***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

Tässä kaukalopussi käytössä. Kuva esikoisen kotiutumispäivältä. Ikää pojalla viisi päivää. Marraskuussa 2007. Kaukalopussin lisäksi ei pojalla ole kuin myssy, tumput ja kokopotkupuku (hiukan paksumpaa kangasta). Kuva on valitettavan tärähtänyt.


Ja nyt mie ihan oikeasti menen sinne sohvalle...
 
Kävin hakee dopplerin tänään ja heti kuuntelemaan pikkuista. sain äänet hyvin kuuluviin. Ihanaa! Kyyneleethän siinä tuli silmään. :heart:
Mulle on nyt neljä tyyppiä sanonut, että selkeä tyttömaha. Saa nähdä pitääkö paikkaansa. :) Itte olisin kyllä varmaan ihan sekaisin jos tyttö tulossa. Olen kyllä pojastakin tyytyväinen, mutta salaa toivon tyttöä. =)
millis ja lupu 18+0
 
Hola! Täällä itseasiassa on vähän sitä energisyyttä, tosin illalla nukuttaa hyvin ja aikasin mut oon muuten jaksanu lenkkeillä ym mikä jäi tos alkuun pahoinvointien ym takia vähemmälle. Ja kun mie täällä valittelin että maha ei kasva, niin nyt se on niin pullahtanu et nyt jo hirvittää että siitä tulee liian suuri :ashamed: . Aina jostain näköjään pitää olla huolissaan. Paino ei onneks oo juurikaan noussu, et sen suhteen ok.
Anni + mikälie jättiläinen masussa 18+5 :wave:
 
Elokuuta kaikille :flower:

Enie tehnyt taas hienon uuden pinon:)

Hitsi, mäkin innostuin tuosta kaukalopussukasta! Täytyy laittaa ehdottomasti harkintaan!

(.) Ei oikein mitään uutta ihmeellistä. Syön (edelleen) järkyttäviä määriä ruokaa. Siinä vaiheessa kun aamulla mietin pitäiskö vielä yks sämpylä syödä ja huomaa sen olevan neljäs niin alkaa vähä mietityttämään:D No (vielä!!) ei näy painossa, mutta eiköhän se kohta humpsahda. Nyt himoitsen kanttarellipastaa kermakastikkeella, mmhh...

Ostin H&M:ltä uudet mammahousut, perusmustat. Ihanan istuvat ja tuo vatsan resorikin tuntuu oikein napakan hyvältä. Noi mammahousut on ihan loistavia, siis voisin käyttää niitä vaikken olisi raskaanakaan. Nykyään housut on niin matalia et tahtoo kaikki vilkkua jos vähän kyykistyy, niin eipä ole sitä ongelmaa noiden kanssa. IHANIA
:heart:

Pinkg ja tilleri 17+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-:
Tilasin itselleni uusia vaatteita, mutta hankalaa siitä teki sen koon arvaileminen.. Mammavaatteita ei minun kokoa löydy (tai en tiedä menisikö 48 juuri ja juuri..tuskin), joten yritin etsiä tunikoita ym. joissa olisi enemmän löysää tuossa mahan kohdalla. Samalla tuli käytyä oma vaatekaappi läpi, että mitä vaatteita pystyn vielä käyttämään kunhan maha tästä enemmän kasvaa. Paitojen suhteen ei siis tule ongelmaa, mutta enemmänkin tuo housupuoli arveluttaa.. Ainakin vielä kun kiloja ei ole tullut, mutta maha kasvanut ja jos jatkossakin pääasiassa maha vain kasvaa niin ne housut mitkä on sopivia vyötäröltä on aivan liian isot sitten muuten. Mitenkä muilla isompi kokoisilla? Mistä olette löytäneet sopivia housuja/farkkuja? Itse ostin nyt ensihätään hameita, koska niissä ei niin haittaa/näy jos on vähän liian iso koko..

