+++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+++

Ihanaa, Jensar, onnea tosi paljon!!! :heart:

Mullakin hyviä uutisia: kävin siellä varhaisultrassa varmistamassa tilannetta niiden alkuraskauden vuotojen takia, ja siellähän näkyi pieni sentin mittainen möykky, jonka sydän sykki vimmatusti. :heart: Näillä mennään, ja toivotaan parasta loppua tälle meidänkin tarinalle!

Plussatuulia nyt kaikille oikein rutkasti :whistle:
 
Onnea Krumeluulle hyvistä ultrauutisista!!=)

Meillä on maanantaina vasta virallinen testipäivä ja silloin saadaan ultra-aika, todennäköisesti 2-3 viikon päähän. Tuolla lapsettomuusklinikoilla sattavat tehdä hyvinkin varhaisessa vaiheessa tuon alkuraskauden ultran, katsotaan miten meidän käy:O Jännittää ihan sikana...mutta nyt en pelkää että viiva häviäisi ennen maanantaita:heart:

Kylläpä on sydäntä lämmittänyt teidän kaikkien kommentit, kiitos!:hug::heart:


Mitenkäs Minymom jakselee, onko vielä tietoa alkioiden jakaantumisesta?
 
Viimeksi muokattu:
Jensar, on aihettakin tirauttaa pari onnenkyyneltä!!! ONNEA! :)
Ihanaa nähdä tuo plussatesti sulta, olen alusta asti tuntenut jonkulaista yhteyttä ja sun tilanne on kiinnostanut, koska meillä molemmilla on munatorvet pois pelistä, ainakin toinen. Toivon sydämestäni et raskautesi sujuu hyvin ja oot pian kahden ihanan lapsen äiti. <3
 
Jensar, selvisi että 18 alkiota oli lähteny jakautumaan mut hoitaja sanoi etteivät siellä pakasta kaikkia vaan parhaimmat. Niitä on nyt 14 alkiota siellä pakkasessa. Viidessä eri oljessa eli meillä on nyt viisi mahdollisuutta pas-hoidoissa. Jännittää niin ettei jaksais millään odotaa kahta kuukautta! Mä nyt yritän pysyä tyynenä.. :cool:
Saako udella oliko sulla lyhyt kaava vai pitkä ja mikä puregonin annostus? Ihan muuten vaan tällaset kiinnostaa kun on just käyny ekan hoidon läpi et mihin väliin ittensä laittaa. Mulla oli lyhyt kaava ja puregon ekaan ultraan asti 125 yksikköä ja sitten 150 loppukypsyttelyvaiheen. Lääkäri sanoki jo ihan alkuun et mulla on vilkkaat munasarjat ja kuulunhyperin riskiryhmään mut onneks näyttää siltä ettei tulis kummempia. Kuulemma auttaa paljon se ettei siirretty tai käytetty pregnyliä irrotukseen.

Mikä Tähtitaimin tilanne on? Toivottavasti oikein huonovointinen! :x =) Sanoit että oot itekin käynyt hoitoja läpi. Kuulisin mielelläni sunkin kohdalta miten teillä meni?

Anteeksi kun tungen tänne näitä hoito-juttuja, mut kun ollaan sekundäärejä niin en uskalla paukata lapsettomuuspuolellekaan.. Mut mä kyllä lopetan kohta nää jorinat ei hätää! Tarkotus kun oli tulla vaan vilkaisemaan onko täällä vielä "tuttuja" ja kertomaan omat kuulumiset mut nyt oonki kirjottanu jo monta viestiä.. :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
macy gray...............4/30-34........31v.....2.lapsi....yk26 (ja OI7)

Taukokierto siis päättyi ja nyt sitten jatketaan tujummalla lääkeannoksella. Seuraavasta askeleesta on puhuttu, mutta sitä vielä mietitään. Olisihan se mukavaa plussata ilman toimenpiteitä eikä olla oikein valmiitakaan vielä. Se on niin iso asia.

Fiilis on ihan hyvä ja olokin ollut aika normaali. Työt vähän uuvuttavat, kun on kiirettä ollut, mutta kotona olen sitten ottanut rennommin. Aloitin uuden harrastuksen kevättä piristämään ja muutenkin alan aktivoitua muihin asioihin. Tämä on juuri sitä, mitä olen tilanteeseeni kaivannut. Parisuhde kukoistaa. Pian päästään suunnittelemaan kesälomaa ja ehkä jotain kahdenkeskistä reissuakin.

Plussatuulista kuun vaihdetta!

Jensar > Vauvaliimaa!

MinyMom > Muistan hyvin. :) Onnittelut hoidon tuloksesta! Kun nyt sitten tulisi se viimeinenkin uutinen positiivisena. Itse olen lapsettomuuspuolella myös, mutta kaikki eivät meitä sekundäärejä sinne hyväksy. Ihan mukava on tässäkin pinossa kokemuksia vaihtaa. Meiläkin on ehkä ivf edessä.
 
Jensar Oi miten komea plussa, onnea vielä kerran!

Krumeluulle onnittelut ihanista ultrakuulumisista :) .

Äitiliinix5 Pahoittelut negasta :( . Vieläkö olisi kuitenkin toivoa?

MinyMom Ihan mahtava pakastinsaalis! Onnea siitäkin :) . Meillä tehtiin siis julkisella puolella kolme IVF/ICSI -kierrosta, ja jokaisesta muistaakseeni yksi PAS, enempään ei pakasteherneet riittäneet. Yksi varhainen km, muuten tuloksettomia, hienotunteinen lääkärimme tokaisikin hoitojen päätteeksi, että "voittehan te yksityiselle lähteä, mutta kannatais ehkä miettiä muita vaihtoehtoja". Päätettiin kuitenkin hakea pankista "remonttilainaa" ja yrittää vielä. Yksityisen puolen lääkäri puuttui ensimmäisenä korkeisiin kilpirauhasarvoihini (taisin tästä aiemmin kertoakin), ja kun ne oli saatu kuntoon eli lähelle ykköstä, sai esikoinen alkunsa seuraavan IVF:n tuoresiirrosta :) . Pakkaseen jäi neljä papua. Lääkityksiä en enää valitettavasti muista, mutta pienilläkin annoksilla käytiin useasti lähellä hyperiä (kerran ihan hyperissä asti) - rakkuloita kypsyi paljon, mutta kelvollisia soluja saatiin vähän. Tässä meidän monivuotinen kärsimystarina pähkinänkuoressa - kuitenkin loppu hyvin, kaikki hyvin.

Lisää omaanapaa: Lumenvalkoinen negaviiva testattu aamulla, ja nyt näkyy jo rättisitikan etuvalot, joten eiköhän täti kurvaa paikalle ennen huomista. Eipä siinä sitten, sen kuuluisan lumihankimummon sanoin: etteenpäin vaan.
 
Minymom: Onnea hienosta saaliista!! Kyllä tuossa on jo vaikka kuinka monta mahdollisuutta :p meillä meni pakkaseen kolmessa eri oljessa mutta niistä yksi oli vaan "priimaa" ja loput sellaisia hyviä mutta hieman ulkonäöllisesti "roskaisia" alkioita. Meillä oli ekassa hoidossa lyhyt kaava, Puregon 125IU ja pistospäiviä hiukka enemmän kuin 10, tässä hoidossa oli edelleen lyhyt kaava, Puregon annoksella 150IU ja pistoksia 10 päivänä. Saalis oli paljon parempi kuin edellisellä kierroksella ja alkiot olivat parempitasoisia sekä ulkonäöltään että kasvultaan =)

MG: Tsemppiä oloihin ja potkua kevääseen, tuo harrastus kuulostaa hyvältä!! Me aateltiin niin että vaikka hoidoilla tuota raskautta on saatettukin alulle, on marssijärjestys ollut jatkuvasti luonnon oma, esimerkkinä että munasoluja ei oo väkisin hedelmöitetty, mulla jäi 4 kpl kokonaan hedelmöittymättä vaikka oli kypsää tavaraa, sen lisäksi jokaiseen siirtoon on valittu se joka on ollut valmiimpi kuin muut vaihtoehdot, eli periaatteessa se yksilö mikä mahdollisesti olisi lähtenyt kehittymään kohdussa, olisi todennäköisesti ollut myös se yksilö luonnossa nopeutensa ja ulkoisien ominaisuuksiensa puolesta. Lisäksi olen toden teolla ollut kiinnostunut tuosta alkiodiagnostiikasta ja saanut näiden hoitojen ansiosta paljon hienoa tietoa avartamaan näitä ongelmia, mitä meilläkin ilmeisesti on, vaikka ollaan vielä nuoria ja terveitä ja yksi luomuna tullutkin. Näillä hoidoilla ONNEKSI pystyy mahdollistamaan asioita joita ei muuten saisi ikinä onnistumaan tai edes tietoa missä vikaa on. Tsemppiä teille kevääseen, hienoa että parisuhde kukoistaa !!:p

Kiitos kaikille onnitteluista, kerron vielä väliaikatietoja ja jos päästään ultraan asti, tulen kertomaan kuinka kävi :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Viola: Kiitos! Hedelmöitysajankohdan mukaan (mikä on harvinaisen tiedossa ;) ) laskettu aika olisi 5.10, mutta kauhistuttaa edes ajatella vielä niin pitkälle!:O Mä en usko ennen kuin on kaikki hyvin ekan seulontaultran jälkeen :ashamed: Ja toki senkin jälkeen pitää vielä toivoa että menisi loppuun asti hyvin :) Mutta hyvä fiilis on nyt, voit uskoa!!:heart:
 
Jensar, ihan tuli tippa silmään! Ihanaa! Muistan itsekin erittäin hyvin ton epävarman olon alussa. Eihän sitä uskaltanut edes uskoa todeksi.

Toivon, että kaikki menee hyvin, ja miksi ei menisi! Tottakai menee 8) Ja aika alkaa kulua nopeesti. Mä olen jo viikolla 34. Vastahan mä olin täällä. Uskomatonta.

Ihanaa ja sterssitöntä odotusaikaa! :)
 
Onnea Jensarille Plussasta:)

Voi elämä mikä aamu taas...ensin heräsin siihen ku kissa nuolee mun hikistä kainaloa(yök...) ja sit vessaan niin menkat alkoi...kattelin kämppää niin näyttää siltä kun pommi olis räjähtäny(tietää mihin tää pvä kuluu)ja kaikenlisäksi vanhennen tänään taas vuodella...pieni itku kyllä pääsi kun muutenkin tää viikko ollu tosi raskas...no jos jotain positiivistä niin voipahan tänään lähteä baariin juhlimaan synttäreitä eikä tarvi miettiä juomisiaan...

Eli mulle voi merkata KP 1/26-28Ja ikäkin vaihtu eli 32v...
 
Pahoittelut iltatähdelle :hug:

Mollimelooni: Kyllä tuossa selvä haamu on!! Kumpa se siitä vahvistuisi!!!:p

ON: Mulla on kauhea pakkomielle nyt nähdä että viiva vahvistuu, voi johtua osaltaan siitäkin kun kohdunulkoisessa aikaanaan ei vahvistunut: / Oon ajatellu tekeväni digin vielä kun olis 5+1, vaan nähdäkseni tuleeko testiin 3+ :headwall: Tänään onneksi oli viiva jo niin tumma että uskaltaa jo hieman ajatella että elämää olisi oikeassa paikassa ainakin;) Näihin testikuviin ei tartte kommentoida mitään, kunhan puran kärsimättömyttäni tänne kun en kenellekään ulkopuoliselle uskalla puhua vielä ja repeän liitoksistani muuten, toivottavasti kukaan ei pahoita mieltään :ashamed:

 
iltatähti-80 Pahoittelut tädin saapumisesta ja onnittelut synttärin johdosta, vietä hauska syntymäpäivä ikävästä alusta huolimatta :hug: Parempaa synttärilahjaa olisin sulle toivonut!

MolliMelooni Toivottavasti plussa siitä vahvistuu! Pidetään täysillä peukkuja!

Jensar Tänne juuri saa hehkuttaa vahvistuvia viivoja, sitä varten täällä ollaan! :)

ON: Täti saapui yölennolla oikein rähisemällä, heräilin pitkin yötä vuoroin hiessä kylpien, vuoroin vilusta täristen. Kp1/28-31 siis eletään nyt. Tästä kohti uutta yritystä!
 
Jensar Testaaminen tuollaisessa tilanteessa on suorastaan pakollista! :D Mä tein 2 x digitestin, koska halusin nähdä viikkojen vaihtuvan ja sen lisäksi kasan tavallisia testejä. Tein vielä ekan varhaisultrankin jälkeen. Ja myönnän, jos mulla ois yhtään testiä kaapissa, niin satavarmasti dippaisin pissaan! Mä halusin vaan nähdä sen toisen viivan!

Mollimelooni Hyvältä näyttää! Peukut!
 

Yhteistyössä