The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
FC, sulla on ihanat pojat!
No kiitosta isosti :)! Ohan nuo...tuommoset :heart:...hyvässä kuin siinä toisessakin ;)

Nää kaveriasiat ovat vaan tämmösiä kimurantteja, vaikka ois kivakin kaveri kyseessä. Ja tässä on saanut huomata sen asian, että pitää vaan yrittää vanhempana luottaa siihen, että lapset itse osaavat ratkaista näitä tilanteita. Meillä nää poijaat tahtovat olla joissakin asioissa todella tarkkoina ja yksi niistä on se, että hyvässä hengessä pöljäilylläkin on rajansa. Ja sitten Se Pöljäily on sitten soronmoo, morjesta vaan- juttua.

Korvana olemista tämä on.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
kahvikirahvi
Heippa murut ja mussukat! Me täällä mummilassa ollaan yökyläilty. Illalla oltiin koko porukka niin sippejä et jätkät meni ysin aikaan nukkumaan, ja me mentiin äitin kanssa kymmenetä. Pp.kin maltto nukkua jopa kahdeksaan asti, mikä oli ihan luksusta. Siihen aikaan se tuli viereen pötköttämään, ja laitettiin telkasta lastenohjelmat pyörimään. Siinä oli kiva köllötellä koko perheellä :)

Mun pitäis huomenna saada netti kotiin, jei!
 
kahvikirahvi
Ai täälläpä on hiljaista. No, sitten kerron teille että sain perjantaina ajaa ladalla! En muista oliko vuosimalli -86 vai -88, mutta hemmetin jäykkä peli oli, ja kuudessakympissäkin tuntu että olis ajanut tuhatta ja sataa :D Mutta oli hauska vehje! Tosin sen jälkeen oli vähän liukas lähtö volkkarilla, ei tajunnutkaan miten herkät ohjauslaitteet siinä oli ladaan verrattuna :LOL:

Mutta ladat :heart: 1200 ostan joskus kun ei enää tartte kuskata rattaita ja turvaistuimia.
 
Ai täälläpä on hiljaista. No, sitten kerron teille että sain perjantaina ajaa ladalla! En muista oliko vuosimalli -86 vai -88, mutta hemmetin jäykkä peli oli, ja kuudessakympissäkin tuntu että olis ajanut tuhatta ja sataa :D Mutta oli hauska vehje! Tosin sen jälkeen oli vähän liukas lähtö volkkarilla, ei tajunnutkaan miten herkät ohjauslaitteet siinä oli ladaan verrattuna :LOL:

Mutta ladat :heart: 1200 ostan joskus kun ei enää tartte kuskata rattaita ja turvaistuimia.
Oi, lada on niin legendaarinen menopeli, jotta :D! Se on hyvä peli heti ensiautoksi...oppii ajamaan.
 
Laittakaas rasti seinään :D. Mun kyllä varmaan pitäs oikeen mustalla maalata tuohon kyökin pieleen.

Meitsi lähti oikein vartavasten käymään kylällä. Ja tein loton :rolleyes:

En kait mä muuten ois lähteny ja tehny, mutta tää meijen kuumehouranen kehotti..että tuli sitten varmistettua tämä jaossa olevan potin tulo oikeeseen osotteeseen :p

Mutta ihan tosissaan sitten...taas ihan tolkuton summa jaossa. Eihän tommosta etes tavallinen kuolevainen edes ymmärräkään, kun summassa on aivan liian monta nollaa perässä :snotty:...ja että jos tommosen läjän sais yksi ihminen. Kait sitä meikäläinenkin varmaan nuppinsa kanssa pulassa olisin...

Tosin voishan se olla huumoripläjäytys sekin kun sitä reakointia kahtelis :D...tai sitten itkis...:D
 
IhanaValo
Heipsis!

FC:n pojat kuulostaa tosi mukavilta :)
Tartteiskohan ottaa pitkästä aikaa lottoa itekin..?Ei ne kyl mitään anna ikinä.

Mikäs painaa PK:n mieltä?: /

Mie tässä taas tajusin ja harmistuin, kun ei oo oikeestaan pidetty mitään "vauva-kirjaa" tai vastaavaa meijän tytöistä...ja oikeestaan suurin osa esikoisen vauva-ajan kuvistakin hävis sillon kun meijän ulkoinen kiintolevy meni p*skaks:( Osa siitä saatiin pelastettua mut nekin pitäis vaikka tulostaa tai jotain ja laittaa kansiin...
Pitäis vaikka kysellä äidiltäni, se kun näpsii aina lapsista kuvia, oisko sillä tallessa tytöistä etenkin niitä vauvakuvia..
 
Eikö vaan ollutkin silmiä - ja korvia - avaava dokkari :)! Mä tykkäsin ihan älyttömästi, olipahan niin elämänmakuinen juttu. Ja mielettömän hienoa, että vaikka heilläkin on tässä todella pitkässä matkassa ollut vaikka ja mitä suossa lillumista, niin ovat kuitenkin pysyneet yhdessä ja matka jatkuu yhä.

Ja heidän musiikki vain vie kerrassaan mukanaan. Mä oon tässä koko viikonlopun ajan huudattanut heijän tekeleitään juutuupin kautta...ihan on niin meikäläisen makuun olevaa :heart:...
mäkin kuuntelin koko matkan kotkia kun ajelin tunturista kotio

vähänkö oli vaikuttava se tarina miten Don ja kumppanit pelasti Joen jokseenkin varmalta kuolemalta
 
Heipsis!

FC:n pojat kuulostaa tosi mukavilta :)
Tartteiskohan ottaa pitkästä aikaa lottoa itekin..?Ei ne kyl mitään anna ikinä.

Mikäs painaa PK:n mieltä?: /

Mie tässä taas tajusin ja harmistuin, kun ei oo oikeestaan pidetty mitään "vauva-kirjaa" tai vastaavaa meijän tytöistä...ja oikeestaan suurin osa esikoisen vauva-ajan kuvistakin hävis sillon kun meijän ulkoinen kiintolevy meni p*skaks:( Osa siitä saatiin pelastettua mut nekin pitäis vaikka tulostaa tai jotain ja laittaa kansiin...
Pitäis vaikka kysellä äidiltäni, se kun näpsii aina lapsista kuvia, oisko sillä tallessa tytöistä etenkin niitä vauvakuvia..
Kiitos sinullekin :)...
:D - sä ajattelet ihan samalla tavalla kuin mäkin kun kyseessä on lotto. "Hiiisiäkö sitä laittamaan roposiaan sinne, kun ei sieltä kuitenkaan ikinäkoskaanmilloinkaan tule mittään...pyh ja pah!"
Jännitellääs nyt sitten.

Voi joo, noi vauva- kirjat... Esikoisesta mä pidin lähes neuroottisena ja pilkun tarkkana. On kuvat aseteltuna ja jutut ja tallessa synnärin rannekkeet ja hiuskiehkurat jajaja - koko hoito. Sitten sen vauvakirjan ohessa mä väsäsin pojalle semmosta ihan omaa valokuva- albumia, missä - jos suinkin vain mahdollista - himpun verran tarkemmin juttuja ja äärettömästi valokuvia ja muitakin muistojuttuja mukana.

Nooo...tuli toinen ipana taloon. Ja vauvakirjaa pukkaa ja sitä valokuva- albumin tekoa ja....

Mutta tuli kolmas ipana taloon.

Tota...:D...noooh, vauvakirja on koht suht kuosissaan ja kohdillaan. Mutta mitä tulee tuohon albumiin, niin :p...siinä saattoi käydä niin, että jostain kumman syystä se keskimmäisenkin albumin teko hidastui jonnekin kolmevuotiaan hujakoille...ja nuorimmaisen osalta ihan heti ensimmäiselle sivulle :snotty: :D...

Että oishan sitä projektia nuissakin tiedossa :p... Meillä nyt on valokuvia vaikka muillekin jaettavaksi, mä olen ihan hassu valokuvaamaan :ashamed:, joten materiaalia kyllä on. Pitäs vaan ottaa homma työn alle ja laittaa vaan kuvat ja jutut kohdalleen.

Mutta voi harmi teitä :hug:...kysele ihmeessä äidiltäsi kuvia, varmasti mieluusti auttaa moisessa projektissa :).
 
Noista valokuvista tuli mieleeni,sain ihania kuvia veljen lapsesta ja ne on mulla nyt koneella mutta miten mä saan niistä vähän isompia kuvia kun haluisin ainakin yhdestä kuvasta normaalia suuremman kuvan tauluksi.. elikäs siis miten se tapahtuu?
 
mäkin kuuntelin koko matkan kotkia kun ajelin tunturista kotio

vähänkö oli vaikuttava se tarina miten Don ja kumppanit pelasti Joen jokseenkin varmalta kuolemalta
Säkin oot fiilistellyt ja vielä hulppeissa maisemissa :). Onnekas!

Joo, toi juttu kyllä kosketti. Että ota tai jätä. Ja miten isosti hän (Joe) sitä panostusta arvosti/arvostaa. Että kannatti kuunnella kavereita.
 
Noista valokuvista tuli mieleeni,sain ihania kuvia veljen lapsesta ja ne on mulla nyt koneella mutta miten mä saan niistä vähän isompia kuvia kun haluisin ainakin yhdestä kuvasta normaalia suuremman kuvan tauluksi.. elikäs siis miten se tapahtuu?
musta tuntuu että valokuvafirmat tulostaa niitä eli lähetä se sähköoostissa niin ne palauttaa sen sulle Itellapostissa
 
Noista valokuvista tuli mieleeni,sain ihania kuvia veljen lapsesta ja ne on mulla nyt koneella mutta miten mä saan niistä vähän isompia kuvia kun haluisin ainakin yhdestä kuvasta normaalia suuremman kuvan tauluksi.. elikäs siis miten se tapahtuu?
Eikös sen kuvan saa suurennettua? Ja sitten kopioitua sieltä Tiedosto- laatikosta (vas. ylänurkka)....? En mä vaan tiiä...mä teen nuita paperivalokuvia mieluummin.

Vaikka on meillä sitten kopiot kuvista vielä levylläkin.

Mutta ne paperiset on vaan niin :heart:
 
no täytyy joku päivä tutkailla tota kuva asiaa kun ne kuvat on todellakin niin ihania että pakko saada vähän isompana,edes se yksi. ennen tuli kuvttua itekin niitä muksuja joka välissä mutta eipä nykysin ja kun veljellä kuitenkin puhelimessa erittäin hyvä kamera ni se saa kuvata ja lähettää niitä sitten mulle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä