Terolut mimmit

Hennu86 Hyvä että oot saanu puhtaat paperit. Toivotaan että täti kurvaa paikalle ja alkaa uus kierto :hug:

Meillä tuota pupuilua on ollu viimme aikoina aika paljon... Mies ei ainakaan näytä väsymisen merkkejä lainkaan, päinvastoin :D. Itsellä joskus meinaa olla kuivia kausia, ja sillon ei juurikaan tee mieli. Ja monesti harmittaa aivan älyttömästi sanoa ei, ku näkee rakkaan naamasta kuinka paljon se satuttaa. Meillä molemmat tekee raksahommia ja joskus kieltämättä päivät on aika raskaita, ja se väsymys vie voiton himoista :D
 
Mahtavaa chrisu, ihan mahtavaa! Onnea onnea :heart::heart: Oi nämä on niitä parhaimpia uutisia.

Kuumeilija Onnittelut hienoista uutisista, nyt peukut pystyyn loppukierrolle ja sitten kaks viivaa testiin, eiks joo? :)

Fossiilille
paljon plussatuulia jänniin päiviin :) :)

Seksistä meillä meni pitkään, että mulla ei juuri haluja ollut ja ukko olis halunnut paljon enempi. Mut kun lopetin pillerit, niin ihan kuin itekin ois herännyt jostain unesta :D Ja siis siinä vaiheessa ei vielä yritetty, vaan ihan muuten vaan haluja löytyi paljon enempi. Nyt taas raskautumisen toivossa meikäläisellä on melkeimpä kiireempi makkarin puolelle ja kuulemmma ukkokin on ihan ihmeissään, kun tilanne on aivan päinvastainen kuin ennen. Kuulemma seksiä on jopa vähän liikaakin nykyään :D

Tsemppiä meille kaikille teromimmeille!!
 
Terolut-mimmien toivelista

Macy gray.....kp29/30-35....30v.......2.lapsi....yk17....1.clomifen-kierto
Namppis88....kp29/28-60.....22v......1.lapsi.....yk4.....tero-tauko
Ambrosia85...kp22/26-?.....26v........1.lapsi....yk6......4.tero-kierto
Fossiili..........kp22/??..........31v.......2.lapsi.....yk1.....1.tero-kierto
"Kuumeilija"...kp21/??.........26v.......1.lapsi.....yk18...4.tero-kireto
Ninni-Ilona.....kp19/26-46.....25v......1.lapsi....yk5......3. tero-kierto
Tellervo.........kp19/32-?.....35v........2.lapsi....yk4.....3.tero-kierto
SenSen.........kp17/26-32.....25v......1.lapsi....yk11....3.tero-kierto
Hömelö..........kp15/27-34.....23v.....1.lapsi....yk10.....tero-tauko
Kristiina84.....k14/25-35.....26v........1.lapsi.....yk5.....tero-tauko
Nancy...........kp14/25-55.....23v........1.lapsi....yk ?.....1. tero-kierto
LadyBlue.......kp7/24-42.....28v........1.lapsi....yk9......1.tero-kierto


Plussanneet: :heart:
Saasa...16.4. ....kp35/37-68....27-v....1.lapsi....yk11....2.terolut-kierto
Chrisu...5.5.......kp32/28-95.....28v......1.lapsi....yk 1....3.tero-kierto




Kp:t vinossa:
AnniMu...........kp?/26-87....20v....1.lapsi....yk 4.......3. terolut-kierto
Aadami...........kp?/24-50...27v....1.lapsi...yk7......4.terolut-kierto
Lilli88............kp?/26-?.....23v.......1.lapsi....yk 4.....3.terolut-kierto
 
Viimeksi muokattu:
Hömelö Kiitos, nyt ei voi muuta kuin vain toivoa, että munis tajuaisi myös irrota. Mä niin vihaan terolutteja, jos sen takia ei irtois... Mutta mutta, ens viikolla alkaa siis piinailuviikko! On se vaan jännää aikaa. Sullakin niin jännät paikat siellä muru :heart: Kyllä mä uskaltaisin testailla jo dpo14!

Fossiili Eiköhän me hyödynnetä tämä ihana tämänpäiväinen tieto. Huomenna, lauantaina ja vielä sunnuntaina laitetaan simpat uiskentelemaan. Luulis olevan varma tärppi, kun syötetään kädestä, jos vaan kaikki muu sujuu hyvin :heart: On se vaan niin ihmeellinen tapahtuma tuo hedelmöittyminen ja niin monesta seikasta kiinni. Mutta toivoa ei heitetä menemään hyvät naiset! Jokainen meistä vuorollaan sen plussan saa, uskon siihen!

Kiitos tasapuolisesti teille kaikille tsempeistä ja kannustuksesta :heart: Etenkin nyt tuon terolutin vaikutuksesta ovikseen tarvitsen äärettömästi tukea... Tänään ei oo ollu kipuilua juurikaan ja aattelin jo, että terolutit alkaa estää muniksen loppukasvua (koska kipuilu loppui just sopivasti ekana terolutpäivänä eli eilen...), mutta nyt pikkasen tuntuu jotakin tuolla munasarjan kohdalla. Apua, mä niin toivon... odotukset ja toiveet nyt myös sen mukaiset. Pitää vaan koettaa olla ajattelematta asiaa, ettei stressi ole haitaksi!

Hennu86 Sormet ja varpaat on tiukasti ristissä! Ei saa tulla enää YK20, eiköhän tämä YK19 jo kuitenkin olisi tarpeeksi pitkä taival keskenmenoineen.... Puhutteko nyt Clearbluen ovistesteistä vai minkämerkkisistä? Minä jatkossa luotan noihin Pregchekin testeihin, kun sain eilen sillä plussan ja tänään todettiin, että kyllä se liuska vaan oikeessa oli. Digit on kyllä kuulemani mukaan tositosi luotettavia, eikä tartte arpoo viivojen tummuuksia :) Siis onko sulla teroluteista huolimatta kierrot noin pitkiä? :O Tuo on muuten niin totta, laatu korvaa määrän seksissä! Ja jos molemmille on ok, että seksiä on vähemmän kuin kerran viikossa, niin sehän on loistava juttu! Monesti menee just ristiin, että toinen olisi aktiivisempi kuin toinen. Mutta teillä kuulostaa ihanalta, että ootte löytäny yhteisen sävelen tuohon!!! Meillä tämä on yksi kitkan aihe :kieh:

Kristiina84 Pillerit on kyllä jännä, miten ne vie seksihaluja! Monilla nimen omaan pillerti tappaa halut. Ja pillereiden aikana ainakin minä olin tosi kuiva, jouduttiin käyttämään liukastetta. Pillereiden lopettamisen jälkeen ei liukastetta kyllä tarvita, olipa kierto menossa missä kohtaa vaan ja halujakin löytyy ihan eri tavalla :D On se vaan hyvä tehdä vauvaa, kun mäkin saan nyt paaaaaaljon enemmän läheisyyttä ja seksiä! Meillä kun tuo mies ei niin kovin seksuaalinen ole, murrrr :stick: Mutta sitä se parisuhde on, kompromisseja kompromisseja!!
 
Kuumeilija saatampa siis dipata jo silloin dpo 14 tienoilla :) Mulla on kaapissa yksi herkkä (joku Sofi jotain?) 10UI/ml- testi, joten sillä luulis näkyvän jo :) ja sit vielä apteekista 25UI/ml testi.. hui ku alkaa jännittämään jo valmiiksi!!! :popcorn: Mä niiiiiin haluun jo sen plussan :D Ja jos ovis oisko nyt korvilla niin no worries, talletuksia tehty tänään :D
 
Ootteko muuten minkälaisia muutoksia itsessänne huomanneet e-pillerien lopettamisen jälkeen?? Itsellä ei enään suuria surusta-iloon mielialan muutoksia, tasaisempi olo! Eikä auton ratissakaan tartte enään niin mahottomasti raivota. Vaikkakin olen aika tulinen tyyppi välillä perusluonteeltani :D Ja isoin juttu oli hyvä parisuhteelle, ei olla kertaakaan miehen kanssa riidelty enään niin kun e-pillereiden aikaan!!! suutuin aika mittättömistä asioista nollasta sataan ja raivossani sanoin mitä sattuu, usein ihan sinne asti että pohdin haluako jatkaa suhdetta enään... :ashamed: Vaikka mies ei koskaan varsinaisesti riidelly, taisin enemänkin raivota itsekseni..Nyt ei syksyn jälkeen enään mitään sellaista!!! ihana juttu! En kyllä KOSKAAN enään aio koskea e-pillereihin...
 
Hömelö Mä en oo koskaan käyttäny pillereitä... Mulla oli Evran laastarit käytössä. En osaa sanoo vaikuttiko ne jotensakki mun mielialaan, en ainakaan itte huomannu. Sitä melkein pitäs kysyä tuolta ukkoselta :D. Kaveri tosin vaihto laastarit pillereihin joskus aikoinaan, ku laastarit vaikutti just mielialoihin todella rajusti. Mutta nuohan on kyllä niiiin yksilöllisiä juttuja...
 
Fossiili niin varmasti yksilöllistä on :) Se varmaan pilleri merkistäkin riippuu..? Millai tota laastaria käytetään..? Mun ukolta ku kysyy niin se sanoo vaan että hittoko hän ei aiemmin tiennyt että kaikki johtu e-pillereistä :D Meille on aina ollu hyvä suhde mutta nyt paljon parempi. Se ehdotti jo ennen mua että lopettaisin e-pillerit mutta tarvitsin paljon aikaa ennen ku uskallin, en tiiä miksi pelotti niin.
 
Hömelö Laasrari oli varsin yksinkertanen käyttää ja helppo muistaa :)... Mulla oli aina maanantai vaihtopäivä. Eli maanantaina pistin sen, yleensä se oli pikkasen allien :D alapuolella (vuoroviikoin vaihtelin puolta), ja seuraavana maanantaina tapahtu laastarin vaihto. Neljä-kuus laastaria pidin peräkkäin, Ja menkat tuli sit sillä väliviikolla niinku pillereissäkin. Ja se pysy suihkut ja saunat ihan hyvin paikoillaan. Valitsin sen takia laastarit, ku tulin siihen tulokseen että mä en yksinkertasesti muista niitä pillereitä ottaa :D. Jo nyt terojen kanssa meinaa olla ongelmia :D. Ja toisaalta olin kuullu kauhutarinoita just noista kaameista mielialan muutoksista ja kuivista kausista :)
 
Chrisulle onnittelut plussasta =):flower:

ja kuumeilijalle onnea antoisasta gyne-käynnistä! Hyvä että kaikki on kunnossa! Nyt vaan ahkerasti peittoja heiluttelemaan ;)

ON: täällä kp19 ja kaikenlaisia oireita olen olevinaan keksinyt. Näkyisköhän mahdollinen plussa jo äitienpäivänä testissä, olisi aika mahtavaa :) Mutta tuskinpa kannattaa vielä silloin testailla, sunnuntaina olisi siis vasta kp21/26 ja dpo10... Huoh, pelottaa ajatella jo sitä että täti taas ensi viikon lopulla olisi tulossa. Oon niin täynnä tätä yrittämistä, että ei jaksais enää!
 
SenSen kiva kuulla susta :) Dpo 10 vois kyllä näkyä jo, mutta onhan se aika aikaista testata.. Ite aattelin aikaisintaan dpo 14 tienoilla testata :) Huippuha tuo ois äitienpäivänä plussa saada :D Mulla on sulle peukut pystyssä että täti tajuais vihdoin olla tulematta sulle, toivottavasti saat plussan testiin!!! :heart: Ootteko yrittämisessä pitäneet taukoja välillä, esim. yhden kierron? Jos niitä tauoiksi voi kutsua.. itellä ainaki stressi helpotti tässä kierrossa kun oon jättäny tikuttamatta ja keksiny muuta ajateltavaa (tiedän, helpommin sanottu ku tehty :D), ollaan kuitenkin ahkerasti pupuiltu ja se saa riittää. Alkoin viime kierron lopussa oleen jo ihan rikki ja tuhrautunut kun ovisplussasta huolimatta ja sen hyvästä hyödyntämisestä menkat tuli, itkuhan siinä pääsi :( Mutta nyt on kevyempi olo, jos en kierrossa sit taas tikuttaa jaksais.
MUTTA TEKI NIIN TAI NÄIN, kyllä meille kaikille se plussa jossain vaiheessa tärähtää, kukaan meistä ei varmasti ilman omaa kääröä jää :heart:
 
Fossiili ompas kätevät tuo laastari :) Itelläkin tahto olla nappien unohtamista välillä, vaikka reilu 7v aikana kerkes aika hyvin rutiiniksi muodostua! :D Se huono puoli pillereissä että mihinkään ei voinu jäädä extemporee yökylään jos ei tajua kantaa koko aikaa mukana e-pilsuja.. Jos sitä joskus sitten taas ehkäsyä tarvitsee niin on siinä sit taas miettiminen mitä ottas.. ehkä kierukka.

Heiii missäs Ninni-ilona ja Ambrosia85 ..??
 
Hömelö, juu, ehkä yritän malttaa odottaa vaikkapa kp27 asti, silloin pitäisi menkat alkaa ja jos ei ala niin testaan. Saa nähdä miten maltan. Välillä on niin varma tunne että tulisi plussa ja välillä taas olen ihan varma että ei ole tärpännyt.

Yrittämisessä meillä ei oikeastaan ole ollut taukoja. Toki jotkut kierrot ovat olleet vähän vähemmällä yrittämisellä, mutta olen silti laskeskellut että saumoja olisi ollut niissäkin kierroissa plussaan mikäli olisi ollut tullakseen. Ensimmäinen tero-kiertohan meni sitten vain tätiä odotellessa, kun ei ultrassa näkynyt mitään merkkejä oviksesta.

Ja joo, muuta tekemistä pitäisi keksiä! Sen takia olenkin yrittänyt aktivoitua ja ilmoittauduin jopa uuden harrastuksen pariin kesäksi, ja lisäksi olen yrittänyt intoilla puutarha-/pihahommista :D Onpahan jotain tekemistä jos ei plussaa ala kuulumaan vieläkään!

Hömelö, sulle myös paljon plussaonnea tähän kiertoon, mennään näköjään melkein samoissa kierron päivissä :)
 
Kuulkaas Hömelö ja Fossiili, mä vasta etsiskelen ovista täällä :D Eilen sain vahvinta viivaa ikinä ovistestiin vaik sekin kyllä vielä selkeä negatiivinen mutta vahvempi kuin ennen. Mulla oli vaan ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen ton 28 mut muuten on sit heiluttu tuolla kp40-60 välillä että ei täs mitään kiirettä.

Pillereistä, mä olin jotenkin tasanen kun savanni pillereitä syödessä. Ei mitään mielialoja minnekkään suuntaan, mut eipä ollu haluja tai kostetuttakaan . : / Kyllä tilanne on parantunu siitä huomattavasti. Mut noi terot teki mut kyllä ihan hulluksi, niiden aikana sain ihan ihme raivareita. En kyl mielellään niitä söis enempää ellei tää kierto tästä ihan hulluksi heittäydy.
 
Terolut-mimmien toivelista

Macy gray.....kp30/30-35....30v.......2.lapsi....yk17....1.clomifen-kierto
Namppis88....kp29/28-60.....22v......1.lapsi.....yk4.....tero-tauko
Ambrosia85...kp23/26-?.....26v........1.lapsi....yk6......4.tero-kierto
Fossiili..........kp23/??..........31v.......2.lapsi.....yk1.....1.tero-kierto
"Kuumeilija"...kp22/??.........26v.......1.lapsi.....yk18...4.tero-kireto
Ninni-Ilona.....kp20/26-46.....25v......1.lapsi....yk5......3. tero-kierto
Tellervo.........kp20/32-?.....35v........2.lapsi....yk4.....3.tero-kierto
SenSen.........kp18/26-32.....25v......1.lapsi....yk11....3.tero-kierto
Hömelö..........kp16/27-34.....23v.....1.lapsi....yk10.....tero-tauko
Kristiina84.....k15/25-35.....26v........1.lapsi.....yk5.....tero-tauko
Nancy...........kp15/25-55.....23v........1.lapsi....yk ?.....1. tero-kierto
LadyBlue.......kp8/24-42.....28v........1.lapsi....yk9......1.tero-kierto


Plussanneet: :heart:
Saasa...16.4. ....kp35/37-68....27-v....1.lapsi....yk11....2.terolut-kierto
Chrisu...5.5.......kp32/28-95.....28v......1.lapsi....yk 1....3.tero-kierto




Kp:t vinossa:
AnniMu...........kp?/26-87....20v....1.lapsi....yk 4.......3. terolut-kierto
Aadami...........kp?/24-50...27v....1.lapsi...yk7......4.terolut-kierto
Lilli88............kp?/26-?.....23v.......1.lapsi....yk 4.....3.terolut-kierto
 
Viimeksi muokattu:
SenSen minäki aattelin kp 27 aamuna mahdollisesti testata herkällä :) Samassa veneessä näytetään olevan ystävä hyvä:heart:.. ja samoilla yykoillakin näköjään melkeen :D Eiköhän me SenSen nyt päräytetä molemmat komee plussat sillon kp 27 :D Kiitos, samoin sulle onnee kiertoon! Mäkin oon puuhastellut pihalla kukkapenkin kimpussa, kummasti rentouttaa ja varmasti saa ajatuksia muualle, vaikka aika tiheästi täällä roikunkin :D
 
Namppis88 ai sä vielä ovista bongailet :D Luulis jo tulleen ku koopeet noinki pitkällä..? :confused: koska aloititkaan tikuttamisen tässä kierrossa? Onko sulla teroja vielä jemmassa vai käytkö sit gynelle uudestaan/ hakeen uuden reseptin jos tarvitsee ?

Mulla on niin kova plussa into meille kaikille että en malttas oottaa että tulis plussa uutisia jollekin meistä! chrisu perässä tullaan! :heart:
 
Onnea chrisulle plussasta :flower: ja kuumeilijalle mukavasta lekurireissusta :)

Täällä kp20 ja odotellaan kesän saapumista :D Itse en aatellu testailla ennen kp29 eli pitkä viikko ja risat vielä edessä... eipäs tässä nyt kummempia lätinöitä, lähden tytsyn kaa ulos aurinkoon :)

Mukavaa viikonloppua ja kaikille äideille ihanaa äitienpäivää :flower:
 
Hömelö Mistä oot ostanu noita herkkiä testejä??? Siis onko ne r-testejä? Mä oon koettanu ettiä kaupan hyllyiltä ja apteekeista juuri noita herkkiä r-testejä ja ei ne apteekissa osaa sanoa juuta eikä jaata noihin herkkyyksiin :kieh: Apteekissa on "herkkiä" testejä, mutta kukaan ei osaa sanoa siellä sitä numeraalista herkkyyttä! Mäkin haluun just noita 10ml herkkyytä olevia testejä. Onko muuta vaihtoehtoa kuin tilata?
 
SenSen Kiitos muru :heart: Oli kyllä todellinen antoista gynekäynti! Onhan tuo dpo10 aika aikasta testata, mutta se saattaisi jopa jo näkyäkin testissä. Eikös sitä sanota, että dpo10 aikaisintaan näkyy testissä! Olisi kyllä ihana saada plussa äitienpäivänä :heart:
 
Pillereistä ja niiden lopettamisesta. Mä en oo huomannut oikeestaan mitään eroa pillereiden aijasta verrattuna ilman pillereihin. Mä oon luonteeltani aika räväkkä, spontaaninen ja temperamenttinen, ja erityisen hankala tapaus etenkin parisuhteessa olipa pillerit käytössä tai ei :D Olen myös helposti raivostuvaa sorttia ihan pienistäkin asioista ja joissakin asioissa hyvin ehdoton :ashamed: Yks mikä tulee mieleen, niin pillereiden aikana olin tosi kuiva ja pupuillessa piti käyttää liukastetta, mutta pillereiden lopettamisen jälkeenkin olin kyllä edelleenkin kuiva. Vasta terojen aikana olen huomannut, ettei liukastetta enää tartte käyttää. Ja pillereiden aikaan ei ollut haluja seksiin, haluja on alkanut löytyä vasta viime kuukausina. Onkos kukaan huomannut terojen aikaan finnejä tulevan niskaan, yläselkään, tissien tienoille ja rinnukseen???
 

Yhteistyössä