The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Huomentapäivää.

Masentaa. Lunta tulee tuiskuamalla ja piha on peilijäässä. Sisällä ei oo mitään duunia (ellei sit huvita TAAS siivota ja ei, ei huvita) ja ulkona ei liukkauden vuoksi voi tehdä oikein mitään koska miespuoliset pöllivät fiksuina kaikki trukit ja kuormaajat ennenko mä älysin että ne ovat ainoita joiden avulla pysyy pystyssä...

Pullaakaan ei voi leipoa kun on vehnättömällä ja sokerittomalla dieetillä.

Kiukuttelen siis tässä ja juon pannullisen kahvia.
:(
 
Kotitöitä tänään kun ei viitti lähtee tuonne ulos. Välillä lumi/räntäsaetta,välillä taas vettä .
Päikkärit nukuttu & kahvia nyt :coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Kylläpä tuolla on viuhuva päivä taas ja lumi pöllyää ihan kunnolla:eek:

Niin ja päivää:oops:

Juttelin äsken taloyhtiön pjn kanssa ja hän osasi kertoa, että tänne tulee 2 remonttia...mun asunto rempataan maalis-huhtikuussa (sillon tulee 2n vkon vesikatko) ja alakerran suihku/saunatilat toukokuun alusta 3 vkoa eteenpäin ja sillon ei saa koko talossa laskea missään asunnossa yhtään vettä...no mutta joo, eiköhän tuo suihkutila jostain löydy...täytyy vaan taas siirrellä muita asioita ens syksylle...:coffee::coffee:
 
Huomentapäivää.

Masentaa. Lunta tulee tuiskuamalla ja piha on peilijäässä. Sisällä ei oo mitään duunia (ellei sit huvita TAAS siivota ja ei, ei huvita) ja ulkona ei liukkauden vuoksi voi tehdä oikein mitään koska miespuoliset pöllivät fiksuina kaikki trukit ja kuormaajat ennenko mä älysin että ne ovat ainoita joiden avulla pysyy pystyssä...

Pullaakaan ei voi leipoa kun on vehnättömällä ja sokerittomalla dieetillä.

Kiukuttelen siis tässä ja juon pannullisen kahvia.
Joo mää olen kanssa masistellut tänään tuolle säälle, ei kyllä enää oikein jaksa hymyilyttää tuo lumentulo.
 
niimpä, alakaa pihaki taas olla niin täynnä lunta että ei ole kohta enää tilaa lisälumelle
Täällä kerkes jo hienosti näyttämään keväältä ja kadut sulivat kävelykuntoon...mutta nyt on taas jäätä ja lunta ja ainakaan tällä hetkellä sanonta: ''Uusi lumi, vanhan surma'' ei näytä pitävän paikkaansa.(n)
 
Mitähän sitä söis päivälliseksi ? Ostin luomuohrahiutaleita,vois tehä puuroa tai sitten pakkasessa olis lohimurekepihviä
 

Yhteistyössä