+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

nyt jännittää....tätiä ei näy eikä tunnu :LOL: huomenna ajattelin testata ensimmäisen kerran,jokseenkin oon varma että se ois nega vielä....luulen et jos plussaa ni ens viikolla :D ei malttais odottaa :p väsymys on ollu nyt pari päivää ihan hirvee ja rinnat on oikein turvoksissa.... :LOL:
Tervetuloa uusille.... ja nyt toivotaan niitä plussia urakalla++++++++++++++++++++ :heart:
 
mä kans testaan huomenna... Just nyt närästää ihan hirveesti... ja vasen rinta on tullu kipeeks kainalon puolelta ja ihan ku se ois vähän kasvanuki.. Mut toinen ei oo kipee, ainakaan vielä.. niin tietenki pessimistinä ihmettelen onko se oire raskaudesta vai jostain ihan muusta... ( maalaa nolona kuvia jostain sydänjutusta :ashamed: )
 
KS hmm.. outoa.. anteeksi taas kun sanon, mutta johtuisko terolut kuurista? Siinä on kuitenkin lisä estrogeenia, niin se voi sylkitestiin aiheuttaa virhettä siihen? mulla oli sylkitesti vielä eilenkin plussa ja menkat alko tänään, että ihan terot aiheutti sen. :) kannattaa soittaa sille gynelle, jos se osais jotain sanoa tuohon?? Vai mitä mieltä itse olet?

sutuliini ja hyväsetti teidän oireet kuullostaa lupaavilta ;) tuokaa meille tänne plussauutisia :heart:
 
Piupula Mutta kun tuo ovistesti oli liuskatesti, joka anto plussan... Ei siis sylkitesti. En tajua! Kun tolla keltarauhashormoonilla monet siirtää menkkojaan, ni mulla tihuttaa silti?!?!
Ei jummarra, ei... :ashamed:
 
KS hmm... onpa outoa..?!? Anteeksi, ymmärsin väärin :ashamed: siihen sen ei pitäis vaikuttaa ollenkaan ainakaan mun tietääkseni. hmm.. sillon kun sain ton kuurin, niin kirjotin googleen terolut-kuurista. siitä oli aika paljon keskustelua, katso, jos sieltä löytyisi sulle jotain? onpa kyllä tosiaan outoa.. :hug: koitahan jaksella siellä :heart: :hug:
 
KS löysin tälläsen:

http://www.lääkeinfo.fi/Medicine.aspx?m=2086&i=SOLVAY+PHARMA_TEROLUT

siinä mainittiin toi tiputusvuoto ja siinä sanottiin, että lääkärin pitää muuttaa annosusta, jos sitä ilmaantuu, niin se korjaantuu :)

Ja sitten löysin tälläsen:

http://www.helistin.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=40496
 
Eli aloin elämään tiukkaa lautasmallia ja ja syön klo 9:00,12:00,15.00 ja 18.00 sen jälkeen en enään syö..

ostettiin sheikkeri ja sillä oon muussaillu tuoreista mustikoista itselleni välipalaa ja salaatti on uusiustävä.

Iltapäivällä mennään neidin kanssa 1h kävelylle (päiväunet samalla) oon tosi energinen ja huomaan et kasvot on saanu ihan uutta eloa, veikkaan että suurin osa tosta painosta on nestettä mutta anto hyvän potkun pyllylle jatkamaan)
 
miimi10 > Syö ihmeessä vielä pieni iltapala. Sulla tulee muuten 15 tuntia syömätöntä aikaa ja se on pitkä aika.

Suihkussa käydessä huomasin, että rintojen verisuonet on tulleet näkyviin. :eek: Eilen tai edellisenä iltana katsoin onko muutoksia, eikä silloin vielä ollut. Meinasin jo innostua, mutta katsotaanpas ensin aamuun ja mitä testi näyttää. Mies saa tuoda apteekista jonkun luotettavan kotiin tullessaan, niin voin sillä vielä varmistaa.

Jos aamupissaa ottaa jemmaan iltapäivällä testaamista varten, niin voiko siitä kylmästä testata vai pitääkö jotenkin lämmittää ensin? Eli vaikuttaako testin tulokseen, jos näyte on jääkaappilämpötilassa?
 
macy gray: mä kokeilin jääkaappipissaa, ja se ei oikein kulkeutu sinne testiin...
Se niinku oli niin tiivistä tai jotain, ettei noussu sinne ennen monen minuutin huljuttelua...
En kyllä lähtis lämmittääkään, kuulostaa oudolta... :LOL:
Mulla on näyte säilyny vessan lattialla, kun se on aika kylmä...
 
Nasukalle lämpimät tervetulotoivotukset!

Kylläpäs kuulostaa oudolta toi KS09:in kuvio.. voi kun osaisin auttaa. Yleensä tiedän näistä jutuista opintojen kautta aika paljon, mutta ei kyllä ole noin tarkkaa kokemusta teroluteista. Soittaisin kuitenkin ihmeessä lääkkeen määränneelle, koska kuulostaa väärältä annostukselta. Terolutinhan olisi kuitenkin tarkoitus auttaa ylläpitämään keltarauhashormonin toimintaa, ja tiputtelu on merkki siitä ettei se toimi. Eli luultavasti tarviit vaan järeemmän annoksen.

Lara, mites sun raskaus etenee? :)

Sutuliille
plussaonnea, hyvät oireet!

Mulla meneillään dpo 4 eli kp 18/27-28. Ennen raskautta oli tuon 27 päivää, mutta nyt koska ovis FF:n mukaan (eli lämpöjen, kohdunkaulan, ja limailujen perusteella) oli kp 14, voi olla et kierto ois sit sen 28 tai luteaalivaihe sit päivän verran lyhyempi. Mene ja tiedä. Meillä on yliopistolla eräs labrakurssi, missä joudutaan itse olemaan potilailta joilta mitataan eri signaaleja. Se on vielä päivä sen jälkeen kun ois kp 28 :D Onhan ne ymmärtääkseni ihan vaarattomia raskaanakin, mutta koitan silti liukerrella huomaamattomasti.

Joka tapauksessa, en ennen oo hirveesti tota kohdunnipukkaa/napukkaa/kaulaa tutkinut, mutta nyt FF:n selkeiden ohjeiden mukaan päätin kokeilla kun en ole ovista tikuttanut. Niinhän se sit meni, et oviksen aikana oli ihan selkeesti auki ja päivä oviksen jälkeen meni kiinni ja kiinteytyi. Ja on tosi kiinni edelleen! Ja lämmöt nousi tänään oikeen urakalla, kun coverline eli peruslämpö on 35.95, ovis oli 35.75 ja tänään 36.29.. Tosin outoo on ehkä et nyt eilisestä on ollu ihan sikana vetistä valkkaria.. Mistähän johtuis?? En muista et ennen olis ollut tällaista, paitsi sillon kun esikoisesta tulin raskaaksi..
 
Kuulostaa hyvältä, Lara :)

Tää on niin tätä. Just kun ehdin olla toiveikas, niin valkkarissa kirkasta verta. :'( Eli ilmeisesti se maitohormoni hämää vielä, vaikka viimekierrossa välivuoto olikin runsaampaa ja vanhaa verta.
 
Huomenia
Onnea Hyväsetti :heart:
Lara-, katselin tuolta toisista pinoista sun testien kuvia, niin hiukan oli vahvistunu viiva jo tälle aamua, onnea matkaa :heart:

Mä täällä kuumeilen ja mielikuvitus tekee tehtäväänsä, oireita alkaa jo pukkaileen jos minkä moisia.. ei auta ku vaa ootella ja ootella *huoh*
 
Nyt en kyl enää ymmärrä sitten tippaakaan (olipas osuvaa.. :LOL: ). Nimittäin nyt kun kävin vessassa, ei ollut merkkiäkään mistään muusta kun ihan normivalkkarista. Ei ees kohdunsuulla ollut veristä. Mulla oli jo tamponikin mukana ja kaikkee et nyt aukee hanat ja tärppimahikset menee pytystä alas jo kp18, mut ei kai ihan vielä tarvitse kaikkea toivoa menettää.. *koputtaa puuta*
 
superisti onnea plussanneille!!!!

Macy gray, kävin terkkarin juttusille ja mun painoindeksi on 29.3 ja ongelmana nimenomaa iltasyöminen joten kuudenjälkeen en saa syödä ja kuulema saan paremmin nukuttua kun ruokatorvi ja mahalaukku saa levättyä (se oli se mun raskausoire kun mahassa oli kaikki oudot tuntemukset:D
 
Hyväsetti Onnea :flower:

Tänään ovtesti nega. On kyllä outoja. Kolme päivää sitten lähes pos. sitten nega, eilen pos ja tänään selvä nega. Ja sylkitesti on näyttänyt koko ajan negatiivista. Lämmöt tänään 37,29. Siis kyllä voi olla omituinen oma keho, ei toimi sitten millään saralla, ei lääkkeillä, eikä ilman :headwall:
Niijuu, ja taas vuoto loppu kuin seinään illan jälkeen. Ei edes pyyhittäessä tule mitään...
 
Kiitos tervetulo toivotuksista... =)

Kaikille plussanneille paljon :flower: ja :hug: ja mukaan tarrasukkia... =)

Heathy...oliskohan ollu kiinnittymisvuotoa???

Ihanaa lukea, että täällä on paljon plussanneita... toivottavasti omakin aika tulee pian... tää on yhtä tuskaa odotella ovista, joka varmaan on sunnuntaina ja tää on niin piinaavaa odotella tässä pari viikkoa ja kuumeilla, ku mikäkin hullu. :kieh:

Poika kuumeessa ja pitäis tänään saada jotain aikaseks...mut ei vaan nyt yhtään innosta...siis pyykit kyllä jo koneessa pyörii ja astianpesukonekin hurisee, mutta ei vaan nyt yhtään ole semmonen fiilis, että jaksais muuta tehdä, kuin olla koneella. :x

No, mutta jospa sitä menis keittelee kahvit ja yrittäs saada alas jotain aamupalaa... :D

 
KS09, meinaatko soittaa jonnekin?

Nasukka82,
no sitä mäkin täs tietty toiveikkaana kelailen :D Vähän aikasta on dpo 4, mut kuulemma ihan mahdollista. Ja siis kun tää oli just sellasta pinkkiä, hailakkaa valkkaria vaan yhteen paperiin.

Mä niin tiedän ton tunteen! Itekin lasken päiviä ja varmaan melkein tunteja.. ihan hirveen malttamatonta. Vaikka ollaan toivottu lasta jo oikeestaan 5kk edellisen syntymän jälkeen (tyttö nyt 13kk), niin silti kun nyt on tää eka imettämätön kierto niin tuntuu ihan yk1:seltä. Ja kaikki on taas niin jännää.

Toivottavasti poika paranee pian! Ja ei sitä aina tartte jaksaa, lepää vaan jos on mahis. :)
 
Heathy En kai, ainakaan vielä... Katon nyt tän kierron, ehkä seuraavan, laitan reseptin uusittavaks ja ihmettelen sitten. Jos seuraavissakin kierroissa on tällasta tuhrua, niin sitten on vissiin soiteltava. Ärsyttää vaan, kun oli yksityinen gyne, joka kuurin määräs, eli sinne kun soittelee, saa maksaa sitten ainakin vähintään toimistomaksun 11e + lääkärin puhelin tunnin, olisko ehkä 5min mukaan. + reseptien lähetys. Ei oikein sytytä. Ja neuvolan kautta eivät tee mitään, kun eivät ole sieltä kuuria määränneet...
Mutta toivotaan, josko se tästä asettuis. joskus.
Onpahan sitten syksylle tulossa aika lapsettomuuspolille. Siellä liene keksivät jotain, jollei tää kroppa ala mitenkään päin toimia sitä ennen...
 

Yhteistyössä