*Tammivauvat 2008*

Hellou...Mä oon ite tuon msn groupin jäsen niin osaan luoda sinne sivut jos on intoa... =) mutta mikä nimeksi? :D
Parasta Ennen Tammikuussa? :D
Meillä on ristiäiset jo 3.2 ihan siks kun vauvan yksi kummeista karkaa työmatkalle turkkiin helmikuussa...
Nimi on siis tosiaan tuo Jesse, mitä sitä salaamaan... :D

Ja mä tykkäisin kyllä tuosta yhteisöideasta =)

jaha tätä oon kirjottanu tässä tunnin tätä... ny on parempi jo lähettää
Saapis ja Jesse
 
Saapis, kyllä mulla ainakin on into, jos viitit vain luoda meille oman yhteisön sinne:D Tykkäään ku siellä voi sitten hiukan enemmän laitella kuvia ja semmoisia. Ja siellä pääsee tutustumaankin vielä paremmin.
Ja tuo nimi on ihan passeli :LOL: Sillekin muuten ihan sama kunhan vain kaikki halukkaan löytää perille..

Saaru ja Aattomiäs..(isomummu jo kauhisteli et ei kai se Aatoksi jää :LOL: )
 
http://groups.msn.com/ParastaEnnenTammikuussa/homepage Tuonne sitten rekisteröitymään ja siellä mun mielestä pitäis olla paikka että voi pyytää sinne hyväksymään tai sitten joukkona kaikki mulle sitten sähköpostiosote että voin lähettää kutsuja... :)
 
huolittekos te mut nyt tänne mukaa ku tammimasuissa kuiteski olin? :D tosin me kuuluttas marraskuisii, mut micon kehitys on aikalailla samoissa kuitenkin tammikuisten kans..

meillä olis tänää ollu laskettuaika.. :) pieni mies on vaan kyllä ollu maailmassa jo 2kk 1pvän..
 
Tervetuloa memmu!
Ja ilman muuta pikkupeikko, mukaan vain! Ja kirjaudu tuonne msn:llekin :heart: Tää pinon nimi on nyt muodollinen, toivotaan et kaikki tulee mukaan tammiodottajista, vaikka oiskin synnyttänyt aikaisemmin taikka sitte menis helmikuulle!
 
Meillä mennään ihan Aaton mukaan, miten se nyt sattuu heräämään ja haluamaan tisua. Ei vielä mitään rytmiä. Ja mun mielestä ei vielä näin pienellä onnistukkaan minkään rytmin pitäminen, varsinkin jos tisulla on. Ku ei oikee tiä kuin paljon saa maitoo aina kerralla yms. Mutta viime yö meni jo paremmin, ei oltu koko ajan tissillä, nukuttiin jo omassakin sängyssä pitkät pätkät.
 
Täällähän on jo hyvin porukkaa :wave: Aikomus on mullakin tulla enemmän kirjoittelemaan kunhan tää arki alkaa tästä rullaamaan. Univelkoja oon jo sairaala-ajalta saanu vähän kurottua pois ja Papunenkin nukkuu kohtuu hyvin, joskin heräilee yöllä vähintään 2,5-3 tunnin välein. Päivällä saattaa nukkua jopa 4,5 tuntiakin putkeen... Mutta kuten sanottu palaan asiaan ensi viikolla.
Tässä pari kuvaa meidän pienestä menninkäistytöstä :heart:
http://i7.photobucket.com/albums/y285/pojunremmi/Papunen/Canon023.jpg
http://i7.photobucket.com/albums/y285/pojunremmi/Papunen/Canon020.jpg
 
Kyllä minä hyväksyn kaikki mukaan ketkä hakemuksen laittaa =) Ainoastaan sillä varauksella että laittaa vähän mukaan kuka on laittamassa hakemusta, ettei sinne eksy mitään kiusanhenkiä :)
Mutta siis jokaisen hakemuksen olen hyväksyny :)

Saapis ja Jesse 3vko 2pvä...
Ei omisteta muuta rytmiä kuin että yöllä ei nukuta ja päivällä voidaan nukkua... Minä oon jokasen lapsen kohdalla alkanu sitä rytmiä itse muuttamaan jossain välissä, mut vielä se ei tosiaankaan onnistu...
Mutta ihan sillee pikkuhiljaa... :) Eli herättelen useammin päivisin jolloin jossain vaiheessa alkaa yöunet pitenemään... Tänäaamuna ekaa kertaa nukuttiin vähän enemmän eli kuudesta yhteentoista ihan sillee tissitellen vaan. Meillä ei siis normisyömiseen maito riitä, vaan lisämaitoa normaalisti otellaan... :)
 
Täytyypä siirtyä tänne puolelle. :D Mäkään en jostain syystä pääse rekisteröitymään tuonne ParastaEnnenTammikuussa - saan vaan tyhjän sivun, mitäköhän teen väärin? :wave:

Meille syntyi Haikaranpesässä pieni esikoispoika rv 39+2 perjantaina 11.1.2008 klo 16.43. Painoa pienellä oli syntyessä 3144 g ja pituutta 50 cm. :heart:

Tässä kuva eiliseltä ennen kotiinlähtöä ja profiilista löytyy toinen kuva pikkumiehestä synnytyssalissa

 
Heippa!
Vieläkö sopii joukkoon tuppautua? :D

Meille syntyi Jorvissa mustatukkainen ja ruskeasilmäinen tyttö 10.1 klo 13.28. Painoa meidän kolmosella oli 4120g, pituutta 51,5cm ja pipo 36cm. 10 pisteen prinsessa piti meitä jännityksessä aina viikoille 41+6 saakka.
 
Huomenta hei!
Kuinkas muilla yöt nukutaan. Meillä Aatto on sekoittanu ihan selkeesti nyt päivän ja yön.. Päivällä kyl nukutaan piiitkiäkin pätkiä, mutta yö meinaa mennä nahisten, tuhisten ja syöden. Pikkasen meinaa ilma kiertää mahassa, pieruja päästelee aika iltaa kohen enemmän ja neki meinaa itkettää ja väännättä:(

Nyt on sitten meilläki pappi varattuna kastepäiväksi. Pääsee tuossa projektissa etiäpäin.. Meinaako joku tehä ihan kutsut kastajaisiin? vai pelkällä soitolla/viestillä kutsutaan. Me mietittiin joskos mailikutsun ois lähettäny, suurimmalla osalla kuiten on kone ja sähköposti. Siihen sai kuvan ja kaikki :heart: Entä kui monella nimi on salaisuun kasteeseen asti? Meillä jokunen tietää jo etunimen ja ihan pari tietää koko nimen. Mutta eipä sitä kauhian salaisuuten voi pitää, ku esikolla aina "lipsahtaa" Aaton oikea nimi. Mutta eipä tuo haittaa.

Nyt kaffetta hakee, jos sais aamun käyntiin..

Saaru ja poijjaat
 
Heipat! :wave:

Meillä tyttö nukkuu ihan kivasti sekä päivin että öin. Öisin syö noin kolmen tunnin välein, tyhjentää yleensä molemmat rinnat ja sitten nukahtaa samantien. Korviketta olen muutaman kerran antanut yöllä ja sitä menee 60-80ml kerralla. Hyvä on tyttö syömään :) Vissiin meidän keskimmäiseen tullut :whistle:

Me ei olle vielä papille soitettu, mutta ajateltiin pitää ristiäiset mun vanhemmilla (koko suku asuu siellä, niin turhaa pistää kaikkia ajamaan tänne 150km päähän) 23.2.
Esikoisen ristiäisiin lähetin kaupan valmiit kutsut, keskimmäisen ristiäisiin tein kutsukortit. Tytön ristiäisiin varmaankin taas teen kutsukortit, kun tykkään näperrellä kaikkea :)

Meillä on tytön nimi jo ihan yleisessä käytössä, eli kaikki sen jo tietää (koko nimen siis). Ensin ajateltiin pitää salassa, mutta kun esikko tietää nimen, niin olisi satavarmasti lipsauttanut sen jossain vaiheessa. Ja jos joku ois sitä multa alkanut tenttaamalla tentata, niin mäkin varmaan olisin sortunut kertomaan :ashamed:

Mutta nyt pakkaamaan. Lähdetään kotipuoleen tyttöä näyttämään. Mun vanhemmat ovat jo pimun nähneet, mutta mun molemmat isovanhemmat odottavat kovasti kolmannen lapsenlapsenlapsensa näkemistä :)

Hauskaa viikonloppua kaikille!
 

Yhteistyössä