~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Pitihän sitä tehdä aamulla r-testi. Oli ns. aamupissasta, mutta olin joku pari tuntia sitten käynyt puoliunessa pissalla. Eli ei kai virtsa ole sitten ollut ihan niin vahvaa, kuin olisi suotavaa?
Aluksi näytti negaa, mutta tovin kuluttua näkyi viivanpaikka. Ei kuitenkaan värimuutoksia, ainakaan mainittavia. Vähän on ollut menkkajuilimisia, mutta ei kuitenkaan mitään älyttömän voimakasta, satunnaisia vihlontoja vain. Saa nähdä, sunnuntaina pitäisi menkkojen alkaa ja itsellä ilmoittavat varmasti tulostaan päivää/paria ennemmin jumalattomalla kivulla.
Toivotaan nyt, etteivät alkaisi, mutta aika heiveröinen on toivon puuskahdus. Tänne kaivattaisiin nyt epätoivoisesti niitä plussa tuulahduksia!
 
15.4.-10 Torstai

nöttönen......................kp 77..................................yk 1
lillukkainen...................kp 75/19-33........................yk 3



Jessica-87...................kp 65/?................................yk 1



B881............................kp 57/30-40........................yk



anu84..........................kp 48/29-32..........................yk 24
Elviir-a..........................kp 44/28-31.........................yk 13
Niiskuneiti25................kp 43/28................................yk 1



yöperhonen-................kp 38/28...............................yk 27
kiharapää....................kp 33/28-40..........................yk 28
FairyTale85..................kp 33/27-29..........................yk 6
Sinirusko......................kp 31/30...............................yk 18



Louvre........................kp 28/28-35..........................yk 22
Taffo82.......................kp 28/29...............................yk 2
hilppa86......................kp 27/?.................................yk 2
BloodyEnd...................kp 27/29-31..........................yk 28
Anna-79......................kp 26/37-38..........................yk 3
Miipeli..........................kp 24/27-36..........................yk 17
HH1979.......................kp 23/28-29..........................yk 8
Jessie82......................kp 22/24-34..........................yk 13
Opaali78.....................kp 21/26-30..........................yk 13
kilu09..........................kp 20/28-31...........................yk 16
neulainen................... kp 20/53-90 (pillerit jätetty 09/09)



Manuliina.....................kp 19/25-29..........................yk 8
HappyFeet...................kp 18/32-34..............since 8/2008
Tuittu-.........................kp 18/29-33...........................yk 5
Hempu86la..................kp 18/30-35..........................yk 21
Vaniljainen..................kp 18/32-39...........................yk 5
katjahei.......................kp 18/27-28.........................03/08
tiuvi.............................kp 18/25-45...........................yk 9
EtanaLilli......................kp 16/28-30..........................yk 16
Viu...............................kp 15/28-34...........................yk
Shih.............................kp 15/33................................yk 3
esperanzadora............kp 15/29-31...........................yk 11
AJ10.............................kp 15/?..................................yk 11



niiskuliini......................kp 9/28................................yk 1
Raitakissa....................kp 8/28-30...........................yk 8
Dreaming86.................kp 6/28................................yk 4
Yohanna83..................kp 3/28-30...........................yk 6

aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2

[/quote][/quote][/quote]

 
ISO :hug: kaikille sitä tarvitseville!

ON: VIHDOIN se tapahtui, eli kp 1 ja yk 2! Ilmeisesti se keltarauhaskuuri ei vaikuttanut tai sitten vaikutti tosi viiveellä (??) kun menkat tuli 1-2 viikkoa kuurin lopettamisen jälkeen vaik periaattees olis pitäny tulla kahden päivä sisällä.. Mut any how, nyt oon happyhappy. Toisaalta sit koko ajan on pelko persuuksis et joka kierto venyy näin ja koko hommasta ei tuu mitään..
 
Tervetuloa B881! :flower:

Sinirusko awwww...IHANAA,toivottavasti viiva tummenee! :heart:

Anu :hug: !

Bloody ja muut jännäilijät plussapuuuh! :whistle:

Miipeli muruselle suurkiitos päivityksistä ja tsemppi :hug: ! :heart:

Nöttönen tsemppiä sinullekin !

