Tampereen pipariporras - Aloitusketju. Kannattaa lukea!

Tuleva äippä 24v. Tampereen keskustasta olisi myös kiinnostunut liittymään porukkaan mukaan. LA 23.5. ja mukava ois vaihtaa ajatuksia äitien ja odottajien kanssa! Vieläkö mukaan mahtuu? Laitan yv:n Hari Maolle =)
 
Moikkelis!!

Täällä kirjottelee 27v viiden lapsen äiti ja lapset on 5v,4v,3v,2v ja 4kk.Tällä hetkellä majaillaa turussa mut 2 viikon päästä ois muutto tampereelle ja siksi ois kiva tutustua muihin tamperelaisiin mammoihin :wave:

hari mao laittaisitko kerhon salasanan mulle yv:nä,kiitos!! :attn:
 
Heissan!

Täällä 26v. kahden lapsen äiti Ylöjärveltä olis kiinnostunut tuleen mukaan porukkaan. Toiveissa olis löytää sekä itselle että lapsille uusia kavereita.
Vasta rekisteröidyin eli nyt sit testaan osaanko laittaa yv:tä Hari Maolle :)
 
Heips.

Täällä 27v. kohta neljän lapsen äiti Tampereelta ja olisin kiinnostunu kans tuleen jutusteleen niitä näitä. Lapsia on tyttö 5v ja kaksospojat 4v sekä maha-asukki jolla laskettuaika toukokuussa. Laittelen yv.tä :)
 
täällä myös yksi kolmen lapsen äiti ylöjärveltä, mukava tutustua uusiin ihmisiin =) hömpiöisen kanssa olemmekin jo tuttuja ;) :wave:

laitoin yvtä harimaolle =)

mulla lapset syntynyt -03 poika ja -08 tyttö ja nyt 2010 maaliskuussa poika.lisäksi perheeseemme kuuluu yksi hännänheiluttaja.
perheemme asustelee ylöjärvellä Lakialassa.

terv. Ilo81
 
Täällä istuu la-iltana koneella 4 lapsen äiti Kangasalta. Tytöt syntyneet -04 ja -05, pojat -08 ja -09. Kaipaisin eniten seuraa itseni lisäksi reilu 2-vuotiaalle pikkumiehelle, jota ottaa välillä koville isojen siskojen omat kaverit. Ihanaa äitienpäivää kaikille!
 
Täällä mamma kavereita vailla 25v kahden tytön 05/08 ja 09/09 äiti =)
Länsi-Tampereella asustellaan, eikä meillä vielä ole oikein ketään kaveria täältä (muutettiin joulukuussa sastamalasta) mitä nyt puistossa/muskarissa ollaan nähty muita mutta on tää tutustuminen jäänyt vähemmälle :/
 
Moikka-moi!!
yv Hari Maolle jo laitettu...mutta tänne tietoa myös muille.
Eli olen 25-vuotias äippä tampereelta, tyttö syntyi joulukuussa siispä puolivuotias neitokainen kyseessä. :)
Kerhoilemaan ja mahdollisiin tapaamisiin haluaisin osallistua, koska omat ystävät/kaverit ovat tällä hetkellä niin eri elämäntilanteessa...
 
Sartsa83
Elikkätäs.. täällä ois 27v esikoistaan oottava mamma. Rv 38+0 rikkoutu tänään ja tässä ny ootellaa sitte et koska meitin pallero meinaa ulostautua tähä maailmaan.

Oon kans naimisissa niinkun tuo Pumpulikin tuohon kertoi ja tätä tosiaan ähellettiin parisen vuotta kunnes hoidoilla tultiin raskaaks. Kiva ois ottaa tavaks treffailla muitakin mammoja jossain. Me asutaan Tampereen naapuri kaupungissa ja auto löytyy millä pääsee kulkemaan. :)

Itsellä täällä kaksplussassa parikin oma perustettua pinoa, mutta siellä ei ole kuin yksi Tampereen läheltä. Voin kyllä hänellekin vinkata tästä, jos hän haluaisi liittyä remmiin. :)
 

Yhteistyössä