~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

No nyt on sitten se aika ku sais alkaa bongailemaan kaikenlaisia oireita eli noin viikon kuluttua olisi seuraavien menkkojen aika, jos tulevat(hope not :) ) Ja ainakin parissa viime kierrossa on jo jotain tässä vaiheessa tuntunutkin, vaan nyt ei mitään, ei niin pienintäkään vihlasua tai ylenpalttista väsymystä. Ei mitään. Toisaalta ihan hyväkin ettei niitä aina tule kun sitte taas ottaa päähän jos menkat alkaa ja on taas ihan turhaan potenu kaikenlaista vaivaa! :LOL:
Mutta silti vaan samalla tuntuu että eipä siitä taaskaan mitään tullut. Nooh, viikon päästä ollaan varmaan viisaampia =)

Ainiin, pistin myös The Ykkösiin pyynnön vetämään :)
 
Neulainen plussatuulia tästä oviksesta, toivottavasti oli kuitenkin vaikka oireita niin paljon sitten ollutkaan! +++++++++++++ :whistle:

HH voi sulle kanssa niin paljon plussaa toivon!! Toivotaan tosiaan, että oireettomuus on nimenomaan se oire!! :hug: :hug:

Bambina voithan sä tulla myös tuonne esikoishaaveista plussanneet -ketjuun, joka toivottavasti kasvaa räjähdysmäisesti!! :heart:

Sartsa kiitos! Sun lämmin asenne ainakin lohduttaa :heart: :heart: :hug: Kyllähän se on niinkin, että jos pikkuista lähtisi johonkin muuttamaan niin olisi ehkä enemmän oman mielenrauhan takia, ja oikeasti siellä kissojen taivaassa olisi onnellisempi. No, onneksi on vielä aikaa.

Vihdoin kyläilyt kyläilty ja saa rauhoittua kotisohvalle. Ihana joulu on ollut, mut ihana taas kyhjöttää tässäkin ihan kaikessa rauhassa. Mukavaa iltaa kaikille! :heart:
 
opaali, pahoittelut tädistä!

bubunen :hug: Toi kissa-asia on niin tosi inhottava. :'( Mua jännittää onko meillä sama pohdinta edessä, toivottavasti ei. En osaa sanoa oikein mitään lohduttavaa, mutta :hug: :hug: :hug: Onko mahdollista, että kuitenkin kokeilisitte vauvan ja kissan yhteiseloa, voihan se hyvällä tuurilla toimiakin kun kissa tottuu kyseiseen pieneen ihan alusta asti..? Netistä löytyy hyviä artikkeleita ja vinkkejä tuohon lemmikin ja vauvan yhteiseloon.
Ja jos ei muu auta, niin vaikka tuntuu pahalta viedä kissa piikille niin se viihtyy kyllä sitten siellä kissojen taivaassa. :heart:

Elviir-a :hug: :hug: Olen niin pahoillani että teille tuli keskenmeno! :hug: Voihan se kroppa olla vielä km:n jäljiltä sekaisin, mutta hyvä tuo sun suunnitelma testata vasta kp 36 jälkeen. Tsemppiä!

Neulanen, tsemppiä ovikseen, toivottavasti sellainen on oireista huolimatta. =)

HH :hug: :hug: :hug: Ymmärrän sun fiiliksen, mutta älä heitä kirvestä kaivoon. Oireettomuus voi olla hyvä asia. TSEMPPIÄ!

bambina, odottajien esikoispinot löytyy äidit 20-30 v.-osiosta ja odotusaika-osiosta, tervetuloa niihin! :)

manuliinalle plussatuulia ja taffolle tärppituulia ovikseen. =)
 
Kiitos Sartsa, Taffo ja Siili! :heart:

Siili muistankin lukeneeni kun kerroit sun kissoista. Täytyy varmaan lukea niitä vinkkejä netistä, kiitos! Ja toivottavasti ne toimii meille kummallekin, ja kaikki menee hyvin. Voimia sulle kanssa näihin pohdintoihin! :heart: Toivoisin niin meidän kisun kohdalla, mutta en tiedä uskallanko ottaa sitä riskiä... Olen tämän kissaherran kanssa elänyt nyt 12,5 vuotta, ja on kyllä aikamoinen tapaus. Painoa on 10 kiloa ja on valtavan kookas kaikin puolin. Miehellekin se edelleen kyllä "ilmoitusmielessä" (eli ei kovaa, mutta niin että pointti tulee selväksi) käy kevyesti käteen tai jalkaan kiinni, jos joku ei miellytä. Ja kaikki tapahtuu hänen miellyttämiseksi, eli jos joku heiluttaa kättä niin toki se heiluu hänen leikittämiseksi, ja siihen voi hyökätä. Ja jos kissalla on huono päivä, niin sen kyllä huomaa. Silloin ei paljon munkaan kannata mennä silittelemään, koska pieni kosketus kynsillä tulee aika välittömästi. Itse luotan tuohon ihanuuteen ihan täysin, mutta mutta. Enpä sitten tiedä luotanko lapseni suhteen, koska olisi ihan hirveää, jos jotain tapahtuisikin. Jos vaikka pieni heiluttaisi käsiä ja kissa luulisi leikiksi ja hyökkäisi, ja isona kissana saisi kyllä todella helposti pahaa vahinkoa aikaan. No, onhan näitä nyt aikaa miettiä, mutta kyllä pyörii päässä jo aika usein. Ajattelin, että soittaisin tän kunnan eläinsuojeluvalvojalle, joka pyörittää myös eläinhoitolaa ja kysyisin puolueetonta mielipidettä kissan sopeutumisesta uuteen paikkaan. No tää meni nyt taas tällaiseksi valitukseksi.

Isäkin lähti taas sairaalaan, kun taju meni monta kertaa illan aikana. Joulun pyhät meni niin hyvin, ja yhtäkkiä taas. Höh. :'(

Näin siis rutiseva ja valittava bubunen tällä kertaa, ehkä huomenna jaksaa olla taas paremmalla tuulella. Halaukset kaikille :hug: :heart:
 
Multa on taas palstailu jäänyt vähän vähemmälle, toi facebookin ryhmä on kyllä ihan mahtava! :D Halailen taas kaikkia kerralla: :hug: Tsemppiä porukka!

Omaa napaa: Mun tätini outoilee... eilen oli kp4, ja täti oli jo silloin melkeinpä kokonaan lähtenyt, eikä ihan kunnollisena tullut ollenkaan. Yleensä täti on vielä visusti kylässä ainakin kp5 asti. Joten tuo kaapissa oleva testi vähän houkuttelee, jos sittenkin... Mutta eiköhän tää vaan oo kuitenkin jotain muuta outoilua, muut oireetkin on kadonneet. Ärsyttää.
 
heip... laitoin fb:hen liittymispyynnön.. :)

taas on niin paljon tullu tekstiä nopeasti piti vaan selata läpi! :LOL:

onnea pieniminä!!!!!


nyt sitten ensimmäistä kertaa ovista vihdoin bongailemaan ihan apukeinojen turvin..cb:n testin hommasin vihdoin. Mites täällä porukan joulut sujuivat?
 
Nyt en kyllä tiedä, miten päin olisin.. joko olen tulossa hulluksi tai sitten ihmeitä oikeasti tapahtuu.. :eek: :D
Lähdetään siitä, että mulla alkoi menkat 22.12, kunnon menkkajuilimiset jne. Sitten 23.12 varasin ajan klinikalle munatorvien aukiolotutkimukseen (sain ajan 4.1). Menkat on tänään kestäny 4 päivää, mutta olleet normaalia huomattavasti niukemmat ja veri on ollu enempi ruskeeta kuin kirkkaan punasta.. ja titttidiii.. tänä aamuna tein positiivisen raskaustestin (kaksin kappalein ennen kuin uskalsin mennä herättämään miehen :heart: ) Molemmissa testeissä oli ihan selvät viivat (ei tosin yhtä tumma kuin kontrolliviiva), ei tarvinnu yhtään tihrustaa!
Jotenkaan en vielä uskalla luottaa tulokseen, kun tota tuhrua tosiaan vielä tulee, mutta.. toivotaan parasta! Tää ois kyllä melkonen ihme tasan 12 kk: n yrittämisen jälkeen ja kun hoidotkin piti just aloittaa..
 
Sartsa83
LauraAnnika Paljon onnea! :heart: :flower: Tosi monella käy noin! Eli raskautuvat juuri ennen kun hoidot pitäs alottaa. Toi on todella todella yleistä mun tuttavapiirissäni. Onnea vielä! :hug:
 
Moikka, pitkään oon tätä ketjua lukenut ja nyt sain itsekkin aikaiseksi tänne kirjautua, jospa vaikka toisi tulosta =) Elikkä kesäkuussa jätin pillerit pois. Nyt on menossa Yk 7 ja Kp 25 / 29-31. Ei mitään tuntemuksia joten ei varmaan mitään tulossa tässä kierrossa.
Kierto muuttui pari kuukautta sitten pidemmäksi aijemmin oli 23-25, josko olis pillereiden vaikutus loppunut..
Ovulaatiotestejä en oo vielä tehny, harkinnut kyllä. Nyt on menty ihan mutu tuntumalla. (mies on jotenkin niitä vastaan)
Ammatiltani oon lähihoitaja ja päiväkodissa töissä.

muoks. laitoin myös fB;hen liittymispyynnön
 
Voi LauraAnnika ONNEA!!! :heart: Ja Bubunen,aina saa kertoilla,oli hyvää tai huonoa!Iiiiiiso :hug: !Tervetuloa Jessie!Oma napa:Tänään ovis bongattu oireiden ja tikkujen kera,koko joulu mennyt kammarin puolella ja jos tänään pitäis välipäivän ja jatka jälleen maanantaina...Vaikea ajoittaa touhuiluja kun ovitestin ohjeessa lukee että molempien viivojen ilmestyttyä seksiä 24-48 h päästä,eli ei ennen 24 h mutta ennen 48 h...Puuh..Toivottavasti joskus onnistuu... :(
 
Vihdoin pääsin tännekkin kirjottelemaan :) Melkein menny aika aina tuolla naamakirjan puolella, nyt kun siellä heilutaan ja tietysti töitä tehdessä (yllätysyllätys :D )...

LauraAnnika Onneaonnea plussasta :heart: Teillä kävi sitten kerrassaan hyvin! Paljon tarrasukkia sinne, jotta pikkuinen pysyy matkassa :)

Jessie Tervetuloa joukkoon :) Hih, pientä oveluutta voi aina käyttää ;) Eihän sen sinu miehen nyt ihan välttämättä tarvii niistä ovulaatiotesteistä tietää jos se tekee siulle itelles paremman mielen sen ovulaation tikuttaminen ;) Miun avokki tietää, että tikutan ovulaatiota, mutta ei tiiä, että teen vielä sylkitestilläkii ja limoja tutkin ja greippimehua vedän limojen takia ja vielä vitamiinejakii ja kohdunnapukkaakin tarkkailen :D Johan se naurais ittensä kipeeks jos kertosin miten hullu olen tuon ovulaation kanssa ;) Mutta tsemppiä yritykseen :) :heart:

milean mitä jos kyse onkin stressistä? Voithan silti varmuuden vuoks testata vielä uudestaan raskaustestillä omaa mieltä helpotamaan :) :heart: Miäkin olen kovin roikkunu tuolla naamakirjan puolella :D

Voi bubunenmurunen, oon pahoillani isukkis puolesta :hug: Ikävää, että noin kävi :( Aina saa tulla avautumaan oli hyvää tai huonoa kerrottavaa :hug: Se helpottaa, kun saa purkaa mieltä painavat asiat :) :heart:

manuliina älä heitä kirvestä kaivoon, toivotaan parasta :heart:

HH toivotaan niin kovasti, että siellä päässä vihdoin plussaisit :heart:

siili toivottavasti pystytte pitämään kissan, luulisi, et se tottuu lapseen kun tavallaan ns. kasvaa siihen asiaan lapsen mukana :) Olipa taas selkeää :D

bubunen Toivottavasti teidänkin kissa-asia ratkeaa parhain päin :heart: :hug: Tuollaset päätökset on aina isoja ja vaikeita! Voimia :heart:

ON: Huh tätä valkovuodon määrää :D Ovulaatioon olis vielä viikko ja nyt jo tulee valkovuotoa niin paljon ettei mitään järkeä koko hommassa :D On se kyllä jännä miten tää kroppa reagoi vitamiineihin ja greippimehuun :D Niin ja hei muruset, miä tilasin netistä piikkimaton :D Lueskelin kaikkia mielipiteitä mitä ihmiset on niistä kirjottanu ja alko tekee itelleenkin mieli sellasta :heart: Kun oon aina niin stressaantunu ja niskahartiavaivoja kutomisesta ja epäergonomisesta työympäristöstä johtuen, niin josko tuo auttas livittää stressiä ja omalta osaltaan edistäs raskautumista :)

Pötzi-Möhkiäinen Turska Sartsa murunen :heart: :heart: :heart: Paaaaljon haleja :heart: :heart:
 
LauraAnnika ihanaa ja onnea!! Eiköhän se plussa ole :heart: :flower: :flower: Mun kummitytön äidille tuli kolmet kuukautiset kun odotti tyttöä, ja olen kuullut muitakin esimerkkejä joten ei se mitenkään tavatonta ole! Ihana asia, nyt sitten +++++++++++ :whistle: tuulen mukana kaikille muillekin ja saadaan täytettyä esikoishaaveista plussanneiden ketju tuolla plussapuolella!!!

Jessie tervetuloa! Oletko koittanut faktatietoa tuohon sun mieheen? Aika usein se puree noiden ukkojen kanssa. Mun mies oli ainakin heti ovistestien kannalla kun kerroin, että mahdollisuus tulla raskaaksi on kerran kuukaudessa n. 24 h kun munasolu irtoaa, ja että jos sen missaa niin se on kuukausi taas odottelua. Ja kun ei välttämättä kaikilla naisilla edes irtoa joka kuukausi munasolua. Jos koittasit tätä faktahommaa jos et ole jo koittanut?

Kiitos ihanat Taffo ja Hempu :heart: :heart: :heart:

Taffo mun mielestä siittiöt elää tuolla munasarjoissa (paikka saattoi mennä väärin) ja odottaa munasolua monta päivää (3 pvä?), joten mun käsityksen mukaan sekä seksi ennen että jälkeen oviksen saattaa tuottaa tulosta hyvinkin! Eli ei kun peittoja heiluttamaan :) :)

Ja Hempula helpotusta sulle stressiin ja toivottavasti saat sen työpaikan :hug: :hug:

ON: Kyllä se elämä taas voittaa täälläkin. Isältä oli nyt löytynyt ainakin taas uusi epäilys mistä nämä tuoreet ongelmat voisi johtua, ja olis ihan leikkauksella hoidettavissa. Kunhan olis siinä kunnossa, et kestäis sen leikkauksen. Mut periaatteessa hyviä uutisia, ja mä päätin et mun täytyy nyt jaksaa olla positiivinen et pystyn pitämään tästä masutoukasta huolta... Halaukset kaikille!
 
Sartsa83
Jessie Tervetuloa! :wave: Yhdyn Hempun sanoihin: ei miehes tartte tietää jos sä teet niitä testejä. Kun saan positiivisen ovistestin, vinkkaat vaan miestä sängyn puolelle. ;)

Taffo Helppo nakki! Ajotat sekstailun 30-36 tunnin tienoille, niin sillon se ois aika passeli. ;) Katsos kun oviksesta munasolu irtoaa 36 tunnin jälkeen.. tai ite sen näin näen kun tein itselleni hormonaalisen munasolun irtoamisen pistämällä sen pregnyl piikin jonka jälkeen munasolu irtosi 36 tuntia pistämisen jälkeen. :) Että tästä voimme noin suunnilleen ajatella että luomukierrollakin se menis jota kuinkin noin.

Hempu Halitukset sinne kanssa. :heart: :hug: Hihihi.. se on hupaisaa miten nuo vitskut ja greippis auttaa sen valkovuoden kerääntymisessä. :D .. onnea hirmusesti rakas sulle tähän kiertoon. :heart: Sullahan ajottuu sitten niinku uuden vuoden jälkipuoliskolle sun ovulaatio. Uusi vuosi ja uudet tuulet kuten jo aiemmin sulle mainitsin. :p

Bubunen Harmillista kuulla. :( Toivotaan että isälläsi kaikki olis hyvin eikä löydökset ois mitään pahoja. Hyvä että ajattelet noin. Nyt onki tärkeintä sinä ja masuasukki. Samoin itellä on nyt pakko vetää kaikki tunteet kylmiks vaikka ympärillä sattuu ja tapahtuu koska nyt ei saa stressata. :hug:

ON: Tiedoksi tuleville raskaana oleville: muistakaa että ekalla ja vikalla kolmanneksella ei saa nostella mitään, kurotella mihinkään, tehä äkkinäisiä liikkeitä eikä tehä muutenkaan mitään raskasta ja keskimmäisellä kolmanneksella ei saa syödä lääkkeitä. Kun ton muistaa, kaikki menee hyvin. Tänään eräs kolmen lapsen äiti ja neljän (kohta viiden) lapsenlapsen mummi kertoi mulle tän tiedon, jota aion nyt hyödyntää.
 
