Tampereen seutu LA 2013

Täälläkin yksi Tampereen seudulla oleva odottelija.

Huomenna varmistuu paremmin LA, mutta tällä hetkellä 13.8.

Pyyntö ryhmään jätetty. :)

Tosin katselin tuossa, että sinne on viimeisin viesti kai laitettu viime syyskuussa. Onkohan ryhmä vielä elossa?
 
Viimeksi muokattu:
Kerhon puolella kyllä on melko hiljaista. :( Itse laitoin pyynnön joulukuun lopussa ja se kyllä hyväksyttiin melkein samantien. Vakiosäätäjä Sinunko pyyntöäsi ei ole ollenkaan hyväksytty? Pystyykö pyyntö laittaa uudestaan? Olisi kyllä todella mukavaa jos kerhonkin puolella vilkastuisi. Itse ainakin haluaisin mielelläni tutustua paremmin Tampereen seudun odottajiin ja vaikka treffatakkin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Guess.vol.2
Kerhoon laitettu pyyntö.

Eilen plussasin ja voin sanoo et oon ihan sekasin ku en tiedä mitä ajatella. Näin kun ei pitänyt käydä ja olen siis yh. Kaksi lasta jo ennestäänkin löytyy. Nyt olis jo 7+3 menossa.
 
Oliskohan kukaan Tampereen odottajista innokas perustamaan uuden kerhon, johon kaikki tässä ketjussa olevat halukkaat pääsisivät mukaan? Kun olemassa olevassa kerhossa kerta on hiljaista :wave:

Itselläni on laskettu aika 24.8 ja kolmas lapsi tulossa. Haluaisin myös mukaan kerhoon, mutta toivoisin että joku aktiivisempi kirjoittaja perustaisi sen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandarii
Täälläkin olisi halukas liittymään tuohon kerhoon. Pyyntöä olisin jättämässä, Treen naapurikunnassa asustellaan ja LA 3.7. Mistä tän kerhon löytää, kun ei sitä tuolla kerholistassa ainakaan ollut??
 
Viimeksi muokattu:
Voisitko Mandarii laittaa vaikka suoran linkin tuohon kerhoon? Jostain syystä mä en sitä löydä tuolta kerholistasta. Selasin kerhoja 6 sivullista, eikä siellä ollut tuollaista ryhmää... Kovasti kiinnostais liittyä, kun ensin sen oikean paikan löytäisi :)
 

Yhteistyössä