~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

HHrakasmurunen :hug: yhdyn kyllä täysin neulasen sanoihin tuosta keskusteluasiasta :) Jos ei se sitten autakkaan tai koet muuten hankalaksi niin aina voi lopettaa :) Raksupoksu, et siä ole inhottava paha ihminen, siä olet henkisesti vauvantekoon uupunut ihminen.. Se on niin väärin, että ihmiset, jotka ei ole kokenu samoja asioita kun kauan yrittäneet, eivät tajua miten paljon meihin sattuu niiden hössötys ja lässytys ja vauva sitä ja vauva tätä.. Tiedän NIIIIIN miltä siusta tuntuu rakas :hug: Isoja voimahaleja :heart:

shih toivotaan nyt parasta sitten, että peittojen heiluttelu olis tuottanu tulosta ;)

Uudet tervetuloa mukaan :)

manuliina :D Hehee, kyllä me sit ollaan kans yksiä tissien kourijoita, kohta meillä on tissit kipeät sen takia kun kouritaan niitä koko ajan :D Tissifetissi :D Tsemppiä ja toivottavasti toivo on mukava tyyppi eikä karkais jälleen kerran :) Haleja! :)
 
bloody Anteeks mitä?!?!? Miettivät, että viittivätkö pitää lasta.. Ei taivas.. Miä olisin niin kiukusta vihreä ja sininen ja varmaan kaverikin sais tuta sen, että mitä mieltä miä olisin asiasta.. Voi sinuu :hug:

Tädin kohdanneille haleja :hug:

beabee Greippimehu on just namia!!! Saatan vetää koko litran päivässä sitä joskus :D

ON: Lääkäri sitten soitti tänään. Verikoearvot on kaikki normaalit, joten saadaan lähete keskussairaalaan gynen polille.. Ei muuta kun kutsua odottelemaan sieltä.. Lääkäri vielä sano, et kun osuu just kevään ja kesän tienoille ja henkilökuntavajetta voi olla, niin saattaa kestää normaalia kauemmin, eli jos kuukauden kuluttua ei lähetettä kuulu voin lähtee soittelemaan sinne polille.. :'( Miä en halua odottaa niin kauan!!! Hei te kunnallisella olleet, kauanko teillä meni ennen kun pääsit kunnolla tutkittaviksi?
 
Hempu86la no olihan se aika... namia... :D nojoo... en välttämättä jois sitä jos ei olis "pakko", mutta eiköhän tuohonkin totu. Ei se kuitenkaan ollut niin kamalaa mitä ajattelin lukemieni kommenttien perusteella ;)
oli muuten jotenkin noloa käydä ostamassa sitä kaupasta. Tuntui että kaikki tuijottaa mua ja miettii ties mitä :snotty: kärräsin kassalle 3 litraa mehua enkä mitään muuta :whistle:

Nojoo mutta yritän nyt olla stressaamatta ja miettimästä liikaa asioita, ei tärppää ikinä jos joka sekuntti miettii ja miettii ja keksii oireita ties mitä kuvittelua. :)
 
Sanokaapa viisaammat, et oliko tää kierto taas tässä..

Mulla on kierto 28-35pv ja nyt menossa kp34. Mulla on viikon ajan tullu rusehtava tippa housuun. Kaikki raskausoireet olen tässä kierrossa kokenut, täysin eri olo kuin aiemmissa kierroissa (sellainen varma olo.)

Mulla ei ollu tänään aamulla raskaustestiä, niin lirutin ovistestiin ja se antoi yhtä vahvat viivat. Kävin päivällä ostamassa paksuustestin ja eiköhän äsken lorahtanut verta pikkiksiin. Eli oliko tää kierto tässä vai tehdäkö se testi huomen aamulla :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hempu86la:
bloody Anteeks mitä?!?!? Miettivät, että viittivätkö pitää lasta.. Ei taivas.. Miä olisin niin kiukusta vihreä ja sininen ja varmaan kaverikin sais tuta sen, että mitä mieltä miä olisin asiasta.. Voi sinuu :hug:

No heillä tilanne ei paras mahdollinen, mutta kyllä tuo tuleva isä oli sillä kannalla, että lapsi pidetään. Vahinkoraskaus tässä kyseessä. Pillerit säännöllisessä käytössä jne jne, mutta näitä sattuu. Tuntuu vain niin epäreilulta, että toiset onnistuu ehkäisynkin kanssa ja toiset ei, vaikka päällään viikon seisois!