bubunen :hug: ikävä että isäsi joutui taas sairaalaan, mutta toivottavasti hänet saadaan leikattua ja taas parempaan kuntoon. :heart: sun kissa kuulostaa kyllä aikamoiselta persoonalta. :D rapsutuksia sille!

milean melkein kannattais tehdä se testi mielenrauhan vuoksi. :)

LauraAnnika onnea onnea! :flower: täällähän on oikein plussakausi, toivottavasti kaikki muutkin saa plussaa pian! :heart:

jessie :wave: tervetuloa!

taffo siittiöt elää tosiaan sen verran kauan että eläpä nyt hätäile, eiköhän se ovis oo hyödynnetty. ;) nyt vaan odottelemaan plussaa. :heart:

hempu :hug: hyvä että on vitamiineista ja greippimehusta hyötyä! :D tuollaisen piikkimaton oisin minäkin halunnut, mutta onneksi en ehtinyt ostaa kun sitä ei suositella raskaana oleville. toivottavasti pidät siitä, oon kuullut paljon paljon kehuja!

sartsa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:
ON: Tiedoksi tuleville raskaana oleville: muistakaa että ekalla ja vikalla kolmanneksella ei saa nostella mitään, kurotella mihinkään, tehä äkkinäisiä liikkeitä eikä tehä muutenkaan mitään raskasta ja keskimmäisellä kolmanneksella ei saa syödä lääkkeitä. Kun ton muistaa, kaikki menee hyvin. Tänään eräs kolmen lapsen äiti ja neljän (kohta viiden) lapsenlapsen mummi kertoi mulle tän tiedon, jota aion nyt hyödyntää.
:D tää on varmasti hyvä vinkki muttei oikein sovi mulle. mä en vois tehdä töitäni päivääkään, jos en sais nostella, kurotella, tehdä äkkinäisiä liikkeitä enkä mitään raskasta. =) nostelen työssäni mummoja ja pappoja sängystä ylös ja kuntoutuksessa käytän omaa kroppaani niin kovasti, että välillä valuu hiki (esim. kun joku harjoittelee uudelleen kävelemistä). lisäksi jumpissa tulee paljon kurotteluja ja "läheltä piti"-tilanteissa äkkinäisiä liikkeitä. neuvolan täti oli kuitenkin sitä mieltä että voin jatkaa töitä niin kauan kuin masu ei ole tiellä, joten täytyy vaan luottaa siihen. ja tietysti toivoa, ettei käy mitään.
 
siili sama juttu mulla, että sitten aikanaan kun oon raskaana niin tulee paljon nostelua ja kurotteluja ja äkkinäisiä liikkeitä :) Mut luulisin, että sellasta jatkuvaa ja tahallista nostelua (tyyliin treenaan maailman vahvin nainen kisaan :D ) ei suositella :) Mut eikö ne jotka on ns. riskialttiissa tai vaarallisessa töyssä, niin pääse aikasemmin äitiyslomalle työstään, vai miten muistan joskus lukeneeni jostain sellasta :) Meinasin muuten jo huomisesta alkaa tikuttamaan taas, kun kierto ollu sen verran epäsäännöllinen viime aikoina :) Ja ihan myös sen takia, kun limailu on niin lisääntyny tässä ihan parin päivän aikana :D Joo, ehkäpä se haikara vihdoin tulis kylään, kun nyt on piikkimattokin tilattuna ;) *pistää sormet ja varpaat ristiin* Pitää nyt kovasti yrittää huijata sitä tätiä :D Kertoilen sitten millanen kokemus se piikkimatto on, kunhan saan sen postissa ja uskallan käyttää :D Mikäs on teikäläisen vointi ollu viime aikoina? :) :heart: :heart: Paljon haleja murunen ja pikkusiili :heart: :hug:

bubunen kiitos :heart: Sitä stressihelpotusta tosiaan tarvitaan, tänään taas olin vähällä painua työpaikalta pihalle kiljumaan ja repimään hiuksia.. Sääli.. Eikö töissä pitäs jotenkuten edes viihtyä? On niitä hyviäkin päiviä joskus, mutta harvoin.. Kotipäivät on ihania :heart: Toivottavasti saavat isäsi kuntoon :heart: Voimia siulle ja hänelle paljon :heart: Ihan totta puhut, kun sanot, että pitäs vähemmän stressata ja huolehtia, toivonkin että onnistut siinä :heart: :hug:

