Teinkö väärin kun ostin 10 v tytölle stringit?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
tehdäänkö stringejä jo 10vuotiaille? :eek:
no, iteppähän tiedät, kai, mikä teille on parasta...ite en kyllä näkis itseäni ostamassa 10vuotiaalle stringejä!
Samaa mietin. Mistä edes löytyy niin pientä kokoa? Ei oo mun silmiin ainakaan osunut.
 
no jaa
Kai täällä niitäkin on, jotka on oikeesti ostanut ne. Vanhempien vastuulla ja harkinnan varassahan toi on eikä kaikkeen tarvii lähtee mukaan. Ite en ostaisi..lapsen tulisi saada olla lapsi niin pitkään kun se tänhetkisessä maailmanmenossa vain on mahdollista.
 
Mä en pidä stringejä sen kummempina kuin muitakaan alushousuja, joten en osaa ajatella mitään syytä miksi niitä ei voisi tytölle ostaa. Omani on vasta pieniä, joten sen puoleenkaan ei ole tarvinnut asiaa ajatella.

Sitäkään mä en ole huomannut, että stringit olisi yhtään epähygienisempiä kuin muutkaan. Vähemmin ne muutenkin menee peppuvakoon kuin jotkut toisen mallisetkaan :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Sitäkään mä en ole huomannut, että stringit olisi yhtään epähygienisempiä kuin muutkaan. Vähemmin ne muutenkin menee peppuvakoon kuin jotkut toisen mallisetkaan :/
Täh? Siitä pakaran päältäkö se naru menee?
 
clivia
Ainoa tyttäreni on jo 17 eikä se käytä stringejä vieläkään ja jumalankiitos miehen kuopus joka on 11 saa olla rauhassa vielä lapsi,harvinaista nykypäivänä.
Meistä on niin kivaa kun hän on vielä sellanen vapautunut ja luonteva ja mieleltään vielä lapsi vaikka isosiskojen kotkotukset jo vähän kiinnostaakin,tosin hän pitää niitä ihan tyhminä.
Mä en oo mitenkään erityisen herkkä nainen mutta mun tekee ihan pahaa lukea että joku päästää pikkulikan discoon että se saa näytellä siellä persettään ja että ei sitten haittaa pikkuhousujen rajat jos sattuu joku kourasemaan perseestä.Josse kourasija on samanikäinen niin siitä tuskin on vielä vaaraa mutta kun se voi olla joku vanhempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Sitäkään mä en ole huomannut, että stringit olisi yhtään epähygienisempiä kuin muutkaan. Vähemmin ne muutenkin menee peppuvakoon kuin jotkut toisen mallisetkaan :/
Täh? Siitä pakaran päältäkö se naru menee?

Ei pakaran päällä, mutta mulla ainakin on sen verran isot pakarat, että ei se naru ihan peppukoloa hankaa. Toisin kuin jotkut hipsterit yms.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Sitäkään mä en ole huomannut, että stringit olisi yhtään epähygienisempiä kuin muutkaan. Vähemmin ne muutenkin menee peppuvakoon kuin jotkut toisen mallisetkaan :/
Täh? Siitä pakaran päältäkö se naru menee?

Ei pakaran päällä, mutta mulla ainakin on sen verran isot pakarat, että ei se naru ihan peppukoloa hankaa. Toisin kuin jotkut hipsterit yms.
Ei nyt kyllä auennut vieläkään, miten isot pakarat vaikuttaa siihen, ettei mene peppukoloon. Kyllähän se naru sieltä haarovälistä menee joka tapauksessa, pakaroiden koosta riippumatta.

Kyllähän veitsikin pystysuunnassa uppoaa persikkaan paremmin kuin lappeellaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Sitäkään mä en ole huomannut, että stringit olisi yhtään epähygienisempiä kuin muutkaan. Vähemmin ne muutenkin menee peppuvakoon kuin jotkut toisen mallisetkaan :/
Täh? Siitä pakaran päältäkö se naru menee?

Ei pakaran päällä, mutta mulla ainakin on sen verran isot pakarat, että ei se naru ihan peppukoloa hankaa. Toisin kuin jotkut hipsterit yms.
Ei nyt kyllä auennut vieläkään, miten isot pakarat vaikuttaa siihen, ettei mene peppukoloon. Kyllähän se naru sieltä haarovälistä menee joka tapauksessa, pakaroiden koosta riippumatta.

Kyllähän veitsikin pystysuunnassa uppoaa persikkaan paremmin kuin lappeellaan.
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
On tää maailma kyl muuttunut... En todellakaan ostaisi 10 vuotiaalle stringejä.
niin tää näyttää muuttuvan..10 vuotialle meikkiä ja stringejä,mie tuun kasvatukseni kanssa näköjään siellä jälkijunassa jottei ikuna nuo ennen yläaste ikää naamaansa laita mitään..
 
no voi!
ettekö lukenu et aplla EI ole 10 vuotiasta tyttöä!? Tarkoituksenaan oli vaan herätellä pikkulikkojen meikkauksen ja korkokenkien käytön hyväksyviä palstalaisia! Lukekaa koko ketju älkääkä vaan omia kirjotuksianne!!!
 
10v ei todellakaan tarvitse stringejä. Mulla on 10v sisko ja mua kuvottaa ajatella, että hän käyttäisi stringejä. Vaikka suurin osa mun alushousuista on stringejä niin ne ovat minusta nuorten/naisten juttu, ei ala-asteikäisen. Miksei lapset saa olla lapsia vaan niistä tehdään miniaikuisia. Kohta varmaan kortsupaketti taskuun, tupakka huuleen ja kaljapullo käteen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no voi!:
ettekö lukenu et aplla EI ole 10 vuotiasta tyttöä!? Tarkoituksenaan oli vaan herätellä pikkulikkojen meikkauksen ja korkokenkien käytön hyväksyviä palstalaisia! Lukekaa koko ketju älkääkä vaan omia kirjotuksianne!!!
Kyllä minä ennemmin uskon tuota mustana kirjoittanutta Normiäippää, joka puhui (omasta) tytöstään, kuin harmaana kirjoittanutta, joka sanoi, ettei hänellä ole 10-vuotiasta tyttöä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no voi!:
ettekö lukenu et aplla EI ole 10 vuotiasta tyttöä!? Tarkoituksenaan oli vaan herätellä pikkulikkojen meikkauksen ja korkokenkien käytön hyväksyviä palstalaisia! Lukekaa koko ketju älkääkä vaan omia kirjotuksianne!!!
Kyllä minä ennemmin uskon tuota mustana kirjoittanutta Normiäippää, joka puhui (omasta) tytöstään, kuin harmaana kirjoittanutta, joka sanoi, ettei hänellä ole 10-vuotiasta tyttöä.
No se olin minä, jostain syystä huomasin yhtäkkiä että en ollutkaan enää kirjautuneena
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no voi!:
ettekö lukenu et aplla EI ole 10 vuotiasta tyttöä!? Tarkoituksenaan oli vaan herätellä pikkulikkojen meikkauksen ja korkokenkien käytön hyväksyviä palstalaisia! Lukekaa koko ketju älkääkä vaan omia kirjotuksianne!!!
Kyllä minä ennemmin uskon tuota mustana kirjoittanutta Normiäippää, joka puhui (omasta) tytöstään, kuin harmaana kirjoittanutta, joka sanoi, ettei hänellä ole 10-vuotiasta tyttöä.
No se olin minä, jostain syystä huomasin yhtäkkiä että en ollutkaan enää kirjautuneena
Okei, eli valehtelit alussa. Miksi? Olisihan tästä voinut tehdä aloituksen ihan yleisellä tasollakin ja valehtelematta.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no voi!:
ettekö lukenu et aplla EI ole 10 vuotiasta tyttöä!? Tarkoituksenaan oli vaan herätellä pikkulikkojen meikkauksen ja korkokenkien käytön hyväksyviä palstalaisia! Lukekaa koko ketju älkääkä vaan omia kirjotuksianne!!!
Kyllä minä ennemmin uskon tuota mustana kirjoittanutta Normiäippää, joka puhui (omasta) tytöstään, kuin harmaana kirjoittanutta, joka sanoi, ettei hänellä ole 10-vuotiasta tyttöä.
No se olin minä, jostain syystä huomasin yhtäkkiä että en ollutkaan enää kirjautuneena
Eli sinä OLET provo :LOL: uusi ura palstan hämmentäjänä :whistle: vai pelästyitkö yykkiksiä että peruit puheesi :saint:
 

Yhteistyössä