tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

  • Viestiketjun aloittaja hopesydän
  • Ensimmäinen viesti
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
No ents mää -ikinä en näihin ketjuihin ole lähtenyt mukaan :saint:
Pieni kuin keiju, kauniit, paksut vaaleat hiukset jotka ihan tiukalla korkkiruuvikiharalla. Pukeutuu kuin keijukainen. Isot silmät ja kulkee paljain jaloin, siivillä lentäen.
:eek: Tsiisus - aina vaan paranee :saint:
Mun kuva on ollutkin täällä moneen otteeseen - kukaan ei taida onneksi muistaa :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
entäs minä :wave:
lyhyt, normaalivartaloinen, maantienväriset hiukset olkapäille tai lapaluihin asti auki. Vaatteissa paljon beigeä, harmaata...mä kuvittelen sut aina jonkun ison maatilan pihaan kesäkelillä ja lapset juoksee jaloissa ja taustalla näkyy vaalea omakotitalo ja pihassa kivinavetta. Jostain tullu tämmönen mytsinen mielikuva.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Miltä minä näytän?
Valkoinen kaapu, pitkät ruskeat, kiharat hiukset, muuten kuin jeesus mutta jaloissa adidaksen superstarit. (Aina kiiltävän valkoisina) Kuljet lesona ja teet ihme jengimerkkejä muille vaikka kukaan ei tajua niitä. Ne pitää sua hoopona.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
No ents mää -ikinä en näihin ketjuihin ole lähtenyt mukaan :saint:
Pieni kuin keiju, kauniit, paksut vaaleat hiukset jotka ihan tiukalla korkkiruuvikiharalla. Pukeutuu kuin keijukainen. Isot silmät ja kulkee paljain jaloin, siivillä lentäen.
:eek: Tsiisus - aina vaan paranee :saint:
Mun kuva on ollutkin täällä moneen otteeseen - kukaan ei taida onneksi muistaa :saint:
Kreikkalainen peto
 
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
No ents mää -ikinä en näihin ketjuihin ole lähtenyt mukaan :saint:
no sinä olet pieni ja tumma, pidät voimakkaista väriestä niin vaatteissa kuin sisustuksessakin, korusi ovat näyttäviä ja raskaita kotisi on tulvillaan tuoksukynttilöitä, suitsukkeita, ja ylipäätään kaikkea eksoottista. Juot appelsiinikukkateetä ja viljelet mausteyrttejä kaupunki kotisi valoisalla ikkunalaudalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
No ents mää -ikinä en näihin ketjuihin ole lähtenyt mukaan :saint:
Pieni kuin keiju, kauniit, paksut vaaleat hiukset jotka ihan tiukalla korkkiruuvikiharalla. Pukeutuu kuin keijukainen. Isot silmät ja kulkee paljain jaloin, siivillä lentäen.
:eek: Tsiisus - aina vaan paranee :saint:
Mun kuva on ollutkin täällä moneen otteeseen - kukaan ei taida onneksi muistaa :saint:
Mä jo siis aiemmin mainitsin etten kuvaile ihmisiä siltä miltä ne näyttää oikeasti vaikka kuvan muistaisin vaan sillein kuvailen että mikä mulle tulee nikistä mieleen. En mä nyt halua että kukaan loukkaantuu.
 

Yhteistyössä