kun nousee ylös, aika mahaan satu niin paljoa.. tiedä nyt sitä.. ÄH! odottavan aika on aina niin pitkä :LOL: :LOL: Ja sitten tuoltä löyty vielä yksi liuska raskaustesti.. vähän kyllä kuumottaisi, mutta odotan nyt sen 9päivää vielä, niin sitten on menny 2viikoa, kun lopetin terolut kuurin :saint:

Mites täällä muilla menee? :)
 
Huomenta vaan :)
Tuntuupa jännältä tuolla mahassa. Eilen illalla sitä rupes särkemään, turvottaa, ja on sellainen tunne, että menkat alkaa. Mulla on aika lyhyt kierto, viimeksi 24pvää, joten ovis olis pitänyt merkkien mukaan olla viimeviikon loppupuoliskolla. Lämmöt on koholla, niin senkin perusteella. Jäin tuossa vähän miettimään, että voisko nämä liittyä sittenkin ovikseen?? Millaisia tuntemuksia teillä ovis aikoina on? Aamulla tuli kellertävää vuotoa (?).
En ole aikaisemmissa raskauksissa bongaillu ovista, saatikka muutenkaan seuraillu kehoani. Mut nyt on sitten tullu tutkiskeltua.
=)
 
nelli5 > Mulla on myös tullut joskus kellertävää valkovuotoa ja oon ollut vähän ihmeissäni. Sellaisia limamöykkyjä ovat. :x Hajua ei sentään ollut. En tiedä mistä se johtuu. Tulehduksia mulla ei ole koskaan ollut, joten sellaisen en usko liittyvän.

"Ihania" tällaiset kaikki limajutut. :D Hassu juttu miten raskauden yrittäminen ja raskaus saa naiset puhumaan yksityiskohtaisesti eritteistään. :LOL:

Mulla on jatkuva nälkä ja rinnat kutiaa. Teki mieli testata aamulla, mutta maltoin vielä mieleni. Perjantai voisi olla hyvä päivä testaamiseen ta tarvittaessa sitten maanantaina vielä uudestaan. Toivottavasti täti pysyy poissa ja oireet voimistuu. Pyttyä en tosin halua halata, joten siihen mittakaavaan asti ei tarvitsisi oireilun johtaa. :D
 
Ajatuksia tälle päivälle:

Poika täyttää 10kk. Sen kunniaksi oli neuvola-aika varattuna. Reipas tyttö kun olin, kävin samalla äitiysneuvola tädin juttusilla, ja pääsin kuin pääsinkin saman tien lääkäriin. Nyt en tiedä olenko iloinen vai surullinen, sillä lähete on TAAS laitettu lapsettomuuspolille. Ainoa mutta matkassa on, että poli aukeaa vasta maaliskuussa, ja silloinkin on vielä puolen vuoden jonot... Eli syksyllä sitten sinne.
Rinnat ei juuri arista, tai ehkä hitusen, vatsa ei paina. Aamulla oli menkkajuilintaa. Tämän päivän ovistesti oli lähestulkoon plussa. Ei paljon puuttuisi, että viivat olisi yhtä vahvat. Täytynee seuraava kierto jättää ilman teroja, että saan tarpeeksi pitkän luteaalivaiheen tähän kiertoon...
olo on aika väsynyt, mutta sitten kuitenkin energinen. Lämpö oli ihan aamusta 36.74...
 
lara :hug: :hug: seuraavalla kerralla sitten :/ voi harmin paikka. Toivottavasti saisit kierron alkamaan alusta nopeasti ilman mitään ongelmia, tai sitten, että olisitkin vasta ihan alussa. Jaksuja sinne! :heart:

*muoks* niin, ja on jättänyt ihan itseni vuoksi mainitsematta, mutta nyt on pakko.. :whistle: mun tissit on isommat kuin koskaan ?!? ja sylkiovistesti on ollut kaksi päivää plussa.. se siitä testailusta :ashamed: :ashamed: :saint: en kyllä tiedä kuikna kauan estrogeenia on vielä kropassa terolut kuurin jällkeen, se voi aiheuttaa virhettä kyllä tossa testissä, kun kuitenkin estrogeeniä, ja voi aiheuttaa kyllä noi rintojen kasvunkin.. Että mitään suuria toiveita ei ole mihinkään muuhun suuntaan, kuin että sen vuodon saisin aikaiseksi =) Tänään ei ole kyllä vielä mahaa jilinut ollenkaan. paitsi kerran. Anteeksi kun höpisin nyt taas kamalan stoorin.
 
