~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Happyfeet, voi harmin paikka!!! Tsemppiä kuitenkin jatkoon!! Täällä edelleen sekavat fiilikset. Neljä testiä olen nyt kaikkiaan tehnyt, viimeksi tänä aamuna One Step -liuskatestin ja siihenkin pärähti heti selvä plussa. Soitin siis neuvolaan, mutta ajan sain vasta kahden viikon päähän.. Jännittää niin pirusti, että......
 
tiinatitityy onnea plussasta! :flower:

haavelilija87 tervetuloa :)

ON: Ei mitään uutta. Menkkoja odottelen. kp 51.

On vähän kiire, en nyt ehdi tämän kummemmin kirjoittelemaan... Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!
 
Tiinatitityylle onnea plussasta :flower:

Happyfeet :hug:

Haaveilija 87 tervetuloa mukaan :wave:

ON: Täällä ovista edelleen odotellaan nyt 18/31, eli tikkuun pitäisi viiva kyl tässä parin päivän sisällä jo ilmaantuu.. Eilen ei vielä mitään.. Toivottavasti nyt kuiteski ovuloin....
 
beabee: uskoisin, että hiljaisuus johtuu lomista ja kuumuudesta! ei jakseta istua koneella, jos ei ole pakko! Lisäksi kesäkiireet voi saada myös yrityksen unohtumaan hetkeksi... Elokuussa taas vilkkaampaa, toivottavasti!
 
Heippa ja ihanaa keskiviikkoa...Ilmakin jo vähän viileempi... =)

Me saatiin miehen kanssa eilen pieni kina aikaan vaunujen hinnasta :LOL: Juu, edelleenkään en oo plussannu, mutta kunhan näytin yksiä mitä haluun ni kuulemma ihan liian kalliit |O
No eipä taia mies tajuta mitä ne oikeest maksaa.... B) Kyllä mä sellaset vielä saan ku haluan, hyvää aikaa taivutella tai sit maksan vaikka ite :LOL: :LOL: :LOL:

Nyt koiran kanssa ulos ja ruokaa tekemään ku pikkuveli tulee kylään...
 
Anna-79 toivotaan... B) Tosin vielä enemmän toivoisin, ettei mun tarvitsisi enää elokuussa olla täällä, voisin ihan mielelläni plussata ennen sitä ;)

ON: Mulla on menossa kp 52 eli menkat yli kaksi viikkoa myöhässä. Vähänhän tässä alkaa toiveet heräillä (joo-o niinkuin aina, ja tulen taas putoamaan korkealta, nyt vieläkin korkeammalta kuin yleensä ), mutta en vaan uskalla testata... Viivytän ja viivytän testin ostamista. Tissit tuntuu aika pinkeiltä ja nännit on kipeät, muuta oiretta ei ole, tiedä häntä...
 
Happy Feet Oon pahoillani sun puolesta. Mutta varmasti helpottaa jo sekin tieto, että pystyt tulemaan raskaaksi. Ehkä jo ens kerralla pikkunen pysyy matkassa mukana.

Tiinatitityy Onnea plussasta!!

beabee Jännät päivät sulla edessa! Toivon niin kovasti että saisit pysytellä siellä pilvissä ;)

haaveilija87 Tervetuloa mukaan! Katotaan kauan sä pystyt olemaan tolla "saa tulla kun on tullakseen" -linjalla :) Mä ajattelin kans että ei mitään paineita, mutta äääh kun tästä innoistui niin nopeesti!

ON: Mulla on nyt menossa kp 12. Tai en oikeen tiiä miten kierron alotusaika pitäis laskea ku pari ekaa päivää oli niin niukkaa vuotoo, niin nyt laskin vasta siitä kun kunnolla alko vuoto. Anyways, vasta yrityskerta 2 menossa mutta kävin jo ostamassa ovulaatiotestejä. Kierto on sen verran epäsäännöllinen nykyisin (28-35) että alotin testaamisen jo tänään kun en tosiaan oo koskaan ennen testaillut. Toivotaan että bongaisin oviksen.
 
chiaraa joo niin mäkin toivon. Tekis mieli käydä tänään töiden jälkeen ostamassa testi, ja sitten aamulla katsoa mitä se näyttää, mutta jos toisaalta taas odottaisi vaikka ensi viikkoon... = ) On tää jännää. Tsemppiä sulle oviksen bongailuun!
 
Nyt on ihan sellainen olo että kohta menkat alkaa. Rinnat ei tällä hetkellä oo enää niin kipeät ja on jotenkin kostea olo, tiedättehän... Koko ajan pakko käydä vessassa tarkistamassa tuliko täti jo. Sitten mahassa vihlaisi, kun nostin painavaa laatikkoa. En testaa vielä, kun mulla vaan on sellainen tunne että menkat alkaa. Varmaan maanantaina ostan testin jossei siihen mennessä ole alkanut.

Joo tiedän, että olen tässä viivytellyt testaamista aika kauan, mutta kaikki testit mitä oon elämäni aikana tehnyt, on ollut negatiivisia, joten en usko, että se nytkään näyttäisi plussaa. En vaan voi kuvitella, että se voiskin näyttää plussaa. Jotenkin "varjelen" itseäni siltä putoamiselta. Ja on ihana tietämättömänä menkat myöhässä kuvitella että oonkin raskaana. Hullua. Mutta alkuviikosta se sitten selviää, ellei aikaisemmin (jos menkat alkaa).

Kaikille plussatuuliaaa!
 
beabee Ymmärrän kyllä sua, on varmasti tosi rankkaa kerta toisensa jälkeen tuijotella sitä negaa.. No, maanantaina testailet jos ei oo täti sitä ennen tullut.

ON: Mä luulin aloittavani oviksen testailun hyvissä ajoin, koska mul on menossa nyt vasta kp 13 ja kierto ollut viime kuukausina lähempänä 35.. mutta tänään siis toista kertaa testasin ja heti näytti positiivista tulosta. Ja kai noi testit suht luotettavia on..?

Yritin netissä surffailla ja etsiä tietoa siitä, millon nyt sit kannattais petipuuhiin ryhtyä, koska mun mies on tulossa kotiin vasta huomenna!! Mutta ei kai toi pos. tulos sitä tarkoitakaan että pitäis nyt saman tien hypätä sänkyyn.. eihän? Ja sit viel ollaan huomen lähdössä viikonlopuksi kavereiden mökille ja siellä on kyllä varmaan aika mahdotonta tehdä yhtään mitään :/ Olin niin varma ettei ovis ois ku vasta viikonlopun jälkeen jolloin meil olis hyvin ollut mahdollisuuksia yrittää ihan rauhassa..
 
Kertokaas, että milloin kandee testailla, ku juhannusviikolla ekaa kertaa seksiä ilman ehkäsyä. Pillerit jätin pois jo muutama kuukaus sitten...Ja menkat tuli ja loppus noin viikko sitte..Mutta nyt muutaman päivän ollu ihmeellistä alamahanippailua ja alaselkää särkee...voisin kuvitella, että menkat alkais ellen tietäis että ne oli jo..Vai onks tää jotain ovikseen liittyvää?
Meinaan, eipä pystytä vasta ku varmaa ens viikon alussa seksiä taas harrastamaa :/
Voiko tai kandeeko testailla yhtää etukätee? Tai voiko ylipäänsä olla ees mahollista koska menkat kuiteski just oli....
 
Oliskohan oviksen aika?? Meinaan ihme valkovuotoa tänää tullu :eek: Ja ku en muista, että olis kyllä PITKÄÄN aikaan noin selkeetä ihan valkosta ollu... :D Uiuiuiui, uskaltaiskohan kohta jo edes haaveilla, että ois tärpänny...Pöh, ei kait..vasta vähän reilu kuukaus ollaa yritetty, ni ei kai se näin nopeesti nyt tärppäis...

*yksinpohdiskeluaasiastajostaeipitänytkovinsuurtanumeroatehdä* :ashamed:
 
chiaraa Mun ovistikkujen ohjeissa lukee, että "plussan" jälkeen seksiä tulisi harrastaa 24 tunnin jälkeen plussasta, mutta ennen 48 tuntia. Eli tuo vuorokausi olisi ihan hyväkin odottaa.

haaveilija87 Ovikselta kuulostaisi mun korvaani. Ja ihan vinkkinä sanon (en todellakaan tarkoita pahalla ), että kannattaa yrittää hillitä itseään ja yrittää rauhassa ootella menkkoja/plussaa, koska oon itse tippunut niiiin monta kertaa kovaa ja korkealta :ashamed: Toki monet tulevat raskaaksi jo suunnilleen koskemalla miehen "sitä" ja niin minäkin kuvittelin, mutta kohta on jo puolivuotta yritystä takana, eikä ole mitään kuulunut. Toivon tietenkin, että sulla tärppäisi mahdollisimman nopeasti, mutta yritä säästellä itseäsi :heart: Se on ihan perseestä, kun pettyy kerta kerran jälkeen ihan hirveästi :ashamed: Nimim. kokemusta on...

ON: Mä aloitin toissapäivänä oviksen tikuttelun, eikä ainakaan viellä ole testiviiva ollut lähelläkään kontrolliviivan vahvuinen. Tietääkö joku, että voiko se jotenkin hankaloittaa, koska en pysty testaamaan joka päivä samaan aikaan :/? Teen nimittäin vuorotyötä ja töissä en todellakaan ala ovista tikuttelemaan..
 
Shih Kiitos infosta, mun tikkujen ohjeissa oli tosi epämääräisesti mainittu. Lähetin jo miehelleni viestin, että saa luvan tulla ajoissa huomenna kotiin että ehditään käväistä makuuhuoneen puolella ennen kuin lähdetään sukulaisille viikonlopuksi.

haaveilija87 hahhah, arvasin että säkin innostuisit tästä :) oishan se tavallaan kiva jos vois oikeesti ottaa ihan lungisti ja jossain vaiheessa vaan huomata että menkat on myöhässä ja oliski raskaana.. mutta ei vaan voi. Shih kirjoitteli ihan asiaa tosta että kannattaa hillitä itseään testailun kanssa. Aika harvoin kai se ekalla kerralla nappaa, joten kannattaa ainakin yrittää rauhassa odotella eikä ruveta heti testailemaan kun menkat on kolme minuuttia myöhässä :D
 
Juu :ashamed: :ashamed: Mä en kestä itteeni...Asiasta tuli todellakin suurempi mitä olin ajatellut, ni ihan huomaamatta, suurinpiirtein parissa päivässä |O :whistle: :snotty: :ashamed: :ashamed: :xmas:

Hohhoijaa, ehkä tosiaan nyt yritän vaan unohtaa kaikki ja nauttia tästä päivästä ja aina yks päivä kerrallaan, ilman mitään oirepohdintoja :LOL:
 
Ootteko katellut netistä synnytysvideoita? Mä katsoin ensimmäistä kertaa eilen youtubesta yhden videon ihan mielenkiinnolla, kun olin kuullut, että siellä niitä on... Ja kaikki näytetään sensuroimatta. Tiesinhän mä miten se tapahtuu, mutta oli silti aika karmaiseva kokemus nähdä miten se vauva sieltä putkahtaa. :O En odota kovin innolla omalle kohdalle.

Ja yksi ohjelma, mikä on nähtävä joka päivä, on tuo 16 and pregnant mtv:ltä. Se on oikeastaan ainoa tuollainen vauvaohjelma, mitä kerkeen töiltäni katsoa. Muuten kyllä kattoisin kaikki muutkin. Yritin pitkään vältellä niitä (ettei tulis liian paha mieli), mutta enää en kyllä pysty vaan oikein rohmuan kaikki...

Tänään töiden jälkeen käyn ostamassa sen raskaustestin ja sitten lähden mökille. Maanantaiaamuna olis tarkoitus testata, sitten saatte kuulla tuloksia. Pitäkää mulle peukkuja, jännittää ihan kamalasti. Mulla on niin varma tunne että se on nega.
 
Kai sitä saa haaveilla vaikkei yritys olekaan käynnissä?

Ambrosia täällä siis jälleen TERVE vaan kaverit :LOL:

niinhän se meni että entinen parisuhde pistettiin pakettiin ja uusi otettiin vastaan. Kihlat on vaihdettu ja hääpäivä lyöty lukkoon syksylle 2011 ja sitten on lupa yhteiselle pienokaiselle.
On tää odottavan aika vaan pitkä kun ei oo ees yritys vielä käynnissä :|
Ja onneks auttaa ihan älyttömästi se, että mieskin kokoajan puhuu kuinka ihanaa olis jutella mun masulle ja paijailla sitä kun siellä olis meidän pieni, ja kuinka ihanaa olis kun olis taas pieni nyytti joka vie sydämen.. mies tippa linssissä jo odottaa. Hällä siis jo entuudestaan 9vuotias koltiainen.

Mut ei tätä helpoks tehdä. yli vuos viel et pääsen ees virallisesti kai kuumeilemaan ja yrittämään ja haaveilemaan B) :'( :LOL:
 

Yhteistyössä