Teinkö väärin kun ostin 10 v tytölle stringit?

Minku harmaana
Mun mielestä 10-veelle ei sovi stringit, meikit TAI ne korkokengät.

Omia lapsia mulla ei vielä ole, mutta jotenkin musta tuntuu, et musta tulee aika tiukkapipoinen äiti jos muiden penskat saa ton ikäisenä korkkarit ja stringit....
 
esikkoaan yrittävä
Alkuperäinen kirjoittaja Minku harmaana:
Mun mielestä 10-veelle ei sovi stringit, meikit TAI ne korkokengät.

Omia lapsia mulla ei vielä ole, mutta jotenkin musta tuntuu, et musta tulee aika tiukkapipoinen äiti jos muiden penskat saa ton ikäisenä korkkarit ja stringit....
Peesaan tätä täysin. Mukavaa ettei minun lapseni tule olemaan ainoa LAPSI kymmenenvuotiaana.

Ja vielä: tottakai esittelee stringejään. Tulee varmaan hyvä mainekin vielä lapselle kaupan päälle.. Ehtii ihan oikeasti sitten isompanakin.
 
vieras
Haluaa olla aikuismainen? Eli sun mielestä on ok, että 10v esittelee persettään diskossa? Koska on vähän eri asia ostaa lapselle paita aikuisten osastolta kuin pikkupöksyt. Mulle tuli heti mieleen pedofilia tästä, normaali äiti ei osta lapselleen seksihepeneitä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hölömö:
Ostathan sille vielä oman kaalimadonkin, kun täytyyhän tyttäresi saada leikkiä aikuista...
Ja kohta varmaan kustannat viinat ja tupakitkin...
Jep! Miksi aikuinen nainen ostaa stringit? Jotta alushousujen rajat eivät näy piukkojen housujen läpi ja koska miesten mielestä ne usein ovat seksikkäitä. Ja lapsi haluaa ne koska aikuisillakin naisilla on... eli... 10-vuotias ei vielä ymmärrä MITÄ haluaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hölömö:
Ostathan sille vielä oman kaalimadonkin, kun täytyyhän tyttäresi saada leikkiä aikuista...
Ja kohta varmaan kustannat viinat ja tupakitkin...
Jep! Miksi aikuinen nainen ostaa stringit? Jotta alushousujen rajat eivät näy piukkojen housujen läpi ja koska miesten mielestä ne usein ovat seksikkäitä. Ja lapsi haluaa ne koska aikuisillakin naisilla on... eli... 10-vuotias ei vielä ymmärrä MITÄ haluaa.
No onko 10 vuotiaalle kiva kun näkyy pöksyjen rajat housun läpi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hölömö:
Ostathan sille vielä oman kaalimadonkin, kun täytyyhän tyttäresi saada leikkiä aikuista...
Ja kohta varmaan kustannat viinat ja tupakitkin...
Jep! Miksi aikuinen nainen ostaa stringit? Jotta alushousujen rajat eivät näy piukkojen housujen läpi ja koska miesten mielestä ne usein ovat seksikkäitä. Ja lapsi haluaa ne koska aikuisillakin naisilla on... eli... 10-vuotias ei vielä ymmärrä MITÄ haluaa.
No onko 10 vuotiaalle kiva kun näkyy pöksyjen rajat housun läpi?
Kuka kattelee 10-vuotiaiden peppuja? Ehkä vika on siinä katsojassa, ei tytön pikkuhousuissa.
Viime diskoss oli yksi työn luokkakveri (poika) tanssinut hitaita samanikäisen tytön kanssa kädet persuksilla!
 
good heaven
Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
Mutta niillä on tänään disko ja hän halusi olla "aikuismaisena" siellä :D
Just.. Muista ostaa kondomipaketti mukaan. :(
Pikkuhousutko sen määrää että harrastetaan seksiä? Saako tuon ikäinen meikatakaan ja tennareissa vain kuljetaan?
miksi 10-vuotiaan pitäisi meikata??? :eek:
 
mamma
Toivottavasti siellä discossa vahditaan niitä lapsia. Täälläpäin myös yläasteen pojat norkuvat lähistöllä ja varmasti innostuvat "pikku naisista!, jotka esittelevät itseään. Ja sinä ap vielä rohkaiset tyttöäsi siihen!!! Vai onko se niin et äiti on ylpeä kun kaikki pojat tykkää just sun tytöstä? Huh huh!
 
eräs äiti
En ymmärrä miksi lapsi ei saa enää olla lapsi vaan siitä tehdään jo 7v-> joku pikku huora!
Siis ihan yleensäkkin kaupassa kun yrittää etsiä tytölle kivaa vaatetta niin tömää vaan tämmöisiin peppufarkkuihin, napapaitoihin jne järkyttävää!!
 
Hmm
Hmm..aikuismainen? Miksi 10v haluaa olla aikuismainen ja mitä hän sillä oikeasti tarkoittaa?
Oletko keskustellut asiasta tytönkanssa?

Minusta stringit ei todellakaan tee ihmisestä aikuismaista! :D ja eikös nykyään muotia ole kaikenlaiset hipsterit yms.

Tosiaan taitaa sinun omatuntoasi hieman painaa kun täällä asiasta kysyt.. Mutta se teitkö oikein, siihen en vastaa. Itse en myöskään kuitenkaan tuon ikäiselle tytölle stringejä ostaisi. Tosin itse vasta 20v olen eikä sen ikäistä lasta ole ja n14v ensimmäiset stringit itse ostin itselleni.
 
olet sä kans
Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hölömö:
Ostathan sille vielä oman kaalimadonkin, kun täytyyhän tyttäresi saada leikkiä aikuista...
Ja kohta varmaan kustannat viinat ja tupakitkin...
Jep! Miksi aikuinen nainen ostaa stringit? Jotta alushousujen rajat eivät näy piukkojen housujen läpi ja koska miesten mielestä ne usein ovat seksikkäitä. Ja lapsi haluaa ne koska aikuisillakin naisilla on... eli... 10-vuotias ei vielä ymmärrä MITÄ haluaa.
No onko 10 vuotiaalle kiva kun näkyy pöksyjen rajat housun läpi?
Kuka kattelee 10-vuotiaiden peppuja? Ehkä vika on siinä katsojassa, ei tytön pikkuhousuissa.
Viime diskoss oli yksi työn luokkakveri (poika) tanssinut hitaita samanikäisen tytön kanssa kädet persuksilla!
ja senkö takia sun piti ostaa tytöllesi stringit? ettei pikkuhousujen saumat käy kipeesti pikkupojan kätösiin kun se kähmii sun lastasi diskossa?
 
Normiäippä
Alkuperäinen kirjoittaja olet sä kans:
Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hölömö:
Ostathan sille vielä oman kaalimadonkin, kun täytyyhän tyttäresi saada leikkiä aikuista...
Ja kohta varmaan kustannat viinat ja tupakitkin...
Jep! Miksi aikuinen nainen ostaa stringit? Jotta alushousujen rajat eivät näy piukkojen housujen läpi ja koska miesten mielestä ne usein ovat seksikkäitä. Ja lapsi haluaa ne koska aikuisillakin naisilla on... eli... 10-vuotias ei vielä ymmärrä MITÄ haluaa.
No onko 10 vuotiaalle kiva kun näkyy pöksyjen rajat housun läpi?
Kuka kattelee 10-vuotiaiden peppuja? Ehkä vika on siinä katsojassa, ei tytön pikkuhousuissa.
Viime diskoss oli yksi työn luokkakveri (poika) tanssinut hitaita samanikäisen tytön kanssa kädet persuksilla!
ja senkö takia sun piti ostaa tytöllesi stringit? ettei pikkuhousujen saumat käy kipeesti pikkupojan kätösiin kun se kähmii sun lastasi diskossa?
Kunhan halusin herättää keskustelua, kun täällä kerran kaikki muukin palstamammoille käy, piikkiorot ja kielarit. Miksei sitten Stringitkin?
PS. Minulla ei ole 10 v tyttöä..
 
vieras
Kysyin mieheltä antasko se omien tyttöjen käyttää stringejä tuossa iässä. Vastas että ei todellakaan (itse samaa mieltä) ja ihmetteli eikö ne ole muutenkin tosi epämukavat jalkaan kelle tahansa. Ap, annan lapsesi olla lapsi. Kaikkea ei tarvi saada vaikka kuinka muka "haluais".
 
Vieras
Liekö tämä nyt sitä, että jo vauvaiästä äidit kisaavat kenen lapsi kehittyy nopeimmin ja se vaihde jää päälle. Siinä kohdassa, missä "kehitystä" olisi hyvä hiukan jarruttaa, niin ei osata, vaan annetaan lasten ottaa harppaus kohti aikuisuutta. Ja kehuskellaan vielä sillä! Otetaan nyt kuitenkin huomioon, että nykyiset tytöt elävät noin 90-vuotiaiksi eli 10-vuotiaalla on vielä vuosikymmeniä aikaa olla "aikuinen". Nyt ehtii vielä olla lapsi - pian se on liian myöhäistä - viattomuus kun on haihtuvaa.
 

Yhteistyössä