:'(
 
beabee Joo itestä tuntuu välillä ihan samalta :D Varsinkin kerran kun oli kamala määrä muita ostoksia ja ne oli jo maksettu ja sit hoksasin, että greippimehu on loppu, mennä pamautin hirveällä vauhdilla kaupan toiseen päähän pelkän greippimehutölkin takia :D Oli kyllä kassalla hauskaa :D Kyllä siihen makuun ennenpitkää tottuu :)

bloody voi rakas, miä niin tiedän miltä sinusta tuntuu :( Ite painin ihan samojen asioiden kanssa :( Tietysti ymmärrän sen kannan, että jos ehkäsyä käytetään eikä lasta vielä haluta niin on luonnollista miettiä että pitääkö sitä.. Mut kun on nähny tän puolen, että lapsen teko on vaikeaa, niin väkisin sapettaa tollaset.. En tiedä pääseekö tuosta tunteesta koskaan eroon.. Ja ainako se pettymyksen tunne on kahta vahvempi.. Joka kuukautisten alkaminen venyttää oman nyytin saamista kuukaudella.. :'( Isoja haleja :heart: Kyllä mekin joku päivä, vaikka nyt ei siltä tuntuskaan..
 
beabee mä ite varasin suosiolla tuon ½ tunnin ajan ja siellä vierähtikin se 1½ tuntia(onneksi laskutti vain ½tunnista) kierronsta sen verran että silloin kun on tätipvt niin silloin ei mielellään sinne mentäis, muuten on kuulemma ihan sama. Mulle ne teki sisäisen uä ja ottivat sairaushistoriaa selville. Hyvä olis ottaa mukaan verikokeiden tuloksia jos niitä on julkisella puolen vasta otettu. Kannattaa todellakin mennä yksityiselle jos tuntuu ettei julkisen puolella mitään tapahdu nim. kokemuksen syvällä rintaäänellä :headwall:

ON: Kp8 tekee tuloaan ja mahassa nippaillut jonnin verran. Nyt jo jonkin asteista tuhruttelua. Siitä olen ollut tod yllättynyt kun uässa näky ettei kohdussa olis limakalvoa nimeksikkään. Kaippa ne terot tekis tehtävänsä. Nyt vain pitäis alkaa ovista bongaileen... josko sitä tässä kierrossa edes tulee, Mutta lääkärin määräys se oli :p

pahoittelut tädeistä niitä kärsiville. :hug:
 
Mua ärsyttää. Bongasin oviksen tiistaina tikuilla ja tunsin sen myös selvästi. Sillon illalla pupuiltiin samon maanantaina mutta eilen enää ei kun ukkoa väsytti.
Helvetti kun ärsyttää. Yleensä meillä harrastetaan seksiä jatkuvasti mut sit kun on ovis niin tottakai ukkoa väsyttää. :headwall:
Tänään on siis kp 16/28. Halit kaikille sitä tarvitsevillä ja eritoten Bloodylle. :hug: Kauhealta tuntuu kun toiset mietttii että viittivätkö pitää lasta ja jotkut yrittää ja toivoo eikä vauvaa vaan kuulu. Tuntuu että jotkut pitää niitä vauvoja itsestäänselvyytenä eikä tarpeeksi arvosteta uutta elämää.
 
Mustakin tuo on niin epäreilua, että ne ketkä vauvaa ei toivo, heille niitä tulee, mutta taas ne ketkä kovasti haluaisivat, ei tärppää. Eikös kaikilla olis helpompaa jos olis päinvastoin :/

Mulla iski sitten flunssa, ei oo mikään kovin mukava olotila muutenkaan, saati sitten menkkojen kanssa samaan aikaan :x Outoa kun en ole ollut flunssassa varmaan vuoteen ja sitten se iski heti kun aloin juoda tuota greippimehua, ainakin tuntuu siltä :D Vaikka eikös C vitamiinin juuri pitäisi estää flunssaa eikä aiheuttaa sitä B)
 
Kp 13/28 ja ja sängyssä vietetty kiihkeitä hetkiä sunnuntaina ja eilen keskiviikkona.. (tarkotus olis myös tänäiltana) Tänään ovistikutan jossain vaihees että miltä näyttää. Piti tikuttaa jo aamulla, mutten ehtinyt. Hyvää torstaita kaikille :heart:
 
Mulla oli ylimäärästä aikaa ja kävin pinon läpi ja koitin päivittää tälle päivälle. En laittanut sitä vielä jos joku muu on jo sitä tekemässä ja tuossa on varmasti virheitäkin mahtunut mukaan. Onkos se jollain työn alla?
 
