Tervetuloa blogiino jossa pohdiskelen syntyjä syviä ja esittelen fiftarityyliäni!

Hahaha, nyt selvisi että tämä ei olekaan se ilkein keskustelupalsta. Vauvalla blogini sai aikaan ilmeisesti sellaisen paskamyrskyn että ketju poistettiin alle tunnissa.En ehtinyt valitettavasti lukemaan ainuttakaan kommenttia. Pitipä sitten tänään kirjoittaa siitä, mitä mieltä olen siitä että ihmiset lokeroidaan iän mukaan kaikessa, ja ikä määrittelee myös tyylin ja luonteenkin. Pikkuisen härkin. Mut se oli kivaa. :D
 
vierailija
Hahaha, nyt selvisi että tämä ei olekaan se ilkein keskustelupalsta. Vauvalla blogini sai aikaan ilmeisesti sellaisen paskamyrskyn että ketju poistettiin alle tunnissa.En ehtinyt valitettavasti lukemaan ainuttakaan kommenttia. Pitipä sitten tänään kirjoittaa siitä, mitä mieltä olen siitä että ihmiset lokeroidaan iän mukaan kaikessa, ja ikä määrittelee myös tyylin ja luonteenkin. Pikkuisen härkin. Mut se oli kivaa. :D
Miten sinun blogista voi syntyä paskamyrsky? :confused::D
Olet ihana ja sympaattinen, enkä ymmärrä mitä kummasteltavaa pukeutumistyylissäsi on, ei se nyt niin ole erikoinen ole.:D
Ihmiset osaa olla juntteja.
 
Korjaa possessiivisuffiksit paikoilleen: arvostelua osakseni jne.
Fiftari- sana ei kerro mitään.
Lause johon viittaat, menee näin:


"Ns. epäsovinnainen ja ”ikääni sopimaton” tyylini sai silloinkin paljon arvostelua osakseen. "

Miten tuo pitäisi korjata? Eikös tuo ole ihan oikein? Korjaan kyllä aina kirjoitusvirheet ja koitan oppia niistä, mutta tätä en ymmärrä miten pitäisi olla. :D
 
Miten sinun blogista voi syntyä paskamyrsky? :confused::D
Olet ihana ja sympaattinen, enkä ymmärrä mitä kummasteltavaa pukeutumistyylissäsi on, ei se nyt niin ole erikoinen ole.:D
Ihmiset osaa olla juntteja.

Kiitos ihana! Tuo todella lämmitti! <3

Tai en siis tiedä tuliko suoranainen myrsky, mutta aika paha kommentin on oltava jottei poisteta pelkästään kommenttia/kommentteja, vaan koko ketju. Ei minua se loukkaa eikä haittaa, minulla on nykyään hyvä, terve itsetunto enkä lotkauta korvianikaan jos joku ei tykkää minusta. Meitä on moneen makuun. :)

Minustakaan tyylini ei ole mitenkään ihmeen erikoinen. Kun menen vaikka Helsingin keskustaan, ei kukaan vilkaisekaan, hukun erilaisten ihmisten kirjoon täydellisesti tyyleineni, ei se mitenkään radikaali ole kuitenkaan. :D
 
vierailija
En kyllä ymmärrä miten olisit arvostelun kohteena, jopa tylsän tavallinen kaikin puolin. Nykymaailmassa et ole lainkaan erikoinen ja hukut suorastaan massaan. Se on siis ihan hyvä asia. Meitä on niin moneen.
 
En kyllä ymmärrä miten olisit arvostelun kohteena, jopa tylsän tavallinen kaikin puolin. Nykymaailmassa et ole lainkaan erikoinen ja hukut suorastaan massaan. Se on siis ihan hyvä asia. Meitä on niin moneen.
No niin!! Niin haluankin hukkua massaan enkä pidä itseäni mitenkään megalomaanisen erikoisena persoonana. Siksi vähän ihmettelenk
Oletko varma, että nimen omaan ikääsi vedoten kommentoivat. Monen mielestä fiftarityyli on ylipäänsä ihan kaiken ikäisillä vähän jotenkin ällöttävää.
No varmaan kaikille tyylisuunnille löytyy inhoajansa- hipeille, punkkareille, gooteille jne. , mutta kaikkia ei voi miellyttää, eikä tarvitsekaan, enkä sitä odotakaan toki. :)
 
Wow, hienot kuvat. Ja kivaa tekstiä. Ole rohkeasti oma itsesi, muista välittämättä! :)
Kiitos! <3 Niin aion olla! Blogissani kerron aika paljon itsetunto-ongelmistani, mutta heti kun sain itsetuntoni kuntoon, toteutin pitkäaikaisen unelmani ja otin uuden tyylin omakseni. Ohan vasta tämän vuoden alussa, vaikka olen tykännyt siitä aina. Hih, aika kauan piti elää ennenkuin uskalsin alkaa olla ihan oikeasti oma itseni. Nyt olen. :)
 
Mikä sinua siinä asiassa ihmetyttää?
Itse en sen kummempaa mielipidettä ko tyylistä omaa, mutta ymmärrän hyvin, että moni pitää sitä vähän säälittävänä. Siis kuka ihmeessä haluaisi palata tuon ajan naismalliin ja naisen asemaan.
Minua ei haittaa jos joku pitää säälittävänä. Ainakaan itse en haluaisi palata tuon ajan naisen asemaan enkä sitä mitenkään ihannoi, ainoastaan autoja, esineitä, vaatteita ja musiikkia. Harva harrastaja nyt nimenomaan ihannoi sen ajan naisen asemaa.
 
Mun mielestä ois säälittävää, jos ois mun ja mielensähoittajan ikään ehtineenä, yhä niin muiden mielipiteiden vietävissä ettei uskaltaisi pukeutua kuten haluaa.
Samoin ajattelen! Itse olen tosin uskaltanut vasta muutaman vuoden, ensin olin boheemi ja tämän vuoden tammikuusta asti fiftarityylinen. Olen ennen ollut huonoitsetuntoinen ja ulkoaohjautuva, ja tulemalla esikn tavallaan testaan itsräni. Olen todella iloinen siitä etten piittaa kakkaakaan muiden mielipiteistä enää.

Minusta tämä ikä on ihan paras siksi, kun on elämänkokemuksen kautta saanut itsevarmuutta. Viis koko ajan syvenevistä rypyistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja 0oo0
vierailija
Mikä sinua siinä asiassa ihmetyttää?
Itse en sen kummempaa mielipidettä ko tyylistä omaa, mutta ymmärrän hyvin, että moni pitää sitä vähän säälittävänä. Siis kuka ihmeessä haluaisi palata tuon ajan naismalliin ja naisen asemaan.
Ihmetyttää, että väität monien inhoavan tuota tyyliä. Sinä + kerhokaverisi on aika pieni otos tehdä tuulesta temmattuja yleistyksiä. Jokaiselle tyylisuunnalle riittää ihastelijoita ja inhoajia. Voimakas tarpeesi ylikorostaa omaa inhoasi ko tyylisuuntaa kohtaan ihmetyttää. Ehkä pyrkimyksenä oli painaa ap:n itsesi ja muiden alapuolelle? Ihmetyttää myös tuo mustavalkoinen lätinä patriarkaalisuudesta. Tuo on herranjumala vain pukeutumistyyli, ei ne kellohelmat palauta ketään nyrkin ja hellan väliin. :ROFLMAO:
 
vierailija
Vauva palstalla on poisteltu ketjuja ihan ilman mitään syytä. En tiedä mikä siellä on menossa. Itsekin aloitin ketjun lasten kasvatukseen liittyvistä asioista ja parin minuutin kuluttua se oli jo poissa. Samoin matkustamiseen liityvä ketju katosi eilen jne. Ehkä joku tekee kiusallaan.
Eli voi olla että sinunkin ketju lähti vaikka se ei ollutkaan asiaton.
 
Ihmetyttää, että väität monien inhoavan tuota tyyliä. Sinä + kerhokaverisi on aika pieni otos tehdä tuulesta temmattuja yleistyksiä. Jokaiselle tyylisuunnalle riittää ihastelijoita ja inhoajia. Voimakas tarpeesi ylikorostaa omaa inhoasi ko tyylisuuntaa kohtaan ihmetyttää. Ehkä pyrkimyksenä oli painaa ap:n itsesi ja muiden alapuolelle? Ihmetyttää myös tuo mustavalkoinen lätinä patriarkaalisuudesta. Tuo on herranjumala vain pukeutumistyyli, ei ne kellohelmat palauta ketään nyrkin ja hellan väliin. :ROFLMAO:
Mielestäni minulla ei ollut mitenkään "voimakasta tarvetta" ylikorostaa "inhoani". En ylipäänsä omaa kovin voimakkaita tunteita kenenkään pukeutumistyyliä kohtaan.

Mutta hulluahan se on väittää, etteikö ulkonäkö/tietyn tyylisuunnan edustaminen herättäisi mielleyhtymiä. Jos näet punkkarin, tulee mieleen tietyntyyppinen ihminen. Jos näet pilottitakkiin ja maihareihin pukeutuneen tyypin, tulee mieleen tietyn tyyppinen ihminen jne jne.

Ekan viestini pointti oli siinä, että iällä ei välttämättä ollut mitään tekemistä homman kanssa.
 

Yhteistyössä