The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Päivää kettinkiin.

Ja *huoh* - tuo oli siis helpotuksen huokaus.
Tänä aamuna vihdoin sain hyvinkin oleelliset asiat edes hieman ajan tasalle. Riittävän pitkään tässä on mennytkin kylmä rinki persiissä. Mutta ensi yön vissiin uskaltaa nukkua kunnolla.

Rahaa loppukuuksi ei juurikaan jäänyt mutta entäs sitten. Kyl sitä aikuinen rahattakin pari viikkoa pärjää.
Jäi sevverran, että siitä vähästä kipaisen nyt kaupalla hakemassa muutaman sihijuoman. Asiat kun on jonkinmoisessa kuosissa niin on syytä edes pieneen juhlaan.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Ei ole! Eikä olut edes tuoksu. Kannattaa kokeilla, on yllärihyvä!
..kyllä se mun mielestä tuoksuu, tarpeeks monta kertaa oon aikoinani saanut tuoppeja syliini ja hiuksiinkin tanssiessani rafloissa ja melkoisen imelän mallaspilven sisällä olemaan..nöy kivahyvä ollenkaan. Mutta voihan olla että varhaisdementia jo kutsuu kultaamaan muistot:D eli vois kokeillakin...tosin mä oon todella huono kaljan ostaja(n):D
 
Jollain muuten näyttää ottavan todella koville routamisun ja epekin seurustelu.
Aha:unsure:....?

And here we go again. Viittaan kisu&epek ketjuun. Ei ymmärrä. o_O
Ja nyt mä oletan että sut sitten sotkettiin mukaan..? Olen pahoillani


Mmm.*huokaan*

Mulla on aika vähäuninen yö takana - potilas nostatti kuumeensa todella korkealle ja samoin kävi mun huolikertoimille...joten menköön tämä seuraava sitten sujuvasti väsymyksen piikkiin. Mun piikkiin.


On tainnut tulla aika kiittää.
Johan tässä oonkin lätissyt ja lässytellyt monen monituisen ja liiankin monen viestin verran. Joskus vissiin aiheesta ja hirmuisan useesti aiheen vierestä:D ja lyhyesti nyt en ainakaan:ROFLMAO::notworthy:

Oon saanu hihitellä ja hekotella teijän kanssa. Oon saanu nollata pääkoppaani, hörhöillä ja ennen kaikkea olla tämmösenä teijän seurassa. Jopa kelvannutkin? Ja hiukan siinä sivussa saanut sustakin palasta mitä varjella. Arvokkaita keskusteluja siis takana, vieläkin arvokkaampia ihmisiä :):love:..

Mutta. Kerran nimissäni on ryhdytty harrrastamaan jotain alatityperää blaablaata ja sotkemaan mukaan vielä ihmisiä - aattele! Nikkien takana on kuin onkin oikea ihminen kirjoittamassa:eek:! - niin katson että en ole aiheuttamassa kenellekään mielipahaa. Koska se ei ikinäkoskaanmilloinkaan ole ollut tarkoitukseni.

Siispä.
Kiitän ja kumarran :), tackar o pockar*niiata niksauttaa* Eteenpäin mars! Ikävä tulee aivan varmasti mutta näinhän tää on tulkittava - tulee jotakin muuta uutta:)
Rakas olet - teistä ihan jokainen ketään erikseen nimeämättä:love:

Pidä itestäs huolta. Rakasta itteäs. Ja - anna mennä niitä värejä kohti:):love:!


Nämä on just sulle:love: Minulta
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Aha:unsure:....?


Ja nyt mä oletan että sut sitten sotkettiin mukaan..? Olen pahoillani


Mmm.*huokaan*

Mulla on aika vähäuninen yö takana - potilas nostatti kuumeensa todella korkealle ja samoin kävi mun huolikertoimille...joten menköön tämä seuraava sitten sujuvasti väsymyksen piikkiin. Mun piikkiin.


On tainnut tulla aika kiittää.
Johan tässä oonkin lätissyt ja lässytellyt monen monituisen ja liiankin monen viestin verran. Joskus vissiin aiheesta ja hirmuisan useesti aiheen vierestä:D ja lyhyesti nyt en ainakaan:ROFLMAO::notworthy:

Oon saanu hihitellä ja hekotella teijän kanssa. Oon saanu nollata pääkoppaani, hörhöillä ja ennen kaikkea olla tämmösenä teijän seurassa. Jopa kelvannutkin? Ja hiukan siinä sivussa saanut sustakin palasta mitä varjella. Arvokkaita keskusteluja siis takana, vieläkin arvokkaampia ihmisiä :):love:..

Mutta. Kerran nimissäni on ryhdytty harrrastamaan jotain alatityperää blaablaata ja sotkemaan mukaan vielä ihmisiä - aattele! Nikkien takana on kuin onkin oikea ihminen kirjoittamassa:eek:! - niin katson että en ole aiheuttamassa kenellekään mielipahaa. Koska se ei ikinäkoskaanmilloinkaan ole ollut tarkoitukseni.

Siispä.
Kiitän ja kumarran :), tackar o pockar*niiata niksauttaa* Eteenpäin mars! Ikävä tulee aivan varmasti mutta näinhän tää on tulkittava - tulee jotakin muuta uutta:)
Rakas olet - teistä ihan jokainen ketään erikseen nimeämättä:love:

Pidä itestäs huolta. Rakasta itteäs. Ja - anna mennä niitä värejä kohti:):love:!


Nämä on just sulle:love: Minulta
Ymmärrän täysin miltä susta tuntuu, eipä tänne kieltämättä enää tee mieli itsenikään kirjotella, varsinkaan kun aina näkee jonkun kieroituneen p**kaläjän sairaita viestejä ja provoyrityksiä...

:unsure:Silti toivon ettet vallan häviä...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Boobabe
Aha:unsure:....?


Ja nyt mä oletan että sut sitten sotkettiin mukaan..? Olen pahoillani


Mmm.*huokaan*

Mulla on aika vähäuninen yö takana - potilas nostatti kuumeensa todella korkealle ja samoin kävi mun huolikertoimille...joten menköön tämä seuraava sitten sujuvasti väsymyksen piikkiin. Mun piikkiin.


On tainnut tulla aika kiittää.
Johan tässä oonkin lätissyt ja lässytellyt monen monituisen ja liiankin monen viestin verran. Joskus vissiin aiheesta ja hirmuisan useesti aiheen vierestä:D ja lyhyesti nyt en ainakaan:ROFLMAO::notworthy:

Oon saanu hihitellä ja hekotella teijän kanssa. Oon saanu nollata pääkoppaani, hörhöillä ja ennen kaikkea olla tämmösenä teijän seurassa. Jopa kelvannutkin? Ja hiukan siinä sivussa saanut sustakin palasta mitä varjella. Arvokkaita keskusteluja siis takana, vieläkin arvokkaampia ihmisiä :):love:..

Mutta. Kerran nimissäni on ryhdytty harrrastamaan jotain alatityperää blaablaata ja sotkemaan mukaan vielä ihmisiä - aattele! Nikkien takana on kuin onkin oikea ihminen kirjoittamassa:eek:! - niin katson että en ole aiheuttamassa kenellekään mielipahaa. Koska se ei ikinäkoskaanmilloinkaan ole ollut tarkoitukseni.

Siispä.
Kiitän ja kumarran :), tackar o pockar*niiata niksauttaa* Eteenpäin mars! Ikävä tulee aivan varmasti mutta näinhän tää on tulkittava - tulee jotakin muuta uutta:)
Rakas olet - teistä ihan jokainen ketään erikseen nimeämättä:love:

Pidä itestäs huolta. Rakasta itteäs. Ja - anna mennä niitä värejä kohti:):love:!


Nämä on just sulle:love: Minulta
Ei ole sun vika että joku provoaa. Älä lopeta kokonaan. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä