Terolut mimmit

Terolut-mimmien toivelista

Ambrosia85...kp33/26-?.....26v.......1.lapsi....yk5......3.terolut-kierto
Lilli88............kp30/26-?.....23v.......1.lapsi....yk 4.....3.terolut-kierto
Kristiina84.....kp24/30-40.....26v.....1.lapsi.....yk4.... 3.terolut-kierto
Chrisu...........kp18/28-95.....28v.......1.lapsi....yk 1.....3.terolut-kierto
Macy gray.....kp16/30-35....30v......2.lapsi....yk17....1.clomifen-kierto
Namppis88....kp14/28-60.....22v.......1.lapsi.....yk4.....terolut-tauko
Fossiili..........kp8/??..........31v........2.lapsi.....yk1.....1.terolut-kierto
Ninni-Ilona.....kp5/26-46.....25v.....1.lapsi....yk5......3. terolut-kierto
Tellervo.........kp5/32-?.....35v.......2.lapsi....yk4.....3.terolut-kierto
SenSen.........kp4/26-32.....25v.......1.lapsi....yk11....3.terolut-kierto
Hömelö..........kp1/34.....23v.....1.lapsi....yk10.....terolut-tauko


Plussanneet:
Saasa...16.4. ....kp35/37-68....27-v....1.lapsi....yk11....2.terolut-kierto




Kp:t vinossa:
AnniMu...........kp?/26-87....20v....1.lapsi....yk 4.......3. terolut-kierto
Aadami...........kp?/24-50...27v....1.lapsi...yk7......4.terolut-kierto
:O
 
Viimeksi muokattu:
Päivittelin tuon listan, kun Namppis88 kertoi olevansa kiireinen. Toivottavasti on ajan tasalla. Jos muutostarvetta on, niin kertokaa. Korjailen sitten tuohon samaan päivitykseen. :) Vakituiseksi lomittajaksi en kylläkään uskalla lupautua. :ashamed:

Tuon listan päivittäminen on ihan helppoa. Tarvitsee vain klikata viestin kohdalla Lainaa, poistaa Quote-tekstit ja muuttaa tiedot ajantasalle. :) Sitten vain julkaistaan kuten mikä tahansa teksti. Jos listalla olevia tietoja tarvitsee korjailla, niin päivityksen julkaissut pääsee sitä korjaamaan Muokkaa-nappia painamalla. Äkkiä sen oppii, jos kiinnostusta lomittajaksi on, mutta omat taidot epäilyttävät. Pääseehän sitä listaa sitten tarvittaessa korjaamaankin tarvittaessa, joten mahdolliset mokailut ei haittaa mitään. :)
 
Heippa moi!

Tulee pienoinen palstatauko näin pääsiäisenä. Mutta palailen huudeille taasen sunnuntaina tai maanantaina. Sit on enemmän tietoo oviksesta, ku rupeen tikuttelee. Ja uus tero-kierto alkaa ens viikolla. Mutta näihin sanoihin hyviä (munarikkaita) pääsiäisiä kaikille ja plussatuulia! :D
 
Kiitos macy gray päivityksestä! Minä ainakin onnistuin saamaan silloin namppiksen listan ihan sekaisin, joten hieman varovaisesti suhtaudun tuohon päivitykseen :D

Hömelö pahoittelut tädin saapumista! :( Mutta nyt ainakin pääset taas uutta kiertoa kohti! Kadehdittavan postitiivinen asenne sulla! :) Voi kun minäkin osaisin ottaa asiat noin, oon joka päivä ollut tälläkin viikolla ihan mieli maassa kaikista asioista. Mut päättelin sitten, että teroluteista johtuva mielialahirviö on saapunut luokseni, 2.tero kierrossa ei ollut yhtikään mitään oireita. 1. terokierto oli kamala!
Miten sulla Hömelö jatko terolutien kanssa, vai onko tauko nyt toistaiseksi? Mulla on tero-resepti vuoden ajaksi, tämän kierron jälkeen alkaa 2kk tauko ja jos ei menkat ala itsestään niin teroja taas naamaan.

Fossiili tsemppiä oviksen tikuttamiseen ja mukavaa (munarikasta) pääsiäistä :D

ON:
tänään napattu vika tero ja nyt jännäämään... Tai toisin sanoen odottamaan tädin saapumista. Ei oikein löydy positiivisuutta tästä mimmistä tällä hetkellä :D
 
Kristiina84 yritän nyt tässä kierrossa olla kasaamatta itselleni paineita, tikuttamatta jättäminen ainakin helpottaa asiaa mutta en ole niin varma ettenkö sorru taas liikaan pähkäilyyn:D Helpotti vaan kovasti ku menkat alko. Koitan pitää positiivisyyttä yllä, jää nähtäväksi onnistuuko uhoilu :D Huomasin että mulla on unohtunu koko muun elämän eläminen kiertoa seuraillessa ja oireita kyttäillessä, yritän nyt löytää harrastuksia ka nähä kavereita ja saada sitä kautta ajatuksia pois, ne onkin jäänyt nyt huomaamatta taka-alalle:| Jännää vaan et miten nyt eka teroton kierto menee:confused:
Tosiaan gyne anto vaan 3kk reseptin teroja, sain ite päättää montako kiertoa syön. Eli nyt toistaiseksi terottomana, jospa mun kroppa sai sen verran piiskaa tällä et jaksaa itsekseen toimia! :) eikä tarttes enään nappeja syödä. Toivottavasti kuitenkin täti jättää sut välistä:flower:

Fossiilille onnea oviksen metästykseen!! Palaillaan sit pääsiäisen jälkeen:wave:
 
:attn:Osaako kukaan sanoa mitä tarkoittaa (tai tarkoittaako mitään:D) jos on kivuttomat kuukautiset..??? Mulla nyt hanat auki kunnolla mutta ei kipuja oikeestaan minkäänlaisia tai muutenkin kuukautisoireita:O kuitenkin ennen kuin täti saapui oli tuntemuksia koska osasin siteellä varautua. Viime menkat samanlaiset mutta kovin niukat, nämä runsaat, kirkaamman veriset ja limaiset?! tai ainahan ne limaset on mut jotenki enemän nyt..hyi;) Aiemmin vaihtelevasti kipuja aina, varsinkin jos vähänkään ponnistelee, harvemmin kipulääkettä tarvinnu. Onko teillä terojen aikana muuttunu kuukautiskivut?
Panimpas merkille tällaisen asian, josko teillä kanssa sisarilla ois jotain tietoa asiaan:D vaikka tyytyväinen vois olla ku ei tartte kipujen kanssa kieriä=)

Pääsiäisen jatkot:wave:, munaisat sellaiset:D

ps. MitenMG sun muniksen kanssa kävi? :):heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hömelö, mulla normisti tekee kipeää ku menkat alkaa mutta esim toinen ja kolmas terokierto oli kivuttomia. Tai no, kivut alkoi normaalia lievempänä vasta kun menkat oli alkanut. Tokassa ei tarttenu särkylääkettä ollenkaan, kolmannessa kaksi. Normaalisti kun oon syöny sen maximin.

Ts menkat on siis päässy yllättämään kun ei kipuilu oireita ole ollut. Kolmannessa kierrossa myös finnit jätti puskematta joka lisäs yllätystä :D
 
Hömelö > Mulla Terolutit vei menkkakivut lähes kokonaan pois. Ei oikeastaan voi edes kipuiluksi sanoa, kun oli niin lievää juilintatuntemusta. Sen verran, että tunsi, mutta ei yhtään häiritsevästi.

Ovis on todennäköisesti tapahtunut, koska irroituspiikin laitoin keskiviikkona. Lääkäri arveli ovispäiväksi perjantain ja ainakin eilen oli vielä halut tallella ja muutenkin ovismainen olo. Tänään aamulla laitoin ekan Lugesteron-annoksen ohjeen mukaisesti vaikka selkeää oviskipua en eilen tuntenutkaan. Limailua on vielä, mutta eihän se välttämättä mitään tarkoita. Ovistestejä minun on turha tehdä, koska ne Pregnylin vuoksi näyttävät vahvaa plussaa. Nyt voidaan vaan odotella. :)

Luget ovat aika ärsyttäviä. Pieni pallon muotoinen kapseli ei ole helpoin mahdollinen saada ohjattua emättimeen ja niitä kun pitää laittaa useampi kerralla. En millään yletä työntämään niitä niin syvälle, ettei yhtään valuisi sitä tahmaa vessassa käydessä ja pikkuhousun suojaan. Kai niistä silti vaikuttava aine imeytyy.
 
Noniin eiköhän tuo kivuttomien kuukautisten arvoitus nyt ratkennut, kiitti Ambrosia85 ja macy gray :D Kuulostaapas haastavalta noi Luget :/ Toivottavasti macy gray sulla nyt tärppää!!! :) luulis noilla konsteilla olevan mahdotonta olla tärppäämättä :D

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille
 
Heisan!
Eipä tarvinnut kauaa jännittää. Täällä kp2/25-35, yk5 ja terolut-tauko. Voi surku.

Palaan paremmalla ajalle tänne päivittelee enempi, nyt vaan nopsaan.

Ihanaa (ja munarikasta) pääsiäisen jatkoa kaikille ja plussatuulia! :heart:
 
Kristiina84 Pahoittelut tädistä: / Nooh, uusi kierto, uusi mahdollisuus:flower: Samassa mennään nyt, mullakin kp 2 ja terotauko :)

muoks eiku siis kp 3 :) heti ku päättä olla ressaamatta niin kptki unohtuu:D
 
Viimeksi muokattu:
Omanapailua täältä hieman... Tuskailin aiemmin niiden ovistestien kanssa mutta lopulta sain eilen tosi vahvan plussan kp19, gynehän siis ennusti kp 14-15 mutta onneksi jatkoin testailua. Tää oli siis eka kierto jossa ovuloin! Jatkossa on onneksi helpompi testaillakin kun tietää että aika myöhään se tapahtuu. Toivottavasti ei kuitenkaan tarvitsisi enää ovistestailla. Nyt ei sitten voikaan muuta kuin odottaa ja toivoa parasta, yritystä ainakin on ollut :D
 
Terolut-mimmien toivelista

Ambrosia85...kp10/26-?.....26v.......1.lapsi....yk6......4.terolut-kierto
Lilli88............kp32/26-?.....23v.......1.lapsi....yk 4.....3.terolut-kierto
Kristiina84.....kp2/25-35.....26v.....1.lapsi.....yk5.... 3.terolut-tauko
Chrisu...........kp20/28-95.....28v.......1.lapsi....yk 1.....3.terolut-kierto
Macy gray.....kp18/30-35....30v......2.lapsi....yk17....1.clomifen-kierto
Namppis88....kp16/28-60.....22v.......1.lapsi.....yk4.....terolut-tauko
Fossiili..........kp10/??..........31v........2.lapsi.....yk1.....1.terolut-kierto
Ninni-Ilona.....kp7/26-46.....25v.....1.lapsi....yk5......3. terolut-kierto
Tellervo.........kp7/32-?.....35v.......2.lapsi....yk4.....3.terolut-kierto
SenSen.........kp6/26-32.....25v.......1.lapsi....yk11....3.terolut-kierto
Hömelö..........kp3/34.....23v.....1.lapsi....yk10.....terolut-tauko


Plussanneet:
Saasa...16.4. ....kp35/37-68....27-v....1.lapsi....yk11....2.terolut-kierto




Kp:t vinossa:
AnniMu...........kp?/26-87....20v....1.lapsi....yk 4.......3. terolut-kierto
Aadami...........kp?/24-50...27v....1.lapsi...yk7......4.terolut-kierto
 
Hömelö > Kiitos päivityksestä! :flower: Alkukiertolaisiksi tipahtaneet voisi siirtää listan alaosaan niin, että jokainen on omalla paikallaan kiertopäivänsä mukaan. On sitten helpompi seurailla kuka on missäkin vaiheessa. :)

Näillä konsteilla tosiaan luulisi tärppäävän, mutta oikea ajoitus on varmasti yhtä tärkeässä asemassa. Petipuuhia tuli kyllä harrasteltua, joten sen asian pitäisi olla kunnossa. Nyt ei oikein innostakaan, kun flunssa vie voimat ja iho on hellä. Lämmöt saattavat olla korkealla flunssankin vuoksi, mutta kyllä tämä loppukierrolta muutenkin vaikuttaa. Häiritsee kyllä hieman, kun en varsinaista oviskipua tuntenut, mutta jälkikäteen on melkoisen makeita tuikkailuja tuntunut. Kai se sitten on keltarauhaskipua. Ajattelin jossain vaiheessa dippailla pari ovistestiä nähdäkseni onko irroituspiikin hormoni kadonnut pois tulokseen vaikuttamasta. Koitan kyllä malttaa raskauden testailun kanssa sinne dpo14 asti, mutta parempi silti selvittää asia. :D
 
APUA. Ääliötyhmä kysymys. Mut siis kiertopvä 16 ja eilen ja tänään tikutin oviksen!!! :D :D :D Siis niin wau, oon ihan ällistyneessä riemuvoittotilassa pelkästään ovisplussan takia vaikkei heti onnistuiskaan. Mutta siis. MILLOIN niitä teroja nyt kannattaa ruveta napsii? Tänään vai huomenna vai häh. Kun muistan lukeneeni täällä että joku odotteli ovista ja okei, mulla se nyt on niin odotanko terojen aloittamisen huomiseen vai nappaanko samoin tein?
 
Terolut-mimmien toivelista

Chrisu...........kp22/28-95.....28v.......1.lapsi....yk 1.....3.terolut-kierto
Macy gray.....kp20/30-35....30v......2.lapsi....yk17....1.clomifen-kierto
Namppis88....kp18/28-60.....22v.......1.lapsi.....yk4.....terolut-tauko
Ambrosia85...kp12/26-?.....26v.......1.lapsi....yk6......4.terolut-kierto
Fossiili..........kp12/??..........31v........2.lapsi.....yk1.....1.terolut-kierto
Ninni-Ilona.....kp9/26-46.....25v.....1.lapsi....yk5......3. terolut-kierto
Tellervo.........kp9/32-?.....35v.......2.lapsi....yk4.....3.terolut-kierto
SenSen.........kp7/26-32.....25v.......1.lapsi....yk11....3.terolut-kierto
Hömelö..........kp5/34.....23v.....1.lapsi....yk10.....terolut-tauko
Kristiina84.....kp4/25-35.....26v.....1.lapsi.....yk5......terolut-tauko


Plussanneet: :heart:
Saasa...16.4. ....kp35/37-68....27-v....1.lapsi....yk11....2.terolut-kierto




Kp:t vinossa:
AnniMu...........kp?/26-87....20v....1.lapsi....yk 4.......3. terolut-kierto
Aadami...........kp?/24-50...27v....1.lapsi...yk7......4.terolut-kierto
Lilli88............kp?/26-?.....23v.......1.lapsi....yk 4.....3.terolut-kierto
 
Viimeksi muokattu:
Pääsisäisestä selvitty :)

ON Eli tikuttelun aloitin eilen, ja negaa se näyttää. Niinku vähän veikkasinkin. Sen mitä oon muitten juttuja lueskellu, nii ovis saattaa heitellä vaikka mitenkä, joten en ota paineita. Joten jatkan tikuttelua. Pääsiäinen oli hyvinkin munarikas :D, pitää peittoja heilutella ihan vaikka vaan varastoon :D. Eikä mieskään sitä asiaa rasitteena näe ;)

Kuinkas muilla menee kiertojen ja tikuttelujen kanssa?
 
Viimeksi muokattu:
Heippa vaan kaikille,

toivottavasti pääsiäinen on sujunut hyvin. Itse ajattelin nyt aktiivisemmin liittyä joukkoon, jos tänne vain sopii?

Mulla siis eka terolut jakso takana( 2 pvä ilman) ja nyt odottelen että ne alkaisi vaikuttamaan ja tuo kauhea tällä hetkellä 68 päivän kierto katkeaisi.. :)

Mulla on nyt edessä vielä 2 tero kuuria ja sit alkaa ne clomit. Nämä kokeilut ovat nyt ihan ensimmäisiä omassa elämässä, ei ole aikasempia lapsia ja esikoisen yritystä takana vuosi. Yksityisen kautta haimme apua ja näillä nyt ensin mennään, jonossa ollaan myös kunnalliseen hedelmöitysasioissa.. taustalla mulla agressiivinen endometrioosi, jota useasti operoitu ja tietty tuo kiertojen epäsäännöllisyys myös vaikuttaa, sekä yksityisen lääkärin bongaama vasen ovario, joka cpo-tyyppinen..

Näiden ongelmien kautta yritykseen ja voittoon :)

Niin ja vielä jälkilisäyksenä, jos mutkin tuohon listaan lisätään niin ikää on 28
Ovulaation olen aikaisemmin ilman teroja saanut 2 kertaa näkymään aikaisemmissa kierroissa, kierrot ovat heitelleet koko vuoden 24-42 kp:n välillä, ja nyt viimeisin on jo sen 68kp :/
 
Viimeksi muokattu:
Terolut-mimmien toivelista

LadyBlue.....kp68/24-42.....28v......1.lapsi....yk9.....1.terolut-kierto
Chrisu...........kp23/28-95.....28v.......1.lapsi....yk 1.....3.terolut-kierto
Macy gray.....kp21/30-35....30v......2.lapsi....yk17....1.clomifen-kierto
Namppis88....kp19/28-60.....22v.......1.lapsi.....yk4.....terolut-tauko
Ambrosia85...kp13/26-?.....26v.......1.lapsi....yk6......4.terolut-kierto
Fossiili..........kp13/??..........31v........2.lapsi.....yk1.....1.terolut-kierto
Ninni-Ilona.....kp10/26-46.....25v.....1.lapsi....yk5......3. terolut-kierto
Tellervo.........kp10/32-?.....35v.......2.lapsi....yk4.....3.terolut-kierto
SenSen.........kp8/26-32.....25v.......1.lapsi....yk11....3.terolut-kierto
Hömelö..........kp6/27-34.....23v.....1.lapsi....yk10.....terolut-tauko
Kristiina84.....kp5/25-35.....26v.....1.lapsi.....yk5......terolut-tauko


Plussanneet: :heart:
Saasa...16.4. ....kp35/37-68....27-v....1.lapsi....yk11....2.terolut-kierto




Kp:t vinossa:
AnniMu...........kp?/26-87....20v....1.lapsi....yk 4.......3. terolut-kierto
Aadami...........kp?/24-50...27v....1.lapsi...yk7......4.terolut-kierto
Lilli88............kp?/26-?.....23v.......1.lapsi....yk 4.....3.terolut-kierto
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä