~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Hyvää huomenta kaikille!

En ole yhtään ehtinyt käydä täällä joulun aikaan. Täytyy myöhemmin lukea tarkemmin mistä täällä ollaan keskusteltu, mutta nyt omaa napaa:

Aamulla testasin cb:n testillä niin selkeän PLUSSAN kuin voi! =) Plussa tuli aivan heti testiin... Hieman on epätodellinen olo.. Huomenna on pakko vielä uusia testi. :LOL:

:hug: kaikille!

erittäin hölmistynyt mutta onnellinen
oola :D
 
Paljon onnea oola!! Mehän ollaa plussattu sitten peräkkäisinä päivinä :)

Ite tein tänään vielä Cb:n "viikkonäyttö"-testin ja se kertoi, että "Raskaana 1-2" eli hedelmöittymisestä ois kulunu 1-2 vkoa. Itse oon kyllä sitä mieltä, että siitä ois kulunu jo 3 vkoa, mutta tiedä sitten.. tuo Cb ilmeisestikin laskee nuo vkot hcg-pitoisuuden perusteella, joten voihan olla, että mulla ei vaan ole noussut hcg vielä niin korkeelle, mitä "normaalisti"..
 
Moi! Mahdunkos miekin tähän pinoon kuumeilemaan? Oon jo noin vuoden ajan seurannut täällä keskusteluja ja nyt vasta uskaltauduin itsekin liittymään. Esikkoa ollan tässä syksystä asti kuumeiltu; hormonikierukan poistatin syyskuun puolessa välissä ja yk 4 alkoi "mukavasti" tossa pari päivää ennen joulua. Tänään on kp 7 ja kierto on yleensä ollut jotain 25-30 päivän väliltä. Mieli on ollut tässä viimeisen viikon ajan vähän musta, kun edellisessä kierrossa sain tikutettua oviksen ja sitten kauhukseni huomasin, että luteaalivaihe jäi vain 11 päivän mittaiseksi. Liekö tämä sitten vielä kierukan jälkimaininkeja vai tyypillistä minulle..mene ja tiedä. Kovasti nyt tässä toivon, että tässä kierrossa olisi edes hitusen pidempi.
Ainiin, mie oon siis 23-vuotias opiskelija ja asustetaan aviomiehen kanssa Varsinaissuomen alueella.

Ja tietysti onnentoivotukset täältäkin plussalaisille!!
 
Onnea Oola!! :heart: Ihanaa kun taasen plussaillaan!!! :D Itsellä ovis juurikin,ollaan ahkerasti "harjoiteltu" (toivottavasti ei liian usein..) ja nyt tietysti alkaa taas tämä JÄRJETÖN piinailu!HH1979,äläs nyt vielä ajattele ettet ole,voit ollakin..Vasta kun se h*elvetin punainen lada kaartaa paikalle niin voi alkaa miettimään uutta kiertoa ja kuten LauraAnnikan tapauksessa niin kaikkea tapahtuu!!!Vielä kerran onnea sullekin LauraAnnika! :heart:
 
Mulle sais päivittää tänään maanantaina 28.12. kp26/28, yk5, jos päivittäjä ehtii! =)

En ole ehtinyt täällä käymään kun oli toi joulun järjestely, sitä ennen ulkomaan reissu, sit olen ollu kipeänä ja vielä miehen kanssa ollut pientä kinaa niin ei ole ihan ekana ollu vauva-asiat mielessä... Mut enköhän jo muutaman päivän päästä pääse tänne taas ilmoittamaan et yk6 on alkanut.

Plussaonnea ja iloista uuden vuoden viettoa kaikille täällä!! :wave:
 
Sartsa83
Onneks olkoon Oola! :heart:

HH1979 Mä jaksan tolkuttaa tätä mutta vielä säkin saat sen omasi. Aivan satavarmasti! Ja jos ei ala kuulumaan mitään, otatte vaan yhteyttä omaan lääkäriin ja pyydätte lähetettä kunnalliselle tutkimuksiin, missä mättää. Kaikki selviää. :hug: :heart:

Lavelyn Tervetuloa! :wave: Hirmuisesti tsemppiä sinne yritykseen. Kierukka voi hyvinki aiheuttaa lyhykäisen luteenivaiheen.. kaikki ehkäsyt jollain lailla estää ensimmäisten kuuakuden raskautumiset suurimmalla osalla ihmisistä. Sitten on näitä joiden hormonitoiminta on niin hyvin kunnossa että raskaudutaan kertalaakista pillereitten/muun ehkäisyn pois jätön jälkeen. Tsemppiä siis sinne!

Jempula Halit ja tsempit sinne. :/ :hug:
 
Onnea oola ja LauraAnnika!!

Mä voin kai nyt virallisesti sanoa, että mulla on ovulaation aika! Olen tänään syönyt järkyttävästi suklaata, jotain kutinaa alaselässä ja teki päivällä ihan älyttömästi mieli peittojen heilutusta B)

Nyt on laitettu pojat matkaan, ja sitten alkaa taffon kanssa tämä ärsyttävä parin viikon odotus. Tosin onneksi ollaan viikon päästä lähdössä häämatkalle, joten saa vähän muuta miettimistä. Voihan se olla että tää ovulaatio on kuvittelua, mutta suoraan sanottuna mua ei ole pitkään aikaan haluttanut niin paljoa kuin tänään. Ja tunnen kroppani sen verran hyvin, että sanoisin että nyt on NE päivät. Toivotaan ainakin!!
 
Moikka kaikille!! :wave: Eipä ole paljon tullu kirjoiteltua vähään aikaan,mutta lukemassa sitäkin useammin! =) Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille!!! :heart: :heart:
Mulla lapsettomuustutkimukset vielä kesken,aukiolotutkimus puuttuu vielä!Mutta miehen simppanesteen tulokset tuli viime viikolla ja tulos oli aika harmillinen,eli "hyvälaatuisia/muotoisia" miksi hitossa niitä nyt kutsutaankin,mutta enivei niitä oli vaan 6% ja eikös se 15% ole se alaraja?? Huh,et tälläista tänne.... :/ En oikein tiedä et mitä ajatella tosta tuloksesta,hoitoja tarvitaan raskautuakseni se on selvä,mutta kuinkahan laajalti....!? Kuulisin mielelläni kokemuksia,just tosta kyseisistä arvoista ja tuloksista!!! :hug:
 
Moikka kaikille!! :wave: Eipä ole paljon tullu kirjoiteltua vähään aikaan,mutta lukemassa sitäkin useammin! =) Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille!!! :heart: :heart:
Mulla lapsettomuustutkimukset vielä kesken,aukiolotutkimus puuttuu vielä!Mutta miehen simppanesteen tulokset tuli viime viikolla ja tulos oli aika harmillinen,eli "hyvälaatuisia/muotoisia" miksi hitossa niitä nyt kutsutaankin,mutta enivei niitä oli vaan 6% ja eikös se 15% ole se alaraja?? Huh,et tälläista tänne.... :/ En oikein tiedä et mitä ajatella tosta tuloksesta,hoitoja tarvitaan raskautuakseni se on selvä,mutta kuinkahan laajalti....!? Kuulisin mielelläni kokemuksia,just tosta kyseisistä arvoista ja tuloksista!!! :hug:
 
Moikka kaikille!! :wave: Eipä ole paljon tullu kirjoiteltua vähään aikaan,mutta lukemassa sitäkin useammin! =) Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille!!! :heart: :heart:
Mulla lapsettomuustutkimukset vielä kesken,aukiolotutkimus puuttuu vielä!Mutta miehen simppanesteen tulokset tuli viime viikolla ja tulos oli aika harmillinen,eli "hyvälaatuisia/muotoisia" miksi hitossa niitä nyt kutsutaankin,mutta enivei niitä oli vaan 6% ja eikös se 15% ole se alaraja?? Huh,et tälläista tänne.... :/ En oikein tiedä et mitä ajatella tosta tuloksesta,hoitoja tarvitaan raskautuakseni se on selvä,mutta kuinkahan laajalti....!? Kuulisin mielelläni kokemuksia,just tosta kyseisistä arvoista ja tuloksista!!! :hug:
 
Tervetuloa Lavelyn!!Neulainen,hihiii,sulla on onneksi jotain ihanaa "piinailun" ajaksi..Mitähän mä keksisin..?? :D Sietämätöntä se odottaminen..Sinirusko,mä sain apuja Opaalilta ja ilmeisesti se kokonaismäärä ja liikkuvuus on tärkeämpää kuin tuo "normi" %..Tuossa muutama sivu sitten niitä räknäiltiin!Jos niistä olis apuja?Oliko teillä joku diagnoosi siinä?Jos haluat niin voithan laittaa ne tulokset tänne niin yritetään yhdessä tulkita niitä!!!
 
oijoi, taas on plussanneita lisää :hug: :heart:

Täällä ollu nyt kolmatta päivää olliovulaatiota ilmassa.. nännit pirun arat, ei kelpaa koskea yhtään. Myös pelkkä paita / rintsikat "vihloo". Myös ollu tänään ns kuumeinen olo ja öisinkin heräilly taas hikoilemaan. Eilen ei kyllä ovistikku antanut minkäännäköistä vastausta notta tiedä häntä ???
 
Tervetuloa Lavelyn =) :flower:

Taffo: Onnea oviksen hyödyntämisestä.. Hahaa!! Eihän sitä tätiä tosiaan sais vielä miettiä ennen kuin lada on pihassa, mutta kun ei oo tissikipuja, ei oo huonoa oloa, ei mitään muuta kuin jotain nippailuja alavattassa jotka enteilevät tädin saapumista. Ahistus! Mutta ei vielä nakata kirvestä kaivoon toki :heart: :heart:

Sartsa Kiitti murusein.. kyl mää uskon sen jos sää sanot että mullekin se vauva vielä suodaan... :heart: :heart: :heart: :whistle: Pelkään varmaan ihan turhaan niitä hoitoja ja testejä.. :kieh: :ashamed:

Neulainen Onnea oviksen bongauksesta. Merkit on kyl ainakin suotuisat sen suhteen... :whistle: :whistle: ;)

Sinirusko Harmillista että simppatestien tulos ei ollut toivottu.. mutta jos positiivisesti aatellaan, niin liikettä kuitenkin on!! :hug: Ja kuten sanottu liikkuvuus ja kokonaismäärä tärkeempi. Itseä pelottaa juurikin tuo samainen asia, että mitä simppatestien tulokset sanovat jahka pääsemme testeihin asti.. :| :ashamed: Tsemppiä tutkimuksiin ja haleja ja jaksamista :heart:

Ambrosine ovisonnee, myös testiin =) :heart:

Oma ahdistusnapa täällä tää surkee vinkuminen vaan jatkuu... :ashamed: Jotenkin se vaan jaksaa mietityttää kun tuntuu että kaikilla plussanneilla on ollut ennen plussaamista jos vaikka jonkinlaista oiretta ja itellä ei juuri mitään... :( Koitan siis koota itteeni ja valmistautua henkisesti tädin tuloon paremmin kuin viime kuussa... huoh! :headwall: Koitampa olla kuiten reippaana ja tsirpakkana!! :D

Paljon plussatuulia kaikille +++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
 
pikkusiskoni ilmoitti juuri olevansa raskaana. Ensi viikolla tulee täydeen 3 kk. Iloitsen toki hänen puolestaan.. oma ahdinko sen sijaan on vaan taas syventynyt jo läpi senkin harmaan kiven.. :ashamed: :ashamed: Hävettää omat mietteet ja tuntemukset. En vaan kestäis enään yhen yhtä raskausuutista omasta lähipiiristäni. Kaikki muut on raskaana paitsi minä! Yhyyy!! :headwall: :(
 
Siili, Hempu ja Milean kiitos tsempeistä isukin suhteen! :hug: :heart: :heart: :heart:

HH voimia sulle! Toivon hartaasti, että nyt on täti kadonnut indokiinaan ja siellä pysyykin tulevat ajat!!! :hug: :hug:

Oola ONNEA :flower: :flower: :heart: Ihanaa, plussatuulet yltyy palstalla! Ja LauraAnnikalle vielä samantien uudet onnittelut. Ihania uutisia! :heart: Ja LauraAnnika, teitkö sen testin aamuvirtsasta? Kun mulle kävi niin, että tein iltapäivällä, raskaana tuli niin kuin pitikin (olin tehnyt jo 5 testiä ennen sitä B) ), ja sit luin että viikkojen näyttö toimiikin vain aamuvirtsalla.

Lavelyn tervetuloa!

Taffo, Neulainen ja Ambrosine ++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :heart:

Sinirusko tsemppiä!!! Mäkin sain kuitenkin täällä olleista jutuista sen käsityksen, että se prosenttilukema ei niin vielä kerro mitään, vaan se tulkinta oli aika monimutkainen ja kokonaisuus ratkaisee. Lukaise ne tulkintaohjeet mitä Opaali tuolla viimeisen 10-15 (noin) sivun aikana kirjoitteli, Opaali oli tehnyt hienot laskelmatkin sinne... Toivottavasti se auttaa, ja kummallisia lääkäreitä, kun eivät tunnu tulkitsevan niitä, sen kun läväyttävät asiakkaalle nivaskan käteen :(
 
Joo positiivista tässä on se,että simppoja oli paljon ja liikkuvuus hyvä!Täytyy vaan toivoa,et ne 6% ois ihan huippuhuippuhyviä! =) Ei saatu mitään tarkempaa diagnoosia,kun puhelimessa mies kyseli tuloksia,ehkä hyvä niin,ettei tarvi googletella kaiken aikaa lukuarvoja.... :LOL: Mietityttää vaan et mikäköhän on hoitomuoto tällaisissa tilanteissa? Ja mullahan näky ultrassa vielä niitä rakkuloita hieman liikaa...huoh!!! :/
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :flower:

Aamulla tein toisen testin. CB:n digitaalisella tuli tulos "raskaana 2-3". Että kaippa se on nyt uskottava!

LauraAnnika onnittelut myös sinne!!

HH1979 Tsemppiä ja älä vielä luovuta! Itselläni ei ole ollut yhtään mitään oireita ennen testausta, joten ei se oireettomuus aina pahasta ole.. +++++tuulia sinne! :hug:

 
täällähän puhaltelee kunnon plussapuhuri!!! :heart: :whistle:

onnea kaikille plussanneille ja ihanaa odotusta!

HH :hug: :hug: tuo on kyllä ikävää kun noita raskausuutisia tippuilee joka puolelta ja vaikka kuinka olet onnellinen heidän puolestaan, niin toisten raskautuminen vain korostaa sitä omaa ahdinkoa...ja sitten sitä tuntee itsensä todella huonoksi ihmiseksi... tietääkö siskosi teidän yrityksestä? mutta kuten oola sanoi, älkää vielä luovuttako, mahdollisuudet kuitenkin ovat olemassa!!! ja niistä oireista, ei niitä kannata odotella ja tutkia kun kaikille niitä ei edes tule! itellä ei ole ollut mitään muuta kuin rintojen arkuutta, eli jos en tietäis niin en todellakaan tietäis! ;) tsemppiä ja pitäkää lippu korkeella!
 