Lumi ja Lilliputti 17+5
Minulla kans käytössä "normaali elämän" tunika paidat, kun tykkään niitä pitää.
Vaikka maha kasvanut paljon ja kasvaa edelleen niin vielä riittää tilaa "pressun" alla
:LOL:
Housuista, pidän jazz housuja joissa oma koko tai sitten seuraava.
Tai sitten masutuubin kanssa jätän sen vyötärön tuonne "mahan alle" ja sitten masutuubi siitä nousemaan tämän kellukan päälle ja hyvin toimii.
farkkuja tms. en pidä muutenkaan mutta niihinhän saa niitä belly juttuja joilla jätetään vetskari auki ja sitten se jutska siihen tilalle niin tulee isommat omat housut...,en tiedä toimiiko.
 
Tulin vain pikaisesti pakkailujen keskeltä ilmoittamaan, että meidän caravan to hell and back lähtee aamulla ja palaa loppuviikosta. Älkää hirveen kauheen kamalasti kirjoitelko, että pysyn kärryillä eikä oo sivutolkulla juttua.. :D

Rhea ja Möhkö 16+0 *Poks* :heart:
Nytkö voi sanoa olevansa neljännellä kuulla? :ashamed:
 
Saako tulla kuokkimaan helmikuisista välillä?
Siirtyi laskettuaika 30.1, joten kaipa tänne kuuluisin, mutta kumpikaan pino ei ole oikein sopiva :D
Toisessa ollaan niin pitkällä ja toisessa osa vasta niin alussa.. etten oikein tiedä kumpi parempi.
Täällä poksahti tänään 14+0, huomasin että muutama täälläkin oli suunnilleen samoilla viikoilla.
Ensimmäistä kun odotan ja maha tuntuu olevan jo esillä, niin onko tämä jo sitä oikeaa vauvamahaa vai vasta kuviteltua? ;)
 
pikkuakka :LOL: :LOL: :LOL: Se lukki häriö vaivaa näemmä edelleen. Kävinkin ekalla aina tukiopetuksessa ja aina kirjoitin että tukkiopetus :LOL: :LOL: :LOL:

Sero Haluatko että lisään sinut tänne meidän poppooseen? Tänne kyllä mahtuu ja on saman la:n kanssa porukkaa kun sullakin :D

Eipä mitään uutta, nyt on aika hyvin saatu talo myllättyä ylös alaisin, vanhimman tytön huone odottaa vielä sitä uutta järjestystä ja joitain tavaroita vielä paikoilleen niin sitten on ohi...,onneks.

Mutta ei kai tässä jos ottais yhden istunnon pokeria, kun muut vielä nukkuu ja sitten vasta aamupalaa.

Enie + Nörtti ja Hissu 18+6
 
Heissan pitkästä aikaa, ollaan oltu 2 viikkoa reissussa, tai tarkemmin sanoen lähinnä mökkeilty ja tapailtu sukulaisia. Menee se loma näinkin, vaikka oli hiukan suurempia matkasuunnitelmia alunperin. :D

Tänne ei kuulu mitään hirmu uutta, paitsi että vauvan liikkeet taitaa tuntua jo aika hyvinkin jos on paikallaan makaamassa. =)

Supistuksia (mahan kovettumista ja epämiellyttävä olo) on myös mielestäni ollut muutamana päivänä jonkun verran. Mutta en nyt jaksa niistä huolestua kun eivät esikonkaan kohdalla merkanneet mitään.

Vähän yli viikon päästä on jo rakenneultra, uskomatonta että aika on jo niin pitkällä. :heart: Nyt taitaa olla 18+3.
 
Löysin huutiksesta tällaisen. Muistin, että täällä oli puhetta ja oliko joku tehnytkin testin.
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=110814291

Kaksosia odottaessa tuo ei taida olla kovin luotettava :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-:
Mistä olette löytäneet sopivia housuja/farkkuja? Itse ostin nyt ensihätään hameita, koska niissä ei niin haittaa/näy jos on vähän liian iso koko..
Mulla on yhdet tavalliset matalavyötäröiset farkut, jotka vaikuttas siltä että saattavat mennä loppuun asti. Myös nappi kiinni :D Noissa jää vyötärö just mahan alle. Viime talven herätäostos.

