Tanssimisesta kieltäytyminen

  • Viestiketjun aloittaja Wecantdance(m)
  • Ensimmäinen viesti
p@ula
Sitten on tajuttoman hienoa musiikkia, jota olisi ihana tanssia. Mut tietysti voi vaan kuunnellakin, vakka ei ymmärtäisi sanojakaan:
Piti laittaa tuo ihan siksi vaan, jos joku tanssista kiinnostunut sattuu katsomaan ketjua;-)
 
vierailija
Mä oon nainen ja en osaa tanssia kyllä yhtään, mulla on kaks vasenta jalkaa :D. En osaa tanssia perinteisiä ja hitaita en suostu tanssimaan(näyttää tyhmältä ja jotenkin epätoivoselta) ja nää nykyset perseen keikutus tanssit ei vaan mun luonteella luonnu. Onneks mieheni on samaa maata ja olisin kauhuissani jos raahais mut johki perinteisiin tansseihin.

Voin hyvin kuvitella, kun mieheni kanssa tanssittais. Mulla ois varpaat vaarassa ja siihen mieheni ärtyneet huokailut, voi vittu tää on homojen hommaa. Mun ärtyneet ilmeet ja toteemus kenen idea tää taas oli. Kyörättäis nurkasta, nurkkaan ja todennäkösesti ''tanssiminen'' muistuttais enempi kömpelöä, musiikin tahdissa kävelyä eli pingviini kävelyä :ROFLMAO::D
 
vierailija
Unohda nyt vaan ne etiketit ja mene bugg-kursille, tietysti alkeisiin. Siitää se ilo irtoaa ja vaimo varmasti innostuu kans. Tässä hyvä alku sille:
Se on tasatahtinen ja mun mielestä miehille kaikkein helpoin juttu. Varmaan uudet biisit on siellä, mut itse tykkään tästä:)
Nyt kaikki buggia tanssineet, katsokaa liikerataa: näinhän se liikkuva bugg menee lattiallakin. OT, mut on pakko lisätä tähän:ROFLMAO::rolleyes:
Pitää painaa itse play ensin:
http://www.sumanasinc.com/webcontent/animations/content/sidereal.html
Mitä se lauloikaan vuosituhansista..?
 
vierailija
Onhan se törkeää, kun tanssissa aina mies vie, oli sitten minkälainen taito olemassa. Ei naisen sellaista tarvitsekaan tajuta. Mut varmasti muistaa pitkään.

Nuori mies, se on perustaito, joka olis hyvä oppia jo koulussa. Olis parempi ainakin pysyä ulkopuolella - ei siis edes eteisessä, koska sieltäkin naiset hakevat tanssimaan, koska pidetyllä tyypillä on aina kuuma:)

No, onhan sulla mahdollisuus etsiä syytä siihen vihaan, mut helpoiten se kävisi, jos sanoisit ensin naiselle, joka hakee, et anteeksi, että en osaa, mutta voitko sanoa, miten voitaisiin mennä. Pelkkä kävelykin musiikin tahtiin on oikein hyvää tanssia, jos vaan mies vie. Kokeilepa sellaista. se on muuten Aaltosen Jari, joka sanoi niin, et miehellä on valta ainoastaan tanssilattialla:

http://tanssiaalto.com/esittely
Mulle yks mies sanoi kerran olevansa ikikiitollinen entiselle vaimolleen, kun se pakotti hänet tanssikurssille. En muista, kenen kursseille, mut ymmärrän hyvin, kuinka isosta ongelmasta voi olla kysymys ja vihan tunne tulee helposti siitä. Musiikkia sentään useimmat kuuntelevat missä vaan, jos ei liian kovaa soi?
Paulahan tämän kommentin kirjoitti kauan sitten, mut Echo nappasi itselleen:ninja:
Ihan tiedoksi vaan muillekin, kun voi tulla yllätyksenä. Saattaahan tuo olla ihan yleinen tapa:confused:
 

Yhteistyössä