Kiitos kannustavista sanoistanne :heart: :heart: Mieli on tosiaan enemmän kuin maassa taas vaihteeksi. Ei jaksa kiinnostaa mikään.. :(

Oola mulla nippailee tota mahaa just silleen kuin ennen menkkoja että kait se sekin joksikin oireeksi lasketaan. Muuten ei oo mitään. Tätiä odotellessa..

bambina Siskoni ei tiedä meidän yrityksestä. Ei siitä tiedä juuri kukaan. En kykene enkä pysty siitä kenellekään kertomaan tai keskustelemaan. Pelkään oikeesti että jään lapsettomaksi. Ja ettei tulevat mahdolliset hoidotkaan auta meitä.. :ashamed:
Kaksi parasta ystävääni on jo raskaana ja nyt vielä ainoa siskonikin.. En oikeesti tiiä kuinka kohta jaksan enään iloita muiden raskauksista kun niitä alkaa olla ympärillä jo melko paljon ja oma tilanne on niin paska kuin olla ja saattaa!!

Joo jos hautais ittensä tonne sohvan nurkkaan ja yrittäis saada nukuttua. Jäi tuo uni viime yönä taas ahdistuksen ja miettimisien vuoksi melko vähiin... :headwall:

Plussaonnee muille kuitenkin kovasti.. +++++++++++++++ :whistle: :whistle:
 
hempu-kulta :heart: Toivotaan, että haikara nyt tulee kunhan saat sen piikkimaton käsiisi. :) Ja toivottavasti piikkimatto rentouttaa, odottelen sitten sitä raporttia sun kokemuksista. :D
Hmm.. Mitäs kun mä treenaan maailman vahvin nainen -kisaan, niin pitääkö mun nyt lopettaa se traktoreiden kiskominen sun muu? :eek: :LOL: :LOL: ;)
Kiitos kysymästä, vointi on melko hyvä. Välillä etoo ja toisinaan oksettaa ihan kunnolla, väsyttää ja masua nippailee. Mutta noi kuuluu asiaan ja oon vaan onnellinen kaikista oireista.
Tsemppiä oviksen tikutteluun, pidän peukkuja että tärppää.
Pikkusiili kiittää ja lähettää pienenpieniä plussapuhureita sulle! :heart: (Se haluaisi lähettää isoja, mut ei se jaksa kun se on niin pieni :) ) Multa paljon paljon haleja sulle, sellaisia kunnon rutistuksia. Oot ihana! :heart:
Koskas sä kuuletkaan siitä uudesta työpaikasta? Jännää!

LauraAnnika tervetuloa sitten tuonne odotuspuolelle, kun tuntuu siltä. :)

Sartsa Oot varmaan ihan oikeessa, ota vaan varman päälle ja välttele kantamista sun muuta. Ja vielä muistutan, että älä stressaa ja pohdi liikaa! :heart:

HH tsemppiä sulle! Ei se raskaus aina oireile, joten edelleen: älä heitä kirvestä kaivoon vaikkei oireita olekaan. Ja jos päädytte hoitoihin, niin ainakaan ei tarvitse enää yksin asioita murehia vaan teitä autetaan saamaan se oma ihana pikkuinen.
Toi, että on rankkaa katsoa sivusta toisen odotusta.. Se on niin tosi tuttua. Ja ei siitä oikeastaan tarttis tuntea häpeää, se on ihan normaalia. Voimia. :heart:

milean plussaplussaplussapuhureita!!

Manuliina, kuten HH:lle kirjoitin niin se "katkeruus" toisen odotusta kohtaan on tosi tuttua, onneksi täällä voi purkaa oloaan. Mulla oli ihan sama juttu, kun tutut synnytti niin asia ei enää tuntunut niin pahalta, se iso maha ja kaikki odotushässäkkä oli kamalinta. Voimia ja plussatuulia. :heart:

oola ONNEA! :flower: Ja tervetuloa odotuspuolelle. :)
Kyllä täällä näitä plussia nyt tulee. :eek: Voi kun tulis kaikille muillekin!

Lavelynille tervetuloa, oot tullut oikeaan paikkaan. Täällä on mahtavaa porukkaa! :) Mä en noista luteaalivaiheista sun muista osaa sanoa, itsellä kun oli oikeastaan melkein plussaan saakka kroppa ja kierrot ihan sekaisin. Mutta varmaan on tuon kierukan jälkimaininkeja, koska ikävä kyllä melkein kaikki ehkäisytavat sekoittaa kroppan toimintaa vielä tovin ehkäisyn lopettamisen jälkeenkin. :/ Plussatuulia. :)

Taffo ja neulanen, toivottavasti tärppäsi kummallakin, pidän peukkuja! :heart: Ja oikein paljon tsemppiä, noi piinaviikot on ne kamalimmat.. Yrittäkää keksiä oikein paljon muuta tekemistä niin saatte ajatukset pois vauva-asiasta. Ja neulaselle ihanaa häämatkaa. :heart:

Jempula, harmi että on ollut kinaa miehen kanssa, mutta hyvä ettet ole ehtinyt vauva-asiaa jatkuvasti murehtia. :hug: Hyvää uutta vuotta sullekin!

Sinirusko Tervetuloa "takaisin" kirjoittelemaan. Pahoittelut simppanestetuloksesta :hug:, toivotaan, ettei asiat ole niin huonosti kuin ehkä pelkäät. Ja toivottavasti hoidot tuottavat sitten pian tulosta kun on niiden aika. :heart: Selaa tosiaan muutama sivu taaksepäin, siellä taffo ja opaali pohtivat samoja asioita.

ambrosine, ootko normaalisti saanut ovistikkuun plussan? mulla nuo ovisoireet saattoivat alkaa jo kolmisen päivää ennen kuin ovistikkuun tuli minkäänlaista haaleetakaan testiviivaa ja sitten haaleita viivoja oli kolmekin päivää ennen selkeetä plussaa. Ovis voi siis ehkä olla vasta tulossa? Mutta toivotaan että tärppää! :hug:

HH Voi sun kanssa! En tiedä voiko näin sanoa, mutta otan osaa että siskosi on raskaana! Ei varmasti tule olemaan helppoa sulle jos et itse nyt tule raskaaksi. :/ Oikein hurjan paljon voimahaleja sulle! Mulla oli ennen plussaamista ihan sama fiilis, että jos vielä yksi plussauutinen omasta lähipiiristä niin hajoan. Jaksamisia! :heart: Ja kyllä sä sen pienen vielä saat!

bubunen :hug: onko isäsi tilassa tapahtunut muutosta?
 
Iltapäivää kaikille!

HH1979 Kovasti jaksamista sinne! On varmasti rankkaa yrittää olla iloinen siskon puolesta, jos ei vaan tällä hetkellä siihen oikein tunne kykenevänsä. Itsekin varmasti repisin pelihousuni, jos jompikumpi omista siskoistani ilmoittaisi samaa. Lisäksi voin hyvin samaistua tohon "kaikki tuntuu olevan raskaana paitsi minä"-lauseeseen (niinkuin varmaan moni muukin täällä). Mua esimerkiksi tällä hetkellä ällöttää koko facebook, kun säännöillisin väliajoin sieltä saa kuulla, että "ai, kappas, toikin on onnistunut lisääntymään".. Suo anteeksi latteus, mutta kaiketi meidän kaikkien täällä pitää vaan jaksaa yrittää uskoa siihen, että vielä joskus on meidän vuoro, vaikka mieli laahaisikin pohjamudissa.

ON: Mulla on ton kierukan poistamisen jälkeen ollut vain harvoja hetkiä, milloin jokin asia on tuntunut normaalilta..Kahdessa viimeisessä kierrossa tissit on tulleet jo ovulaation aikaan aivan järkyttävän kipeiksi, että yritä siinä nyt loppukierrossa miettiä, että onkohan mulla mitään oireita.. Lisäksi loppukierrossa mua on sen lyhyen luteaalivaiheen lisäksi vaivanneet ihastuttavat tuhruilut noin pari päivää ennen menkkoja ja limakalvot on tuntuneet olevan jopa niin heikot, että en edes vessassa uskalla käydä, kun tuntuu, että jos vähänkin yrittää niitä lihaksia sillä suunnalla käyttää, niin tuhruilu vaan voimistuu. Sama juttu tapahtui kun lopetin minipillerit tossa pari vuotta sitten..Onneksi silloin tilanne tuntui rauhoittuvan jossain puolen vuoden kuluttua lopetuksesta eli toivoa on, mutta odottavan aika on NIIN pitkä.
 
kauheesti taas teksitä... tuntuu et ei ehdi tänne kun lukee fb:n tekstejä :LOL:

mut näit juttuja on tosiaan mukava lukea, ite olen tätä yleensä hiukan vähemmän kirjoittelevaa...

ja tietysti, onnea hirmuisesti plussanneille!!!! :flower: :flower:

on: nyt olen ovista yrittäny testin avulla bongata 3 aamuna, vielä ei mitään. Mites muut on cb:n testin kanssa oviksen bongannu joskus? no, onneks on perjantai aamuun asti vapaata ni helppo testailla ja touhuta :D nyt on taas mieli ja toiveet korkealla, vaikka sitä ovistakaan en vielä bongannu ole :D

 
29.12.2oo9 Tiistai



Louvre.........................kp 96/32-35....................yk 17
BabyBubble..................kp 92/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 89/?...........................yk 1
pata-ässä.....................kp 85/28-30...................yk 4
murppa86....................kp 78/25.........................yk 53?
yöperhonen-................kp 71/28..........................yk 23
Cladoceran..................kp 69/39..........................yk 9
Siffis............................kp 64/30...........................yk 7



Windy...........................kp 51/28...........................yk 2



kilu09...........................kp 49/28-...........................yk 11



Miipeli...........................kp 38/27-36.....................yk 12
Elviir-a..........................kp 38/28-31.....................yk 10



Pettera........................kp 29/34..............................yk 3
Jessie82......................kp 27/29-31.........................yk 7
Jempula.......................kp 27/28.............................yk 5 Raitakissa....................kp 26/28 - 30....................yk 4
kiharapää....................kp 26/28-35......................yk 26
anu84..........................kp 26/29-32...................yk 22
HH1979........................kp 25/27-28......................yk 4
EtanaLilli......................kp 25/31...........................yk 12
Manuliina.....................kp 23/28-31.........................yk 4
Ingu............................kp 22/28..............................yk 1
Satiini-.........................kp 22/29-32......................yk 5
tiuvi.............................kp 20/25-39......................yk 6




neulainen.....................kp 18/90 (pillerit jätetty 09/09)
tähtynen......................kp 18/26-35......................yk 6
esperanzadora............kp 18/29-31........................yk 8
Taffo82.........................kp 16/29............................yk 5
Sinirusko......................kp 16/28............................yk 15
Ambrosine85................kp 16/30..........................yk 5
Indrina.........................kp 15/?............................yk 1
lillukainen....................kp 12/35.............................yk 1
terp..............................kp 10/27............................yk 5
Hempu86la...................kp 10/25-34.....................yk 18
Saana07......................kp 10/26-28......................yk 6
HappyFeet...................kp 10/34............................yk 14



Lavelyn........................kp 8/25-30.......................yk 4
milean..........................kp 7/28-34?.....................yk 3
Opaali78......................kp 6/26-30......................yk 10
Pikkis82.......................kp....................................yk
aamuhapan korppu.....kp....................................yk 12
Jessica-87...................kp....................................yk




Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09
 

Yhteistyössä