tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

  • Viestiketjun aloittaja hopesydän
  • Ensimmäinen viesti
BootyPeppi: Punaiset, saparolla oleva tukka, hieman ylipainoa kerrytettynä juuri bootyyn ja esittelee sitä mielellään eli kulkee pylly pystyssä.

KangasP-Akka: Silmälasit, vähän sellainen mummokihara lyhyt tukka joka on maantienvärinen ja kulkee värikkäissä tilkkuvaatteissa.

Minerva McGarmiva: Musta pitkä tukka jossa violetit raidat, tiukasti hiukset "opettajan" nutturalla, musta sankaiset lasit, pukeutuu nahkaan ja kaapuihin, kulkee ruoska kädessä mätkien huonosti käyttäytyviä ihmisiä julkisilla paikoilla.

Arvioin siis mitä itse nikistä tuli mieleen, en henkilön jutuista. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
BootyPeppi: Punaiset, saparolla oleva tukka, hieman ylipainoa kerrytettynä juuri bootyyn ja esittelee sitä mielellään eli kulkee pylly pystyssä.

KangasP-Akka: Silmälasit, vähän sellainen mummokihara lyhyt tukka joka on maantienvärinen ja kulkee värikkäissä tilkkuvaatteissa.

Minerva McGarmiva: Musta pitkä tukka jossa violetit raidat, tiukasti hiukset "opettajan" nutturalla, musta sankaiset lasit, pukeutuu nahkaan ja kaapuihin, kulkee ruoska kädessä mätkien huonosti käyttäytyviä ihmisiä julkisilla paikoilla.

Arvioin siis mitä itse nikistä tuli mieleen, en henkilön jutuista. :)
:LOL: ainakin sain päivän parhaat naurut :D Hiukset on persiilleasti, et vähä meni mönkään, mutta ei heitä ku ehkä puolella metrillä
:D ja ei oo edes silmälaseja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
No ents mää -ikinä en näihin ketjuihin ole lähtenyt mukaan :saint:
pitkäkaulainen .pukeutuu erikoisiin vaatteisiin ja isoihin korvakoruihin. hiukset on lyhyet ja kiharat. olet laiha ja kämmenselät on suonikkaat.

toivottavasti kukaan ei pahastu, tarkoitus ei ole sellainen !
 
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
BootyPeppi: Punaiset, saparolla oleva tukka, hieman ylipainoa kerrytettynä juuri bootyyn ja esittelee sitä mielellään eli kulkee pylly pystyssä.

KangasP-Akka: Silmälasit, vähän sellainen mummokihara lyhyt tukka joka on maantienvärinen ja kulkee värikkäissä tilkkuvaatteissa.

Minerva McGarmiva: Musta pitkä tukka jossa violetit raidat, tiukasti hiukset "opettajan" nutturalla, musta sankaiset lasit, pukeutuu nahkaan ja kaapuihin, kulkee ruoska kädessä mätkien huonosti käyttäytyviä ihmisiä julkisilla paikoilla.

Arvioin siis mitä itse nikistä tuli mieleen, en henkilön jutuista. :)
:LOL: ainakin sain päivän parhaat naurut :D Hiukset on persiilleasti, et vähä meni mönkään, mutta ei heitä ku ehkä puolella metrillä
:D ja ei oo edes silmälaseja.
Mähän sanoinkin et arvelin vaan mitä pelkästä nikistä tulee mieleen. B)
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
No ents mää -ikinä en näihin ketjuihin ole lähtenyt mukaan :saint:
Muistuttaa etäisesti kaukaista galaksia... Mystinen ja hauraan näköinen.
Sovitaan noin -parempi kuin todellisuus :p :LOL:

Mulle tulee sun nikistä aina mieleen Lostin Sayid :p
 

Yhteistyössä