TAMMIVAUVAT 2007

voi annette..... olen ihan sanaton. täällä itken ja mietin että kaikella sitä koetellaan tässä maailmassa. paljon voimia koko perheelle :hug:

ja olen samoilla linjoilla suklaasyöpön kanssa. en pistäis annettea ajattelemaan pahempaa(vaikka mami ilmeisesti viittasi liinin juttuihin) ja tuo poion perunakokeilu oli ihan normaalia. vaikka itse kyllä olen aikas nopeesti antanut sen verran kuin lapsi pyytää :ashamed: kuten sanottu, jokaisella sananvapaus ja mielipide...

meillä takana ensimmäinen "matkustelu". käytiin parin tunnin ajomatkan päässä reissussa. odotin kauhulla mitä matkasta tulevi kun tuo neitokainen ei rakasta autoilua. mutta menikin hyvin. menomatkan nukkui, heräsi sopivasti kilometri ennen määränpäätä. ja takastullessa nukkui yhtäpitkään kuin reissu olisi kestänyt mutta oli käytävä ruokakaupassa niin venyi tuo autoilu. neiti söi ennen kuin jatkettiin matkaa kaupalta ja kävi sellainen ihme että neiti jutteli ja leikki lelulla= nautti olostaan *tuuletus hymiö* siis mein autoilukammoinen jaksoi nauttia olostaan autossa.... olen vieläkin ihmeissäni. oltiin siis autossa ja yhtäkkiä ukkoni laittoi radion ja ilmanvaihdon kiinni ja sanoi: kuuntele, mein tyttö jokeltaa innoissaan :D pitkään siinä vain kuunneltiin pienokaisen juttelua. pienet on ilot :whistle:

nyt sänky kutsuu
:wave:

t.mikki ja miisa 4kk

muoks... nipsulle paljon, paljon onnea :flower: ja miehelle kans onnittelut kun rouvansa sai ;) <br><br>
 
liini07 harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 22:46 SuklaaSyöppö kirjoitti:
Mulla vaan jotenkin "kiehahtaa", kun joku tulee tavallaan vähättelemään jonkun toisen ihmisen huolen aihetta kommentoimalla "onhan sitä paljon pahempaakin". Jos tällä periaattella kaikki ajattelis niin eihän kukaan silloin sais mistään sairaudesta tms. surra ja kantaa huolta sillä aina löytyy joku jolle on sattunut paljon pahempaakin. Musta ei ainakaan tuntuis hyvältä kuulla tollanen kommenti oman huolen keskellä. Jokaiselle äidille on varmasti sydäntä raastavaa oli lapsella sitten tavallinen räkätauti tai jotain muuta.
Samaa mieltä olen suklaasyöpön kanssa että ei vähättelyllä mitään hyvää saavuta. Sitäpaitsi ripuli on maailman yleisin imeväisikäisen kuolin syy. Meidän tyttö oli rs-viruksesta heikossa kunnossa, mutta vasta se antibiootin aiheuttama vesiripuli vei tytöltä voimat. Pieni elimistö ei kestä hyvin nestehukkaa. Siinä sairauden keskellä voi yrittää itseään rauhoittaa ajatuksella on sitä pahempaakin, mutta ei se kyllä se huoli mihinkään
katoa. Ja muiden sanomana se voi satuttaakin. Tuntuu kuin se oma huoli olisi jotenkin turhaa tai väärin.

annette79 me saatiin lääkäriltä määräys antaa Gefilus-kapseleita muutaman viikon ajan että maha rauhottuu. Ei niistä ainakaan haittaa ollut. 2 kapselia aamua iltaa avattuina maidon sekaan. Nyt annan enää yhtä kapselia. Se on se sininen gefilus-purkki. Siinä lukee jotenkin että "soveltuu lapsille" tms. Tämä vaan vinkkinä...

liini ja leenu
 
Juu, mä en kyllä uskalla myöskään lähteä leikkimään tuon kiinteiden syömisen kanssa. Mieluummin alotan tälläin hitaasti. :D
Eilen annettiin jo paljon enemmän perunasosetta , ja huomenna otan mukaan porkkanan.
:p
 
melle harmaana
Annette, tiedän tasan miltä sinusta tuntuu... Se huoli siellä vieraiden ihmisten keskellä ja kun itse kuitenkin tietää ja tuuntee oman lapsensa. Yhden ohjeen annan teille äidit jos sairaalareissuja tulee. Vaikka saisitte kuinka "pimeän" äidin maineen, niin antaa maineen tulla. Tärkeintä on, että lapsi hoidetaan.. Minulle kirurgi sanoi kun mentiin ambulanssilla 250 km nivustyrän takia, että "mitäs itse olet mieltä?" Siinä vaiheessa kiehahti totaalisesti ja rähähdin sille etupäivystäjälle, että v***u mitäköhän mieltä olen kun olen viikon katsellut tuota kivuliasta lasta, joka ei jaksa enää edes hymyillä, kun tyrä on niin kipeä ja tänne ambulanssilla toisesta sairaalasta lähetettiin. Huviksenihan minä sairaalaan haluan (varsinkin sen meidän sairaala-alun jälkeen..)!! Kirurgi tuijotti silmät pyöreinä räjähdystäni ja totesi, että no jos osastolle.. Sanoin vain, että sitähän minäkin.

Eli kerätkää ne viimeisetkin voimanne sairaalassa ja pitäkää hampaat irvessä lastenne puolia.

Itse kiitän onnea ja meidän jotakin suojelijaa, sillä silloin Hipun kahden ensimmäisen ikäviikon aikana huoneessamme oli kolmas lapsi, jolla todettiin noro. Hippu ja häntä kahta viikkoa vanhempi vauva eivät saaneet ko. tautia. Mutta kyllä sitä desiä käytettiinkin hysteerisesti ja huonetta puunattiin. Mitä olisikaa Noro saanut aikaan näille pienille leikkaustoipilaille.. En halua edes ajatella.. :\|

Jaksamisia Annette ja Joonas ja onnea naimiaisiin menneelle nipsulle!

melle ja Hippu 4 kk
 
Annette-79 voimia ja toivottavasti Joonas voi jo paremmin :hug:

Meidän tyttö sairasti sen Rs:n 2 kk ikäisenä ja joutui olemaan 9 vrk lasten infektio-osastolla.
Siel seurattiin tosi tarkkaan painoa joka syöttöä ennen ja jälkeen punnittiin ja kun ei paino noussut tarpeeksi laitettiin nenämahaletku ja jos silläkään ei olisi pysynyt olisi ollut tippa seuraava. Tyttö oli todella kipeä silloin noin 3 vrk (annettiin lisähappea, kahta eri avaavaa lääkettä, antibioottia kun molemmat korvat tulehtuneet ja toinen jopa puhkaistiin silloin, oli kuumetta jne).
Tuo viirus ei ole helpoin mutta aina yksilöllisesti sairastavat sen ja alle 3kk ikäisillä voi olla vakava....

ja kokemuksesta sanon että sairaalassa sairaan lapsen vieressä katsominen on rankkaa. Toinen raukka kärsii ja kun itse ei voi tehdä mitään.
Olen joutunut kokemaan myös esikoisella (eri sairaus) ja täytyy sanoa että rankemmin kun pikkuisen RS-viirus mutten halua puhua siitä kun et hoidot kesti sairaalassa vajaan vuoden joten siellä rampattiin.

Toivottavasti nyt kaikki hyvin kaikilla täällä!


Meillä oli muuten neuvola viime viikolla ja tyttö painaa nyt 7,9 kg ja on 63cm pitkä. Karsastaa ja sitä seurataan ja katsotaan mitä lääkäri sanoo parin viikon päästä.
Iho on vähän atopiaan menevä.
Sen 3kk rokotuksen sai ja rota-rokotuksen tokan annoksen.


Hyviä vointeja!

 
Suklaasyöpön kanssa samaa mieltä.

Meillä on kanssa uudet maut otettu varovasti käyttöön. Juuri siitä lusikallisesta lähdetty liikkeelle.
Nyt uusin onkin päärynä. Yritän valita tähän alkuun miedoimpia hedelmiä ja vihanneksia.
Esikolla pamautin melkein heti alkuun mangopurkin pöytään. En tiennyt, että se on todella allergisoiva ja kyllä ne vatsanväänteet olikin melkoisia.

Jaahas, Ville tilailee maissivelliään. En vieläkään anna sitä "raakana". Aina pistän vähän maitoa joukkoon. Että näin varovaista meillä.....
 
Hei!

Ja alkuun Anette :hug:

Tässä tulee tunnustus: meidän Saku tippui äsken juuri hoitopoydältä. :ashamed: Sakulta pääsi vain pieni itku ja heti, kun nostin pojan syliin hän alkoi naureskelemaan. Äidiltä pääsi suurempi itku ja nyt ei millään olis malttanu laittaa poikaa nukkumaan, kun haluaisi vain pitää sylissä... Voi että kun on syyllinen olo!!! :'(

No muihin juttuihin sit... Oltiin viikonloppu mökillä ja poika tykkäsi olla sylissä ja kuljeskeltiin pitkin puutarhaa ja pihaa. Oli vaikka millä mitalla uutta katseltavaa ja poika nautti silminnähden olostaan maaseudun rauhassa. Taitaa meidän Sakusta tulla isona "maajussi".

terkuin, pulleroballerina
 
Neuvolareissu takana. Mitat oli 67,6 cm ja 7380 g. Paino meni miinus käyrälle, mut neuvolatäti vaan tokas, ettei oo vielä huolestuttavaa. Mun mielestä tuo poika on melkoinen jössikkä. Meneekö toi paino sit jotenkin suhteutettuna tohon pituuteen, et sen takia olis siä miinus käyrällä?!?


Mitenkähän mä saisin noita yöunia venytettyä?! En varmaan mitenkään, mut ei oo kiva herätä puoli neljän ja puoli kuuden väliin. Toissa yönä meni puoli ysi nukkumaan niin piti nousta jo puoli neljältä. Eilen meni nukkuun kymmenen jälkeen ja tikkana ylös puoli kuus. Herää kuiteskin viä siinä välissä muutamia kertoja. On vaan taas vähän äitillä jääny unet vähiin, ku esikko on kuiteskin hereillä jo, kun poika menee takas nukkuun. Yleensä nukkuu näitten varhaisten aamu-unien jälkeen vaan yhet päikkärit. Luulis, et noin pienellä riittäis unta enemmän. Paljonkos tein muut nukkuu yössä? Leevi nukkuu keskimäärin noin kaheksan tuntia ja muutamat heräilyt. Noh, kai sitä saa viimeistään muutaman vuoden päästä nukkua vähän pidempään. :whistle:


Ei muuta ku, aurinkoista maanantaita kaikille. :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 22:46 SuklaaSyöppö kirjoitti:
Mä nyt tulin pikkasen pilkkua viilaamaan, mutta pisti jotenkin silmiin mamin kirjoitukset enkä nyt mitään riitaa halua haastella.


Mulla vaan jotenkin "kiehahtaa", kun joku tulee tavallaan vähättelemään jonkun toisen ihmisen huolen aihetta kommentoimalla "onhan sitä paljon pahempaakin". Jos tällä periaattella kaikki ajattelis niin eihän kukaan silloin sais mistään sairaudesta tms. surra ja kantaa huolta sillä aina löytyy joku jolle on sattunut paljon pahempaakin. Musta ei ainakaan tuntuis hyvältä kuulla tollanen kommenti oman huolen keskellä. Jokaiselle äidille on varmasti sydäntä raastavaa oli lapsella sitten tavallinen räkätauti tai jotain muuta. Myönnettäköön, että toisissa asioissa olis ihan fiksua välillä ajatella, et onhan sitä paljon pahempaakin, mut kyllä suurin osa äideistä elää niin tunteella, et pienikin sairaus koskettaa varmasti ja tälläisissä asioissa, esim. Anneten vauvelin sairastelu, ei mun mielestä ainakaan tarvi ajatella pahempiakin asioita. Tämä on vaan mun mielipiteeni ja kenenkään ei tarvi vetää herneitä nenuun, mut kuten mamillakin niin myös minulla on sananvapaus tällä palstalla.