Tuittu- Laita vaan ne sun päivitykset tänne. Eihän niistä ainakaan mitään haittaa ole.

Just tikuttelin ovista täällä tuli haamu. Millonhan ovis on nyt ollut kun maanantaina tuli haamu. Tiistaina aivan selvä viiva, keskiviikkona oli molemmat viivat sameita myös se kontrolli ja tänään haamu? Tiistaina tunsin kyllä kipuiluja alavatsassa joten onko ovis ollut sillon?
 
22.4.-10 Torstai

lillukkainen...................kp 82/19-33........................yk 3



Jessica-87...................kp 72/?................................yk 1



B881............................kp 64/30-40........................yk



Elviir-a..........................kp 51/28-31.........................yk 13
Niiskuneiti25................kp 50/28................................yk 1



yöperhonen-................kp 45/28...............................yk 27
kiharapää....................kp 40/28-40..........................yk 28
FairyTale85..................kp 40/27-29..........................yk 6



Sinirusko......................kp 38/30...............................yk 18
Louvre........................kp 35/28-35..........................yk 22
Anna-79......................kp 33/37-38..........................yk 3
Miipeli..........................kp 31/27-36..........................yk 17



Opaali78.....................kp 28/26-30..........................yk 13
kilu09..........................kp 27/28-31...........................yk 16
neulainen................... kp 27/53-90 (pillerit jätetty 09/09)
TMirre..........................kp 27/28-29..........................yk 2
Manuliina.....................kp 26/25-29..........................yk 8
HappyFeet...................kp 25/32-34..............since 8/2008
Tuittu-.........................kp 25/29-33...........................yk 5
Hempu86la..................kp 25/30-35..........................yk 21
Vaniljainen..................kp 25/32-39...........................yk 5
katjahei.......................kp 25/27-28.........................03/08
tiuvi.............................kp 25/25-45...........................yk 9
EtanaLilli......................kp 23/28-30..........................yk 16
Viu...............................kp 22/28-34...........................yk
Shih.............................kp 22/33................................yk 3
esperanzadora............kp 22/29-31...........................yk 11
AJ10.............................kp 22/?..................................yk 11



Napakissa....................kp 17/28-32..........................yk 2
niiskuliini......................kp 16/28................................yk 1
Raitakissa....................kp 15/28-30...........................yk 8
Dreaming86.................kp 13/28................................yk 4
Yohanna83..................kp 10/28-30...........................yk 6



nöttönen.....................kp 8........................................yk 2
niuku...........................kp 8/? (kapseli poistettu 09/09)
Taffo82........................kp 7/29..................................yk 3
anu84..........................kp 7/29-32............................yk 25
BloodyEnd...................kp 5/29-31.............................yk 29
HH1979.......................kp 5/28-29.............................yk 9
Jessie82......................kp 3/24-34.............................yk 14
beabee........................kp 3/30-48............since 04(?)/2009
hilppa86......................kp 1/33-35...............................yk 3

aamuhapan korppu.....kp..........................................yk 12


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2

[/quote][/quote][/quote]
 
Tuossa olisi lista taas. Tein päivitykset viime torstain listaan. Niuku, en ollut varma oliko sinulla jo 8 yrityskierto menossa vaiko yrityskuukausi menossa, joten merkkasin noin. Olen ymmärtänyt, että tuo yk on yrityskierto. Eli aina kun kierto lähtee uudestaan käyntiin, niin yk:t kasvaa.
Miipeli tai muut saa vapaasti jatkaa päivittelyä tämän jälkeen. :) :flower:
 
Tää on muuten tosi koukuttava paikka... nytkin työpäivän aikana koko ajan pitää käydä vilkuilemassa, onko tullut viestejä... ;) Tää on todella hyvä vertaistukipaikka. On joku jolle puhua. En mä ole kertonut edes parhaalle ystävälleni että me yritetään vauvaa, jotenkin pelkään, että mitä jos sitä ei tulekaan. Mutta ihana olis kyllä päästä pian tonne plussanneiden listalle... :saint:

Sori muuten kun kirjoittelen tälläisiä "turhia" viestejä. :whistle:
 
Hömph.. Päätä särkee ja vatsaa välillä juilii, viikko tätiin, joten taitaa se täti taas kuitenkin tulla kylään.. :'( Tänään alko aivan tajuttomasti itkettämään, kun olin menossa kauppaan ja nuori raskaana oleva nainen lyllersi vastaan tiukassa paidassaan.. Käsityöt on tähän mennessä ollu ilo mulle, nyt kun neulon niin ajatus vaan on, että miksen pääse neulomaan omalle pikkuselle :(

beabee Oikeastaan on vaan kiva kun kirjottelet ns. turhiakin viestejä, saa ehkä vähän muuta ajateltavaa ja vaihtelua :) Jatka vaan :)
 
Kiitos tuittu päivityksestä! :flower:

niuku monen päivän kuurin se lääkäri määräsi sulle? Mullahan ei tullut kans luomukiertoa ollenkaan pillereiden lopettamisen jälkeen, ja kohdun limakalvoa ei ollut nimeksikään. Silloin gyne määräsi mulle jotkut menopaussipillerit, missä oli sekä keltarauhashormoonia, sekä jotain toista. Ne auttoi, vaikka vuoto olikin aika niukka. Eli kyllä se siitä!!

).( Täällä alkoi kirkas tiputteluvuoto. En oikein tiedä mistä sen kp1 laskisin, joten katson vielä pari päivää, jos vaikka tämä tästä voimistuisi. Tosin viimeksikin näillä hormooneilla tuotettu vuoto oli tosi niukkaa.

Mutta ihanaa, mä pääsin alle kp 30!!! B)
 
beabee kyllä tämä on todella hyvä ja tärkeä vertaistuki itsellänikin ja varmasti aikalailla meillä kaikilla. Itselläni läheisemmät kaverit ja ystävät ovat kaikki eri elämäntilanteessa, eikä kukaan todellakaan haluaisi lapsia vielä moneen vuoteen. Täällä taas kaikki ovat lasta yrittämässä, eikä kukaan kauhistele, että "miten sinä jo nyt lapsen haluat". Ja täällä tajutaan se, miten kipeää se tädin tulo tekee ja miten paljon kaipaa ja rakastaa jotain sellaista, mitä ei ole saavuttanut, vaikka miten yrittää.
Ja eiköhän tänne saa vähän "turhiakin" viestejä kirjoittaa. Viepähän ajatuksia vähän muualle. :)

Hempu86la toivottavasti se täti ymmärtää pysyä poissa sieltä, eikä tulisi siuta satuttamaan!
Nuo kyllä tekee kipeää, kun törmää jossain selkeästi raskaana oleviin naisiin. Itselläni kävi niin, että kp1 lähdin mieli masennuksesta ja itkusta sameana kauppaan jotain lohduketta ostamaan... Toki siellä oli joku raskaana olevien naisten maihinnousu menossa! Kaupassa näin neljä ison raskausmahan kanssa viipottavaa naista. Neljä! Ja kauppa siis ihan pieni lähikauppa. Suurin osa ostoksista jäi ostamatta, kun menin siitä kivusta niin sekaisin. Tuntui niin epäreilulta; kaikki muut, mutten koskaan minä. :(

Omanapastelua: menkat alkaa pikkuhiljaa olla lopuillaan, onneksi. Oli poikkeuksellisen kivulias kierron alku tällä kertaa; moneen kertaan joutui useampana päivänä käpertymään sikiöasentoon, kun kävi niin älyttömän kipeää. Nyt ei enää kipuja juurikaan ole.
Tässä ovista odotellaan ja sen pitäisi olla 1-3.5, jos aiempaan menoon on luottamista. Greippimehu voisi tälläkertaa tehdä tehtävänsä... Minä niin haluaisin oman pienen ihmeen kasvamaan sisälleni. Onko se todella niin väärin? :'(

Voimia ja jaksamisia kaikille, joille ei ole plussaa vielä pompsahtanut.
Plussapuuuuuuuh! :heart:
 

Yhteistyössä