+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

Tässä nyt mietin et jos se oliki ovis sillo 5 päivä vasta! :LOL: Kun mun kierto voi heitellä pitkäksikin ja nyt en testannu liuskalla ollenkaa. Tuli meinaa vessassa paperiin vähä ruskeeta vuotoa tänää. Ei oo mitää kipuja ollu yms. et menkat olis tulossa.
 
|O Mä olen ihan väsynyt. "herätti" oikein, kun tänäänkin heitin hetkeks pitkälleen ja sammuin kuin saunalyhty... Sitten tajusin, että mä olen parina viime iltana nukahtanut jo yheksän jälkeen, ja nukkunut onnellisesti tietämättä mistään yhtä heräämistä lukuunottamatta aamuun asti, ja siltikin väsyttää ihan kamalasti... Ja pää on ollut kipee nyt kolmatta päivää peräkkäin.
Voiko nää olla ovisoireita muka, onko kukaan kuullut et tällaset vois edes olla ovisoireita??
 
Tiistai 12.1.2010

Piupula...................kp 68/30-39..........23v........1. lapsi............yk4
mahara..................kp 59/35-36.........32v........2(4). lapsi.......yk9

macy gray..............kp 42/32-34........29v.........2. lapsi............yk2
Annmari-76............kp 41/28-34........33v.........2. lapsi............yk?
Ansku-82...............kp 35/30..............27v.........1.lapsi.............yk13

Hyväsetti...............kp 28/33...............30v........3.lapsi............yk2-3
icefairy...................kp 28/26-35.........22v.........2.lapsi.............yk4
sutulii.....................kp 27/28..............30v.........3. lapsi............
Sintsu78................kp 26/27-34..........31v.........4.lapsi............yk11

Minnäi....................kp 20/30...............30v.........4.lapsi............yk 1
Auroora.................kp 19/28-34................................................yk?
KS09......................kp 17/?.................21v.........2.lapsi............yk5
Mahdotontako.......kp 15/27-29...............................................yk4
Heathy..................kp 15/27.................................2.lapsi...........yk1
nelli5.....................kp 14/25-28............33v...........5.lapsi...........yk4
HayLina.................kp 13/29-32............25v..........1. lapsi
Leli82....................kp 10/29.................27v...........2.lapsi...........yk3
very important baby kp 7/28-31.........29v ...............................yk6
piprane ema..........kp 4/28-30...............32v.......3.lapsi..........yk7
Agaetis.................kp 4/27-31................................................yk2

TAUSTALLA
Aurella
miimii10



PLUSSANNEET 2oo9


erka 12.12. ....kp 26/28-31.................36v......3. lapsi.........yk2
MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6

PLUSSANNEET 2o1o

Riemu 1.1. ........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. .....kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 9.1. ......... kp40/??................................1. lapsi............yk1
ennie10.1 ........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
 
Heathy, juu koitetaan ottaa maltilla :D Mulla nyt on 2 eri päivää mitä mietin et kumpana se ovis oli..ku mitenkää en sitä tarkoin koittanu edes bongata. Mut flunssan takia tuli mittailtua lämpöä ja sitten ovislimojen perusteella mietin. Ja sitä mietin ku viikonloppuna ois kaverin synttärikekkereille menoa ja skumppaa tiedossa, niin arvoin et pitäskö koittaa testailla ennen sitä. Toisaalta voi olla et se ei edes vielä näy ollenkaa, et jättäiskö testaamisen suosiolla ens viikkoon. Kuitenkin vasta ens vko lopulla/vkl menkkojen pitäsi alkaa jos alkaa.. ja toi 30pvä kierto ei oo mikää tarkka mulla. Mutta saa nähä sitten ku testit etes tulee, mihin päädyn :D (menipä taas sekavaksi :D)

Kiitos Piupulalle päivityksestä, onhan se kiva seurailla päiviä :D

Ansku-82 tsemppiä ja voimia hoitoihin :heart:

lara-lle edelleen jaksamisia piinailuun, varmaa jo loppuviikosta selvineepi taas enemmän :heart:
 