Toinen asia oli tuo Poion jututustelu tuosta perunan aloittamisesta. Ihan yhtälailla myös minä alotan siitä yhdestä lusikallisesta, jotta pystyisin heti pienestäkin määrästä näkemään, jos jokin ruoka-aine ei sovi lapselle. Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee, mutta esikon kahden vuoden allergiakierteen jälkeen sitä kummasti malttaa mielensä uusien makujen maistelussa. Voihan sitä käydä niin, että lusikallisesta ei koidu haittaa, mutta puolesta perunasta tuleekin sit jo iho punaseks ja hengitystiet turpoo. Mut, onhan sitä pahempaakin... :saint:


Joo, nämä ovat vain sitten minun mielipiteitäni eikä tarkotuksena ole pahoittaa kenenkään mieltä, kunhan vain ilmaisin kerrankin itseäni hieman eri näkökulmastakin. :D :whistle: ;)
En missään nimessä tarkoittanut vähätellä yhtään mitään!!!! Varsinkaan Anetten ja pikkuisen koettelemuksia. Sehän on ollut aivan hirveää! Tarkoitin siinä lähinnä itseäni ja meillä ainakin oli todella hyvä hoito lastenklinikalla. Kokoajan punnitsivat ja kävivät tarkkailemassa tilannetta ym. Imuja tehtiin tiheästi ja jopa niin että pikkuisella tuli verta jo nenästä. Olin aivan puhki tuon sairaala-ajan kun ei itse voi tehdä mitään ja mun täytyy todella nostaa hattua Annetelle kun on jaksanut läpi nuo kaikki virukset.
Tottakai ne omat murheet ovat kaikkein suurimmat se on ihan selvä! Omaa kokemustani en edes vertaa anetten kanssa. Olen ollut myös vanhemman lapseni kanssa kolme kertaa keuhkokuumeen vuoksi sairaalassa, joten tiedän kyllä että se oli omalla kohdallani pahinta mitä voi olla. Se kommentti ei todellakaan ole mikään periaate jonka mukaan elän.

ja siitä perunasta... Jokainen äiti tottakai maistattelee niin kuin parhaaksi näkee. Siitähän se pikkuhiljaa lähtee ja antaa vaavin maistella rauhassa. Mua pisti vaan silmään et jos tuntuu et se vauva haluaa lisää niin ei varmaan haittaa jos toisen lusikallisen antaa. Viikon verran mekin tosiaan sitä perunaa syötiin ja sit vähän bataattia ja porkkanaa. Ihanaa katsella vauvan ilmeitä kun saa ihan uutta maisteltavaa.

 
Peruna-porkkanasose on sit ihanaa! :p
Jere ootti suu auki seuraavaa lusikallista, kun linnunpoika! :D
Maiskutus vaan kävi! Pottu alkokin jo hieman tympiin.. :whistle:
Tänään tuota sosetta menikin alas jo paljon enemmän,
uskalsin antaakkin enempi kun ollaan syöty tuota pe-povelliä viikon verran jo. Jotenkin vaan pelkää, et toiselle tulee vatsakipuja liiasta määrästä.
Maito määrät on pienentyneet aikalailla, ja poika tuntuu paljon tyytyväisemmältä! Vattakaan ei mennyt kovalle, päinvastoin kakkavaippaa saa vaihtaa parikin kertaa päivässä.
Ostin kaupasta bataattia, ja aattelin et ens viikolla voitais ottaa se mukaan kuvioihin. Eikös se niin mennyt, et yks uus maku per viikko?
Mietin vaan, et koskahan tuolle vois ruveta antaan iltapvästäkin jotain hedelmä tai kasvis mössöö?

Niin, ja kiitokset Mellelle lääkäri vinkeistä! Mä olenkin nyt kirjotellut jo valmiiks mieleen tulevia kysymyksiä paperille lääkäriä varten. Toivottavasti päästäis sinne pian!

Poio&Jere 4kk 1vko 1pvä :heart: :D

MuoksMuoks =) Meillä Jere nukkuu aikalailla sen 8 tuntia mikä teilläkin SuklaaSyöppö. Menee nukkuun 10 maissa, herätys 4 aikaan syömään ja sit vielä unta pari -kolme tuntia.
Mies oli tuossa viikon kotona ja lupas hoitaa silläaikaa nuo aamusyötöt. Poika päätti nukkua joka aamu 6 asti, söi ja nukku tyytyväisenä 8-9..
Tänään sit, kun iskä meni töihin, niin herättiinkin taas äiskän iloks
puol 7!!! =) <br><br>
 
Ville nukkui viime yönä ekan kerran ihan oikean pitkän yöunen ilman syöttöjä. Wau!
Siis meni nukkumaan yhdeksältä ja heräsi kahdeksalta, vieläpä tosi hyväntuulisena. :D Kolmen aikoihin, normaaliin syöntiaikaan, sängystä kuului nassuttelua, mutta eipäs herännytkään. Onneksi kerrankin olin niin fiksu (väsynyt) etten raahannut nukkuvaa vauvaa syömään.

Me mennään silmäpolille ens maanantaina. Toivottavasti silmä on kunnossa.

Uudet maut: 2 uutta makua/vko on se sallittu määrä. Meillä on joskus mennyt yli, joskus ali.

Eipä tässä kummempia.
Ihanaa, kun kesä alkoi! Huomenna sataa onneksi vettä, pöly vähän laskeutuu.
 
huomenta kaikille! käytin sit pojua aamulla verikokeessa, tekevät allergia testin . vissiin poju allerginen koivulle. 2 viikkoa tippoja olen käyttäny eilen sit sain uuden reseptin eli silmätippoja. parina iltana pojun silmät turpos umpeen. ja kirkas räkä valuu nenästä.

koko sakki ollaan kauheessa nuhassa. pitäs rueta soittelee pankkiin vaihtaa toi sukunimi. ja ajokortti ... mut muksut on kipeenä niin ei kerkee oikein tai jos kerkee jompikumpi itkee....

noh, nyt tekee evästä koko poppoolle
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 10:15 Nipsu27 kirjoitti:
huomenta kaikille! käytin sit pojua aamulla verikokeessa, tekevät allergia testin . vissiin poju allerginen koivulle. 2 viikkoa tippoja olen käyttäny eilen sit sain uuden reseptin eli silmätippoja. parina iltana pojun silmät turpos umpeen. ja kirkas räkä valuu nenästä.

koko sakki ollaan kauheessa nuhassa. pitäs rueta soittelee pankkiin vaihtaa toi sukunimi. ja ajokortti ... mut muksut on kipeenä niin ei kerkee oikein tai jos kerkee jompikumpi itkee....

noh, nyt tekee evästä koko poppoolle
Vink vink sukunimen muutoksesta... Pankkiin tarvitsee virkatodistuksen , tosin mulla ei mitään virkatodistusta ollut ja toisella paikkakunnalla "kotikonttori" niin vanhemapani kävivät todistamassa, että olen mennyt naimisiin ja lähetin kopion uudestahenkkarista. Näin onnistui sitten... Ja muistaa vaihtaa myös muut kortit, pikapankkikorttia myöten, varsinkin jos on joku maksukortti, niin kiva aina selitellä toista sukunimeä kun koneella näkyy vanha ja uudet henkkarit jo kourassa...
 
jopas täällä on hiljentynyt. jokos kaikki on siirtynyt jatkuvaan ulkoilmaelämään eikä tänne ehdi kuulumisia kertomaan?!

no, eipä meillekään sen ihmeempiä kuulu että kannattais paljoa kertoilla. kiinteitä on tasaseen maisteltu ja tänään ensimmäistä kertaa oikein syötiin tuota maissivelliä. tähän asti ollut vain maistelua vauvan puolesta, nyt nälkäisenä melkein vaati lisää kuin mitä oli tarjolla.

päiväunirytmi on muuttunut yksistä pitkistä 2-3 lyhyempään. ja nyt nuo lapset ei siis nuku samaan aikaan ja alkaa olla äitin rauhottumishetket vähissä. ja huomaa huushollista ettei ehdi niin paljoa siivoamaan.

ja päivä alkoi oikein loistavasti kun esikko oksensi meikäläisen hiuksille oikein aimo annoksen iltapalaa :x onneksi muilla ei oireita taudista. pirteä tuo poika on, että mistä sitten johtunee.

kahvin keittoon tarttis rientää mut tää laiska takapuoli ei meinaa nousta tästä tuolista vaikka kuinka yritän.
 
Maistettiin tänään persikkasosetta! :p
Jere tykkäs kovasti, yhtään ei tullut ulospäin! Olis mennyt varmaan paljon enempi, mut annoin näin ekaks ainaskii aika vähän.
jos huomenna antais vähän enempi taas.
Alotus ilme oli aika vinkee, kun suuhun tulikin makeeta. :D
Ensin irvisti, ja sit naamalle levis kummastunut ilme! ;)

Voi kun toi pepo sose kelpais noin hyvin! Huomenna koitan, jos en "lantrais" tota niin liruks. Antais suht samanlaisena, kun toi persikka sose.

Vois käydä kaupasta hakeen vaikka kukkakaalia, tekis vaikka siitäkin maistelu sosetta.. :p Niin, ja maissisose kuulemma maistuu noin pienille aika hyvin. Pakastealtaan kimppuun siis aamulla! :D
 
Joonas voi jo hyvin =) Löysää kakkaa tulee useesti päivässä, mut muuten on ihan oma iloinen itsensä.

Tosin pojasta on tullut aika "riippuvainen" minusta. Ei hetkeä viihtyisi itsekseen. Johtuiskohan siitä sairaala´jaksosta. Siellä olin koko ajan pojan käytettävissä (tietysti). Nyt jos katoan hetkeksi nurkan taakse, niin jo alkaa kitinä ja kun tulen pojan nähtäville, niin suu leviää mahtavaan hymyyn. Lisäksi kaikki oudot naamat saa pojan itkuiseksi. Epäilen, että osakseen sekin on johtumaa sieltä sairaalasta; aina kun tuli outo naama "lässyttämään" pojalle, niin jo kohta joko pistettiin tai imettiin limaa tai jotain muuta "ei niin mukavaa". Ehkä hälle on jäänyt joku pelko. Toivottavasti menis pian ohi.

Joonaksen toipumisesta on merkki toissa päivältä, silloin oppi kääntymään selältä mahalleen ja toisin päin. Nyt pitää rullailla yölläkin :whistle: ;) Vähän meinaa väsyttää viime yön jäljiltä ku vaikka kuinka yritin pönkätä poikaa sinne sänkyynsä, niin jo oli kohta mahallaan ja ähelsi ja vinkui siinä sitten.

ietin, että jokohan uskaltaisin alkaa maistattaa noita kiinteitä. Masu taitaa olla vielä arkana taudin jäljiltä kun ripuloikin vielä. Mutta kestäisköhän se kuitenkin kun vellejäkin olen antanut. Täytynee kokeilla.

Nyt laatimaan pihasuunnitelmaa :D

Annette ja Joonas
 
Kiva, että Joonas on jo kunnossa. Ei mikään ihme, että tuollaisista jää vähän kurja mieli. Menee varmasti ohi, kun poika on noin pikkuinen vasta. Ja eikös tässä joskus ekat vierastuksetkin voi jo alkaa?

