~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Suurkiitos Terp jälleen kerran!!! Voi HH1979,varmasti raskasta yrittää olla ilonen siskosi ja ystävien puolesta koska toivoo omaakin onnea niin kovasti,voimia sulle kovasti! :hug: Itselläkin vaikea selvittää ajatuksiaan vaikka toki on iloinen toisten puolesta,mutta toisaalta kaivaa katkerasti että miksen minä..Hirvittävän vaiketa asioita. :'(

Tsemppiä oviksen bongaajille ja jännäilijöille huimapuhuri +++++++++++++ :whistle: !!
 
Äh, kirjoittelin pitkät pätkät ja sitten kun lisäsin, niin nettiyhteys katkesi ja koko teksti katosi |O

Nyt tyydyn lyhyesti vaan kiittämään Terpiä listan päivityksestä, ja toivottelemaan HH jaksamisia!! :hug: Täällä on käynyt niin kova plussatuuli, että voi kun se nyt tarttuisi sinuun ja kaikkiin muihinkin täällä olijoihin!!! :heart: :heart: Plussia teille, te ihan varmasti tulevaisuuden ihanaiset äidit!! +++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Kiitos terp!

Ja kiitos kaikille tsemppaajille, ihanasti tosiaan tullut plussanneita!

Mä tajusin eilen kans facebookista, että yks tuttu on rv31 raskaana, ja se alkoi vasta alkukesästä seurustelemaankin. Onnea vaan sinne suuntaan, mutta yksi märkä isku vasten kasvoja tänne...

hh en edes halua kuvitella miltä susta tuntuu :'( Ehkä sun kannattais kertoa jollekin kaverille tai sitten sukulaiselle että yritätte? Mua se ainakin helpotti. Mä kirjotin kavereille siis kirjeen tuossa ennen joulua, kerroin mun masennuksesta ja sen hetkisestä olosta. Lisäksi laitoin että me ollaan yritetty vauvaa, ja asia vaivaa mua tosi paljon, joten en halua että multa siitä koko ajan kysytään. Nyt olenkin saanut olla siltä osin rauhassa, ja musta on ihanaa että kaverit tietää. Stressi siltä osilta helpotti, ja sain kavereiltani myös paljon lohdutuksia ja kokemuksia.
 
No niin, pääsin minäkin vihdoin tälle puolelle kriiseilemään :LOL: Ollaan oltu puoli viikkoa reissussa, ja en ole vierailla koneilla viitsinyt jättää tällaisia jälkiä sivuhistoriaan ;) Mulla alkaa järki lähteä.. Mä en uskalla enää sanoa onko mulla nyt kp 1 vai ei. Aamulla pyyhkäisin kunnolla verta, oli huono olo ja mahaan sattui. Sen jälkeen ei ole verta tullut, ihan pientä tuhrua vain. Yön aikana rinnat oli pamahtanut järkyttävään mittaan ja aivan hullun kipeäks, erityisesti nännit on aivan kosketusarat. Oviksesta on tasan kaks viikkoa. Jos tämä vuoto ei ylly kovin kovaksi, kai se on pakko testata :whistle:

Me saatiin ensimmäiset vauvautelut :( Ja vielä tyylillä "eikö se olis jo teidänkin aika lisääntyä" :/ Mua otti niin päähän että en sanonut mitään, veli onneks pelasti ja heitti kysyjille että "ei tuollaista saa toisilta kysyä, se voi olla vaikka kuinka henkilökohtainen asia. Ei se kaikilla niin helppoa ole." :heart: Ihana veli.

Onnea raskautuneille, tsemppiä ovuloiville, ja voimia meille, joilla täti temppuilee ja näyttää keskisormea :kieh:
 

Yhteistyössä