Raskautesti tänää nega ja dpo14 mun laskelmien mukaan. Tosin eile aloin sit miettii et jos ovis oliki vasta 5 päivä, ku eile tuli vähä ruskeeta pyyhkiessä ja sillo 5 päivä oli maha kipeenä, limoista en kyl muista. Mut nyt vois sit olla dpo 8 vasta. :D ärg, jos nyt menkat alkaa ni teen kyllä taas ovistestejä, tää on paljo ärsyttävänpää ku ei tiiä koska oli ovis! :D

Kiitos Piupula, mä jo ihmettelin taas ku ei näkyny päivitystä. Et se kuka osaa ni sen vois tehä. :)
 
Mä en oo vielä testannu.. :wave: oon saanu itteni hillittyä... Mutta huomenna tai perjantaina testaan... tänään kp:t siis 29/33? . Kuutena yönä oon nyt heräilly aamuyöstä pyörimään sängyssä... pari finniä tullu naamaan.. edelleen maha on kummallinen.. turvonnut ym.. toisessa ketjussa mietittiin millon ja millä tavalla kertois raskaudesta muille.. Täällä en varmaan pystyis pitämään kovin kauaa salassa, ku ainaki kahesta aikasemmasta oon oksentanu jostain 6 viikosta alkaen.. Mutta mun vanhemmille, jotka asuu toisella puolella suomea, ois ihana kertoo sillee.. siis jos nyt oisin raskaana niin voisin käydä ultrassa siellä ja sit näyttää niille kuvan... siis meillä ois loma just sillon ku ois ultran aika... tulipas pitkä ja epäselkeä selitys.. ne ois ihan onnessaan ku pääsis taas osteleen vauvan vaatteita :D niin oisin minäki.... ++++++++ tuulia mulle ja muille jännääjille :whistle: :whistle: :whistle:
 
No niin.. Hoitoajat on nyt lyöty lopullisesti lukkoon. Viikolla 10 on punktio ja istutus. Onkohan tuo istutus nyt ihan oikee termi asialle, mut kyl te tiiätte mitä tarkotan. :) Jos ja KUN tämä hoito onnistuu niin la on heti joulukuun alussa. :heart:

Tsemppiä piinailijoille. Toivottavasti saadaan plussa aalto tähän pinoon. :)
 
Ansku Hieno homma! Täällä sormet ja varpaat ristissä, että saatte talvivauvan teille sinne :heart:

KS Mulla tuli ainakin heti, mutta kaikillahan tuo vaikuttaa eritavalla :D Jaksuja väsymyksen keskelle! :hug:

icefairy toivottavasti plussa sieltä pärähtää vielä :) odota taas pari päivää, niin voisi sitten ehkä näkyäkkin :) joillakin oikeesti näkyy vasta myöhään :heart:

Lara Jaksuja sinne! toivottavasti saat selvyyksiä asioihin, niin ei tarvitse siellä jännäillä :hug:

Neila Anteeksi, eilen jäi kommentoimatta, mutta tervetuloa joukkoon ja ihana kuulla, että joku pääsee välillä helpommalla tavalla :heart: Toivottavasti toisella kierrolla onnaa paremmin ja tarrat on kunnolla paikallaan :flower:

).( hmm.. tänäänkään ei enää mitään menkkakramppeja, eilen oli aamulla viimeinen.. ?!? Onko tää nyt vaan tyyntä myrskyn edellä vai mitä.. Noh, teen viikonpäästä raskaustestin, jos täti ei kyläile. ÄH! olisin niin kumpaankin vaihtoehtoon tyytyväinen.. :kieh: tapahtuis edes jotain, niin sais kp 1:een taas.. Äh! heräsin tossa aamulla, niin kaikki paikat niin kipeenä, niska on niin jumissa, että pää ei käänny, reisilihakset kipeenä.? en oo edes nyt tehnyt mitään rasittavaa, mikä vois aiheuttaa tollasta.. mutta mobilaattia kehiin vaan ja jos ei auta niin otan panadolia :p
 
Ansku Ihanaa. Meillä on vielä pitkä taival tuohon pisteeseen, mutta onpahn ainakin mitä odottaa... Lähete lapsettomuuspolille on siis laitettu. Mokoma aukeaa vain vasta maaliskuussa, ja sillonkin onn iin kamalat jonot, että ehkä syksyllä päästään sisälle... Eli varmaan voisi ajatella, että vuoden päästä ollaan samassa pisteessä kuin te nyt :D :ashamed:
 
Piupula Tuliko sulla myös pää kipeeks teroista? Näin hyvin mäkin muistan :LOL: Mutta nyt on ollut jo 4:ttä päivää pää kipeenä, kahtena joutunu ottamaan jo kovemman lääkkeen, kun ei ole muuten asettunut... Jos olis migreeniä, luulis niillä asettuvan, tai ainakin tähän asti on asettunut. Nyt vaan jatkuu ja jatkuu...
 
Laiskana kopsaan toisesta pinosta oman osuuteni. :ashamed:

Oman navan päivitystä:
- Kp43/32-34
- Testi edelleen nega
- Päätä särkee ja on etova olo
- Mahassa tuntuu menkkajuilintaa ja täytyy rampata vessassa tarkistelemassa
- Oireet ennallaan, tätiä ei näy

Ei siis mitään uutta paitsi tuo, että aavistelen menkkojen alkua. Mikäli hedelmöittyminen on tapahtunut, on se ollut ilmeisesti vasta tuhruvuodon jälkeen. Epäilen oireista huolimatta vahvasti, ettei ovista ole edes tullut. Toisaalta koitan pitää toivoa yllä, kun menkkoja ei näy. Ihmeellisen aikaisin vaan on nämä oireet alkaneet, joten ainakin osalle löytyy varmaan joku muu selitys. Hartioita olen koittanut jumpata ja venytellä kuntoon ja seurailen nyt vaikuttaako se tuohon ällötykseen.

Plussatuulia! Onko jollakin tänään plussauutisia? =)

Ansku-82 > Hienoa, että asiat edistyy. Plussausonnea ja tarrasukkia talvivauvaan!
 
hmm, no tää olis jo toinen kiekka terojen kanssa... Mutta kai ne oireet voi sitten venähtää.
Ja tänään alkoi taas tuhruvuoto :( Vaikka syön teroluteja! Voi pöhkö. No, onneks tietää, ettei tää kierto mene pitkäks noiden ansiosta, mutta ei oo kyllä kiva kulkee aina varaside pöksyissä, jos sattuu vaikka valahtamaan :(
 
KS Jep! kun alotin, niin sen 10päivää väsytti ihan törkeesti ja oli sellasta häiritsevää päänsärkyä, ja sitten tuli näit tyypillisiä kylmä-kuuma aaltoja ja mun jalkapohjat oli kokoajan jäässä tai hikos :LOL: hmm.. olikohan muuta.. :p jälkioireista en taas sitten mitään osaa sanoo, kun ei tää olo tästä nyt oikein tasotu.. vieläkin huippaa, en tiedä huippaako vähemmän, vai oonko tottunut jo :LOL: :LOL:

).( hmm.. toi sylkiovistesti oli vieläkin positiivinen.. voisko toi keltarauhashormooni vielä aiheuttaa vääristynytttä tulosta? Eli siis onko kenelläkään tietoa, koska estrogeeni poistuu terolut kuurin jälkeen elimistöstä? niin ja lämmöt mulla on nyt kanssa ollut mulle korkeella eli 36,5 kokoajan, mutta edelleen laitan näitä oireita terolut kuurin piikkiin. Sovittiin avokin kanssa, että teen testin viikon päästä, kun sitten terojen jälkeen on kulunut kaksi viikkoa :)

Ansku Juu päivittelen.. :) tässä Laran sijaisena toimin, niin en enää niin ole mukana tossa :D :D
 

Yhteistyössä