Terolut mimmit

Nii juu, mä kävin ovistestejä ostaa ihan vaan cittarista, niitä Pregcheck nimisiä... Ja siellä ohjeissa neuvottiin aloitta tikuttaminen kp11 jos ei tiedä kierron pituutta (en siis tiedä sitä). Mutta kannattaako ruveta testaamaan jo aikasemmin? Ja ne lusikan :D näköset siellä paketissa on varmaan niitä näyteastioita, mihin se testi sit laitetaan lojumaan :). Mä niin haluisin jo kokeilla :D :D
 
Fossiilijos ostit runsaasti niitä testejä niin aloita vaan aiemmin, vaikka kp 9 tai 10! ite alottelin jo kp 8... mulla taitaaki tulla ovis aika aikaisin yleensä.. mut seki on niin yksilöllistä, joillakin sit myöhemmin.. tunsin myös välillä oviksen ilman testejä ja sillonki aiemmin.. ootko bongannu ovista oireista mihin aikaan kierrosta..? eipähän ainakaan mee ohitte jos aloittaa aikaisin :D mäki oon lueskellut sitä itsensätutkijoita :D
 
Ku mun mielestä mä en oo oikein ikinä bongannu ovista minkäänlaisista oireista, tai si en vaan osaa lukee mun kroppaa kunnolla :D. Jos sitä viä pari päivää oottelis ennen ku rupee testailee. Just sitä pelkään et se menee huomaamatta ohitte :). Mutta pitänee varmaan heilutella peittoja ihan vaan varmuuden vuox :D

Musta on tosi kiva käyä lukee näitä viestejä ja jopa kirjotellakkin tänne jotain. Muut tosiaankin aina tsemppaa ja pitelee peukkuja pystyssä.
 
Fossiili samaa mieltä! juu maltahan vielä mieles, muutaman päivän oottelet ja sit tikutteleen! eihän sitä ovista kaikki tunne ollekaan, varmaan suurin osa naisista.. itekki välillä tuntenu mut en läheskään aina. Tsemmpiä sulle tikutteluun :)
Mä tuun taas tänne ilmotteleen kuhan teen uudestaan sen r-testin..
 
Mullapa on uutisia! Poliaika oli tänään, kun kontrolliultrattiin pistosten vaikutusta ja hymy huulilla reseptit kourassa pääsin sieltä lähtemään. :) Yksi 13mm folli löytyi vasemmalta puolelta eli pahemmasta helminauhamaisuudestaan huolimatta vasen puoli vaikuttaisi olevan aktiivisempi. Fostimon-pistoksia jatketaan vielä pari iltaa ja keskiviikkona on sitten Pregnyl-pistoksen vuoro. Sain ohjeeksi tikutella lh-huippua ja testin näyttäessä plussaa Pregnylin voisi jättää pistämättä, mutta varmistan kyllä mieluummin. Dpo-päiville on sitten Lugesteron tueksi, mutta aloituspäivä ja kuurin kesto täytyy vielä varmistaa. Lääkäri toivotti munarikasta pääsiäistä ja tokihan sellaista kehoitusta noudatetaan. :D Ostin Cittarista ovisliuskoja ja pari puikkotestiä raskauden testailuun, joten dippailuvälineetkin ovat nyt valmiina. Melkein jo ajattelen olevani raskaana. :D

Kommentointi jää nyt huomiseen. Hyvää yötä! :wave:
 
macy gray Hurjan paljon peukkuja sulle :D

Nää iloiset uutiset saa aina omankin mielen nousemaan ja miettimään, että kyllä täältä vielä noustaan. Sen mitä oon teijän juttuja lukenu, nii meillä yritystä ollu vielä suht vähän. Mutta joka tapauksessa nega ei oo koskaan kiva juttu... Kiitän luojaa että mulla on aivan mahtava mies, joka jaksaa tsempata, ku itellä loppuu toivo :)
 
macy gray hieno juttu, ompas mukava kuulla hyviä uutisia! :) Sulla on taisteluvälineet valmiina :D Toivon sulle onnea kovasti!!! Oot jo ansainnut plussan, toivon sitä sulle todella kovasti!!!:heart:

omaa napaa: tein aamupisusta r-testin, negaahan se tietty oli..:/ että ottaa päähän.. täti ei tuu, en oo raskaana, terot loppu... pitääkö taas laahustaa lääkärille hakeen lisää teroja jos kierto venyy??? miten se voi ees venyä ku oon syöny teroja eikä oo pcota tms?!?!?! en ymmärrä miksi nyt näin...

Tsemppiä kaikille muille !
 
Tulipa mieleeni et osaako joku sanoa et voiko PCO alkaa yhtäkkiä?? Mulla oli sillon tammikuun lopulla ultrassa normit munasarjat, nyt tässä kierrossa ovisplussan jälkeen jäi tikku näyttään suht selvää viivaa n. 4ksi päiväksi ennen ku haaleni ja nyt terojen oton jälkeen kaks kertaa näyttäny plussaa enkä oo raskaana? Voiko tilanne muuttua munasarjoissa 3kk aikana..? mietin vaan ku ei menkkoja kuulu enkä oo raskaana... :/ Kiitos jos joku osaa auttaa..
 
Macy gray, tsemppiä paljon täältäkin! Jospa nyt olisi SE kierto!:heart:

Hömelö, voi ei :( Jospa tilanne kohta ratkeaisi suuntaan tai toiseen. Epätietoisuus on kaikkein pahinta. En tiedä tuosta munasarjojen tilanteen muutoksesta noin lyhyellä aikavälillä - onko sulla aikaisemmin ultrattu mitään pco:hon viittaavaa? Minulla oli pari vuotta sitten ultrassa toinen munasarja ok, toinen pco-tyyppinen. Nyt maaliskuun ultrassa molemmat oli täynnä rakkuloita :( Tilanteet voi siis ilmeisesti muuttua hyvinkin paljon. Toivottavasti sulla ei kuitenkaan olisi kyse pco:sta!

ON: täällä aukesi hanat. Toisaalta hyvä, se viime kierron tuhruttelu oli todella turhauttavaa. Hiljaiseloa ja motivaation etsimistä siis tiedossa viikon verran, sitten taas kaikki energia pupuiluun.

Kp2/26-32
 
SenSen ei oo koskaan todettu mitään normaalista poikkeavaa. tämä epätietoisuus tosiaanki inohottavinta, ja ku tietää ettei voi tehdä mitään ku vaan ootella.. tosi raastavaa :/ Pahoittelut sun PCO:n huonontumisesta :(
Onnea sulle uuteen kiertoon! toivottavasti pääsen itsekin pian alottelemaan taas...
 
Macy gray onnittelut hyvistä uutisista, toivottavasti tärppää! Itsekin olen jo ihan asennoitunut raskautumaan nyt kun se viimein alkaisi olla ihan mahdollistakin, ainakin teoriassa :D

Nyt olen parina päivänä jo saanut jonkinlaisen haamun ovistestiin, jospa se testi kohta näyttäisi kahta kunnon viivaa. Davideilla en ole viitsinyt testata enää, tuli mieleen että ottikohan ne osumaa postilaatikossa kun tilasin ne juuri silloin kovimpien pakkasten aikaan...? Niillä kun en ole saanut kuin aivan tositosi himmeän viivan, Pregcheckeillä se on vahvempi.
 
Tervehdys kaikille!
Onnittelut plussanneille ja kaikille tyytyväisille :flower: :)

Pikaisesti nyt vaa omaa napaa...
Täällä nyt kp3 ja yk3... ei vaiheta tota koska viime kierrolla ei edes yritetty tosissaan ja olenki halunnut enemmän taustailla :D jos nyt tästä kierrosta alkais taas enemmän fiilistellä ku kiertokin vain 29 päivää ja olin tuntevinani oviksen kp15-16... katoin jo työvuoroja oletetun oviksen aikaan ni ei pitäs olla suurempia häiriötekijöitä :whistle:
Mukavaa kevättä kaikille ja paljon plussia :D
 
macy gray: Ihanan positiivisia uutisia olet saanut! Munarikasta pääsiäistä toivon minäkin sinulle, ja plussatuulia loppukiertoon :heart: Mikä kp sulla nyt on menossa?

Hömelö: no jopas sulla on kinkkinen tilanne menossa. Onko sulla joku gyne/lääkäri, keneltä voisit kysäistä toimintaohjeita? Tuohon en kyllä osaa sanoa voiko PCO tulla yhtäkkiä, mutta voisiko johtua siitä, että ovulaatio olisikin tullut myöhemmin ja siksi tätiä ei ole vielä tullut? Oletko testaillut ovistesteillä?

SenSen: Pahoittelut tätivierailusta :( Lähes samoilla kiertopäivillä mennään, joten kohta päästään taas jännäämään keskikierron oireita =)

chrisu: Toivottavasti oviksen pääsisit bongaamaan ja tottakai myös hyödyntämään :) Minäkin tilasin kovimpien pakkasten aikaan testejä, muutama testattuna ja ne ainakin toimivat normaalisti. Kovasti teki mieli mennä sanomaan postipojalle, että pitäisi pakettini lämpimänä ja jalat nopsina tuomaan paketin perille :D

tellervo: pahoittelut tätivierailusta ja onnea uuteen kiertoon. Samalla kiertopäivällä mennään, joten mielenkiinnolla seurailen sinunkin kuulumisia tulevan kierron aikana :)

Omaa napaa: Kyllä tämä taitaa olla ihan tätivierailu, vuoto on niukkaa mutta uskon siihen, että tämä kp 3 on. Ehkäpä se kystan puhkeaminen nyt vaikutti ja teki kierrosta lyhyen. Mielenkiinnolla uuteen kiertoon, pääseepä ovistestitkin ekaa kertaa kunnolla testiin :)
 
macy gray mahtavia uutisia! Todella hienoa, nyt vaan kaikki konstit käyttöön niin ihan varmasti plussaat tässä kierrossa! Minä oon ihan varma siitä :)

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille! :( Ja uutta intoa seuraavaan kiertoon :heart:


ON:
teroja 2 ottamatta, sitten alkaa jännääminen. Jos ei ala heti menkkoja kuulumaan, niin enköhän minä (negoja) testejä ala tikuttamaan, en kuiteskaan malta odottaa pitkään. Jossain kierron puolivälin hujakoilla mulla oli pieni innostus, kun sekoilin niiden ovistikkujen kanssa ja luulin ovuloineeni, mutta nyt on palattu maan pinnalle ja aika realistisesti odotan menkkojen alkamista terojen jälkeen. Mutta Saasan plussaaminen kieltämättä lämmitti mieltä ja antoi toiveita tulevaan :)

Tsemppiä kaikille!! :)
 
chrisu mäki noita Davidin testejä ja aina haaleita niillä saanut enimäkseen.. Onnea sulle kovasti kiertoon!! :)

Ninni-ilona kinkkistä tosiaan.. huh. Sillon terojen loputtua heti pari pv kovaa vatsakipua, tein sillon kp26 selvempääkin selvemmän ovisplussan, mut en aatellu et se olis ovis.. siinä sen jälkeen ovistestasin mut testi haaleni.. ja kp 32 seur.kerran tuhlasin viimeisen o-testin ja aika vahvan viivan sain taas?!? En tiiä voiko tulla kaksi ovista kierrossa, 2vko välein??
On mulla Mehiläisessä gyne, jonka luona kävin n.3kk sitten, se sano että voin soitella jos mulla tulee kysyttävää.. meinasin jo tänään soittaa mutta päätin seurata vielä ja soittaa myöhemmin sit.. huoh.
Onneksi muuten satuttiin puputtelmaan tuollon terojen jälkeen heti, näin jälkeen päin aateltuna hyvä mahd raskautua jos se oli oikee ovis :)
 
Niin ja Kristiina84 ihan hyvin oot voinu ovuloidakin vaikka tikkujen kanssa tolskaamisesta et saanutkaan siihen viittaavaa tulosta :D elä luovuta, niin kauan toivoa ku tätiä ei tuu.. :) Järkeväähän on kyllä noin mieluummin suhtautua ku vaahtosuussa toivoa raskautta ja sitten pettyä :D mielenterveydelle parempi.. itekki liikaa raskautta jossain vaiheessa ootin ja nyt tipuin sit korkeelta..

Omaa napaa vielä kp 33, tissit kipeytyneet, tuntuvat kuin mustelmaisilta tunnustelessa, etenkin oikea tissi.. valkkari vaaleaa ja sitkeää, sitä oikein lorahtelemalla tulee.. järkyttävä väsymys tänään töissä, ei jaksanu oikein jutellakaan töissä ja työskentelyyn ei oikein löytyny motivaatiota, yleensä pirteä oon :D Nänninpäät valkosilla näpyillä ja nännipihat nystyröillä. Mahalla ei minkäänlaisia tuntemuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Ninni-Ilona > Tänään on kp14/30-35 ja huomenna tuikkaan irroituspiikin eli viimeistään perjantaina ovuloin. Tänään näytti ovistesti vielä negaa, mutta tuntemusten perusteella huomenna saattaisi näyttää plussaa. Pregnylin pistän silti varmuuden vuoksi, kun se valmiiksi on jo hankittukin. Sitten vain piinailen. :D Kiertopäivien laskussa ehdin jo tipahtaa kartalta torstain ja maanantain ultrien välillä, joten jotain toiveita voisi olla loppukierronkin aikana välttää ajan pysähtyminen.
 
Viikonloppuna (su) pitäs ruveta tikuttelee ovista, nyt kp7. Mitenhän tuo anoppilassa salassa :D onnistuu. Mun äiti ja sisko sietää että ollaan yritetty raskautua, muut ei tiedä.
Jos joku on ärsyttävää nii se, ku koko ajan joku kyselee, että jokos työ lapsia meinaatte. Naimisiin mentiin 07/10 ja siittä lähtien saanu vastailla uteluihin (ei nyt ihan vielä ja ootellaan parempaa aikaa). Ja senkin kuulee monesti, että nopeesti se sit tulee, ku päätätte ruveta lapsentekoon, sulla ku on jo yx. Ei se oo niin yksoikonen juttu. Vielä oon ihan asiallisesti vastannu, mutta raja se mullakin jossain vaiheessa tulee vastaan. Toisaalta, jos kertos miten asiat on, nii loppuis kyselyt ja utelut :D

Mutta muille hurjasti plussatuulia :heart:
 
macy gray plussatuulia!!!!!!! :heart:

Fossiili kovasti mulla on samankaltaisia ajatuksia tuosta kyselemisestä. Mua ärsyttää ihan tajuttomasti se, että monet ihmiset pitää itsestäänselvyytenä, että sitten kun halutaan niin lapsia alkaa vaan tulla. No toki se joillekin on niin helppoa ja hyvä niin, mutta ei todellakaan kaikille. Esim. mun äiti on nyt saanut mummokuumeen ja se höpisee koko ajan miten ihana olis kun tulis pikkuisia. No mä sitten onneks oon saanut sanottua sille tästä pco:sta ja itseasiassa juteltiin yks päivä siitä, että mua pelottaa jos ei ikinä saakaan lapsia(vaikka ollaan vasta tässä yrittämisessä alussa). Kovasti se kannusti rentouteen, silläkin aikanaan oli ollut jotain ongelmia, ja siihen, että olis jotain muutakin ajattelemista kuin vauvakuume :D Mut siis minä oon alkanut kaikille kyselijöille sanomaan aika suoraan, että raskautuminen ei ole välttämättä kauhean helppoa ja että oon jopa joillekin hieman vihjannut tästä vaivasta mikä siihen vaikuttaa. Yks ihminen sitten sanoikin siihen, ettei usein tule ajateltua että se olis vaikeaa. Niinpä.

En siis halua pelotella ketään sellaisia ystäviä, jotka ei vielä yritä raskautua. Toivon vaan, että ihmiset ymmärtäis sen, että joillekin se oikeasti voi olla vaikeaa ja miten vauvakuumeiseen ihmiseen sattuu, kun ihmiset sanoo just samaan tyyliin, että "joko alatte tekemään". *Huoh* kumpa se oliskin niin helppoa... :)
 
FossiilijaKristiina84 iteltäkin tuota samaa lasten teosta kysellään välillä, välillä ärsyttää.. Mun äiti ja anoppi tietää että tekosilla on sekä osa kavereista vaikka ei puhutakaan sillai tästä, sen takia ehkei tunnu aina niin kiusalliselta. Yks kaveri on jolta saa tukea kovastikin ja jutella avoimesti, se itte clomeilla sai lapsen vasta. Äidille kerroin vasta tammikuussa vaikka e-pillereiden lopettamisesta jo 5kk, oli vähän loukkaantunu ku en aiemmin kertonu, sit iloinen ja ei oo kyl asiasta kysellykään.. Jotenki ei halua toitottaakaan että yritys kestää, sitä tuntee ittensä vaan jotenkin huonoksi kun ei pysty heti raskautumaan.:headwall:

Kp 34 ja tädin odottelu tuntuu loputtomalta.. tänään tuli postissa herkkiä raskaustestejä(10ui/ml), joko sitä huomenna olis liian aikaista testata, ku toissapäivänä viimeksi testasin(25ui/ml)???? tosin jos ovis oisko ollu kp26 niin hu vasta oletettavasti dpo 9....
 
Viimeksi muokattu:
Täällä täti tekee tuloaan, jalka oven välissä on jo :D Oon kyllä iloinen että nyt on kp1, tämä kurja kierto saa jäädä taakse ja nyt rinta leukaan ja kohti uusia pettymyksiä :LOL:
Kierto jäi 34 mittaiseksi,varmaankin ne alkaa oleen tätä luokkaa kun oma kroppa alkaa toimimaan. Piinailuun jää enemän aikaa ku on pitempi kierto, mur:kieh:
Tässä kierrossa taidan unohtaa oviksen tikuttamisen ja stressaamisen, siittiöitä vaan liikkeelle, muu saa jäädä ja yritän keskittyy muihin asioihin jotten taas löydä itteeni murehtimassa ja stressaamassa. Kyllä se vauva meillekin joskus suodaan, pitää vaan nyt malttaa:heart: On jontekin niin onnellinen ja helpottunu olo nyt. Eipä auttanut Terot mua raskautumaan.

Mites muilla? Niinja Namppis88 mä en osaa tota listaa ainakaan päivittää..:ashamed: joku muu...? vaikka eipä kai sillä niin väliä, helpompi vaan ois muitten kierroissa pysyä mukana
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä