The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Moikka ja torjantaita:)

Ihanaa, kun aurinkoa näkee kaikenmaailman räntä-lumi-vesi-jalkarätti- sateiden jälkeen..kamalasta tuulesta puhumattakaan. Viime yönä piti monesti havahtua hereille kun tuuli ryskäs nurkissa... Mutta nyt on nättiä ja pikku pakkasta kans:). Kivat ulkoilukelit siis, vaikka hokkareilla tuolla nyt olis kait turvallisinta kurvailla:)

Mä pistän humppaviisut jytisemään ja tempaisen sapuskantekovirettä päälle. Tyrkyllä olis bataatti- peruna- jauhelihalaatikkoa. Se syö jolla on näläkä. Tosin - mä luulen nyt että menekki ei ole kovinkaan suurta, hyvä ois jos vähäisesti kuitenkin maistuis kansalle:unsure:

#varoalue
#räkäjaroiskis
#fever
#houraillaanko

Jep. Sairastupaa pitelen ja itse yritän parhaani mukaan väistellä. Muistin hommata jopa tuoretta inkivääriä joten illalla huokaisen jossain kohdassa lämpimän juoman kera(y)

Mutta - kaunista torjantaita sulle:)
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
No ei oo huono*venkuilee tosi huonona J.Uotisena:notworthy:*(y)!

Täytyy nytkyllä sanoa että armeija teki tehtävänsä ja nuorukaisesta kasvoi mies:). Tai sitten mä jo ehdin täysin dementoitua tuon nuorukaisen tauon aikana, hyvin palijon mahrollista tuokin:D
Mutta selkeesti on miehistyny, partakin ruvennunna kasvamaan:giggle:, mutta mikä parasta - tekemisen meininki ja ihana jalat maassa- asenne säilynyt sekä tuo kiva positiivinen vire ja pilke silmäkulmassa.
Uskallan sanoa tykkääväni:)
 
Ai sulla on ens viikko lomaa. :cautious: :p
Hyvää lomaa. :love: Mulla on viikko vapaata 2 viikon jälkeen. :p
Joo ens viikko, olispa rahhaakin millä ees vähän rällätä mutta kun ei..:eek:
Niin ja sitten sulla alkaa pian tiiät kyllä mikä aika...:p
Rentoa lomaa sitten vuan! Ennustelen että siellä ollaan sitten koko viikon ajan kuin ellun kanat:geek:
Eli naatiskellaan sen kun ehitään(y)
Kyllä!
Ihan ensiks varmaan nukun koko viikonlopun:ninja:
Ens viikolla on sitten pakko keksiä jo...tain tekemistä siis muutakin kuin aa aa allinlallintullaamista..mutta savoon en nyt päässytkään joten muutoksia tuli sen suhteen että pätkähti:X3:
 
Moikka ja torjantaita:)

Ihanaa, kun aurinkoa näkee kaikenmaailman räntä-lumi-vesi-jalkarätti- sateiden jälkeen..kamalasta tuulesta puhumattakaan. Viime yönä piti monesti havahtua hereille kun tuuli ryskäs nurkissa... Mutta nyt on nättiä ja pikku pakkasta kans:). Kivat ulkoilukelit siis, vaikka hokkareilla tuolla nyt olis kait turvallisinta kurvailla:)

Mä pistän humppaviisut jytisemään ja tempaisen sapuskantekovirettä päälle. Tyrkyllä olis bataatti- peruna- jauhelihalaatikkoa. Se syö jolla on näläkä. Tosin - mä luulen nyt että menekki ei ole kovinkaan suurta, hyvä ois jos vähäisesti kuitenkin maistuis kansalle:unsure:

#varoalue
#räkäjaroiskis
#fever
#houraillaanko

Jep. Sairastupaa pitelen ja itse yritän parhaani mukaan väistellä. Muistin hommata jopa tuoretta inkivääriä joten illalla huokaisen jossain kohdassa lämpimän juoman kera(y)

Mutta - kaunista torjantaita sulle:)
Moikkelis muru :love: joo pakkasta,jäätä ja aurinkoa tänään :D eilen räntää/ lunta/ vettä ja helevetin liukasta :unsure:

Parantumisia sinne ! Hus sairaudet pois. :)
Oi kuulostaa huvältä eväältä teillä. :p
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Joo ens viikko, olispa rahhaakin millä ees vähän rällätä mutta kun ei..:eek:
Niin ja sitten sulla alkaa pian tiiät kyllä mikä aika...:p

Kyllä!
Ihan ensiks varmaan nukun koko viikonlopun:ninja:
Ens viikolla on sitten pakko keksiä jo...tain tekemistä siis muutakin kuin aa aa allinlallintullaamista..mutta savoon en nyt päässytkään joten muutoksia tuli sen suhteen että pätkähti:X3:
Ööö..ettäkö mikäkö aika alkaa @Aqela lla*kyselee lumiukkona*:unsure:? Kevättä rinnuksissa -aika nyt ainakin :)

No höh, kerran reissu peruuntui. Oisko mahkuja saada siltä suunnalta sitten lomavieraita? Ei kait sitte muuta kuin uusia lomasuunnitelmia pähkäilemään.

Täälläkin ois ens viikko nuoriso-osastolla lomaa...katellaan nyt mitä kehittelevät, siksikliäli nyt terveinä ovat missäkin kokoonpanossa. Tautikirjo näillä kulmilla on melko mahdoton(n). Töissäkin ollu kiirusta todella kun vajaa miehityksellä mennään potevien johdosta. No, meneepähän päivät tosi nopeasti!
 

Yhteistyössä