Terolut mimmit

Terolut-mimmien toivelista

MoonBride.....kp69/??...........20v........1.lapsi.....yv2...2.tero
Namppis88....kp40/28-60.......22v........1.lapsi.....yk5...tauko
"Kuumeilija"...kp32/??............26v.......1.lapsi....yk19...4.tero
Tellervo.........kp30/32-?.........35v.......2.lapsi...yk4.....3.tero
Hömelö.........kp26/27-34........23v......1.lapsi....yk10...tauko
Kristiina84.....k25/25-35.........26v.......1.lapsi....yk5.....tauko
rae89...........kp22/?...............22v.......2.lapsi....yk1....1.tero
LadyBlue.......kp19/24-42........28v.......1.lapsi....yk10..1.tero
Macy gray.....kp7/30-35..........31v.....2.lapsi......yk18..2.clomi
Fossiili..........kp7/27-?...........31v.......2.lapsi......yk2....2.tero
Ambrosia85...kp7/26-?..........26v.......1.lapsi......yk7.....5.tero
Nancy...........kp4/25-55........23v.......1.lapsi....yk......1.tero


Plussanneet: :heart:
Saasa......16.4. ....kp35/37-68....27-v....1.lapsi....yk11....2.tero-kierto
Chrisu......5.5.......kp32/28-95.....28v......1.lapsi....yk 1....3.tero-kierto
Anni776...11.5......
SenSen....16.5.....kp29/26-32........25v......1.lapsi....yk11...3.tero-kierto




Jännä-klubi :confused:
Hömelö.............dpo 16
Kristiina84.........dpo 14
"Kuumeilja".......dpo 9-10
Namppis88........dpo 8



Hengessä mukana :wave:
Ninni-Ilona
AnniMu
Aadami
Lilli88


Listalle haluavat, ilmoittautukaa allekirjoittaneelle ja laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp30 ja nega testattu :( Koko eilisen päivän oli menkkaoireita jotka jatkuu edelleen mutta ei tätiä kuulu eikä näy. Kahdessa kierrossa alkanu menkat kp29... nytkin joka vessareissulla jännään et millon lurahtaa... No ei kai tässä, seuraavaan kiertoon vaan :)

Muoks. sori omanapaisuus...
Onnea tuhannesti plussanneille ja toivottavsti perässä tullaan laumoittain :flower::flower::flower:
 
Viimeksi muokattu:
tellervo pahoittelut negasta :( Mutta toivoa on niin kauan kuin tätiä ei näy! Tsemppiä.
Nancy onnea uuteen kiertoon! :)
Namppis88 onnea lupaavan tissikivun johdosta :D

Omaa napaa sen verran että täällä on alkanu muniksia ja alamahaa kiristeleen, jospa ne ei ois perhosia vatsassa huomisesti testipäivästä :heart: Plussatuulia kaikille!
 
Hömelö tuu sit heti kertomaan mitä testi näyttää niin saan napauttaa sutkin tonne plussa-listaan :D

(.) Tissikipu on vaimentunut, tilalla kuvotus ja päänsärky. Mitä mussa tapahtuu? Olin sit malttamaton ja sain tietty nenilleni, testasin tyylipuhtaan negan ovis- ja r-testillä. Joo joo dpo 8 tiedän :D
 
Namppis88 joo mä tuun sit kertoon :D oon tonne oviksen jälkeen piinailijoihin listannu "oireita", jännä lueskella niitä näin testipäivän aattona :D Koitan panna parasta plussan eteen, kuten varmasti kuumeilijakin ;) Maltahan vielä mieles, oottelevat vaan jos voit sille dpo14 korville niin eiköhän se plussa sitten jo pärähdä sinne testiin ;)
 
Kp1 käynnistyi yöllä.... olikin odotettavissa : /
Kummallista nyt tässä kierrossa nämä kamalat kivut, tissit olivat monta päivää kipeet ja menkkakipuja myös pari päivää... edelliskierroissa täti kurvannut paikalle ihan puun takaa... Nytkin on maha niin kipee että otettava vahvaa kipulääkettä, ei taija ihan normiburanat riittää. Nämä terot näköjään tekee tepposiaan ku on vaikka mitä oireita ja eri kuukausina vaihtelee. En taidakkaan vielä pitää taukoa, syön vielä muutaman kuukauden ja katotaan lekurin kaa jatkoa.
Tsemppiä kaikille ja toivotaan nyt niitä plussia lisää :D
 
Niinhän siinä kävi että ei sieltä r-testistä plussaa napsahtanu:headwall: MUTTA jotta piina jatkuisi, olen aika selvästi näkevinäni siinä viivanpaikan, joka hetkittäin piinailija silmään näyttää punertavaltakin jopa:O Kyseessä siis herkkä 10UI/ml testi, joten luulis jo näillä dpoilla näkyvän selvä plussa jos olisin raskaana :| ihme kyllä en oo kovinkaan surullinen, jotenkin toivo vielä elää :heart: Aamusta mahakipeä, muniksia jomottaa, menkkamainen olo..

MUOKS. EI JUMA, nyt siihen piirty selvä haamu :heart: kylläkin testiaika jo mennyt. Ei passaa innostua. Eikai se mitään tarkoita jos testiajan jälkeen tulee?? Ihan puskista paukahti tohon, en oo koskaan saanu tollasta vaikka kuinka tiirannut testiajan jälkeenkin..

kuumeilija huhuilen sua!!! ;)

tellervo pahoittelut tädistä :/ onnea uuteen kiertoo!! :)
 
Negahan se, ei edes haamun haamua :headwall: Ei tässä voi muuta kuin toivoa, että se ei vielä vaan näytä... ei kyllä vaan jaksa mitenkään usko riittää. Jos testailis torstaina tai perjantaina seuraavan kerran.

Hömelö
Sanotaan, että testiajan jälkeen ilmestyvillä viivoilla ei olisi merkitystä, mutta kyllä se ainakin mulla herättäisi toivoa! Mulla ei koskaan ole tullut haamua edes testiajan jälkeen, korkeintaan tullut semmonen tummentuma, muttei väriltään punertava. Mä kans kyylään tuota testiä, josko siihen piirtyisi edes se haamu, vaikkakin testiaika on jo mennyt...
 
Viimeksi muokattu:
Hömelö Toivotaan muru, että sieltä tulisi vielä kunnon plussa :heart: Vielä ei oo peli menetetty, vaikka siltä se kyllä omalla kohdallani tuntuu. Mulla on korkeintaan menossa dpo 11, mutta todennäköisemmin vasta dpo 10, joten toivoa vielä on. Kunhan täti punainen ei kaahaisi paikalle.
 
kuumeilija toivoa on vielä sulla on ku vasta dpo 10, testaat uudestaan ja häädetään täti sulta pois :) Mulla olis nyt mun järkeilyjen mukaan jo dpo 17, vähintään dpo 14. Mahakipu tuntuu uhkaavalta, toivottavasti siellä oikeasti olisi pikkuinen ja tajuaisi pysyä mukana :) Pitää testata muutaman päivän päästä uudestaan. Töitä vaan nyt on, periaatteessa seuraavan kerran su tai ma aamupissasta vois testata. Paitsi että voinkohon päiväsaikaan testata jos vaan pidättelee 3 tuntia tai useamman tunnin kuitenkin? Vielä yksi testi laatikossa, se on kyllä 25UI/ml joten ei niin herkkä kuin tämä. Toivottavasti sun nega muuttuu plussaksi vielä :heart: Mäkin koitan parhaani :D
 
Hömelö Kyllä mun mielestä voit testata myös päivällä, kunhan vaan pidättelet vähintään kaksi tuntia ja muistat olla juomatta tuona pidätysaikana! Sulla dpo on jo sen verran pidemmällä, että luulisi myös päivällä näyttävän raskauden parin tunnin pidätyksen jälkeen. Mä niin toivon, että saisin sen plussan vielä tämän viikon aikana. Jotenkin vaan tuntuu, että negaa sieltä vaan tulee kummiskin... yritystä jo niin kauan takana, että pettymykset pettymysten jälkeen eivät luo uskoa tähänkään kiertoon. Tuntuu, ettei meille suoda sitä onnea. Kaverit vaan raskautuvat ympärillä ja mä vaan itken sisimmissäni ja mietin, mitä vikaa minussa on...
 
Hömelö Mullakin on noita 25UI/ml, joten ihan hyvin voi ollakin, ettei näytä vielä. Mä olisin halunnut testata herkällä eli 10UI/ml, mutta en ole löytänyt mistään tuota herkkää testiä. Ainoastaan netistä olen löytänyt, mutta en ole lähtenyt vielä tilaamaan. Mistä sä oot ostanut noita herkkiä testejä?
 
Hömelölle kovasti tsemppiä! Pidän peukut ja varpaat pystyssä että plussaisit! Hyvältä vaikuttaa, toivotaan että viiva vahvistuu!

kuumeilijalle tsemppiä loppukiertoon myös! Dpo on vielä sen verran pieni, että kyllähän sieltä voi hyvinkin plussa pärähtää muutaman päivän päästä ;)!

Voimahaleja uuteen kiertoon joutuneille, ja plussatuulia kaikille tasapuolisesti!

ON: Eilen illalla tein huvikseni ovistestin, ja sehän oikein räjähti näkyville siihen tikkuun! Huomenna aamulla polttelisi vielä apteekin r-testi kaapissa, ja sitten pitänee varmaan mennä ostamaan lisää testejä... Eihän tätä muuten usko :ashamed:
 
Tulin kiireesti katsomaan, onko uutisia ja olihan täällä:

Ihan alkuun pahoittelut Tellervolle menkoista! :( Tiedän (kuten varmaan kaikki täällä) erittäin hyvin tunteen. Paljon tsemppiä seuraavaan kiertoon! Itse huomasin, että terolutit 3kk aikana aiheutti vaikka mitä munis- alavatsakipuja joita sitten luulin joksikin muuksi. Mut ihmeellisintä tässä kaikessa on se, että kun nyt on tää kierto ilman teroluteja niin oletetun ovisplussan jälkeen on ollut melkein päivittäin alavatsakipuja, tissien paisumista jne., mutta r-testit negaa. Menkkojen pitäis ihan näinä päivinä alkaa. Eli oon tullut lopputulokseen, että mun kroppa on täysin sekaisin, oli teroja tai ei :|

Kuumeilija
sulla on vielä dpo:t niin vähissä että älä vielä menetä missään nimessä toivoasi! :hug: Odota muutama päivä ja jos jostain saisit niitä herkkiä testejä niin testaat niillä loppuviikosta uudelleen. Minä tilasin just niitä kotitesti.fi:n kautta ja pitäis parin päivän päästä tulla. Plussatuulia!!!!:whistle:

Hömelö Jännittävää!!:) Nyt toivotaan, että tuo haamu tuosta vahvistuu, kerro heti kuulumiset :) Ja eiks nykyään kaikilla testeillä voi periaatteessa testata mihin aikaan vaan, toki jos dpo:t vähäiset ja testi ei ole herkimpiä, niin ei näytä kaikilla samaan aikaan. Luin jostain, että jopa 3 viikkoa voi mennä hedelmöittymisestä, että joillakin alkaa näkymään yhtään mitään... Tsemppiä!!!!!

Namppis Plussatuulia sinne!!!! Toivon kovasti sulle plussaa, dpo:t sulla vielä niin aikaiset ettei mitään hätää :)

SenSen Jes! :heart:

ON: Oikeastaan jatkan vielä noihin edellisiin kommentteihin, että tilasin nyt herkkiä 10-testejä ja ajattelin loppuviikosta pissata taas tikkuun, jos ei täti siihen mennessä tule. Tähän menessä oon tehnyt 25-testit, viimeks eilen ja about dpo14. Eli toivoa on niin kauan, kuin menkat ei ala. Alavatsakipuilua on edelleen, mutta sehän nyt voi enteillä hyvinkin kierron päättymistä...
 
Viimeksi muokattu:
oi oi oi ku täällä jännäillään :)
Itsellä myös erikoisia tuntemuksia mahassa, mutta oon päättänyt olla päättelemättä niistä mitään jos en tippuis sit niin korkealta jos vaikka ei taas tärppää :) mut voisi lisätä myös listaan. Ikä 22,esikoista yritetään yk11+3 ja eka tero kierto,kp 20/36 :)

NYT PLUSSIA PLAKKARIIN:heart::heart: sovitaanko niin? ;)
 
Tuun heti kertoon ku teen toisen testin :) Mulla mieskin näki sen haamuviivan, eikä se ees tienny mihin kohtaan se kuuluu tulla :heart: Varovainen onnelisuuden tunne kyllä nyt :) Toivottavasti täti tajuaa pysyä pois. Katotaan nyt kauanko maltan oottaa toisen testin tekemistä, ehkä pe vois dipata päiväpisusta. Kuumeilija pidän sulle kovasti peukkuja pystyssä :) toivoa vielä on! SenSen hyvältä kuulostaa tuo sun ovisplussa :heart: usko pois, plussa sieltä r-testistäkin varmasti pärähtää :) Kristiina84 tsemppiä kovasti testaukseen, toivoa ei ole vielä menetetty!! Plussatuulia kovasti ja hus hus täti! :) Namppiksellekin tärppionnea ja tädin karkottamis tuulia :)
 
Heippa kaikille!

onpas täällä piinailijoita nyt :) ja ihania plussia kanssa :))

ON täällä kp 20 ja dpo 6 menossa eli nyt jos on tärpännyt niin siellä se nyt sitten aloittelee kasvua pieni <3 gyne laski mulle ton dpo:n puhelimen välityksellä tänään, kun kerroin ovisplussasta joka oli 11.5 :D käski tehdä raskaustestin dpo 16 aikasintaan, tuskin siihen odotan.. mulla kun teroja tästä kierrosta se 4 ottamatta, niin sehän tarkoittaa sitä että tätiä odotan saapuvaksi 6-7 päivän päästä! hui.. eli taidan testailla tossa dpo10-11 :D nyt on kieltämättä olo, että jotain tuolla alhaalla tapahtuu..? johtuu ehkä teroista.. pantamainen tunne kohdun ja munasarjojen päällä.. ei menkkamainen olo ollenkaan..! itseasissa hyvin samanlainen tunne ollut kerran aikaisemminkin, silloin juuri oli se raskaustesti plussaa vaan kesken jäi!! :/

anteeksi omanapailu.. kirjoittelen ajan kanssa muillekkin sitten vaikka huomenna vapaapäivän kunniaksi!

paljon plussia kaikille!!
 
Tulin kertomaan polikuulumisia. Ultrassa ei taaskaan näkynyt mitään positiivista eli paljon saman kokoisia rakkuloita vain ja limakalvokin ohut. Oli sen verran minit menkat jopa minun tyypilliseen mittakaavaani nähden, että hoitosuunnitelmaa muutettiin seuraavien kiertojen osalta. Nyt siis vielä mennään viime kierron tapaan eli eilen otin viimeisen Clomin ja tänään alkaa pistokset. Perjantaina on uusi kontrolli eli kolme pistosta laitan näin aluksi ja sitten katsotaan montako tarvitaan lisää. Pregnylillä varmistetaan ovis ja Luget tulee loppukierron tueksi.

Jos tärppiä ei tule, niin saan kesän aikana popsia jäljelle jääneet 10 Clomifenia 2 tbl/pv kp3-7 haluamassani kierrossa ilman kontrollia. Kesätauon jälkeen jätetään Clomit pois ja kypsytellään pelkillä Fostimon-pistoksilla pari hoitokierrosta. Jos ei sittenkään plussata, niin mietitään järeämpiä keinoja. Ajatukseni ovat jo ihan kesätauossa ja tauon jälkeisissä hoitokierroissa vaikka tässäkin kierrossa voi onnistaa. Lääkäri lohdutteli, että ei pidä antaa periksi. Ilmeisesti naamastani näkyi, että usko onnistumiseen on pohjalukemissa. Ovulaatio-ongelmaa lääkäri piti ilmeisenä ja limakalvon heikkoa kasvua ongelmallisena. Onneksi hoitoa muokataan jo seuraavalle kierrokselle, jos elokuun loppuun mennessä ei tärppiä ole saatu aikaan. Tuntuu kyllä, ettei pääni kestä sinne asti. Toivottavasti tämä kierto olisi nyt se The kierto. Kesätauon lähestyminen kun tekee odottamisesta entistä piinaavampaa.

Fiilikset ovat sen verran maassa, että nyt jää ihan omanapailuksi. :ashamed:
 
Terolut-mimmien toivelista

Namppis88....kp40/28-60.......22v......1.lapsi.....yk5...tauko
"Kuumeilija"...kp33/??............26v......1.lapsi....yk19...4.tero
Hömelö.........kp27/27-34........23v.....1.lapsi....yk10...tauko
Kristiina84.....k26/25-35.........26v......1.lapsi....yk5.....tauko
rae89...........kp23/?...............22v.....2.lapsi....yk1....1.tero
LadyBlue.......kp20/24-42........28v.....1.lapsi....yk10..1.tero
Syysmyrsky...kp20/36...........22v.......1.lapsi....yk11+3..1.tero
Macy gray.....kp8/30-35..........31v.....2.lapsi......yk18..2.clomi
Fossiili..........kp8/27-?...........31v......2.lapsi......yk2....2.tero
Ambrosia85...kp8/26-?..........26v......1.lapsi......yk7.....5.tero
Nancy...........kp5/25-55........23v.......1.lapsi.....yk......1.tero
MoonBride.....kp2/??...........20v........1.lapsi......yv2...2.tero
Tellervo........kp1/32-?........35v.......2.lapsi...yk5.....3.tero


Plussanneet: :heart:
Saasa......16.4....kp35/37-68....27-v....1.lapsi....yk11....2.tero-kierto
Chrisu......5.5.....kp32/28-95.....28v......1.lapsi....yk 1....3.tero-kierto
Anni776...11.5......
SenSen....16.5...kp29/26-32.....25v......1.lapsi....yk11...3.tero-kierto




Jännä-klubi :confused:
Hömelö.............dpo 17 (HAAMU!)
Kristiina84.........dpo 15
"Kuumeilja".......dpo 10-11
Namppis88........dpo 9
LadyBlue...........dpo6


Hengessä mukana :wave:
Ninni-Ilona
AnniMu
Aadami
Lilli88


Listalle haluavat, ilmoittautukaa allekirjoittaneelle ja laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)
 
Hömelö Voi kiitos muru tsempeistä :heart: Mulla on mieli maassa joka tapauksessa, vaikka tiedän faktat, että dpo:t vielä niin pienet :ashamed: En jaksa millään uskoa, että se plussa tulisi... enkä kestä, jos täti kurvaa paikalle. Hohhoijjaa, miten voi raskaaksi tuleminen ola näin hankalaa ja toisilla se käy tuosta vaan.

macy gray Pahoittelut ultrakuulumisista :hug: Tuollaiset uutiset varmasti lannistavat ja teilläkin yritystä takana jo pitkä taival. Positiivista kuitenkin oli se, että nyt tulee hieman muutoksia apuihin. Pidän peukkuja, että tärppi käy, vaikka usko sinulla onkin pohjalukemissa! Nyt tuetaan toisiamme, ei ole helppoa elää tuon tunteen kanssa. Katsoin tuosta listasta, että meillä on aikalailla sama tilanne YK:n suhteen, meillä nyt menossa YK 19. Ymmärrän sinun tunteesi niin hyvin eli tuon, että usko onnistumiseen on pohjalukemissa. Mulla samat fiilikset juuri nyt, vaikkei olekaan noin paha tilanne kuin sinulla. Yrittämistä kuitenkin takana jo niin kauan ja pettymykset kerta toisensa jälkeen eivät enää vaan jaksa antaa uskoa onnistumiseen. Pelkään kovin, että joudun taas pettymään :kieh: Pelkästään jo tämä olotila on niin masentava, että itkuksi laittaa.
 

Yhteistyössä