+++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+++

Jensar: Näyttää tosi hyvältä =) Ihanaa :heart: Minäkin tein toooosi monta testiä, kun tulosta ei millään meinannut uskoa kemiallisen jälkeen. Oli tosiaan pakko nähdä kuinka viiva vahvistuu ja viikot vaihtuvat digitestissä. ONNEA!!!! Olen niiin onnellinen sun puolesta :kiss:

Sunflower: :heart: Kumpa sinäkin pääsisit pian tuonne toiselle puolelle. b=)d
 
Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys
marica30.................75/20-33........30v.....4,lapsi.....yk6
Micaela...................53/??.............26v.....1.lapsi
macy gray...............41/30-34.......31v.....2.lapsi....yk25
lippimami.................38/32............26v.....3.lapsi.....yk1
Rulla-Katriina...........29/28.......................2.lapsi.....yk2
Vogue.....................27/29...........25v......2. lapsi.....yk1
Hömpi.....................19/26...........23v......2.lapsi....yk5
Anastacija................15/26-29........27v.....1.lapsi.....yv1,5
macy gray...............10/30-34.......31v......2.lapsi...yk26(OI7)
Rakkauspakkaus83...6/36-38.......28v......2.lapsi.....yk4
iltatähti-80................5/26-28........32v......4.lapsi.....yk14
ÄitiliiniX5..................5/28-30........29v......6.lapsi.....yk3
Sunflower11............2/24-35...................3. lapsi....yk15
Ansku83..................2/21-68.........28v.....1.lapsi....yk12
MolliMelooni.............1/28-30........33v.....2.lapsi.....yv4,5




PIINAILIJAT



HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET 2012, TAMMIKUU
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
Ranskis......17.1................2.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, DingeLiDong, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.



Pontevia plussapuhureita!

 
Viimeksi muokattu:
Huomasin että mun kierrot on vähän päivittämättä eli siis tällä hetkellä:

Rulla-Katriina kp 26/28 2. lapsi toiveissa yk2, 33v

Jensar Paljon onnea ihanasta punaviivasta! Tarrasukkia lähettelen sinnepäin!

MolliMelooni :hug: Seuraavaan kiertoon plussa tuulia puhaltelen!

ON: DPO olis 12 tänään ja 2 päivää ajattelin odotella ennen testaamista. Ei niin minkäänlaista oloa puske - ei tätioloa eikä raskaus oloa. Jotenkin kuitenkin tuntuu siltä, ettei ole tärppiä käynyt. Luulisin, että enemmän olisi jotain tuntemuksia jos olisin raskaana, edes rinnat eivät ole arat. Aamusella, jos oikeen kuvittelee niin voi pahanolon tynkää itselleen kehitellä. Eli odotan keskiviikkoon ja jollei tätiä kuulu, ostan testin iltapäivällä :)

Paljon punaviivoja niille, jotka odottelevat testaamista ja tärppituuria niille jotka odottelevat ovista! Palailen asiaan viimeistään keskiviikkona joko iloiten tai päivittäen kiertoja ;)
 
Viimeksi muokattu:
Moikka moi :wave:

Mullakin näytti noi kiertopäivät vähän jätättävän eli nyt menossa kp 24/29

Laitoin eilen mammaksilta testejä tilaukseen ja ajattelin testailla heti kun ne tulee. Mä oon aina niin malttamaton noitten kanssa.

"Raskausoireita" joitakin löytyy mm. rinnat on tosi arat, mutta sitten taas eilisestä saakka on selkää ja vatsaa juilinu ihan niin kuin menkkojen alkaessa.
 
MolliMelooni: :hug:

ON: Näillä näkymin olisi ultra viikolla 7, eli helmikuun puolessa välissä. Järkyttävä pelko päällä koko aika että onko tää oikeasti totta, kai se kuuluu asiaan. Yritän saada ajatuksia nyt muualle ja yritän pystyä nauttimaan tästä niin vaikealta kuin se tuntuukin. Tulen kertomaan sitten huonot tai hyvät uutiset kolmen viikon päästä, kiitoksia joka ikiselle kannustuksesta ja onnentoivotuksista, toivotaan nyt että kaikki menee hyvin. Saapi nähdä maltanko pysyä täältä edes viikkoakaan poissa, kun on pari vuotta jo ollut riippuvainen tästä palstailusta :LOL: Odotuspuolelle tuskin rohkenen siirtyä ollenkaan:ashamed:

Tsemppiä ja lujat onnenpotkut kaikille kuumeilijoille!!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ansku83
Hehe yleensä ei tule onniteltua vuodoista, mutta kerta se on ensimmäinenkin, onneaAnsku83 seuraavaan kiertoon!

Sunflower11 :hug:

Ellamae Ihanaa odotusaikaa!

Itse täällä arvon maltanko odottaa huomiseen jolloin olisi viimeinen kiertopäivä vai ostanko testin jo tänään :D Jotenkin kun ei niin mitään oireita ole, tuntuu siltä ettei voi olla raskaana. Takaraivossa koko ajan ajatus milloin ne menkkajuilinnat alkaa. Mutta jotenkin keho on ihan hiljaa - ei niin mitään :D Hieman rintojen aristusta, joka mulla enemminkin kertoisi menkoista kuin raskaudesta.. Edellisestä raskaudesta kohta 11 vuotta niin ei enää muista miten keho reagoi ensimmäisellä kerralla..

Ei auta kuin odotella. Ehkä kuitenkin säästän rahat ja odottelen huomiseen ;)
 
Jensar koita nauttia alkuraskaudestakin! Ymmärrän kyllä hyvin, ettei se ihan helppoa ole. Itse uskaltauduin odottajiin puolen välin paikkeilla, mutta nyt olen mukana ihan täysillä. Suosittelen! Meille sattui aivan mahtava ryhmä maaliskuulle ja keskustelu FB:n puolella(kin) on vilkasta. Hyvä vertaistukiryhmä! Toivottvasti löydät mukavan odottajien ryhmän.

Hyvää odotusta!
 
Voi Sf :hug:

Rulla-Katariina Ja harvemmin sitä on näin ilonen vuodon alkamisesta! :D Kiitoksia vaan! =)

Tänään siis: kp1/?? ja yk12 Eka clomi satsi alkaa sit torstaina! =) Torstaina myös verikokeet FSH, LH, TSH, T4V ja PRL sekä 10.2. aukiolotutkimus ja folliultra! =)
Olkoot nyt tuo kokonaiskierto noilla kysymysmerkeillä, lisäillään niitä sitte myöhemmin! :)
 
Ei oo täälläkään kerennyt pyörähellä:( ja uuteen kiertoon taas mentiin eli saa päivittää kp 6 ja yk 5!Nyt pyöritään enterorokon kourissa,joten kerkiää tääläkin käymään,tosin kauaa ei pysty näppäileen..sen verran on kipeet sormet!On sitten niiiiiin veemäinen tauti,etten toivois pahimmalle vihollisellekaan.Eilis illan jälkeen ei oo pystyny enään edes kävelemään ilman kipuja!Esikoisen lauantaiset synttäritkin piti perua,ei ollu poika kovin mielissään :( Onnea plussista ja anskulle menkoista:flower:
 
Rakkauspakkaus Kiitos! Ja sulle pahoittelut niistä! :hug:

Musta tuntuu et mä oon nyt niiiin täynnä energiaa ettei ikinä! :D Töihin ei malttais lähtee ku kotona olis kaikennäköstä, mut jatkan sitä sit illalla ku tuun töistä! :D Joteki se sono ja folliultra vaan jännittää nii maan himpatusti taas et mitä sieltä tulee. Kun on vielä mahdollisuus romauttaa tää kaikki sillä et tuubat olis tukossa tai follit ei kasva tai jotai! Äääääh....kaikkee minäki murehin liian aikasin, täytyy yrittää nyt vaan pitää tää iloinen mieli ja murehtia sit 10. päivä jos murehdittavaa on! Onneks isäntä on talvilomalla sillon ja pääsee mukaan tueksi ja turvaksi, jos sieltä jotain inhottavaa vastaan tuleekin! =)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä olis kp 28/28-? Ei merkkiäkään täti visiitistä. Eilen testasin tosin tyylipuhtaan negan. Kun olin heittämässä tikkua roskiin siinä olikin ohut viiva, joka oli tummempi kuin kontrolliviiva ja loppu viiva haamua. Tietenkään ne roskisplussat ei merkkaa mitään, mutta tätikään ei ole vielä tullut. Luultavasti pidempi kierto siis kyseessä. Huomenna aamulla testaan taas jollei tätioloja ole.. Katsotaan sitten :D
 
Liityn joukkoon! Kiva huomata että muitakin jännittäjiä löytyy :)

Toista viikkoa väsyttää ja merisairaus vaivaa. Toissa-aamuna kuitenkin negatiivinen testi. Mitä ihmettä! Tämä on niin kovin uutta...

Kp 36/30 yk 1, 1. lapsi
 
Skonssi Tervetuloa mukaan! Onpas sulla pitkät kiertopäivät jo takana, etkö ole vielä testannut uudelleen? Ehkäpä ovulaatio on ollut hiukan myöhemmin sinulla ;) Testaa ihmeessä uudelleen. Toivon erittäin lyhyttä visiittiä sinulle tässä pinossa!
 
Mennään nyt vähän matkaa helmikuuta vanhalla pinolla, kun en ehdi uutta vielä rakentamaan. Toivottvasti ei haittaa.

Tervetuloa Skonssi. Lisäilen sut listalle, jos tarvis on, mutta veikkaan kyllä että jää lyhyeksi käyntisi täällä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hömpi;25517887:
Mutkin voi poistaa pinosta... Kuumeilusta pidän vähän taukoa... Toivottavasti silti tavataan lokakuisissa :)
Toivottavasti tavataan juu, itse plussasin juuri :heart: Huvittavaa, että olin jo raskaana, kun ajattelin aloittaa vähän taukoa :) Paljon paljon plussapuhureita tänne pinoon!!
 

Yhteistyössä