Ville makas leikkimatolla ja sanoin luokse mennessäni "moi", niin eikös sieltä tullut ihan selvä "moi" takaisin.
Ihan totisella naamalla, aika hauskan kuuloista. :D Yleensä sanon "hei" ja Ville joskus matkii ja sanoo hennosti "hee".
Nyt tuli niin selkeä "moi", että melkein pelästytti. Harmi kun en sattunut kuvaamaan videolle samalla, olisi saanut melkoisen muiston.
Muutenkin tuo kuvaaminen on jäänyt melkein kokonaan, vaikka kamera olisi tuossa pöydän päällä valmiina. Akku taitaa olla lopussa ja laturi hukassa. Tyypillistä.

Ihanaa, kun mun valkoapilani itää jo pihalla. Yritän saada aikaiseksi pehmeää, ihanaa nurmikkoa missä pienten varpaiden on hyvä tassutella. Taisteluni voikukkia vastaan jatkuu edelleen. Ja taitaa olla loputon urakka. Joopajoo.

Mummi ilmoitti, että me näytetään mieheni kanssa niin kuolleilta, että ensi viikonloppuna on sitten asuntojen vaihto. :eek: =)
Se tulee siis meille pitämään huolta koko sakista ja me päästään viettämään viikonloppu ihan vaan kaksistaan. Ihanaa!
Tässä on viikko aikaa suunnitella montako tuntia nukkuu, kuinka vaan on ja röhnöttää ja jos vaikka kävis vähän viihteellä ja vaikka mitä. Hih.
Kuinkahan tulee vieroitusoireita vauvasta, kun en ole yhtään yötä ollut vielä Villestä erossa? Toivottavasti pystyisi vaan olemaan ja rentoutumaan.
 
Annette: Kiva kuulla et Joonas voi jo paremmin!

Myyra: Hauskaa viikonloppua :D

Meillä meni reissu hieman "hukkaan". Miehelle tuli siis viikoksi komento Ouluun töihin. Tiistai aamuna pomo sit ilmoitti et keskiviikko aamuna pitää olla Rukalla töissä :eek: Ei muuta ku pakkaa kiireellä töiden jälkeen koko revohka taas autoon ja kotiin nukkumaan. Eipä kerenny ees shoppailee, no säästypä rahat tällä kertaa :D

Vauva oli viimeyönä vähän räkänen, tai yski aika ontosti. :( Rassukka. Mut muuten on ihan normaalin iloinen poika. Toivottavasti ei tuosta pahene.
Vettä taas sataa, kerkesinkin jopa kolmas osan pihasta haravoida... :\|
 
Nostellaampa meitä vähän, ettei kolmos sivulle pudota! :D
Annoin Jerelle tänään tuota bataattiporkkana sosetta ja hyvin maistu!
Yhtään ei sylkenyt/päristellyt tuota mössöä ulos.
Maku oli vissiin paljon parempi kun pe-po soseessa. :p
 
Mulla jäi tosta kirjoituksesta yksi sana pois. Siis ensi viikon viikonloppuna. ;) Kivaa on aina mukava odottaa. Kiitos toivotuksista!

Joulun aikaanhan mietittiin luonnollisia tuoksuntuojia saunaan. Nyt tulee yksi idea, vaikka kesäsaunaan. ;)
Meillä oli autoon jäänyt avonainen metsämarjatee-paketti, ihana tuoksu! Kerrankin auto haisi muulta kuin märältä koiralta. Ei muutakuin teepusseja roikkumaan peruutuspeilistä. :LOL: Joku hedelmäteekin voisi olla aika ihanan tuoksuinen. Nam! Eikä tule pää kipeäksi niinkuin noista teennäisistä jutuista.

Tänään on ollut Villen "kun mikään ei kelpaa"-päivä. Taitaa ikenet kutita, kun jyystää ihan vimmalla leluansa.
 
Iltaa arvon naiset!

Meidän Sakulle puhkesi eilen alahampaat ja yöunet oli ihan rikkonaiset. Saku menee välillä ihan vauhkoksi kun pitää saada kokoajan jyystää jotain, mikä helpottaisi kutinaa...

Sitten kysymys: hikoileeko teidän lapset paljon? Tänään huomasin, että Sakun syödessä oikein hikikarpalot nousivat otsalle ja pää oli aivan litimärkä. :/
 

Yhteistyössä