(.) Eilinen meni sitten ihan vain sohvalla. Nyt onkin suht normaali olo. En mie niinkään siitä vuodosta huolestunut. Mutta se miten kipeäksi maha meni ja se että oli supistuksen tyyppistä jomotusta huolestutti. Mies lähti tänään pariksi päivää kauemmaksi ja oli hirveän huolissaan uskaltaako lähteä :heart: Mie komensin menemään, kun ei se että hän on paikalla mitään miksikään muuta. Ja ainahan hää pääsee takaisin, vaikka onkin neljän tunnin ajomatka.
Täytyy tänäänkin ottaa rauhakseen ja mennä siitä mistä aita on matalin. Eli pojan kanssakin leikin lattialla tyynyillä maaten legoilla. Kora joutuu tyytymään lyhkäseen lenkkiin jne.

Hipkukka ja AatosII 16+5

 
Enie: Lisää vaan.. enköhän mä täällä kuitenkin käy pyörimässä :)

Kaukalopussia mietin itsekin, on varmasti käytössä kätevä, ainakin pienillä pakkasilla. Mies varmaan kuolee kun näkee mikä määrä tavaraa tähän taloon tulee vauvan myötä, "tää on tosi kätevä ja tää on pakko olla.. :LOL: "

En ole ennen teidän pinossa vieraillut, joten saatan kysellä tyhmiä, mutta kuinka paljon olette jo tässä vaiheessa hommannut tavaraa, vai jättääkö kaikki hankinnat loppuvuoteen?

14+1
 
Heips!

Kiitos kaikille ummetus vikeistä! nyt heitän tuolla levolacilla vesilintua! |O juu ehkä se vähän auttoi mut ei oo mun lääke. eilen se sit sai mahan kipeeksi tosissaan :(
käyn hakee noista jotain mitä olitte suositelleet. ajattelin kokeilla sitä mistä oli kuvakin tässä pinossa.. en vaan kyllä muista nimee enää! :D kiitos kaunis avusta!

mäkin kävin shoppailee eilen yhet mammafarkut. H&M:llä oli ihan perusfarkkuja. ja joku tuossa kehuikin sitä resorin napakkuutta niin näissä oli myös oikein kivan jämyn tuntunen. entisissä housuissa mulla ei olekkaan kuin sellanen ohut joustava trikoo kangas siinä. ja sit löysin ihanan kolitsitakin.. miesten puolelta kylläkin mut aivan sama.. se oli niin ihanan tuntuinen päällä että ostin sen. ja kun olin hakenutkin sellaista väljempää mallia. ja nyt toi menee kyllä ihan loppuraskaudestakin :)

kauhee ku tuntuu että osa on jo pitkällä menossa noiden viikkojen kans :eek: itsellä ei vielä 15 oo täynnä...

röllis ja onni 14+4 vissiin

muoks. enielle kiitokset kun jaksaa päivitellä näitä meidän juttuja! :heart: pitää meidät ajantasalla
 
POKS POKS kanssa!!!

Rv 16+0 :heart:

Olen koittanut lukea ja pysyä mukana jutuissa mutta kirjottelulle ei ole ollut aikaa. Meillä kuitenkin kaikki hyvin, masu kasvaa ja asukki mukana. :heart:

palaan kunnolla kirjoittelun pariin kunhan pääsen töistä pois ja on aikaa olla kotosalla...

-väpä ja kirppu-
 
Sero Tervetuloa porukkaan.
Meillä on jo kaikki hankinnat tehty joitain vaippoja ja korvikkeita lukuun ottamatta.
Sitä kun ei tiedä koska lähtö tulee niin pakko laittaa valmiiksi, nm.kokemusta on.
Tavaran määrästä...,joo ja mietippä kun sitä kaikkea "kivaa ja käytännöllistä" saa hommata tuplana niin onko tavaraa talo pullollaan :whistle:

zaara Oliko se Lily vai Petite kun tuosta testistä kertoi että se näyttää tavallaan sen poika hormoonin, eli jos kaksosista edes toinen olis poika niin näyttäis se testi jotenkin...,vai muistanko nyt ihan väärin. Sitten ainakin tietäis ostella vähän poika vaatteita jos rävähtäis joku merkki ruutuun :LOL: Tai jos se tekee tytölle ja pojalle puolikkaa merkit kummastakin :LOL: :LOL:

Lily Minä jo tuossa "huolestuin" kun ei mitään ole kuulunut pitkään aikaan että onko sattunut jotain
:ashamed:
Meinasin laittaa jo kyssäriä perään että onko kukaan kuullut sinusta.

 

Yhteistyössä