sartsa puspusmusmus :heart: Joo tosiaan ovulaation pitäs olla sitten sillon 4.1, eli ihan keskellä viikon vapaita ;) ja hedelmälliset päivät sitten 1.-3. ;) Että vällyt heiluu, siis mikäli fertility on oikeessa ja limat ja ovulaatiotuntemukset ja testit osottaa epäilyksen pitäväks :) Kiitos raksumuru tsempistä :heart: Hih, tosiaan.. Miäkin olen kuullu tuon ohjeen joskus jossain :) Ja vähän mietityttääkin sit noi potkivat ja nipistelevät mummot, mut ei kai sitä piä liikaa pelätä ja miettiä tässä vaiheessa, enempää turhia stressejä.. Muistat vaan ite murunen ottaa rennosti ja rauhallisesti :heart: :hug: Mutta jätesäkillinen tarrasukkia sinnekkin on pistetty tulee :flower:
 
Kiitoksia Sartsa, Saana, Taffo, Hempula, bubunen ja Siili H :hug:

Nyt on sitten tehty 4 (!!) eri merkkistä testiä ja kaikki näyttää positiivista, joten kait se on uskottava ;) Mullahan oli oikeasti tää kierto eka, jossa ei ollut mitään oireita! Muissa kierroissa mukamas aina ollu tuntevinaan jtn nippailuja, ällötystä jne. Joten en kuvitellutkaan olevani raskaana (vielä kun tuhrukin alkoi ihan ajallaan), kunnes eilen illalla tuli yhtäkkiä etova olo ja tunne siitä, et oon raskaana. Sanoin sitten miehelle n. klo 23, et lähetään ajamaan keskustaan Yliopiston apteekkiin (joka on aki 24 h) hakemaa testiä, että saan heti aamupissasta testattua.. Mies tais pitää mua vähän hulluna, eikä uskonu mun raskauteen (ennen tätä aamua).

Vielähän mennään tosi alussa, viikot jotain 4 + 4, joten en ihan vielä ehkä uskalla täältä puolelta lähteä, mutta pikkuhiljaa siirryn tonne odotuspuolelle.. Ihan HIRRRRRRRMUISESTI plussaonnea tänne pinoon :heart:
 
Sartsa83
Hempu ja Siili Teiän tapauksessa mitä luultavammin teillä ei olekaan huolta, mutta koska mä en tällä hetkellä tee raskasta työtä eli mun kroppa ei oo taas hetkeen tehny raskasta työtä, mulle voisi käydä hullusti. Joten koitan ainakin joltain osin noudattaa tuota ohjetta. Ja kummipoika on sen verran menevä kaveri että se välillä potkii ja pomppii mahan päällä, niin tarvii varoa eikä ottaa sitä syliin. Ja mitä neuvolatäti mulle sano niin mun ei tuolla työharjottelussa muuta tarvi varoa kuin kiipeilyä, ahtaita paikkoja, nostelua ja liukkaita lattioita. Turvakengät on myös liukkaat lumessa kun eivät oo mitkää ulkokengät ja niillä on kuitenkin mentävä ulkonakin kun pitää siirtyä hallista toiseen. Et tarvii varoa kyllä. Mutta kuten Siili mua kovasti fb:ssä kannusti niin täytyy nyt olla liikaa noita pohtimatta ja etenkään stressaamatta.

Hempulle halihalimusmuspuspus. :heart:

Onnea vielä kerran LauraAnnika :heart:
 
Hempu murusein, harmi ettet viihdy duunissa. Toivottavasti stressi hellittää pian!! Sehän on hyvä että limat juoksee jo nytten.. ompahan sit oviksenkin aikaan liukasta... =)

bubunen: Meidän kissa ei myöskään pidä lapsista, mutta en aio siitä luopua. Pelkää lähinnä lapsia.. kiertää siis kaukaa. Uskon että tottuu kyllä sitten ajan kanssa jos joskus meillekin vauva saadaan... :heart:

Opaali Suuri hali ja pahoittelu tädistä!! :hug: :heart: Tuntuu pahalta jokaisen tädin kohdanneen puolesta. Itselle se on joka kuukausi niin rankkaa että ensi viikko aivan pelottaa taas.. :ashamed:

bubunen: Harmi ettei isäsi vointi ole hyvä. Varmasti rankkaa seurata vieressä kun toinen ei ole terve :hug:

Milean: Oletko testannut, jos olet kuitenkin raskaana vuodosta huolimatta?? :heart: =)

Saana07 Ovisonnea kasapäin ja sit toimintaa ja tuloksia kehiin ;) :whistle: :whistle:

LauraAnnika Onnea onnea plussasta!! =) :heart: :heart:

Tervetuloa kuumeilemaan Jessie ja höpöttään meidän kanssa :)

Taffo Onneksi olkoon ovis-plussasta!! Hieno homma!! Toimintaa sinne kans ja plussa puhureita loppukiertoon :heart: :heart: :whistle: :whistle:

Sartsa Kiitokset hyvästä vinkistä =)

ON: Kiitokset kaikille tsemppauksista! Ootte kyllä ihania mussukoita kaikki :heart: :heart:

Vieraat on nyt saateltu kotimatkalle ja aloitamme odottamaan uutta vuotta.. tai no mulla on jo nyt tullut tän päivän aikana tota menkkamaista juilintaa alavatsaan, että eiköhän se täti taas uuden vuoden kunniaksi mut löydä. Great! :kieh: :kieh: Oiskohan menossa joku kp. 23-24/27? En muista tarkalleen.

Vietin viikonlopun raskaana olevan ystäväni kanssa. Hänen raskautensa on puolivälissä. Hävettää aivan sanoa kuinka rankkaa on ollut katsella sitä ihanaa mahaa ja hänen hehkutustaan kun omasta raskautumisesta ei oo taas tietookaan.. :ashamed: :ashamed: :/ Pah! Olen kuitenkin ollut reipas ja iloinen enkä ole näyttänyt omaa alakuloani kenellekään. Mää niin toivoisin että se helkatin täti tajuis pysyä pois ja mun ei tartteis tilata aikaa niihin hoitoihin ja tutkimuksiin.. :ashamed: :ashamed: Ajatuskin tuntuu tällä hetkellä ihan kestämättömältä..

Jotenkin mää vaan tiiän taas tosiaan sieluni ja vatsani perukoilla että en ole raskaana. Ei oo mitään raskausoireita. Ei etes kuviteltuja. Tota hemmetin juilintaa vaan kun istuu... Noh, täytyy alkaa valmistautuun taas tädin tuloon, niin eipähän tule yllätyksenä. Sori taas tää säälittävä kitinä!!

Plussaa kaikille +++++++++++++++ :whistle: :whistle: :heart:
 
HH1979 ja muut, en ole (vielä ) testannut, mielessä on kyllä käynyt tänäänkin pariin otteeseen. :D Jotenkin pidän sitä tosi epätodennäköisenä, seurailen tässä vähän että jos jotain merkkejä ilmenee, eipä tässä kuitenkaan kiire ole mihinkään. :)

LauraAnnika Vau! Tosi hienoa, nyt on tosiaan ollut tosi paljon plussia, jatketaan samaan malliin! Onnea! :heart:

bubunen Paljon haleja sinne! Itsekkin olen saanut seurailla isän sairasteluja aina välillä, ja rankkaahan se on. :hug:
 
HH179Mulla on vähän sama juttu, ei minkäänlaisia oireita ja aika vahva olo että eihän se tärppi tässäkään kierrossa käyny :ashamed: Ja nyt olen vielä pari päivää ollu ihan poikki, siis tänäänki otin töitten jälkeen 2 tunnin päikkärit jota en yleensä kyllä tee...
Ja mulla on myös vaivana toi tietynlainen "katkeruus" ystäviä kohtaan jotka on raskaana, ihme kyllä se ainakin mulla helpottaa kun he synnyttävät. Sitä vaan niin kovasti itsekin toivois kokevansa sen raskauden ja äitiyden ihmeen.


LauraAnnika oikein paljon onnea :flower:

Jessie Tervetuloa tänne, tämä on ihan mainiota porukkaa =)

Hempu86la Mulla noi greippimehut teki päinvastasen ku niitä tossa parin kierron ajan koitin eli limat katos kokonaan :eek: Sen jälkeen ovat taas olleet paikalla siinä oletetun oviksen aikaan =) Mut henkilökohtasia juttujahan noi on.
 

Yhteistyössä