Voi lara :hug: Toivottavasti tilanne selviää, ja mieluiten positiivisella tavalla. Sulta kysytään nyt aika rautaisia hermoja, ja tärkeintä olis yrittää pysyä mahdollisimman rauhallisena (vaikka se on varmasti erittäin vaikeaa nyt).

KS09: toivottavasti tärppää ennen mahdollisia hoitoja. Ihan tavallistahan se on että kierrot heittelee, varsinkin kun synnytyksestä on alle vuosi.

Kommentoisin ja lukisin mielelläni muillekin, mutta tuolla 13-kuisella tyttösellä olis mitä ilmeisimmin itselläkin asiaa.. ja näpit ihan luomukuhasoseessa! :D *järjestää hämäystä et ehtii vähän viel rustaamaan*

Eli: Mä oon ihan fiiliksissä! Kp15, lämmöt laski eilen ja tänään nousi hiukan yläpuolelle, ovislimailu loppui kuin seinään ja tänään päivää myöhemmin ei lainkaan tuhrua! Taisin siis ovuloida :D Viimeiset (ja ainoat) kierrot imetyksen loputtua kun on olleet molemmat 2-viikkoisia, et tasan kp 15 on alkanut runsas välivuoto. Tänään pelkäsin et hanat aukeaa taas ja toiveet sais tippua rytinällä.. mut ei ainakaan vielä :p Eikä kyl oo merkkiäkään et ois alkamassa, koputtaa puuta. Vielä kun saisi kahden viikon päästä plussan raskaustestiin :heart:
 
täällä taas kuumeillaan....km:t 9/09 ja viimesin 1/10 ja kolmas ois toiveissa...kesken meni 8.1 joten onko se mun kp1? tänään silloin ois kp 5...ja oishan se raskaus plussa kiva, kun esikoinenkin elokuussa on kouluun lähdössä...sais olla kotona, mutta käytännössä siis ei niin helppoa lainkaan..noh, jospa se tästä taas. ovulaatiotestejä mulla on jääny ja r-testejäkin tilasin ni sais varmistettua sillä et on nega = hcg tippunut...että vois ees ovuloida...kontrolleja ei märäänneet kun niin hyvin oli edenny toi keskenmeno...hcg la oli enää 52..mutta, plussarikasta tammikuuta meille kaikille!
 
Voi lara- kovasti tsemppiä ja pitkäääää pinnaa. Toivottavasti tilanne ratkee pian ja mielummin sillä paremmalla POSITIIVISELLA tavalla ;)
Piupula minen kyllä malttais olla testaamatta jos kerran "ylimääräinen" testiki löytyy kaapista.
Täällä on monella niin jännät päivät käsillä, kierrot venyy ja testit temppuilee. Itelläki alkaa mieltä kutkuttaan et joskos testejä hakis ja testailis ens viikolla.. saattais jo jotain näkyä jos on näkyäkseen, viime raskaudessa näky jo 4pvä ennen menkkojen alkua.
Nytkin olettaisin et ovis oli joskus viikko sitten. Ja tänä aamuna eka oireita pukkasi, hiukan etovaa olo kaffen jälkee, mut toisaalta se voi johtua työstressistäki. Hiukan ressaava tilanne töissä meneillää :(
Onneksi itellä ei löydy testejä kaapista :D mulla menis kans varmaa ihan testailuksi jo tilaisin niitä jostain. Toisaalta mietin joskos sallis itelle moisen "hullaantumisen" ku kuiten vimosta raskautta tässä kuiten kuumeillaan :saint:
 
Icefairy, aikaisintaan noin 6 päivää ovulaatiosta pisara tai pari on se yleinen käsitys.. Vaihtelua toki on. :)

Minnäille malttia, se on valttia. :D (saas nähdä miten ite hypin seinille jos ei ala välivuoto ens viikkoon mennessä..)
 

Yhteistyössä