Oma napa:Tänään KP 1,ihan odotetusti,olen iloinen ettei kierto enää venynyt.Harmittaa toki mutta leuka maassa kohti uusia pettymyksiä.. :/
 
Tsemppiä kaikille tädin yllättämille. Mutta ollaan positiivisia että uusi kierto on aina uusi mahdollisuus =)

Mulle tarjoutu uusi työyilaisuus. Mahdollisuus olisi kokoaikaiseen toimistotyöpaikkaan. Mun kannalta siis huomattava parannus. Tällä hetkellä teen muutamaa osa-aikaista työtä. nyt en vaan tiedä kehtaanko vaihtaa työpaikkaa ja jäädä heti äitiyslomalle. Johan ne irtisanois mut koeajalla kun kuulisivat. En kyl haluais enää lykätä vauvaprojektiakaan.
 
anu84 ja kaikki muut tädin kohdanneet. Sylillinen lämpimiä ajatuksia ja voimaa tulevaan kiertoon. :hug:

Siniruskolle onnea vahvistuneesta viivasta. Toivotaan parasta! :heart:

Omaa napaa: Ei pahemmin ole menkkamaista särkyä, muutaman kerran hetken ajan vihlonut, mutta siihenpä tuo on jäänyt. Rinnat tosi arat nännien seudulta; omasta mielestä aremmat kuin yleensä menkkojen aikaan. Huono olo tuntuu myös iskevän varsin usein ja on sidonnainen kuumuuden tunteeseen. Töissä etenkin tuntuu, että paistun ja on ellottava olo kaiken aikaa, myös ulkona ohut takki päällä ollessa.
Itku tuntuu irtoavan ihan joka asiasta. Eilen illalla siksi, että mies toi juustosipsien sijasta juustonaksuja. :LOL: En minä normaalisti tällaisia itke, edes menkkojen hyrrätessä. Eilen tosiaan aivan hailakan haamun aamulla toisesta pissasta sain. Tämä haamu oli kuitenkin hävinnyt näkyvistä iltaan mennessä? Joskus olen lukenut, että positiivinen tulos säilyy vain joitain tunteja testissä. Pitääkö paikkaansa?
Tänään en ole testaillut, enkä testaa ennen maanantaita. Pitkä aika siihen tuntuu vielä olevan, mutta eiköhän se siinä mene. Uuteen kiertoon valmistaudun jo nyt greippimehun ja foolihappojen voimin. Vielä pitäisi kaiketi ostaa helokkiöljykapseleita, jos niistä apua on.


Plussatuulia!
 
Olipa taas päivä...
Terkkari soitti mulle töihin ja sanoi et "sullahan oli varattu aika 28.4 gynelle (joka on talossa kerran kuussa), juttelin tossa lääkärin kans sun tilanteesta ja se sano et perutaan se aika et ei sun kannata tulla..." Mä sit itku silmässä selitän miten oon aikaa jo yli kuukauden odottanu.

No sit se alko selittää et lääkäri oli määränny mulle kaikki verikokeet, prolaktiivit ja progesterolit vai mitä nyt olivatkaan, ja lisäks maksaarvot, ja kilpirauhaset, ja paasto sokerit ja sukupuolitaudit ja mitäköhän vielä.. No sit selvis et ne hormonit voi ottaa vaan kp18-24 jos ei oo tietoo millo on kuukautiset, no aattelin heti et helvetti menee taas kuukaus eteenpäin ku just nyt kp 23... no sanoin sille et tuun tänää verikokeisiin :D no sattumoisin oli lyhyt päivä töissä ja sattu olee vapaita aikoja labrassa. Loput kokeet pitää olla raavinnotta niin meen sinne uudestaa ens viikol. Tosin papaki pitää ottaa enne ku pääsen lääkärille ja se onnistuu vast 10.5 ja viikko pitää ootella tuloksia mut sit lääkärille joka kattoo tilanteen. Mut terkka sano et ei välttämättä tee ees sisätutkimusta, miten sit selvii jos onki jotain rakenteellisia sisäisiä ongelmia.. pitäisköhän sittenki käydä yksityisel gynel täs ootelles, ottattaa ihan ultra...

Lopuks terkka sano et hyvä et saatii kaikki sovittuu, ettei jää mikään roikkkumaan niin saadaan asia eteenpäin.. Toivon tosiaan niin ja nyt tällä välin tulee virallisestikkin se vuos yritystä täyteen. Nyt eiku tuloksia odottelemaan..

sori tää oma napa, otti vaan niin päähän, mut ehkä tää on kumminki parempi niin ompahan ne kokeet nyt valmiiks otettu.

Plussia kaikille oviksen bongailuun ja raskaustesteihin puuuh+++++++++
 
Jessie82 onpas sulla ollut mutkikas päivä. Hyvä, että nyt kuitenkin joitain kokeita pääsit antamaan ja muihinkin noi järjestetty. harmi, että joudut noin kovin paljon odottelemaan. Toivottavasti tekee sisätutkimuksen ja hoitaa kaiken muutenkin kunnolla, että selviäisi mahdolliset ongelmat (toivottavasti niitä EI ole!) sitten samantien, jotta niitä voidaan alkaa hoitaa. Kaikkea hyvää jatkoon ja testailuihin. :flower: :hug:

Omanapastelen. Menkkakipuilua on alkanut olla tasaiseen tahtiin selässä ja alavatsalla. Eli turha toivo oli tässäkin kierrossa. Pikkuhaamukin taisi olla vain korvien välissä. :( Jospa sitä alkaisi itsekin harkita lekuriin yhteydenottoa.
Mitä kautta te olette hakeutuneet gynelle ja muihin tutkimuksiin lapsettomuuteen liittyen? Ihan terveyskeskuksen kautta, vai miten? Itse kartan lääkäreitä, sairaaloita yms. kuin ruttoa, joten ei ole hajuakaan, miten pitäisi menetellä.
Tuntuu niin rumalta sanalta suuhun tuo lapsettomuus. Kirosanoista kaikkein rumin. :'(

Plussatuulosia! :heart:
 
:hug: kaikille tadin kohdanneille! mutta uuteen nousuun taas! parempi tati kun tammoinen super venyva kierto :(

talla ei muutosta, joka toinen paiva jotain oireita, joka toinen ei :$ se viiva navasta nakyy viela, muuta ei ole ollut. rinnat eika nannit ollenkaan arat, joten tuskin tassa ees raskaana ollaan. Taitaa olla taas naita...no onhan mulla ollu jo menkat 2krt/6kk....
hmmm, tulis vaikka ees tati...koska paatettiin jattaa yritys yms sikseen jos tasta en raskautunut...on kaikenlaista, mun kansalaisuuden hakemista,tyontekoa, talon ostoa yms...
ni parempi sitten myohemmalla...kuitenkin negaan/menkkoihin asti ahkerasti luen :) ilmottelen jos jattaydyn kelkasta...

PLUSSATUUUUUULIA PUHALTAA HAN, JA LAHETTAA NE GOLF VIRRAN MUKANA SUOMEEN!
 
Ehkä tässä täytyisi itsekin vakaasti alkaa harkitsemaan hoitoihin menoa... Multa on silloin noin kaksvuotta sitten otettu ne kaikki verikokeet yms missä ei ollut mitään estettä raskautumiselle.. Ja me myös saatiin silloin lähete eteenpäin, mutta jostain syystä menin sen perumaan sitten.. Ehkä kun tuo mies ei halua niin kauheasti että mitään hoitoja tässä alotellaan, ja kai sitä itteäänki jännittää tulla mukaan yms yms.. Niin vaikeaa..... Mutta kuitenkin täysin molemmat lasta meistä haluaa että siitä ei ole kyse!!
 
Pakko kyl sanoa et ihan ehottomasti kannattaa hakeutua tutkimuksiin ja hoitoihin,myö alotettiin tutkimukset joulukuussa ja maaliskuun inssistä nappas... :) Meillä miehen siittiöissä oli jonkin verran häikkää,niin siksi tuo inssi. Mut rohkeasti vain hoitoihin hakeutumaan,se soittaminen on sinne iso askel,mut kannattaa ehottomasti ottaa se askel. :heart:
 
Vatsa aivan älyttömän kipeä. Menkat selvästi alkamassa tänään/huomenna. Nyt vaan odotellaan, että hanat aukeaa. Onneksi olen yksin kotona, mies ei oikein kestä sitä, kun hajoan tähän joka kuukausi. On tullut itkettyä niin, että silmät kohta tippuu päästä. On vaan niin järjettömän paha olla. Usko mennyt aikalailla kokonaan tähän, tuntuu, ettei sitä lasta tule saamaan, vaikka kuinka toivoo, uskoo, yrittää ja tekee kaikkensa. Sattuu niin älyttömän paljon rakastaa jotain, mitä ei ole edes saanut. Ei tämän kivun kanssa voi elää, tämä on ihan liikaa. :'(
 
Aaargh! Kirjotin kauheen litanian mutta kadotin sen johonki bittiavaruuteen :kieh:
Eli tärkeimmät uudestaan tiivistettynä...

Hempu jokos ne hymynaamat on kadonnu, vai vieläkö ne siellä virnuilee? Toivotaan että pitkä harjotusaika tuottais tulosta :heart:

:hug: kaikille joille täti on taas tullu kylään. Ei siihen totu vaikka sen kuin monesti kokis sen pettymyksen :(

Uusille tervetuloa munkin puolesta :flower:

Itestä sen verran että nyt siis dpo 7. Pari päivää sitten oli KOVA mutta hyvin lyhyt vihlasu alamahalla. Sen jälkeen vaan niitä perusnippailuja ollu joka päivä aina välillä. Niistä en nyt sano enää mitään enää suuntaan enkä toiseen, sen verran monesti olen menny mettään arvauksineni :kieh:
Myös kauheen kiva tuttu, nuha, on iskeny ekaa kertaa koko keväänä! Ihan tukossa koko eukko :snotty: Ja aivan pirun väsyny, nukun mä miten paljon vaan |O .
Eilen teki savukirjolohen haju pahaa, tänään se kyllä taas maistu :D Ja tänään taas eräs komposti, joka ei yleensä tuota mitään reaktioita, sai mut melkeen yrjöömään! :$
Joo, siis selkeesti raskaana ollaan, ei auta mikään ;) Mä palaan teitä taas kiusaamaan näillä mun mielikuvitukseni tuotoksilla tossa joku päivä. Kestäkää, se on tää pirun toivo mikä aina näin n.viikko ennen menkkoja pistää pään sekasin, täysin ilman syytä :ashamed:

:whistle: :whistle: :whistle: kaikille tasapuolisesti :heart:


*muoks* ei oo kone mun ystävä tänään.. eka oli kaikki lihavoituna ja nyt noin...kestäkää, ystävät, kestäkää...
 
Teretulemast kaikille uusille tulokkaille =)

Siniruskolle kovasti hyvää tuulta ja peukutuksia, kyllä se kaveri varmasti siellä köllii :)
anu84: meillä on kans tuo isäntä hieman jäärän puoleinen mutta kun se näki/näkee kuin paha olla mun oli niin silloin senki oli jo aika ottaa hieman itteensä jurrittamiset.

ON: Torstaina käytiin sitte yksityisellä,kirpashan se rahapussia mutten kadu. 1½ tunnin aikana saatiin enemmän aikaan ja tietoon kuin ½vuoden aikana julkisella.. Lääkäri sattui minun onneksi olemaan vielä lapsettomuuteen erikoistunut. Hän teki mulle sisäisen uä:n ja tutkisteli muutenkin paljon. Onneksi oli verikokeiden tulokset TKsta paperille tulostettuina mukana. Se jelppas kovasti. No terothan mulle nyt vihdoin ja viimein määrättiin ja oli tohtori täti aikas vihainen tk lääkärille kun ei ollut mulle niitä määrännyt ja totes samaa kuin neulanen aiemmin ettei näillä kplla mitään lasta saa aikaseksi vaikka pupuilis yötä päivää. Eli nyt 3 teropv menossa.
No mun yritystä tulee nyt vielä kilpparinvajista entisestään vaikeuttaan se että nyt mulle diagnosoitiin PSOC. Ei kiva, niin kuin mulla olis jo tarpeeksi vaikeuksia jo muutenkin. :headwall:
Nyt mennään teroilla 3 kiertoo ja sitten katsotaan tulisko ne luomut. Jos tuolla terolla ei tädit tule käymään menis lääkäri että laitetaan jotain vielä jytkympää peliin. Sen jälkeen kun luomut on alkanu ja jos ei ovulaatiota tule aloitettaisiin clomit ja jos sittenkään ei mitään tapahdu suositteli hakeutumaan sinne lapsettomuus hoitoihin... Kauheen kannustava lääkäri oli mutta jotenkin masensi tuo monirakkulaisuus juttu mua niin hemmetin paljon. Jotenkin tuntuu ettei mikään mene niin kuin pitäis. Kaikki mahdollinen vaan kasaantuu mulle. Nyt vaan toivon että ne tädit pitäis huolen että muistavat tulla!!
Terot eivät kuulemma estä sitä raskaaksi tulemista mitä se tk lääkäri väitti mulle. Kiva Kiva. ja kaiken lisäksi tämä samainen lääkäri jonka luona kävin siinä tkn puolella tekee myös äippäneuvolaa :/ Minkähänlaista palvelua sitten siellä saa? Hirvittää jo pelkkä ajatuskin. Onneksi tiedän että mun raskaus sitten joskus ja kun sen aika on menee samantien OYSsin äippäpolille erikoisraskautena ja sieltä kyllä luulis saavan kunnos avut ja hoidot B)

Nyt tämä akka toivoo teille kaikille hirrrrrveesti +++++++++ :whistle:

Eli nyt lääkäri käski aloittaa laskeen kp:t nollasta kun terot aloitettiin.
Nyt siis kp3/? yk8 terot 15/04/10

ei enää tunnu niin masentavalta :)
 

Yhteistyössä